Şimdi Ara

WOD ile başımıza gelicekler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyice düşündüm şimdi her ek paketi alana 90 level bir karakter vericekler üyeliğimizin soy ismini normal üyeliğimizle aynı yaparsak merge atabiliyoruz yada account arası karakter değişimi. Buna göre adam account satın alıp istediği kadar 90 karakter sahibi olabilicek. Bunun hakkında fikirleriniz ne acaba?

    Yeni statlar gelicekmiş,sizce bu lifesteal olayı oyunu kolaylaştırmıyor mu? Yani cleave lifesteal falan var. Mesela en basitinden 3v3de warrior,rogue gibi karakterleri düşünelim bunların healleri hybrid classlara göre az ama damageleri daha fazla olabiliyor. Adam bunların hepsine lifesteal kastığında damageide fazla olucak bide hybridlerden farkı kalmıyıcak o zaman bir enha shamanın balance druid gibilerin işi ne olucak. Adam balance drudi açıcağına frost mage açsın bassın lifesteali baksın healına.

    Insta 90 levela başka bir yönden bakalım. Zaten level kasarken olucak lag falan bunlar normal. 100 olular bir şekilde. Biliyorsunuz gear farkıda olmiyicakmış yani adam aa tank sırası hızlı geliyor diyip tank spec geçip girebilir tüm raidiniz yalan oldu diyelim. 100 level olduktan sonra yeni exp olduğu için bir çoğumuz dungeon farmlıyıcak. Bu arkadaşlarla nasıl farmliyicaksınız. Insta 90 level olup o kadar skilli bilebilicek bir yetenek var mı 0dan başlayıp? Dungeonlarınız da berbat dps,berbat healer,berbat tanklar olucak çoğunlukta. Bunlara mı seviniyorsunuz?

    Ek: 10 man raidde 2 tane tank roll atıyordu trinket vb(hatta biri druid biri warrior vb ise 1 direk tank armor itemı veriliyor). Şimdi her item spece göre değiştiğine göre kaç kişi tankın itemına roll atıcak? Item alma olasılığınızda düşücek artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fuander -- 11 Kasım 2013; 12:17:19 >







  • Fuander kullanıcısına yanıt
    Oyun mekaniğini ona göre ayarlarlar sanıyorum.Lineage2 de vardı vampiric buff ile toplardık onlarca mobu bir araya elde polearm ile dann dannn canın azalsada bir vuruşta deli gibi dolardı HP.Sonra nerflediler.Main tergettan daha fazla ve diğerlerinden daha az diye mekaniklerle oynamışlardı.Druidde life steal vardı eski bir enchanttı sanıyorum.Yine benzer olucak galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acark

    Oyun mekaniğini ona göre ayarlarlar sanıyorum.Lineage2 de vardı vampiric buff ile toplardık onlarca mobu bir araya elde polearm ile dann dannn canın azalsada bir vuruşta deli gibi dolardı HP.Sonra nerflediler.Main tergettan daha fazla ve diğerlerinden daha az diye mekaniklerle oynamışlardı.Druidde life steal vardı eski bir enchanttı sanıyorum.Yine benzer olucak galiba.
    Seri pot falanda eklesinler de kurtulalım şu oyundan valla. Gerçi düzgün tepki verirsek bu olayları iptal edebilirler. Catadada böyle saçma sapan şeyler vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fuander

    Seri pot falanda eklesinler de kurtulalım şu oyundan valla. Gerçi düzgün tepki verirsek bu olayları iptal edebilirler. Catadada böyle saçma sapan şeyler vardı

    Alıntıları Göster
    DK nın canının deli gibi dolmasından akıllanmadılar çok hoşlarına gitti işkenceye devam diyolar. 800K canla DK ölmüyor kardeşim ne Cooldown kalıyo ne trinket ne bişey vur vur ölmeye yakın gene dolduruyo kendini oha demişimdir hep.Bi benzerini yaşamayız inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acark

    DK nın canının deli gibi dolmasından akıllanmadılar çok hoşlarına gitti işkenceye devam diyolar. 800K canla DK ölmüyor kardeşim ne Cooldown kalıyo ne trinket ne bişey vur vur ölmeye yakın gene dolduruyo kendini oha demişimdir hep.Bi benzerini yaşamayız inşallah.

