Şimdi Ara

Wow öldü mü? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
2.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • wowu öldüren ttnetin her eve internet kampanyasıdır :)
  • Wow u bırakalı 1 sene oldu

    Bence wow bitti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kezzapcı Pasa

    bende bıraktım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soğuk Hava Dalgası


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kezzapcı Pasa

    bende bıraktım




    yaşasın xbox
  • Blizzard bugün WoW'un 12 milyon aktif üyeye sahip olduğunu açıkladı.
    Yani ölmüyor ama oyuncuları değişiyor. Benim de Cataclysm'de tekrar başlayasım geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Rabbit Slims -- 7 Ekim 2010; 17:37:11 >
  • 12 melyon aktif üye, dile kolay... Nasıl ölür ki? 12.000.000*15 USD=180.000.000 USD.... Öldürmezler...

    SENİN için ölmüştür, doğrudur. 2004'den beri oynuyorsan, eh bırakda ölsün artık. 2 ay sonra 6. yılını kutlayacak bir oyundan bahsediyoruz, bırakında ölsün. Ama 6 yıl önce biz oynarken kenardan seyreden, "hasssssirin gidin, bu size göre bir oyun değil!" diye kovaladığın veletler daha yeni başladı... Heyhat zaman nasılda hızlı geçiyor
  • uzun suredir hic kopmadan takip ederim bu forumu. oyundan ayri kaldigimda bile foruma girer yazilanlari cizilenleri okurum. buraya ilk girdigimde de "wow bitti yea" temali konular vardi, aradan onca zaman gecti hala var, olacak da.

    oyunun yapimcilari tanri degil, onlar da her gecen gun bu oyunun mekanikleri hakkinda degisik seyler tecrube ediyorlar ve bu tecrubeler dogrultusunda oyunda degisiklige gidiyorlar. sorun su ki; wow degisti ve degisiyor lakin oyuncular degisemiyor. eskiden gelen oyun tarzini ana yansitmaya calistigimizda sorun yasiyoruz, birsey yolunda gitmiyor ve gozumuzde suclusu oyun ve yapimcilari oluyor.

    yanlis hatirlamiyorsam ben 1.11.2 patchiyle wow dunyasina girdim, 2.0.6 patchi ile orijinal sunuculara gectim. bir ud rogue ile tbc zamanini ve bi ud mage ile wotlk zamanini tecrube ettim. oyuna uzun bir ara vermis olmamdan dolayi neredeyse hic olmayan arkadas cevresinin de etkisiyle mageim ile honor sistemi uzerinden alinabilecek herseyi aldiktan sonra yapacak yeni birsey bulamadim, oyunun rutinine kapilmayi reddedip oyuna daha fazla zaman ayirmaya calistikca da sikildigimi farkettim. bunlari hissetmem oyunun yeni eklenti oncesi donemine girmesinin etkisi yadsinamaz ancak farkli durumlarda da, bu kadara cok olmasa da bu duyguya kapildigim oldu.

    cogu kisi bu oyuna baslamakla birlikte oyunculugunun basinda oyuna ne kadar zaman ayirsa da az geldigini farketmistir.kasilmasi gereken leveliydi, degistirilmesi gereken itemiydi, raid icin buff yemegiydi, gelecek arena sezonu icin gereken honordu falan, bunlar oyundan tad alinmasi icin yapilmasi gereken kritik seylerdi ve yapilmasi da buyuk zaman aliyordu. zamanla ne oldu peki? bir sekilde bu olmazsa olmaz seylere olan ihtiyac esnetildi, elde edilmesi daha kolay hale getirildi veya yapilmasina gerek kalmadi bile. oyun; gecesini gunduzune katarak sanal dunyada birseyler elde etmeye calisan insanlar ile aksam isinden-okulundan gelip biraz rahatlamak isteyenler arasindaki kalin cizgiyi yavas yavas hissettirmeden kaldirinca dogal olarak bazi kisilere tat vermemeye basladi.

    geriye doneyim; ben roguem ile pvp odakli oynardim, pveye de ayirabildigim kadar zaman ayirmaya calisirdim. hatirliyorum da her gun 8-9 tane heroic yapacak kadar zamani ve cevresi olmayan insanlar icin karazhana gitmek bile tbcnin neredeyse sonuna kadar bir anlam ifade ediyordu.sahsen attunementler kaldirildiktan sonra bile ssc/tk ya gidemedim, toplasaniz gidebildigim birkac karazhan ve gruuldur ancak. bi daily heroic icin 1-1.5 saat tank aradigim bile olmustur. bu problemler yeni eklentiyle kolaylastirma yoluna gidilerek asildi, dungeon tool sayesinde adam arama derdi bitti, farkli oyuncu sayisi ve zorluk secenekleriyle gelen raidler insanlarin el emegi goz nuru yapilan yerlere ulasamama sorunu cozuldu.. ve daha burada dillendirmedigim bir suru sorun kiminin hosuna giden, kimini oyundan sogutan bir sekilde cozuldu.

