Şimdi Ara

Würth dizel enjektör temizleyici kullanımı sonucu tekleme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
1
Favori
110.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilcc

    şuan yarım depo katkılı yakıt var seyreltmek amacıyla depoyu fullesem mi. Katkılı yakıt uzun süre depoda beklese sıkıntı olur mu

    Alıntıları Göster
    6 ay önce 20 liraya almıştım ve hiç kullanmadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    O zaman biraz enjektör temizleyici kullanımından bahsedelim.

    Mazot filtresini değiştirip, enjektör katkısını uygulayıp kullandıktan sonra mazot filtresini tekrar değiştirirseniz maksimum etkiyi alırsınız.

    Eğer dolu bir mazot filtresiyle enjektör temizleyici kullanırsanız, depodan gelip filtrede kalmış pislik kalıntıları, temizleyici madde ile çözünerek filtreden geçer, enjektöre birikir. Orada da çözünebilir ama eski pislik kalıntılarının yerini doldurur, fayda alamazsınız . O yüzden sıfır filtre ile yaparsanız doğrudan enjektörlere ulaşır temizleyici, görevini yerine getirir. Tabi o sırada depodan çözdüğü pislik kalıntıları, mazot filtresine takılır(nispeten büyük oldukları için) Siz de filtreyi temizlediğinizde her şey tertemiz olur.

    Ayrıca enjektör temizleyici kısa mesafede kullanılmaz. Depoya atacaksınız, sonra nispeten uzun yola çıkıp biraz basacaksınız. %15 gazla sabit gitmek yok yani, basınçlı mazotla gelecek o temizleyici.

    Yüksek km li sayılabilecek (95-100 bin ve üzeri) dizel araçlarda kullanılmaz. Enjektör işemesi dediğimiz olay başınıza gelebilir çünkü. 150 binden sonra ise carbon clean yapılmaz. O km lerdeki dizel araca yapacağınız en iyi şeyler, yağ değişim periyodunu kısaltmak ve emme manifoldunda egr den gelen kurumları temizletmektir. Özellikle egr kurumlarını temizlemenin hiçbir yan etkisi yoktur ve aracın performansını cidden arttırır.

    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0B46CB32A

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    O zaman biraz enjektör temizleyici kullanımından bahsedelim.

    Mazot filtresini değiştirip, enjektör katkısını uygulayıp kullandıktan sonra mazot filtresini tekrar değiştirirseniz maksimum etkiyi alırsınız.

    Eğer dolu bir mazot filtresiyle enjektör temizleyici kullanırsanız, depodan gelip filtrede kalmış pislik kalıntıları, temizleyici madde ile çözünerek filtreden geçer, enjektöre birikir. Orada da çözünebilir ama eski pislik kalıntılarının yerini doldurur, fayda alamazsınız . O yüzden sıfır filtre ile yaparsanız doğrudan enjektörlere ulaşır temizleyici, görevini yerine getirir. Tabi o sırada depodan çözdüğü pislik kalıntıları, mazot filtresine takılır(nispeten büyük oldukları için) Siz de filtreyi temizlediğinizde her şey tertemiz olur.

    Ayrıca enjektör temizleyici kısa mesafede kullanılmaz. Depoya atacaksınız, sonra nispeten uzun yola çıkıp biraz basacaksınız. %15 gazla sabit gitmek yok yani, basınçlı mazotla gelecek o temizleyici.

    Yüksek km li sayılabilecek (95-100 bin ve üzeri) dizel araçlarda kullanılmaz. Enjektör işemesi dediğimiz olay başınıza gelebilir çünkü. 150 binden sonra ise carbon clean yapılmaz. O km lerdeki dizel araca yapacağınız en iyi şeyler, yağ değişim periyodunu kısaltmak ve emme manifoldunda egr den gelen kurumları temizletmektir. Özellikle egr kurumlarını temizlemenin hiçbir yan etkisi yoktur ve aracın performansını cidden arttırır.

    Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    mazot filtresini degiştirmelisiniz. Demekkı etkili bir şekilde temizlemiş ve cıkan kurum ve pislik mazot filtrenizi tıkamıs




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ktlimited01

    mazot filtresini degiştirmelisiniz. Demekkı etkili bir şekilde temizlemiş ve cıkan kurum ve pislik mazot filtrenizi tıkamıs

    Alıntıları Göster
    http://www.amazon.com/Stanadyne-Performance-Formula-Bottles-gallons/dp/B000M5JTKA
    Bundan kullanıyorum, üzerine tanımam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freemangroovy

    http://www.amazon.com/Stanadyne-Performance-Formula-Bottles-gallons/dp/B000M5JTKA
    Bundan kullanıyorum, üzerine tanımam..

    Alıntıları Göster
    Ben de mazotu tamamlamanın ve birazcık devirli kullanımın etkili olacağını düşünüyorum. Eğer çok kafanıza takılıyorsa mazot filtrenizi de değişitirin. Uzun kullanım sonrası kendine gelecektir. Bu arada araç ne ve kaç km de bunlar önemli bu tip ürünleri kullanırken. "
    msansertekin" Hocam açıklamış konuyu.




  • Bu sabah araç sıkıntısız çalıştı duman titreme sarsıntı yoktu inşallah böyle devam eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilcc

    Bu sabah araç sıkıntısız çalıştı duman titreme sarsıntı yoktu inşallah böyle devam eder.
    Yeni nesil motor yağları ve dizel yakıtları oldukça gelişti, bence yeni nesil motorlarda bu katkılarla bir çözüm alınabileceğini zannetmem. Özellikle DPF li araçlarda DPF nin sonunu bile getirebilir.
  • aynı ürünü ben de kullandım, depoya ilave ettikten sonra depo boşalana kadar yüksek devirde kullan demişlerdi. Ancak hanım yanımda olduğu için devirli kullanamadım. Ne faydasını gördüm ne de zararını.
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Pardon ama eşiniz yanınızda olunca ne oluyorki hocam?Devirli kullanmak ile ne alakası var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Pardon ama eşiniz yanınızda olunca ne oluyorki hocam?Devirli kullanmak ile ne alakası var?
    bunlarla uğraşacağınıza ara sıra dip gaz yapıp 3bin civarı atın vitesi olsun bitsin.
  • bu tarz urunler faydalidir ise de yarar, hicbir otomobil ureticisi veya petrol dagitim sirketleri oturup da aman isimi kusursuz yapayim demez, yani onlar dusunurdu diye bir durum yok

    burada onemli olan dogru kullanim, araca serviste bu tarz temizleme bakimlari yapildiginda arac devirli calistirilir uzun bir sure, bu urunler de kullanilacagi zaman yarim depo ustune konup sonra yakit tamamlanir ve arac uzun sure devirli kullanilmalidir, katkiyi koyup bes dakika sonra araci kenara ceker ve yakiti da doldurmazsan araba sacmalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    bu tarz urunler faydalidir ise de yarar, hicbir otomobil ureticisi veya petrol dagitim sirketleri oturup da aman isimi kusursuz yapayim demez, yani onlar dusunurdu diye bir durum yok

    burada onemli olan dogru kullanim, araca serviste bu tarz temizleme bakimlari yapildiginda arac devirli calistirilir uzun bir sure, bu urunler de kullanilacagi zaman yarim depo ustune konup sonra yakit tamamlanir ve arac uzun sure devirli kullanilmalidir, katkiyi koyup bes dakika sonra araci kenara ceker ve yakiti da doldurmazsan araba sacmalar
    araç antipollution fault hatası vermeye başladı motor arıza ışığını yaktı al başına bela dertsiz başıma dert açtım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    O zaman biraz enjektör temizleyici kullanımından bahsedelim.

    Mazot filtresini değiştirip, enjektör katkısını uygulayıp kullandıktan sonra mazot filtresini tekrar değiştirirseniz maksimum etkiyi alırsınız.

    Eğer dolu bir mazot filtresiyle enjektör temizleyici kullanırsanız, depodan gelip filtrede kalmış pislik kalıntıları, temizleyici madde ile çözünerek filtreden geçer, enjektöre birikir. Orada da çözünebilir ama eski pislik kalıntılarının yerini doldurur, fayda alamazsınız . O yüzden sıfır filtre ile yaparsanız doğrudan enjektörlere ulaşır temizleyici, görevini yerine getirir. Tabi o sırada depodan çözdüğü pislik kalıntıları, mazot filtresine takılır(nispeten büyük oldukları için) Siz de filtreyi temizlediğinizde her şey tertemiz olur.

