Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilker burak kullanıcısına yanıt
    Yav arkadaş anlamıyorsan benim suçum mu? Konsolun garantisi varsa demişim daha hala anlamıyorsan benim problemim değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lod0ss -- 15 Nisan 2017; 15:13:51 >
  • yav he he anlamadığım için senin anlatamadığını açıklamışım değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker burak

    yav he he anlamadığım için senin anlatamadığını açıklamışım değil mi

    Biter mi beee
  • Dostlar merhaba,

    IQOR servise cihazı yolladım Haki Yeşili BF1 Bundle olduğu için değişimde stok durumu bekletiliyormuş servise ulaşıp renk farketmez siyah beyaz ne varsa yollayın demek istiyorum, istiyorum daaaa
    Servisin iletişim numarası yok

    Iqor Servis'in numarasını bilen var mı ? yada yeni yakın bu servisten ürün alan var mı fatura kaşesinde iletişim numarası vs. olabilir




  • Hocam xbox one cihaz değişim talebi açtım,kolları da değiştirmek istiyorum aynı anda mı yollayayım yoksa onlar için de ayrı bir talep mi oluşturayım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wung-Zhu

    Hocam xbox one cihaz değişim talebi açtım,kolları da değiştirmek istiyorum aynı anda mı yollayayım yoksa onlar için de ayrı bir talep mi oluşturayım?

    Ayrı bir talep açman lazım. Aynı anda yollayabilirsin. Sadece paketin üstüne her bir kol için olan servis numarasını da yazarsın.
  • arkadaslar konsolu servise verdim yarin gelicek sistemde konsolun seri no du degidmis gozukuyo bide konsolumun resmi halo 5 bundle i gozukuyo bana halo 5 bundle konsil mu vermis oluyorlar o zaman oyleyse sorunsuz sa super bisey gerci yarin hersey anlasilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glbyz3858

    arkadaslar konsolu servise verdim yarin gelicek sistemde konsolun seri no du degidmis gozukuyo bide konsolumun resmi halo 5 bundle i gozukuyo bana halo 5 bundle konsil mu vermis oluyorlar o zaman oyleyse sorunsuz sa super bisey gerci yarin hersey anlasilir

    Hocam cihazı nasıl yolladınız,ben talep açtım hala gelip almadılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yukardaki musteri numaradindan aradim bana bi ksrgo kodu verdiler odemeyi benim hesaba kayitli kartdan cektiler sonra ups i aradim kodu verdim kargo gelip aldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IQOR' un telefon numarasını kimse bilmiyor mu ?

    Edit: Bilmeyenler için IQOR = Microsoft'un İstanbul Sancak Tepedeki Servisinin adı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaLroK -- 24 Nisan 2017; 10:21:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glbyz3858

    yukardaki musteri numaradindan aradim bana bi ksrgo kodu verdiler odemeyi benim hesaba kayitli kartdan cektiler sonra ups i aradim kodu verdim kargo gelip aldi

    Hocam sizin garanti bittiğinden mi ödeme aldılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glbyz3858

    evet

    Hocam halo 5 bundle mı geldi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cuma günü sorun olan oyun kumandamı gönderdim, 3.5 mm, mavi/siyah renkteki özel üretim sayılabilecek bir oyun kumandasıydı. Bugün yeni kumandayı tarafıma iletmiş bulunuyorlar ama, Kumanda orijinal kutuda gelmedi, ayrıca ürün benim gönderdiğim renklerle birebir aynı renk değil, bana gönderilen daha yeşilimsiye kaçan bir renk.



    Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afanayurt

    Cuma günü sorun olan oyun kumandamı gönderdim, 3.5 mm, mavi/siyah renkteki özel üretim sayılabilecek bir oyun kumandasıydı. Bugün yeni kumandayı tarafıma iletmiş bulunuyorlar ama, Kumanda orijinal kutuda gelmedi, ayrıca ürün benim gönderdiğim renklerle birebir aynı renk değil, bana gönderilen daha yeşilimsiye kaçan bir renk.



    Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?

    Orjinal kutuda göndermiyorlar nedense, sebebini bilmiyorum. Bende geçen hafta göndermiştim gamepad'i ve baloncuklu poşete koyup göndermişler. Gamepad'i denedim bir sıkıntısı yok. Renk konusunda ise stokta hangisi varsa onu gönderiyorlar. Eğer rahatsız ediyorsa destekle bir görüşün.
  • deadlight54 kullanıcısına yanıt
    Kutuyla göndermeme sebepleri muhtemelen ürün sıfır gibi tekrar satılıp iş ticarete dönmesin diye.



    Ama, gönderdiğim dusk shadow yerime ocean shadow gönderdiler. Aslında telefonda konuşurken stokta yok ise aranmak istediğimi, göndermek istedikleri kumandayı bana önce söylemelerini istemiştim. Onlar da "elbette öyle yapacağız" dediler ama, yapmadılar. Bu durum beni rahatsız etti açıkçası. Şu anda görüşüyoruz destek ile, hayırlısı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün one s aldım 1tb 2kollu ancak 1 kolun sol analogu takılı kalıyor değişim yapmak istiyorum sıfırı ile çağrı merkezini mi aramalıyım önce arıza kaaydı oluşturmak için yardımcı olacak varmı ?
  • Hayırlı olsun hocam hangi mağazadan aldınız?Önce aldığınız yere götürün bi bu arızlaı çıktı deyin değiştirmezlerse microsoft servisine gönderin
  • Hocam teşekkür ederim, 2.el Temiz bi cihaz aldım yanındaki kol sıfır Aral kutulu idi işte neyapmam gerek değişim için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam bir bilgim yok benimde hocam ama aralla bir görüşün onlar ilgilenmezsede microsoft servisi muhakkak ilgilenir
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.