    Alıntıları Göster
    Ya işte forumda da gördüğün gibi oynamayı bilmeyenler var. Daha çok hayatta kalma=düşünme zamanı verir insana. Bundan koyuyorlarki millet rage atmasın canı yavaş yavaş azalsın o arada düşünsün. DKlar gerçi arenada hiç 800k gelmedi karşıma şükürler olsun ki. Casual olucak işte Blizzard eski kitleyi getirmek yerine yeni bebeler istiyor bu açık. Vanillada paladin kasmak aşırı zordu sonra yavaş yavaş kolaylaştırdılar şimdi en kolaylardan biri. PVP de gear yapmayı beceremeyen arkadaş çok onlarda gearsız arena olsun diyorlar ''SKILL''miş her şey benim için hava hoş gear yapamayanlar takılsın orda. Buda pvpye alışsın diye geliyor belki millet cesaretlenirde oynar diye. Biz arenada bizden yüksek gearlı adamlarıda yendik,bizden düşük adamlarında bizi yendiği oldu bu dediğiniz ''skill'' oluyor. Oyun gittikçe kolaylaşıyor ne diyelim daha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fuander

    Ya işte forumda da gördüğün gibi oynamayı bilmeyenler var. Daha çok hayatta kalma=düşünme zamanı verir insana. Bundan koyuyorlarki millet rage atmasın canı yavaş yavaş azalsın o arada düşünsün. DKlar gerçi arenada hiç 800k gelmedi karşıma şükürler olsun ki. Casual olucak işte Blizzard eski kitleyi getirmek yerine yeni bebeler istiyor bu açık. Vanillada paladin kasmak aşırı zordu sonra yavaş yavaş kolaylaştırdılar şimdi en kolaylardan biri. PVP de gear yapmayı beceremeyen arkadaş çok onlarda gearsız arena olsun diyorlar ''SKILL''miş her şey benim için hava hoş gear yapamayanlar takılsın orda. Buda pvpye alışsın diye geliyor belki millet cesaretlenirde oynar diye. Biz arenada bizden yüksek gearlı adamlarıda yendik,bizden düşük adamlarında bizi yendiği oldu bu dediğiniz ''skill'' oluyor. Oyun gittikçe kolaylaşıyor ne diyelim daha

    Alıntıları Göster
    Biz bir karakteri 90 yapmak için haftalarımızı harcayalım yeni başlayan biri gelsin direk 90 olsun




  • Bu 90 olayi tam bi sacmalik. inş biran önce vazgecerler bu işten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: minderbob

    Bu 90 olayi tam bi sacmalik. inş biran önce vazgecerler bu işten
    modellemeler hosuma gitti gec bile kalindi diye dusunuyorum, bir cok ozellik hosuma gitti. life steal zaten genel olarak rpg lerde olan bir ozellik cesitli armorlarda extra stat olarak gelebiliyor oda normal diye dusunuyorum ama bu lvl 90 olayina bende cok karsiyim ona guzel bir cozum bulmalari lazim. oturup saglam bir brainstorm yapsinlar, abone kaybediyoruz diye iyice cildirdilar sanirim.
  • Şimdi full heirloom itemle 1 haftada 85 oluyorum, en yavaş 3 günde 85'den 90'a sürüyor toplamda 10 gün eder. Ama, mop ilk çıktığında 6.5 günde yavaş yavaş 85-90 kasmıştım. Sonuçta adamlar level 90 verse 10 level kasılacak buda 10 gün sürse aynı hesap.

    Bence 90 level pek mühim bir muhabbet değil sonuçta kasan zaman bulursa char kasıyor bende 5. 90 oldu, 1 tane 85, 2 tane 80, 2 tanede 75+ var.

    Kasmakta çok abartılacak bişey kalmadı fakat şu dodge, party, hit vb. Zımbırtıların durumu ne olacak bilmiyorum endişe verici.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mareşal_T®

    Şimdi full heirloom itemle 1 haftada 85 oluyorum, en yavaş 3 günde 85'den 90'a sürüyor toplamda 10 gün eder. Ama, mop ilk çıktığında 6.5 günde yavaş yavaş 85-90 kasmıştım. Sonuçta adamlar level 90 verse 10 level kasılacak buda 10 gün sürse aynı hesap.

    Bence 90 level pek mühim bir muhabbet değil sonuçta kasan zaman bulursa char kasıyor bende 5. 90 oldu, 1 tane 85, 2 tane 80, 2 tanede 75+ var.

