Şimdi Ara

xperia s içime kurt düştü / ve sonunda sarı ekran

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sony xperia s telefonumu alalı 10 gün oldu. 11 mayıs gününden beri gayet güzel bir şekilde kullanıyorum bana hiç bir problem çıkarmadı ama okuduklarımdan sonra içime kurt düştü çünkü benim de telefonum AAD yani 1. Seri. Hiç sarı ekran sorunu yaşamadım fakat okuduklarımdan sonra her testi yapmaya başladım ve zar zor 1 adet ölü pixel buldum. Normal kullanışta falan kesinlikle fark edemedim. Telefon hiç donmuyor takılmıyor hata vermiyor sarı ekran dediğim gibi yok. Peki sizce yine de sadece bu 1 adet ölü pixel için telefonu servise değişime yollayayım mı buna değermi? Aslında okadar memnunum ki anlatamam fakat okuduklarımdan sonra gerçekten korkmaya başladım arkadaşların başına gelen sorunlar benim de başıma gelir mi diye. Siz olsanız ne yapardınız benden ne yapmamı tavsiye edersiniz? ayrıca bu mesajı da Telefonumdan atıyorum ve saatlerdir de kullanıyorum oyun ve internet ağırlıklı . Dediğümm gibi tek sorun 1 adet ölü pixel onu da fark etmedim zorlanarak buldum sol alt ta menü tuşuna yakın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makgem -- 12 Haziran 2012; 12:23:02 >







  • arkadaşlar görüşü olan yok mu acaba çok arada kaldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    arkadaşlar görüşü olan yok mu acaba çok arada kaldım
    Ölü pikseli zar zor bulmak nasıl bir şey ki? Fotoğrafını koyar mısın, merak ettim ölü pikseli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Ölü pikseli zar zor bulmak nasıl bir şey ki? Fotoğrafını koyar mısın, merak ettim ölü pikseli.

    Alıntıları Göster
    pikseller çok ufak oldugundan bazı renklerde görmek iski ölü piksellere gore cok zor tabi.onun dışında 1 ölü piksel için senin ekranı değişmezler adamın erkanın yarısı sarı ve değişmiyolarsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ers1n

    pikseller çok ufak oldugundan bazı renklerde görmek iski ölü piksellere gore cok zor tabi.onun dışında 1 ölü piksel için senin ekranı değişmezler adamın erkanın yarısı sarı ve değişmiyolarsa

    Alıntıları Göster
    fotoğrafta belli olacak gibi değil eğer sony ise telefonun bilmiyorum belki başka modellerde de vardır ama *#*#7378423#*#* yazarsan arama ekranına system setup gibi bir bölüm açılıyor orda system test var her şeyi test edebiliyorsun display e tıklayıp test edince ekranı da siyah yapınca belli oluyor ufacık bir nokta. kimi arasam pir ölü pixel normaldir bir ölü pixel için garanti altında da işlem yapmazlar dedi . turkcell i aradım umurunda değil bayiyle görüşün dedi yada sony servise yollayın dedi sony elimizden geleni yaparız dedi . netcell iğrenç bir firma umurunda değil nereye yollarsanız yollayın diyor adamların adı yazıyor garanti belgesinde ama umurlarında değil . fakat geri vermek istesem turkcell in sattığı netcell in garantisi altındaki ürüne hiç biri karar veremiyor geri iade için sony biz sadece tamir edebiliriz diyor . netcelll biz distribütörüz diyor turkcell ben hiç birşey yapamam diyor . sizce 1 ölü piksel normal midir . 1 ölü pixel için servise sokmaya değer mi cihazı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    fotoğrafta belli olacak gibi değil eğer sony ise telefonun bilmiyorum belki başka modellerde de vardır ama *#*#7378423#*#* yazarsan arama ekranına system setup gibi bir bölüm açılıyor orda system test var her şeyi test edebiliyorsun display e tıklayıp test edince ekranı da siyah yapınca belli oluyor ufacık bir nokta. kimi arasam pir ölü pixel normaldir bir ölü pixel için garanti altında da işlem yapmazlar dedi . turkcell i aradım umurunda değil bayiyle görüşün dedi yada sony servise yollayın dedi sony elimizden geleni yaparız dedi . netcell iğrenç bir firma umurunda değil nereye yollarsanız yollayın diyor adamların adı yazıyor garanti belgesinde ama umurlarında değil . fakat geri vermek istesem turkcell in sattığı netcell in garantisi altındaki ürüne hiç biri karar veremiyor geri iade için sony biz sadece tamir edebiliriz diyor . netcelll biz distribütörüz diyor turkcell ben hiç birşey yapamam diyor . sizce 1 ölü piksel normal midir . 1 ölü pixel için servise sokmaya değer mi cihazı

