Şimdi Ara

Xiaomi'nin elektrikli otomobili Çin'den İstanbul'a 10 bin km yol yaptı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • inzfatih İ kullanıcısına yanıt

    Hiç elektrikli araç kullanmamışsınız...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt
    Elektrikli araçlar hakkında hiç bir bilginiz olmadan fikriniz var... Oh ne güzel... Tertemiz kafa...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güzel PR.

  • Günlük 357 km eder. Ya geze geze gelmişler yada çok şarj beklemişler. Süre 10 güne düşerse mantıklı. Bence şuanda bazı sıkıntıları olsa da elektrikli araçlar kullanılabilir durumda. Asıl elektrikli araçlar piyasada hakim olursa bu şarj meselesi nasıl olacak. Şebeke yatırımları, boş şarj soketi vb birçok sorunun çözülmesi gerekiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • doruhüso D kullanıcısına yanıt

    Çiftçi tırcı filan mısınız?

    İlk defa dizele aşık birini gördüm


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuzgurkan Y kullanıcısına yanıt

    Hayır

    İnsanoğlu eşyalarına aşırı titiz davranıyor, eşyalarının kölesi olmuş

    Ben aksine aşırı hor kullanırım

    Dağ bayır takır tukur kullandığım aracın alev alıp yanmaması ilk önceliğimdir bu yüzden

    Çünkü yanan bir aracım olmuştu zamanında ve iğrenç bir duygu. Üstüne de kazada bayılıp içinde közleme olma ihtimalin var

    Dizel ise kolay kolay alevlenmez

    Benim gibi aracını acımadan kullananlar için dizel vazgeçilmez




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doruhüso -- 14 Temmuz 2024; 21:11:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    yalnış hatırlamıyorsan zamanında çin ile aramizda para kuru sabitlemesi konusunda bir anlaşma imzalanmıştı. Ne işimiz olur çin parasiyla demiştim, şimdi bakıyorum da Çin'in Avrupa'ya açılan kapısı olma konusunda heyecanla bekliyoruz. Eğer olursa ülke gelirine çok büyük katkısı olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    sehiricinde elektrikli uzun yol icinde benzinli aracim var, avrupada yasiyorum, bu kadar altyapiya ragmen elektrikli aracla uzun yola gitmem benzinli kadar rahat olmaz, uzun uzun yazmayacam, buradaki cevremde olan her elektrikli arac sahibi de benimle ayni fikirde olmasina ragmen turkiyede bir fanatiklik var, elektrikli araba sadece bir araba , fenerbahce gibi iphone gibi abarttiniz da abarttiniz, o kadar abarttiniz ki sorunlari bile sorun olarak gormuyorsunuz. fanatikligi biraksaniz ortak paydada bulusuruz.


    Tekrar belirteyim sehiricinde hem ekonomik hem pratik araclar. evinde sarj etme imkani olan herkese tavsiye ederim. onun disinda ailenin tek araci yapacaksaniz , ben tavsiye etmem.

  • oricin kullanıcısına yanıt

    iddaya varmisin ? ruhsatin resmini atarsam ne vericen ? cocuk cocuk hareketler !

  • inzfatih İ kullanıcısına yanıt

    hocam biraz yağlasaydın ,oluyor mu böyle kuru kuru .

  • 160.000'den fazla gidiyor batarya derken iki kez düşünün.

    2 yıl boyunca hızlı şarj yapılarak sadece 93bin km kullanılan 2021 model Tesla 3 LR batarya %82'ye inmiş.

    Xiaomi'nin elektrikli otomobili Çin'den İstanbul'a 10 bin km yol yaptı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Gerçekten bu ülkede okuduğunu anlamama, her şeye tuzlukla koşma hastalığı var.
    Kardeşim bir batarya ile ne kadar km yapılır yazısı o, kaç yıl sonra kapasite ne kadar azalır rakamı değil. Totalde bir bataryayı değiştirmeden 160.000 km yaparsın. Tek şarjla kaç km gidersin değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tek şarjla gidilen km önemli benim için.

    Bir de fulşarj (100% şarj) süresi önemli.

    Pilli arabalar bu iki açıdan çuvallıyor. 150 yıldır geliştirilen bir teknoloji buraya kadar ilerlemişse bundan sonra bir nane olmaz.

    Benimki okuduğumu anlamama değil, önemli olan konu üzerinde durmak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    " Bataryanın ömrünün yarısı bitti. "

    Benim yoruma karşılık yaptığım yorum ne peki. Kapasite düşmesi veya şarj süresi değil. Senin menzil hakkındaki düşüncelerinin haberle ve yoruma karşılık yaptığım yorumla ilgisi nedir? Bana yanıt olarak yazmayıp kendi fikirlerini yazman gerekirdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • doruhüso D kullanıcısına yanıt
    Elektrikli araçlardaki yangın sorunu 2024 itibarıyla devam ediyor. Geçen hafta Amerika'da Tesla şarj istasyonunda yanan araç görüntülendi:

    Electric Vehicle Fire At Charging Station
    FOX43 Newsyoutube
    Electric vehicle fire at charging station
    https://www.youtube.com/shorts/pTrahBuHbsY


    Bu daha da ilginç, yanan Tesla denize uçmuş su altında da yanmaya devam ediyor!

    EV On Fire Under Water
    Stoneyard Vineyardsyoutube
    Another EV Fire #Danger EV #Scrap #EV Junk #Hold My Beer
    https://www.youtube.com/shorts/3EiF5dUzk5Q


    Onlardan önce batarya yangınından mütevellit ölümler olmuştu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Hocam zaten yanlış bilmiyorsam yanan elektirikli araçlar su ile söndürülmez...

  • onrblt26 O kullanıcısına yanıt
    spatulatzar.com
    Lithium Extraction
    https://spatulatzar.com/lithium/
    'da adam lityum bataryayı açıyor. Burakın suyu havayla bile temasta reaksiyona giren son derece reaktif bir madde.

    Reaksiyona girmemesi için adan kerosen dolu konteynerda tutuyor lityumu.

    Böyle reaktif bir madde nasıl element olur o da ayrı konu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.