    Kasmakta çok abartılacak bişey kalmadı fakat şu dodge, party, hit vb. Zımbırtıların durumu ne olacak bilmiyorum endişe verici.

    bende 1 hafta yada 6 günde 90 oluyorum,sonuçta 6 gün emeğimi alıyor. 6 taneda 90 karakterim var olay bu değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fuander

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mareşal_T®

    Şimdi full heirloom itemle 1 haftada 85 oluyorum, en yavaş 3 günde 85'den 90'a sürüyor toplamda 10 gün eder. Ama, mop ilk çıktığında 6.5 günde yavaş yavaş 85-90 kasmıştım. Sonuçta adamlar level 90 verse 10 level kasılacak buda 10 gün sürse aynı hesap.

    Bence 90 level pek mühim bir muhabbet değil sonuçta kasan zaman bulursa char kasıyor bende 5. 90 oldu, 1 tane 85, 2 tane 80, 2 tanede 75+ var.

    Kasmakta çok abartılacak bişey kalmadı fakat şu dodge, party, hit vb. Zımbırtıların durumu ne olacak bilmiyorum endişe verici.

    bende 1 hafta yada 6 günde 90 oluyorum,sonuçta 6 gün emeğimi alıyor. 6 taneda 90 karakterim var olay bu değil.

    Alıntıları Göster
    Dün 25M Heroic atarken gavurlar bir konu hakkında konuşuyordu;
    İşte canlar yeniden düşecek falan filan diye. Sanırım yeni paket ile 1 milyonlu canlar kalmayacak. Adamlar gem slotları azalacak, parry-dodge yerini avoidance a bırakacak falan dediler bende bunların olacağını biliyorum sanırım can işi de doğru. Güzel olur düşüncesindeyim + eski raidler için scale yapıp girebilecek olmakta çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRHARMLESS

    Dün 25M Heroic atarken gavurlar bir konu hakkında konuşuyordu;
    İşte canlar yeniden düşecek falan filan diye. Sanırım yeni paket ile 1 milyonlu canlar kalmayacak. Adamlar gem slotları azalacak, parry-dodge yerini avoidance a bırakacak falan dediler bende bunların olacağını biliyorum sanırım can işi de doğru. Güzel olur düşüncesindeyim + eski raidler için scale yapıp girebilecek olmakta çok iyi.

    Alıntıları Göster
    Parasını verip hesabı aldıktan sonra fark eden pek bir şey olacağını sanmıyorum. 10 tane hesap alıp 10 tane 90 level karaktere sahip olsa ne olur ? Şu an bile bir sürü kişide var bu kadar karakter.
    İnsanoğlunun bozuk mantalitesini değiştirmek Blizzard'ın işi değil, yapabileceği bir şey de değil. Belki insanlar ot'a bot'a yönelmesin, oyunda geri kaldım demesin, alsın bir hesap başlasın standart diye düşünmüşlerdir, kim bilir ?
    Bu özellikten bahsedilmeden bile birçok kişi Leveling zor, sıkıcı, zaman kaybı gibi şeyler söylüyordu. Bu özellik geldi, şimdi tam tersini savunanlar var. Malum %100 memnuniyet mümkün değil.
    Burada da söylemler var haksızlık olacağı yönünde. Oyuna yeni başlamış birinin, iyi bir oyun geçmişi yoksa, 1 haftada karakter kasma gibi bir şansı yoktur WoW'da. Bilen, heirloom'lara sahip kişilerin işidir o; 1 haftadan kasıt /played süre değil. Yeni başlayan oyuncu 90 level karakteri eline alsa bile, gelir foruma 'Ben bu karakterle ne yapacağım' diye sorar ve ne yapacağını öğrenmesi 1 ay sürer. Bu süreçte bilen oyuncu 4 tane 90 Level kasar, keyfine bakar. Takmayın fazla, o direkt 90 başlayan oyuncu, 2. karakterini kasmak istediğinde asıl acıyı yaşar :)

    Söylenen şey, insanların cap ile uğraşmayı sevmediği Hit-Expertise ve hatta Dodge-Parry gibi statların itemlardan silineceği; yerine daha ilgi çekici(lifesteal, speed vs.) statlar geleceğiydi. Bunların nasıl çalışacağı, nerede kullanılacağı, herhangi bir limitinin olup olmayacağı, bir stata yüklenmenin dezavantajları olup olmayacağı gibi konularsa hala havada. Lifestealin mekaniği malum ama bunun dışında bilgi olmadan, 'arenada adam lifesteal max. yapar, ölmez!' demek pek mantıklı değil ki uzun bir süreçte düzenlemeler mutlaka yapılacaktır. Vurduğu kadar heal alan bir karakter yaratacak halleri yok :)

