Arkadaşlar merhaba. Garanti konusuyla ilgili forumda güncel düzgün bir bilgi bulamadım. Bu sebeple bu başlığı açmak istedim. Cihazını garantiye vermek isteyen arkadaşlar için yardımcı bir içerik olacağını düşünüyorum. 03.11.2021 tarihinde n11 deki masterteknomarket satıcısından Xbox Series S aldım ithalatçi garantili. Cihaz gelip kurulumunu yaptığımda ve microsoft hesabına bağladığımda 2 yıl garantili olduğunu gördüm. Gamepadin de 1 yıl garantisi olduğunu gördüm. Normal cihaz kurulumu ardından gamepad testlerine başladım ve farkettim ki kulaklık girişi çalışmıyor. Kulaklık takınca da bir garip duruyor zaten. 8.nesil gamepadim var onda sorunsuz çalışıyor. Hatta kardeşimin de series s'i var ve onda da sorunsuz çalışıyor. Problem kulaklıkta da değil. Bunun üzerine microsoft hesabı üzerinden garanti kaydı oluşturdum ve direkt değişim seçeneği çıktı. Gerekli bilgileri doldurduktan sonra süreç aşağıdaki gibi ilerledi. 13.11.2021 - garanti kaydı oluşturuldu. Bunun ardından cihazı kuryenin gelip alacağı bilgisi çıktı sistemde. 17.11.2021 - ne arayan soran ne de gelen kurye oldu. Bunun üzerine Microsoftu aradım. Meğerse ben kaydı oluşturunca bir mail düşmüş Microsofttan: UPS'yi arayarak kuryeden randevu alın diye. Ama bu mail spam'a düşmüş o yüzden bir 4 gün kadar görmedim. Böyle bir mail geldiğini oradan numarayı alıp arayabileceğim söylendi microsoftu aradığımda. Bunun üzerine maili gördüm. 17.11.2021 - UPS kaydı oluşturuldu. 2 saat içerisinde UPS paketi teslim aldı.(Paketlemeyi siz yapıyorsunuz ve üzerine garanti kaydı no yazıyorsunuz. Ek olarak yine paketin üzerine yazmanız gereken bir kod var gelen mailde X ile başlayan onu yazıyorsunuz.) 18.11.2021 sabah 08.59 - paket teslim edildi. Teslim edildikten sonra yaklaşık 3-4 saat microsoft sisteminde bir hareket yoktu. UPS'te teslim edildi yazmasına rağmen. Bunun üzerine yine Microsoftu aradım ve şu bilgi verildi: teslim edilen cihaz önce depoya girer ve işlem yapılana kadar depoda kalır. Bu sebeple depodan çıkıp cihaza okutulduğunda sistemde görünür bu gayet normal dendi. Daha sonra değişim cihazlarının sıfır olup olmadığını sordum. "Konsol değişimleri yenilenmiş refurbished cihazlarla olur ancak gamepad gibi aksesuarlar direkt kapalı kutu sıfırları ile değiştirilir" bilgisi verildi. 18.11.2021 - aynı gün içerisinde değişim cihazı adresime kargolandı. 19.11.2021 - yeni cihaz adresime teslim edildi. Dipnot= hayatımda hiç bu kadar kolay ve pürüzsüz bir garanti değişimi yaşamamıştım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaomss -- 19 Kasım 2021; 18:41:32 > |
Bildirim