    Alıntıları Göster
    Kullanımı etkilemiyor anladığım kadarıyla, zaten elinizdeki telefonda pikseller çok küçük. Bir piksel için uğraşmaya değeceğini düşünmüyorum, şahsen ben olsam yeni telefonumu bir ölü piksel için servise göndermez, içini açtırmazdım. Sonuçta tamire göndermek az veya çok hırpalıyor telefonu. Zaten tek bir ölü piksel için işlem yapacaklarını da düşünmüyorum servisin. Başka sorununuz yoksa ölü pikseli de takmadan telefonu kullanmaya devam edin, çok takarsanız soğursunuz telefondan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    Arkadaşlar sony xperia s telefonumu alalı 10 gün oldu. 11 mayıs gününden beri gayet güzel bir şekilde kullanıyorum bana hiç bir problem çıkarmadı ama okuduklarımdan sonra içime kurt düştü çünkü benim de telefonum AAD yani 1. Seri. Hiç sarı ekran sorunu yaşamadım fakat okuduklarımdan sonra her testi yapmaya başladım ve zar zor 1 adet ölü pixel buldum. Normal kullanışta falan kesinlikle fark edemedim. Telefon hiç donmuyor takılmıyor hata vermiyor sarı ekran dediğim gibi yok. Peki sizce yine de sadece bu 1 adet ölü pixel için telefonu servise değişime yollayayım mı buna değermi? Aslında okadar memnunum ki anlatamam fakat okuduklarımdan sonra gerçekten korkmaya başladım arkadaşların başına gelen sorunlar benim de başıma gelir mi diye. Siz olsanız ne yapardınız benden ne yapmamı tavsiye edersiniz? ayrıca bu mesajı da Telefonumdan atıyorum ve saatlerdir de kullanıyorum oyun ve internet ağırlıklı . Dediğümm gibi tek sorun 1 adet ölü pixel onu da fark etmedim zorlanarak buldum sol alt ta menü tuşuna yakın

    o kadar normal bencede.telefondan soğumana gerek yok.bide AAD değil ,AAAB olacaktı ilk seri,arka kapağı açınca üstte yazar.sen menüden baktın sanırım.arka kapağın ordan bak.ilk seri olup olmadığı ordan belli olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MunOG

    quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    Arkadaşlar sony xperia s telefonumu alalı 10 gün oldu. 11 mayıs gününden beri gayet güzel bir şekilde kullanıyorum bana hiç bir problem çıkarmadı ama okuduklarımdan sonra içime kurt düştü çünkü benim de telefonum AAD yani 1. Seri. Hiç sarı ekran sorunu yaşamadım fakat okuduklarımdan sonra her testi yapmaya başladım ve zar zor 1 adet ölü pixel buldum. Normal kullanışta falan kesinlikle fark edemedim. Telefon hiç donmuyor takılmıyor hata vermiyor sarı ekran dediğim gibi yok. Peki sizce yine de sadece bu 1 adet ölü pixel için telefonu servise değişime yollayayım mı buna değermi? Aslında okadar memnunum ki anlatamam fakat okuduklarımdan sonra gerçekten korkmaya başladım arkadaşların başına gelen sorunlar benim de başıma gelir mi diye. Siz olsanız ne yapardınız benden ne yapmamı tavsiye edersiniz? ayrıca bu mesajı da Telefonumdan atıyorum ve saatlerdir de kullanıyorum oyun ve internet ağırlıklı . Dediğümm gibi tek sorun 1 adet ölü pixel onu da fark etmedim zorlanarak buldum sol alt ta menü tuşuna yakın