    Instant 90 muhabbetinde, DK başlangıç alanındaki benzeri bir alıştırma süreci olacağı belirtildi. Ayrıca çoğu kişinin, 1 kez bile denemediği Proving Grounds var. Amaç öğrenmekse, her türlü öğrenilir; oyuna yeni başlamış biri dahi olsa. Şu an dediğin gibi 'tank ve healer que daha kısa' mantığıyla hareket eden yok mu ? Random zindan ve Lfr'de tembellik eden, hiçbir şey yapmadan loot alayım derdinde olanlar yok mu ? 496 minimum iLevel gereksinimi olan SoO Lfr grubunda 25k dps yapan Dps'lere denk gelmediniz mi ? Zindan ve Lfr'lere botla girenleri görmediniz mi ? Yani bencilliğin sınırlarını zorlayan, saygıdan yoksun kişilerle karşılaşmadınız mı ?
    Şimdi bunlar, Lfr'de boss kesemiyoruz, sıra gelmiyor diye ağlıyor bu tipler. Kendilerini boostlatacak birileri kalmadığı için olsa gerek.
    Her neyse, yeni eklenti paketi geldiğinde, ilk hafta level kasılacağı göz önüne alınarak, yapılacak olan normal-heroic mod zindanların ve hatta Lfr'lerin bile premade olması gerekir. Ha guildten olur, ha Lfg kanalından adam bulunup gidilir. Random olarak girilirse sıkıntı yaşanma ihtimali yüksektir. Buna rağmen Lfr'lerin bu kadar kolay olması sebebiyle; 25 kişiden 15 kişinin konuya hakim olması bile yeterli gelebilir.
    Yani berbat tank/berbat healer/berbat Dps şu an da var, o zaman da pek bir farkı olmayacak. Ayrıca insanların sevindiği bu değil, aynı raidi tekrar tekrar yapıp offspec itemı toplamanın zorluluğunun azaltılması. Hala detaylı bilgiler yok, 'gem-enchant varsa tinker vs. ne olacak bu itemların spec'e göre değişimi sırasında?' gibi..

    Guild raidlerinde item paylaşma sıkıntısı zaten olmaz, olmaması lazım. Pug'lar için geçerli olur o seçenek ve bizim düşündüğümüz kadar Paket üzerinde çalışan kişiler de düşünüyorlardır herhalde. Trinketların bu durumun dışında kalması gibi bir özellik eklenebilir belki. Hem belirtildiği üzere birincil statlar ve set bonusları değişecek, itemda bulunan ikincil statlarda bir değişiklik olmayacak. Neck & Ring gibi itemlarda ise spec değişimi sonrası, tank için Armor ; healer için Spirit değişimi olabilir deniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecanonline

    Parasını verip hesabı aldıktan sonra fark eden pek bir şey olacağını sanmıyorum. 10 tane hesap alıp 10 tane 90 level karaktere sahip olsa ne olur ? Şu an bile bir sürü kişide var bu kadar karakter.
    İnsanoğlunun bozuk mantalitesini değiştirmek Blizzard'ın işi değil, yapabileceği bir şey de değil. Belki insanlar ot'a bot'a yönelmesin, oyunda geri kaldım demesin, alsın bir hesap başlasın standart diye düşünmüşlerdir, kim bilir ?
    Bu özellikten bahsedilmeden bile birçok kişi Leveling zor, sıkıcı, zaman kaybı gibi şeyler söylüyordu. Bu özellik geldi, şimdi tam tersini savunanlar var. Malum %100 memnuniyet mümkün değil.
    Burada da söylemler var haksızlık olacağı yönünde. Oyuna yeni başlamış birinin, iyi bir oyun geçmişi yoksa, 1 haftada karakter kasma gibi bir şansı yoktur WoW'da. Bilen, heirloom'lara sahip kişilerin işidir o; 1 haftadan kasıt /played süre değil. Yeni başlayan oyuncu 90 level karakteri eline alsa bile, gelir foruma 'Ben bu karakterle ne yapacağım' diye sorar ve ne yapacağını öğrenmesi 1 ay sürer. Bu süreçte bilen oyuncu 4 tane 90 Level kasar, keyfine bakar. Takmayın fazla, o direkt 90 başlayan oyuncu, 2. karakterini kasmak istediğinde asıl acıyı yaşar :)