    Ayrıca enjektör temizleyici kısa mesafede kullanılmaz. Depoya atacaksınız, sonra nispeten uzun yola çıkıp biraz basacaksınız. %15 gazla sabit gitmek yok yani, basınçlı mazotla gelecek o temizleyici.

    Yüksek km li sayılabilecek (95-100 bin ve üzeri) dizel araçlarda kullanılmaz. Enjektör işemesi dediğimiz olay başınıza gelebilir çünkü. 150 binden sonra ise carbon clean yapılmaz. O km lerdeki dizel araca yapacağınız en iyi şeyler, yağ değişim periyodunu kısaltmak ve emme manifoldunda egr den gelen kurumları temizletmektir. Özellikle egr kurumlarını temizlemenin hiçbir yan etkisi yoktur ve aracın performansını cidden arttırır.

    hocam bu konuda sanırım bilgilisin. bendede dizel bir araç var daha 15 bin kmde. bu kmde benim aracıma yaptırmam gereken şeyler var mı yada hangi km ne yaptırmalıyım? mesela enjektör temizliği ile carbon clen dediğin şeyler aynı mıdır farklı uygulamalar mı? dizel araç konusunda bilgim az yardımcı olursan memnun olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    O zaman biraz enjektör temizleyici kullanımından bahsedelim.

    Mazot filtresini değiştirip, enjektör katkısını uygulayıp kullandıktan sonra mazot filtresini tekrar değiştirirseniz maksimum etkiyi alırsınız.

    Eğer dolu bir mazot filtresiyle enjektör temizleyici kullanırsanız, depodan gelip filtrede kalmış pislik kalıntıları, temizleyici madde ile çözünerek filtreden geçer, enjektöre birikir. Orada da çözünebilir ama eski pislik kalıntılarının yerini doldurur, fayda alamazsınız . O yüzden sıfır filtre ile yaparsanız doğrudan enjektörlere ulaşır temizleyici, görevini yerine getirir. Tabi o sırada depodan çözdüğü pislik kalıntıları, mazot filtresine takılır(nispeten büyük oldukları için) Siz de filtreyi temizlediğinizde her şey tertemiz olur.

    Ayrıca enjektör temizleyici kısa mesafede kullanılmaz. Depoya atacaksınız, sonra nispeten uzun yola çıkıp biraz basacaksınız. %15 gazla sabit gitmek yok yani, basınçlı mazotla gelecek o temizleyici.

    Yüksek km li sayılabilecek (95-100 bin ve üzeri) dizel araçlarda kullanılmaz. Enjektör işemesi dediğimiz olay başınıza gelebilir çünkü. 150 binden sonra ise carbon clean yapılmaz. O km lerdeki dizel araca yapacağınız en iyi şeyler, yağ değişim periyodunu kısaltmak ve emme manifoldunda egr den gelen kurumları temizletmektir. Özellikle egr kurumlarını temizlemenin hiçbir yan etkisi yoktur ve aracın performansını cidden arttırır.

    hocam bu konuda sanırım bilgilisin. bendede dizel bir araç var daha 15 bin kmde. bu kmde benim aracıma yaptırmam gereken şeyler var mı yada hangi km ne yaptırmalıyım? mesela enjektör temizliği ile carbon clen dediğin şeyler aynı mıdır farklı uygulamalar mı? dizel araç konusunda bilgim az yardımcı olursan memnun olurum

    Alıntıları Göster
    antipollution fault hatası almaya başladım(katkı kullanalı 3 gün oldu) hata var ama araçta hiç bir anormallik yok. Yüksek devirlere çok rahat çıkıyor. Bu hatanın pek çok nedeni olabilirmiş nereyi bozduk acaba gerçi yakıt alıp düzeltenler de olmuş. Depo daha yarım bitmedi gitti. Amaçsızca geziyorum bitsin diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Pardon ama eşiniz yanınızda olunca ne oluyorki hocam?Devirli kullanmak ile ne alakası var?

    hanım yüksek hızlardan hoşlanmıyor , sürekli yavaş git diye başımın etini yediğinden malesef basamadım o yanımdayken.
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Anladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Anladım
    Bugün bende bakıma servise bıraktım aracı. İlaç ile enjektörleri temizlemeyi öneriyoruz dediler. Araç ağır bakıma girdiği için hadi onuda yapın dedim. Yakıt filtresi de değişecek zaten.