    o kadar normal bencede.telefondan soğumana gerek yok.bide AAD değil ,AAAB olacaktı ilk seri,arka kapağı açınca üstte yazar.sen menüden baktın sanırım.arka kapağın ordan bak.ilk seri olup olmadığı ordan belli olur.
    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    Alıntıları Göster
    evet özür dilerim arkasını açınca AAD yazdığı gibi yanında da AAAB yazıyormuş yani benim ki hala 1. seri AAAB




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    evet özür dilerim arkasını açınca AAD yazdığı gibi yanında da AAAB yazıyormuş yani benim ki hala 1. seri AAAB

    Alıntıları Göster
    1.seri olması hepsinin sorunlu olduğu anlamına gelmez aslında.ben 1.seriyi de kullandım ama sorun bulamadım.çok da zorladım ama hiç sorun yoktu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    473 77 77'denmi ulaşıcaz bu sony servislerine.. eğer orasıysa servis raporda değişim yazamdığı sürece değişiminiz olmaz dedi.. nereye şikayet edebilirim bu durumu dediğimde direk tüketici haklarının yolunu gösterdiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozo_78

    quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    473 77 77'denmi ulaşıcaz bu sony servislerine.. eğer orasıysa servis raporda değişim yazamdığı sürece değişiminiz olmaz dedi.. nereye şikayet edebilirim bu durumu dediğimde direk tüketici haklarının yolunu gösterdiler.

    Alıntıları Göster
    1 adet ölü pixel kusur olarak görülmez size cihazı aynen iade ederler. İyice abartmaya başladınız yalnız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KüçükPrens

    1 adet ölü pixel kusur olarak görülmez size cihazı aynen iade ederler. İyice abartmaya başladınız yalnız...

    Alıntıları Göster
    Biz bir firmanın Plazma tv'sini aldık. Ekranda 3-4 tane ölü piksel vardı. Neyse değişim yaptılar falan yeni tv getirdiler.
    Onda da 1 tane vardı ölü piksel. Dedim götürün bunu da istemiyorum. Adam dedi en az 4 tane olması lazım değiştirmemiz için falan.
    Şaşırdım bende ama olay bu arkadaşlar.

    Bende sarı ekran sorunu yüzünden Xperia S almadım Galaxy S II aldım. Sony'nin yaptığı mal mal hatalarla uğraşmak istemedim doğrusu.
    Bir de titiz adamın tekiyim ben , kafaya falan takarsam yandım.
    Geçmiş olsun sana belli olmuyorsa takma diyeceğim ama ben her türlü gider değiştirtirdim. Daha 10 gün olmuş alalı, aldığın yere göster değiştirsinler.Ay olmamış daha yani. Ayrıca senden kaynaklanan bir durum da değil hani. Keşke telefonu aldığında ölü piksel testi yapsaydın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    Ölü pixel olmayabilir de stuck pixel de olabilir. Benim neo V'de de bir pixel vardı ölü zannediyordum meğer diriymiş. Sonra yazılım yükleyince düzeldi ne alaka ben de anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    Ölü pixel olmayabilir de stuck pixel de olabilir. Benim neo V'de de bir pixel vardı ölü zannediyordum meğer diriymiş. Sonra yazılım yükleyince düzeldi ne alaka ben de anlamadım.

    arkadaşım acaba nasıl bir yazılım ile düzeldi ? ben son yüklemeleri güncellemeleri yükledim telefon şuan ki son sürüm denen .73




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    Ölü pixel olmayabilir de stuck pixel de olabilir. Benim neo V'de de bir pixel vardı ölü zannediyordum meğer diriymiş. Sonra yazılım yükleyince düzeldi ne alaka ben de anlamadım.

