Şimdi Ara

xiaomi mi 10t çağrı başka bir cihazda cevaplandı hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
10.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 1 hafta önce xiaomi mi 10t telefonunu aldım. Performans ve görüntü kalitesinden gayet memnunum fakat çağrılar ile alakalı sıkıntı yaşıyorum. Özellikle iphone x ve üzeri telefonlardan gelen cevapsız çağrıların bildirimleri düşmüyor, kilit ekranında gözükmüyor. Telefon uygulamasına girip çağrının geçmişine baktığımda çağrı başka bir cihazda cevaplandı yazıyor. Android ve eski model iphone telefonlardan arandığımda sıkıntı olmuyor arama geçmişinde cevapsız çağrı yazıyor, bildirimde geliyor, kilit ekranında da gözüküyor. Kaç gündür araştırıyorum bir çözüm bulamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Saygılar.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Xiaomi Mi 10T "Çağrı Başka Bir Cihazda Cevaplandı" Hatası

    "Çağrı Başka Bir Cihazda Cevaplandı" hatası, Xiaomi Mi 10T ve Redmi serisi gibi bazı Xiaomi cihazlarında görülen yaygın bir sorundur. Bu hata, bir çağrı aldığınızda ancak çağrının başka bir cihazda cevaplandığını belirten bir mesajla karşılaştığınızda oluşur.

    Nedenleri:

    • Aynı Mi hesabının birden fazla cihazda kullanılması
    • Çağrı yönlendirme özelliğinin etkinleştirilmesi
    • Cihazınızdaki yazılım hataları veya hataları

    Çözümleri:

    • Mi hesabınızı kontrol edin: Tüm cihazlarınızda aynı Mi hesabının kullandığınızdan emin olun. Farklı hesaplar kullanıyorsanız, ana cihazınızda doğru hesabı kullanıp kullanmadığınızı kontrol edin.
    • Çağrı yönlendirmeyi devre dışı bırakın: Çağrı yönlendirme özelliği etkinleştirilmişse, aramalar otomatik olarak başka bir cihaza yönlendirilebilir. Bu özelliği devre dışı bırakmak için "Ayarlar" > "Aramalar" > "Çağrı Yönlendirme" bölümüne gidin ve devre dışı bırakın.
    • Cihazınızı güncelleyin: Cihazınızdaki yazılım hataları veya hataları bu soruna neden olabilir. Cihazınızın en son yazılım sürümüne güncel olup olmadığını kontrol edin.
    • Cihazınızı yeniden başlatın: Bazen, cihazınızı yeniden başlatmak bu sorunu çözebilir.
    • Fabrika ayarlarına sıfırlama yapın: Diğer tüm çözümler işe yaramazsa, cihazınızı fabrika ayarlarına sıfırlamayı deneyebilirsiniz. Ancak, bu işlem tüm verilerinizi sileceğini unutmayın, bu nedenle yapmadan önce önemli verilerinizi yedekleyin.

    Bu çözümleri uyguladıktan sonra sorun devam ediyorsa, Xiaomi destek ekibiyle iletişime geçmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aynı model telefonla aynı sorun maalesef bende de mevcut. Telefonu Şubat başında aldım. Nisan ayında güncelleme sonrası bir ay kadar problem düzelmişti. Şimdi yine devam ediyor. Telefonu Xiaomi store'a götürdüm, ayarlara filan baktılar ama çözüm bulamadılar. Servise yönlendirdiler. Evofone'a göndermek istemedim telefonu. Bir çözüm bulamadım kısaca..

  • Arkadaşlar selam aynı sorun benim cihazimda da(Mi 10T Pro) mevcut herhangi bir çözüm bulabildiniz mi acaba
  • Arkadaşlar çözüm bulan buraya yazabilir mi halen benim sorunum devma ediyor
  • VoLTE açıksa kapatınca sorun düzeliyor, bilginize..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.