    Söylenen şey, insanların cap ile uğraşmayı sevmediği Hit-Expertise ve hatta Dodge-Parry gibi statların itemlardan silineceği; yerine daha ilgi çekici(lifesteal, speed vs.) statlar geleceğiydi. Bunların nasıl çalışacağı, nerede kullanılacağı, herhangi bir limitinin olup olmayacağı, bir stata yüklenmenin dezavantajları olup olmayacağı gibi konularsa hala havada. Lifestealin mekaniği malum ama bunun dışında bilgi olmadan, 'arenada adam lifesteal max. yapar, ölmez!' demek pek mantıklı değil ki uzun bir süreçte düzenlemeler mutlaka yapılacaktır. Vurduğu kadar heal alan bir karakter yaratacak halleri yok :)

    Instant 90 muhabbetinde, DK başlangıç alanındaki benzeri bir alıştırma süreci olacağı belirtildi. Ayrıca çoğu kişinin, 1 kez bile denemediği Proving Grounds var. Amaç öğrenmekse, her türlü öğrenilir; oyuna yeni başlamış biri dahi olsa. Şu an dediğin gibi 'tank ve healer que daha kısa' mantığıyla hareket eden yok mu ? Random zindan ve Lfr'de tembellik eden, hiçbir şey yapmadan loot alayım derdinde olanlar yok mu ? 496 minimum iLevel gereksinimi olan SoO Lfr grubunda 25k dps yapan Dps'lere denk gelmediniz mi ? Zindan ve Lfr'lere botla girenleri görmediniz mi ? Yani bencilliğin sınırlarını zorlayan, saygıdan yoksun kişilerle karşılaşmadınız mı ?
    Şimdi bunlar, Lfr'de boss kesemiyoruz, sıra gelmiyor diye ağlıyor bu tipler. Kendilerini boostlatacak birileri kalmadığı için olsa gerek.
    Her neyse, yeni eklenti paketi geldiğinde, ilk hafta level kasılacağı göz önüne alınarak, yapılacak olan normal-heroic mod zindanların ve hatta Lfr'lerin bile premade olması gerekir. Ha guildten olur, ha Lfg kanalından adam bulunup gidilir. Random olarak girilirse sıkıntı yaşanma ihtimali yüksektir. Buna rağmen Lfr'lerin bu kadar kolay olması sebebiyle; 25 kişiden 15 kişinin konuya hakim olması bile yeterli gelebilir.
    Yani berbat tank/berbat healer/berbat Dps şu an da var, o zaman da pek bir farkı olmayacak. Ayrıca insanların sevindiği bu değil, aynı raidi tekrar tekrar yapıp offspec itemı toplamanın zorluluğunun azaltılması. Hala detaylı bilgiler yok, 'gem-enchant varsa tinker vs. ne olacak bu itemların spec'e göre değişimi sırasında?' gibi..

    Guild raidlerinde item paylaşma sıkıntısı zaten olmaz, olmaması lazım. Pug'lar için geçerli olur o seçenek ve bizim düşündüğümüz kadar Paket üzerinde çalışan kişiler de düşünüyorlardır herhalde. Trinketların bu durumun dışında kalması gibi bir özellik eklenebilir belki. Hem belirtildiği üzere birincil statlar ve set bonusları değişecek, itemda bulunan ikincil statlarda bir değişiklik olmayacak. Neck & Ring gibi itemlarda ise spec değişimi sonrası, tank için Armor ; healer için Spirit değişimi olabilir deniyor.

    Pozitif bakıyorsun,yani senin dediğin gibi karakterini oynamayı öğrenmek için foruma bakan kişilikler olsa yada olursa oyun gerçekten güzel olabilir.

    Bence drop konusunda sıkıntı olur,normalde tankın direk aldığı bir itema şimdi roll atması kimsenin hoşuna gitmiyicektir bence. Sonuçta tanklamak daha stresli dpsden bana göre. Hem zar zor bulunuyor,bide item sıkıntısı çekerse hiç uğraşmaz insan




  • Fuander kullanıcısına yanıt
    Ben kendim Prot warrior oynuyorum hocam oyuna başladığımdan beri :) Anlıyorum bu konudaki kaygını ama Blizzard her ne kadar tanklığı ele ayağa düşürmüş olsa da item konusunda bir düzenleme yapacaklardır. Zaten dediğim gibi guild ile yapılan aktivitelerde herhangi bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Zaten yeni sistemde şimdiki değişik tanklık fantazilerini bir kenara itip Armor ağırlıklı yani mitigasyon üzerinden düzenleneceği söyleniyor; bu durumda basitçe, eskiden bazı itemlarda olduğu gibi, trinket, ring, neck itemlarına Armor eklendiği anda olay biter. Yoksa item merakı olan çok, üzerinde Armor bile olsa bunu isteyecek Dps oyuncular mutlaka olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecanonline

    Ben kendim Prot warrior oynuyorum hocam oyuna başladığımdan beri :) Anlıyorum bu konudaki kaygını ama Blizzard her ne kadar tanklığı ele ayağa düşürmüş olsa da item konusunda bir düzenleme yapacaklardır. Zaten dediğim gibi guild ile yapılan aktivitelerde herhangi bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Zaten yeni sistemde şimdiki değişik tanklık fantazilerini bir kenara itip Armor ağırlıklı yani mitigasyon üzerinden düzenleneceği söyleniyor; bu durumda basitçe, eskiden bazı itemlarda olduğu gibi, trinket, ring, neck itemlarına Armor eklendiği anda olay biter. Yoksa item merakı olan çok, üzerinde Armor bile olsa bunu isteyecek Dps oyuncular mutlaka olacaktır.

    Geçen guildimde spiriti haste yapıyorum dps itemı oluyor diye roll atan 5 kişi gördüm
  • Outland haritasını hiç sevmezdim 90 lvl falan değil beni endişelendiren. Yine eski outland gibi bi harita gelirse hiç hoş olmaz.
  • Fuander kullanıcısına yanıt
    Konuyu saptırmak değil niyetim ama söyleyeyim yine de; bilmeyen varsa faydalanmış olur. Uzun zamandır Spirit Caster dps'te 1'e 1 Hit Rating sayıldığı için, Spirit olan item healer itemıdır denemiyor. Hatta bu sebepten eski bazı Valor itemlarında healer ve caster dps specleri için ayrım yok.
    Örneğin : Raiment of Silent Stars hem Resto hem Balance druid için düzenlenmişti 5.2 patchinde.

    Tabi söylediğin durumda, oyuncuların kendi ihtiyacı olan itemı takip etmeleri; önüne gelen itema 'NEEED' dememeleri, BiS nedir bilmeleri vs. vs. gerekiyor. Guildte sorun yaşanmaz derken, Dkp; EpGp, Loot council vb. şeyler kullanıldığı için dedim. Bu yöntemlerle çoğu zaman hakeden hak ettiği itemı alıyor, her ne kadar loot council'de insani birkaç hata olsa da.
    Hatta ve hatta askmrrobot, raid liderleri için özel geliştirdiği eklentisiyle; hangi item kime verilirse raid için daha faydalı olur gibisinden bir uygulamaya sahip :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecanonline

    Konuyu saptırmak değil niyetim ama söyleyeyim yine de; bilmeyen varsa faydalanmış olur. Uzun zamandır Spirit Caster dps'te 1'e 1 Hit Rating sayıldığı için, Spirit olan item healer itemıdır denemiyor. Hatta bu sebepten eski bazı Valor itemlarında healer ve caster dps specleri için ayrım yok.
    Örneğin : Raiment of Silent Stars hem Resto hem Balance druid için düzenlenmişti 5.2 patchinde.

    Tabi söylediğin durumda, oyuncuların kendi ihtiyacı olan itemı takip etmeleri; önüne gelen itema 'NEEED' dememeleri, BiS nedir bilmeleri vs. vs. gerekiyor. Guildte sorun yaşanmaz derken, Dkp; EpGp, Loot council vb. şeyler kullanıldığı için dedim. Bu yöntemlerle çoğu zaman hakeden hak ettiği itemı alıyor, her ne kadar loot council'de insani birkaç hata olsa da.
    Hatta ve hatta askmrrobot, raid liderleri için özel geliştirdiği eklentisiyle; hangi item kime verilirse raid için daha faydalı olur gibisinden bir uygulamaya sahip :)
    Blizzard maldı ya bunları düşünemedi sanki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ledulth

    Blizzard maldı ya bunları düşünemedi sanki..

    Töbe yarabbim ya. Catada çok şey düşündüler ondan çoğu iptal oldu dimi zeka küpü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fuander

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ledulth

    Blizzard maldı ya bunları düşünemedi sanki..

    Töbe yarabbim ya. Catada çok şey düşündüler ondan çoğu iptal oldu dimi zeka küpü?

    Blizzle konuştum ceo olarak işe başlıyosun yarın. Einstein terk
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.