    arkadaşım acaba nasıl bir yazılım ile düzeldi ? ben son yüklemeleri güncellemeleri yükledim telefon şuan ki son sürüm denen .73

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar herkeste sorun çıkacak diye birşey yok. Ben 1 Nisandan beri türkcellden aldığım telefonu kullanmaktayım. 44° lere kadar da zorladım ama maşallah hiç bir sorun çıkmadı nazar değmesin ki zaten burada gördükleriniz sadece sorun çıkan insanlar çoğu memnun insan bunu belirtmiyor bile. Biliyorsunuz ki memnuniyetsizlikler genel olarak dile getirilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    Ölü pixel olmayabilir de stuck pixel de olabilir. Benim neo V'de de bir pixel vardı ölü zannediyordum meğer diriymiş. Sonra yazılım yükleyince düzeldi ne alaka ben de anlamadım.

    arkadaşım acaba nasıl bir yazılım ile düzeldi ? ben son yüklemeleri güncellemeleri yükledim telefon şuan ki son sürüm denen .73

    İleride rom işlerine girince denersiniz bir işe yarıyor mu diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: makgem

    ben de bir pixel için servise göndermek istemiyorum allaha şükür başka hiç bir problemim yok . ben hem menüden hem arka kapaktan baktım . AAD benim ki .benim bildiğim AA ile başlayanlar seri 1, AB ile seri 2, AC ile seri 3 oluyor . ama daha 11 gün olduğu için belki iade alırlar dedim ama sony nin sitesinde 2 ölü piksele kadar kusur sayılmıyor yazıyor . şimdi değişim için uğraşsam 1 ölü pixel e değişim yapmıyoruz diyecekler hem telefonsuz kalacağım hemde içi açılmış servise girmiş bir telefonum olacak . ayrıca telefon hediye olduğu için alanı da üzmek istemiyorum . inşallah başka hiç bir sorunum olmaz ama . kusur çıkanlara tavsiyem . eğer değiştirmek için uğraşacaklarsa kesinlikle aldıkları yerle muhattab olsunlar fakat . netcell ve teleservice e hiç bulaşmayın derim . sony yetkili servisi ile görüşün biz tamir için elimizden geleni yaparız diyorlar . telefon sony center larda satılmaya başlamadığı için tam yetkimiz yok ama isim lekelenmesini kesinlikle istemiyoruz . netcell distribütör olarak bu telefonları getirmiş ama teknik servisinde sorun yaşayanlar varsa lütfen bize getirin yine ücretsiz tamirinizi yapalım dediler .ayrıca merak etmeyin sarı ekran sorununuz çıkarsa da ürününüz yine bizim garanti kapsamımızda değil 10 gün 2. yılın son günü bile çıksa sizin için tamir değişim elimizden geleni yaparız dedi sony yetkili sevis

    Ölü pixel olmayabilir de stuck pixel de olabilir. Benim neo V'de de bir pixel vardı ölü zannediyordum meğer diriymiş. Sonra yazılım yükleyince düzeldi ne alaka ben de anlamadım.

    arkadaşım acaba nasıl bir yazılım ile düzeldi ? ben son yüklemeleri güncellemeleri yükledim telefon şuan ki son sürüm denen .73

    İleride rom işlerine girince denersiniz bir işe yarıyor mu diye.

    tam olarak ne yapmam gerektiği hakkında bilgi verebilir misiniz ?




  • boşuna açmamışım bu başlığı ben de de sarı ekran sorunu çıktı . bu hafta yolluyorum telefonu. 31. günde çıktı bu sorun. telefondan çok memnunum fakat alacaklara kesinlikle 2. seri ürünleri almalarını öneririm. AAAB ALMAYIN ABAB ALIN. bu nerede yazar diye sorarsanız sim kartı takmak için arka kapağı açarsanız tam orta kısımda görürsünüz seri nolardan biri bu harflerdir
  • Geçmiş olsun. Servisten telefonun döndüğünde tekrar yorumlarini bekleriz. Sony 'nin hizmet kalitesini de öğrenmiş oluruz sayende.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.