    ozetle, bizim wowdan beklediklerimiz wowdan en fazla haz aldigimiz hali ile ayni kaldi ancak hem yapimcilarin tecrubeleriyle hem de degisen oyuncu profili ile oyun da degisti, oyun beklentilerimize cevap vermemeye baslayinca da baslikta belirtildigi gibi dusunenler ortaya cikti. bir oyun - aslinda yanlizca bir oyun degil, yasamimizin bir parcasi olan her sey - degisen isteklere adapte olabildigii surece ayakta kalir ki bu blizzardin yapabildigi en iyi seylerden birisidir; wow olmuyor. aksine; sayilarin da gosterdigi gibi her gecen gun daha da buyuyor.

    not: anlatim tarzimin bir oyun icin fazla ciddi olmasi sizi yaniltmasin; bir oyunu kullandigim uslup kadar ciddiye alacak bir insan degilimdir . yanlizca kafamdakileri yazmak icin daha farkli bir yol bulamadim.
    edit:birkac duzeltme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blade GTR -- 7 Ekim 2010; 21:44:58 >




  • 7 aralıkta görürsünüz ölmüşmü ölmemişmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lizard_King

    TBC den önce işler değişmeye başladı, yeni talent specler geldi, ve oda ne Ret paladin OP olmuştu... herkesi pataklıyodu paladin.

    Herkes ama herkes ağlamaya baladı "oha paladin OP oldu , bu neee, ..." falan diye, sonuçta blizzard hayvan gibi bir nerf getirdi ve ret paladin normale döndü.



    Neydi o skillin adı yav, "Eye for an Eye" mıydı? Hani vurduğun crit'leri biriktirip toplu olarak geri vurabiliyordu ya... Tek başına gidip tek vuruşla Onyxia falan kesenler olmuştu...

    İlk koyduklarında 1-2 hafta falan durduydu o skill hatırladığım. BG'lerde Paladinlerden one-shot yediğimizde nasıl dumur olmuştuk...
  • "eye for an eye" palada hala var olan bir skill.. crit yedikçe yediği damage'in bir kısmını geri yansıtıyor.. bossa tek atıldıgını duymadım ama wintergrasp gibi yerlerde tenacy buffi ile oynayan taraftaki canı çok fazla olan palaya siz vurdukca o size vurmasa bile kendi kendize ölüyorsunuz
  • Herşeyi rakamlarla açıklayamazsınız.Misal 'Recep İvedük' bu senenin en çok izlenen filmi olmuş Türkiye'de ,yani rakamlarda bir numara ...Fakat benim için dünyanın en b.ktan filmleri arasındadır.Bilmem anlatabilebüldümmü
  • O senin icin ama
  • o büyüde oyle bir bug var mıydı hatırlamıyorum ama reckoning ile palalar bossları 1 kere de indiriyordu tek swing de 2000 kere felan vuruyorlardı biriktirip biriktirip
    quote:

    Orijinalden alıntı: ysselim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lizard_King

    TBC den önce işler değişmeye başladı, yeni talent specler geldi, ve oda ne Ret paladin OP olmuştu... herkesi pataklıyodu paladin.

    Herkes ama herkes ağlamaya baladı "oha paladin OP oldu , bu neee, ..." falan diye, sonuçta blizzard hayvan gibi bir nerf getirdi ve ret paladin normale döndü.



    Neydi o skillin adı yav, "Eye for an Eye" mıydı? Hani vurduğun crit'leri biriktirip toplu olarak geri vurabiliyordu ya... Tek başına gidip tek vuruşla Onyxia falan kesenler olmuştu...

    İlk koyduklarında 1-2 hafta falan durduydu o skill hatırladığım. BG'lerde Paladinlerden one-shot yediğimizde nasıl dumur olmuştuk...




  • Diablo3 çıkmadıysa ... ölmemiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugaaa

    o büyüde oyle bir bug var mıydı hatırlamıyorum ama reckoning ile palalar bossları 1 kere de indiriyordu tek swing de 2000 kere felan vuruyorlardı biriktirip biriktirip
    quote:

    Orijinalden alıntı: ysselim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lizard_King

    TBC den önce işler değişmeye başladı, yeni talent specler geldi, ve oda ne Ret paladin OP olmuştu... herkesi pataklıyodu paladin.

    Herkes ama herkes ağlamaya baladı "oha paladin OP oldu , bu neee, ..." falan diye, sonuçta blizzard hayvan gibi bir nerf getirdi ve ret paladin normale döndü.



    Neydi o skillin adı yav, "Eye for an Eye" mıydı? Hani vurduğun crit'leri biriktirip toplu olarak geri vurabiliyordu ya... Tek başına gidip tek vuruşla Onyxia falan kesenler olmuştu...

    İlk koyduklarında 1-2 hafta falan durduydu o skill hatırladığım. BG'lerde Paladinlerden one-shot yediğimizde nasıl dumur olmuştuk...



    Tamam tamam, reckoning'di adı...

    Nasıl bir mantıksa artık, adam dayağı yiyip yiyip geliyordu, bir vuruyordu, 5k... Neye uğradığımızı anlamadan yatıyorduk...
    1-2 haftada düzelttiler ama, o arada çok can yaktılar çok...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.