Şimdi Ara

Xiaomi, tam 2.054 beygirlik akıllı şasisini tanıttı! İşte tüm detaylar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Çinli teknoloji Xiaomi’nin otomobil pazarındaki ilerleyişi tam gaz devam ediyor. Firma, yeni nesil akıllı şasi teknolojileriyle otomotiv dünyasına güçlü bir giriş daha yaptığını duyurdu. Toplam 2.054 beygir gücüne ulaşan ve ileri sürüş deneyimleri sunan bu yeni şasi sistemi, her yönüyle üstün teknolojisiyle dikkat çekiyor.



    Xiaomi’nin yeni akıllı şasisi, dört ana bileşenden oluşuyor: Tam aktif süspansiyon sistem, dört motorlu güç sistemi, 48V elektrikli mekanik fren sistemi ve 48V yazılım tabanlı direksiyon sistemi.



    Yeni şasi ile araç adete dans edecek





    Xiaomi’nin yeni şasi sistemi, aracın adeta bir “dans” ediyormuş gibi hareket etmesini sağlayan özelliklerle donatılmış durumda. Şasi, yerinde dönme, pusula tarzı dönüşler gibi yüksek manevra kabiliyetleri sergiliyor. Xiaomi, bu yenilikçi şasi sistemini geliştirmek için üç yıllık bir araştırma ve geliştirme süreci geçirdi. Sistem, Bosch’un en son DP + ET10 donanımlarıyla destekleniyor ve akıllı algoritmalarla entegre edilerek üst düzey performans hedefleniyor. Şirket, bu güçlü teknolojiyi daha geniş bir kullanıcı kitlesine ulaştırmayı amaçlıyor.





    Yedi kollu süspansiyon sistemi, 2,2 tonluk SU7 Max için dengeyi üst seviyelere çıkarırken tamamen aktif süspansiyon sistemi ise iki SU7 Max aracı kaldırabilecek 44.400N'ye kadar kaldırma kuvvetine sahip. Dört motorlu sistem, iki V8S motor ile birleştirilmiş iki yeni motordan oluşuyor ve toplamda 2.054 beygir güç üretiyor.



    48V mimarisine geçiş





    Xiaomi’nin tamamen aktif süspansiyon sistemi, her tekerlekte 4,6 kW gücünde bir güç kaynağı ile çalışarak dönüş, hızlanma ve frenleme esnasında vücut yalpasını azaltıyor. 48V yapı sayesinde, geleneksel hidrolik ve mekanik bağlantılar yerini yazılım güdümlü kontrollere bırakıyor.






    Xiaomi Auto, düşük voltaj sistemini 12V'tan 48V'a yükselterek dünyanın ilk 48V tam kuru "brake-by-wire" sistemini tanıttı. Bu, düşük voltajlı güç kayıplarını %75 oranında azaltarak daha hızlı tepki süreleri ve gelişmiş güvenlik sağlıyor. Xiaomi, 48V brake-by-wire sistemi ile iki büyük atılım gerçekleştiriyor. İlk olarak, motor tahrikli pistonun fren diskini sıkıştırarak hassas elektronik kontrol sağladığı “tam kuru” elektrikli kaliperler. İkinci olarak, frenleme performansını daha da artıran çift pistonlu elektronik fren kaliperi tasarımı.



    Ayrıca Bkz.Yeni Peugeot 5008 ve e-5008 Türkiye fiyatları



    Xiaomi'nin 48V Steer-by-Wire teknolojisi, direksiyon simidini tekerleklerden ayırarak tamamen otonom sürüş yeteneklerini doğal olarak destekliyor. Bu sistem, gelişmiş direksiyon hassasiyeti ve esnekliği sunarak daha güvenli ve daha verimli araç kontrolü sağlıyor.





    Yeni teknoloji ayrıca frenleme sıcaklıklarını düşürerek ve araç menzilini artırarak enerji verimliliğine katkıda bulunuyor. Xiaomi, akıllı şasisini ekosistemiyle entegre ederek araçları akıllı ev cihazlarına bağlıyor. Firma, akıllı sürüş, akıllı kokpitler ve elektronik mimaride sürekli ilerleme kaydederek pratik otomotiv yeniliklerini genişletmeyi hedefliyor.