    Yalnız yukarıdaki arkadaş 150 binden sonra carbon clean yapılmaz filan demiş. Benim araç 325.000 de. Şimdi napiim ben. Büyük ihtimal enjektörler bugün temizlenmiştir. Çarşamba günü teslim alcam aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    O zaman biraz enjektör temizleyici kullanımından bahsedelim.

    Mazot filtresini değiştirip, enjektör katkısını uygulayıp kullandıktan sonra mazot filtresini tekrar değiştirirseniz maksimum etkiyi alırsınız.

    Eğer dolu bir mazot filtresiyle enjektör temizleyici kullanırsanız, depodan gelip filtrede kalmış pislik kalıntıları, temizleyici madde ile çözünerek filtreden geçer, enjektöre birikir. Orada da çözünebilir ama eski pislik kalıntılarının yerini doldurur, fayda alamazsınız . O yüzden sıfır filtre ile yaparsanız doğrudan enjektörlere ulaşır temizleyici, görevini yerine getirir. Tabi o sırada depodan çözdüğü pislik kalıntıları, mazot filtresine takılır(nispeten büyük oldukları için) Siz de filtreyi temizlediğinizde her şey tertemiz olur.

    Ayrıca enjektör temizleyici kısa mesafede kullanılmaz. Depoya atacaksınız, sonra nispeten uzun yola çıkıp biraz basacaksınız. %15 gazla sabit gitmek yok yani, basınçlı mazotla gelecek o temizleyici.

    Yüksek km li sayılabilecek (95-100 bin ve üzeri) dizel araçlarda kullanılmaz. Enjektör işemesi dediğimiz olay başınıza gelebilir çünkü. 150 binden sonra ise carbon clean yapılmaz. O km lerdeki dizel araca yapacağınız en iyi şeyler, yağ değişim periyodunu kısaltmak ve emme manifoldunda egr den gelen kurumları temizletmektir. Özellikle egr kurumlarını temizlemenin hiçbir yan etkisi yoktur ve aracın performansını cidden arttırır.

    hocam bu konuda sanırım bilgilisin. bendede dizel bir araç var daha 15 bin kmde. bu kmde benim aracıma yaptırmam gereken şeyler var mı yada hangi km ne yaptırmalıyım? mesela enjektör temizliği ile carbon clen dediğin şeyler aynı mıdır farklı uygulamalar mı? dizel araç konusunda bilgim az yardımcı olursan memnun olurum

    Estağfurullah. O km deki araca bir uygulamaya gerek yok. Yağını düzenli değiştirin, kaliteli yağ koyun, soğuk motorda zorlamayın, çalışırken ve kapatırkan biraz bekleyin uzun yıllar sıkıntısız kullanırsınız.




  • Ben arabaya yakıt alırken şüpheye düşüyorum acaba kalitesi Nasıl diye siz gidip bilmem ne katkısı koyuyorsunuz ben bu işten birşey anlamadım.

    Ayrıca bu katkıların faydası olduğuna inanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktlh

    Bugün bende bakıma servise bıraktım aracı. İlaç ile enjektörleri temizlemeyi öneriyoruz dediler. Araç ağır bakıma girdiği için hadi onuda yapın dedim. Yakıt filtresi de değişecek zaten.

    Yalnız yukarıdaki arkadaş 150 binden sonra carbon clean yapılmaz filan demiş. Benim araç 325.000 de. Şimdi napiim ben. Büyük ihtimal enjektörler bugün temizlenmiştir. Çarşamba günü teslim alcam aracı

    İşinin ehli usta yapıyorsa ve enjektörleri cihaza bağlayıp gerçekleştiriyorsa pek birşey olmaz -olsa da faturayı çıkaracağınız biri var- Ben bireysel uygulamalardan bahsediyordum. Serviste yapılan temizlikteki kullanılan madde, öyle bizim kullandığımız würth ler gibi değil. Zaten araba yaklaşık 15 dakika kara duman atıyor hafif o işlemde.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.