Şimdi Ara

www.urunmania.com sitesinden alınan Anatech firmasına ait mikrodalga garantisiz çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3-4 ay önce urunmania.com sitesinden mikrodalga fırın aldım. Fırın açıklamasında 24 ay garantili yazmaktaydı. Ürün geldi. daha 2-3 ay olduğunda programa geçince patlamaya başladı ve işlemez oldu. Fırın Anatech adlı bir şirkete ait ve şirketin garanti belgesi 24 ay olarak kutunun içerisindeydi.
    Arızayı önce anatech firmasını arayarak bildirdim. Firma bana bu mikrodalga fırın için ihlas mağazasına garanti verdiklerini ancak urunmania.com sitesine garanti veremediklerini söylediler. Ne alaka dedim ,garanti belgesi var elimde dedim. Ancak şirket bu ürün normalde ihlas mağazasında satılıyor ,urunmania.com sitesi bu ürünü size ikinci el olarak satmış diyor. Ya sıfır açılmamış kutulu almışım fırını.
    Bu konuda şikayet sitelerine durumumu yazdım ve iki şirket hakkındada şikayette bulundum. Anatech beni arayarak garanti veremeyeceklerini ancak kargo masraflarını karşılarsam teknik servislerine yollarsam bakabileceklerini söyledi. Ben Marmarisde yaşıyorum ve koca mikrodalga İstanbula gidişi gelişi 50-100 tl arasında bir masrafla kargolanabilir. Zaten 100 tl civarında bir fiyatla aldım ve bir yüz tl ye yakın kargo ücreti vermek istemediğimi söyledim. Onlarda birşey yapamayacaklarını belirttiler.
    urunmania.com sitesi hem kendi müşteri hizmetlerine yazdığım yazı hemde şikyetvar dan yazdığım yazıya , cevap vermeye tenezzül etmediler.
    Yani mikrodalga fırın arızalı şekilde elimde kaldı ve ne yapacağımı bilmiyorum. Bu yazıyı ise sadece bu siteden alışveriş yapmak isteyeceklere bilgi vermek açısından yazıyorum. Bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi willydl -- 3 Ekim 2012; 9:22:15 >







  • Sayın Veli Gökçe;

    Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitemize verdiğimiz önem gereği konu ile alakalı olarak müşterimizle tekrar irtibat kuruldu. Firmamızın ithalatçı firma ile yaptığı görüşmeler tekrardan tek tek müşterimize aktarılmış, müşterimizin ithalatçı firma ile ilgili sorunu tekrar dinlenilmiş ve konu ile ilgili olarak ithalatçı firmanın firmamıza da aynı şekilde olumlusuz ve tatmin edici cevaplar vermemesi ve müşterimizin mağduriyetinin giderilmemesinden dolayı sayın Veli bey’e ithalatçı firma ile ilgili haklarını tüketici hakem heyetinde sonuna kadar araması gerektiğini ve bu konuda firmamızın her türlü bilgi ve evrakı paylaşacağını net bir şekilde dile getirip kendisi ile bu konu hakkında irtibatta kalacağını belirtmiş olup karşılıklı olarak memnuniyet çerçevesinden görüşmemiz sonlandırılmıştır.
    Müşterilerimizin olası taleplerini yine aynı duyarlı yaklaşımla ele almaya ve tüm olanaklarımızla çözüm bulmaya devam edeceğiz.
    Yaşanan aksamadan dolayı sizlerden özür dileriz. Görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla
    ÜrünMania




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.