    Kaynak:https://carnewschina.com/2024/11/14/xiaomi-unveils-2054-hp-intelligent-chassis-with-active-suspension-and-quad-motor-system/







  • Adamlar otomobil olayını farklı bir boyuta taşıdılar. 2 tonluk araç zıplıyor, süspansiyon inanılmaz. Park sorununu ve manevrayı bitirmişler. Bakın bunları çok kısa bir sürede yaptılar. Avrupa araçları hala teknolojik gelişmelerde geri kalmaya başladı, zaten ekonomik durumları da kötüye gitmeye başladı. Bizim şanssızlığımız ekonomik çöküş nedeniyle bu araçları burada rahatça alamayacak olmamız.
  • "Elma araba yapıyor" diye medyanın pompalaya pompalaya geçirdi onca yıldan sonra Xiaomi masaya koymuş gibi oldu resmen

    4 kapılıda dünya rekorunu da almıştı sanırım

    Bakalım sırada ne var :) :)

  • doruhüso D kullanıcısına yanıt

    Yüzyıllık otomobil firmaları Çin karşısında ayakta kalmak için ter dökerken Apple bu topa girmeyerek akıllılık etmiş. Piyasa öyle bir hale geldi ki BMW-Mercedes bile marka değerini karlılığa dönüştüremiyor, haliyle Elma'nın hiçbir şansı olamazdı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kırılmayan koltuk da yapmasını bekliyoruz

  • Helal olsun Xiaomi ye kaç senelik firma üretmediği hiçbir şey kalmadı.Tüm şirketler arasında en zeki ve en yetenekli mühendisler kesinlikle Xiaominin mühendisleri helal olsun adamlara.Adamlar da inanılmaz bir üretkenlik var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zıplayan araba yapmışlar, şaka gibi. smaç da bassın ilerde. bunu okurlarsa mutlaka yapmaya çalışırlar  


    geçenlerde bir videoda su7 nin başka aracın arkasından yola atlayan çocuğa çarptığını gösteriyorlardı. diğer araçlarda çarpışma önleme çalışıyor ama su7 de çalışmıyordu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 14 Kasım 2024; 13:48:48 >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Ahhaha smaçda basar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Adamlar otomobil olayını farklı bir boyuta taşıdılar. 2 tonluk araç zıplıyor, süspansiyon inanılmaz. Park sorununu ve manevrayı bitirmişler. Bakın bunları çok kısa bir sürede yaptılar. Avrupa araçları hala teknolojik gelişmelerde geri kalmaya başladı, zaten ekonomik durumları da kötüye gitmeye başladı. Bizim şanssızlığımız ekonomik çöküş nedeniyle bu araçları burada rahatça alamayacak olmamız.

  • Şimdi altında bisiklet bile olmayan TOGG,Tesla vb. fanboylar gelip bunu kötüler. Adamlar f/p telefonla yola koyulup akıllı şemsiye vs. derken otomobilde çığır açıyorlar.

  • hayalimdeki araç keşke türkiye ye gelse. hemen alırım.

  • Klür134 K kullanıcısına yanıt

    Fason ürettiriyormuş Xiaomi. Bunu bir çinli söylemişti. 0’dan tasarım harici üretim yapmıyorlarmış. Zaten bu adı sanı bilinmedik çinli markaların 140 yıldır üretiyoruz bu işin içindeyiz gibi söylemleri ya yalan ya da böyle fason üretici olmaları.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beygir motorda olur. şasinin beygiri ifadesi biraz tuhaf.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tiesto45 kullanıcısına yanıt
    Hocam toggu karıştırma sonuçta bizim bir değerimiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Darklord Sauron kullanıcısına yanıt
    Batı bitti artık özellikle Avrupa küçücük tayvana bak en ileri teknoloji ellerinde tüm yenilikler ve ileri teknoloji tamamen asyanın elinde sadece Tmsc ile aralarında en az 20 yıllık teknoloji farkı var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MertTUTER M kullanıcısına yanıt
    Günümüzde Çin'in karşısında Avrupa, sanayi döneminde Avrupa'nın karşısındaki Osmanlı gibi kaldı...

  • doruhüso D kullanıcısına yanıt
    malum turkiyedeki tekelleri korumak adına motor hacmine gore vergilendirme olmaza turkiyede de cok satardı...

  • Sen kontrol edilebilir süspansiyonun öncüsü olan, bunu tam 69 yıl önce 1955 DS modelinde uygulayan Citroen'i bugünkü haline getirirsen sonra ağlamayacaksın "Çinliler bizi geçiyor ühüü" diye...

  • Apple 15 yılda yapamadığını 1.5 senede yaptılar gerçekten Çinliler başka boyutta bazı konularda bariz.

  • Vay be trilyon dolarlık Apple araba yapacak diye beklerken bizim Xiaomi işi bitirmiş. Demek ki neymiş trilyon dolar değerin olacağına bahtın açık olsun.

  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    fason ürettiriyo da adamlar geldi her eve xiaomi marka bir şey soktu tr de bile. bu marka olmasa diğer firmalar çok çok daha pahalıya satardı emin ol.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.