Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirdi | TELESERVICE | Tüketici Mahkemesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
3
Favori
7.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grndy80

    Bu teleservice yakında sony tarafından sutlanıyor az kaldı uc ay kadar sabredın goreceksınız.

    Böyle bir bilgi yok boşuna hayal satma. Neye dayanarak hangi kaynağa göre bunu diyorsunuz anlayamıyorum. Ben çok aradım sordum öyle bir şey sözkonusu değil dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservice suçu olmamasına rağmen Sony çalışanlarının bireysel telefonları için kullanıcı hatası deyip fatura çıkarmaya başladığında bence bardağı taşırmıştır. (Bu olayı yaşıyanı bizzat tanıyorum, arkadaşımın arkadaşı muhabbeti.)

    Sony içinden de inanılmaz derecede rahatsızlık var dediğine göre ve teleservice mutlaka ki değişecek. Ellerinden geleni yapıyorlar ancak cezai şartlar olmasın diye mutlaka ki sözleşme bitmesini bekleyeceklerdir. Sanırım 1-2 ay sonra bu da. Arkadaşın bahsettiği bu olmalı. "İyi de çağrı merkeziniz böyle bir şey yok diye ısrar ediyor" dediğimde (daha önce de forumda görmüştüm bu konuyu), "onlarla böyle bir şey paylaşılmaz ki! Sen şirketinin üst düzey kararlarını telemarketingçine söylüyor musun?" dedi.

    Yani zaten teleservice ve çalışanlarına ne kadar hakaret edilse az, 2 farklı marka telefonla çekmediğim kalmadı benim de adamlardan. Herkes sorun yaşıyor, resmen cehennem azabı çekiyoruz. Böyle takıntılı forumdaşlar var ya sürekli yabancı şirketleri batırmaya çalışıyorlar, bence ilk hedef teleservice olmalı onlar için :)

    Sony farkında ki çok iyi telefonları olmasına rağmen Türkiye'de teleservice laneti yüzünden yeterli ivmeyi sağlayamadılar.

    Yalnız ben de SP kullanıcısıyım ve teleservice şikayetlerini ilettiğimde bu yanıtları aldım. Bu uzaktan arkadaş sırf beni sakinleştirmek için bunları söylemiş de olabilir. Dolayısı ile sözlerim kanıt niteliğinde değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: g.enver


    quote:

    Orijinalden alıntı: grndy80

    Bu teleservice yakında sony tarafından sutlanıyor az kaldı uc ay kadar sabredın goreceksınız.

    Böyle bir bilgi yok boşuna hayal satma. Neye dayanarak hangi kaynağa göre bunu diyorsunuz anlayamıyorum. Ben çok aradım sordum öyle bir şey sözkonusu değil dediler

    Hayal satmıyorum sen paranik sanrılarını burda bana puskurtme,anlamamana sasmamak gerek,aynı bılgılere sahıp degılız,alttakı arkadasta sanırım yeterınce ızah etmıs ama hala ısrar edersen yapacagım bısey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuzeyboun kullanıcısına yanıt
    İlk telefonum se k750i idi çok memnun idim sonra se w995 kullandım o da ayrı bir efsane idi. Teknik arıza yaşadım ama ben teleservice i yeni öğrendim o zamanlar direkt asya telekomun bayrampaşa haldeki yerine gidiyordum 5 kez kulaklığı birebir değişim yaptılar hiç bekletmeden 2 kez de sarj yeri soketini değiştirdiler mükemmel servis hizmeti aldım. Sorgusuz sualsiz değişim yaptılar kaç kez. Hala asya telekom ile anlaşmaları var devam ediyor sonynin. Neyse şu anda xperia l kullanıyorum teleservice yüzünden ithalatçı firma garantili aldım gayette memnunum 200 lira da fark etti. Yine teleservice yüzünden htc wp8x almamıştım okuduklarımdan dolayı. Teleservice ürünü varsa almam aldıysanız da sony için asya telekoma gönderin

    @grndy kaynak olmadan boşuna hayal satma sony çok meraklı olsa bu ülkedeki müşterilerine çoktan bu sıkıntıları çözerdi. Adamlar kaliteli ürün üretiyor ama bizi iplemiyorlar

    Ayrıca anlamada problemim yok evladım senin her konuda sony müthiş deyip sorunları da öyle ört bas etmen babasının firmasına çalışan çocuk gibi davranman bir noktada rahatsız ediyor insanı

    O kadar insan bu çileyi yıllarca çektikten sonra teleservice ggitse ne yazar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scavenger Of Human Sorrow -- 20 Kasım 2013; 22:05:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • p990i ile sony efsaneydi taş gibi cihazdı taki sony den xperia z alana kadar. bi p990i kadar etmedi be 1850 tl mizi hiç etti sony türkiye ve teleservice...
  • Merhaba arkadaşlar, bende kamera llekesinden dolayı telefonumu teleservise gönderdim. Herkesin malumu 20 iş günü geçmesine rağman hala parça beklenmekte. Bir sürü telefon trafiği sonucunda kale almaz söylemler işittim hem sonyden hem teleservisten. Dün itibari ile sony eurasia pazarlama aş ye ihtarname gönderdim. Bu durumdanda teleservisi bilgilendirerek ihtarname örneğini de ekte gönderip sadece evraklarımı geri istedim. Teleservisin yazdığı mail (Beklenen parçanın kontrolu sağlanılarak aciliyeti aktarılacaktır) oldu. Bende parçanızda telefonunuzda sizde kalsın ben fatura ve garanti belgesini istiyorum şeklinde bi mail attım. Haftaya kadar sony den gelecek cevabı bekleyip mahkemeye başvuracağım. Biz bu konularda duyarlı olmadığımız sürece bu firmaların bizi kale alacakları yok inşallah alacağım karar bi örnek teşkil edecektir..
  • ne diye reddetmişler ki ? su geçirmesi normalmiymiş geçirmez dedikleri alet için

    inşallah alırsın paranı yada telefonu kardeş.bekliyoruz
  • ARKADAŞLAR BENDE OLUMLU ÇIKMIŞ KARAR VAR BUYURUN FORMUMA BAKINhttp://forum.donanimhaber.com/m_86061974/f_//tm.htm
  • sayfamda mahkeme sonucu var. sıvı teması için emsal karar var buyurunhttps://www.facebook.com/pages/Xperia-z-sony-şikayetleri/685717604806061 sayfayı beğenin umarım yardmcı olmuşumdur
  • efendy1453 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar buyurun konuma bakın orda mahkeme kararı varhttp://forum.donanimhaber.com/m_86061974/f_//tm.htm#86106781



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesss58 -- 7 Ocak 2014; 21:38:33 >
  • arkadaşlar klonlama sonucu garantili telefonum tek hat olarak eşleme yapılabiliyormuş.miğrostan aldıgıma pişman oldum telefonu.tüketici derneği fiyat yüksek diye mahkemeye gönderdi.mahkeme 150 tl civarı para ödersin dedi.sizce ne yapmalıyım.örnek olayı yaşayıp tüketici mahakemesi dilekçe örneği olan varmı? yardımcı olursanız sevinirim.daha bir yıl oldu alalı ama 6 aydır klonlu durumda.satamıyorumda:(
  • Arkadaşlar Ekim ayında Sony Center dan aldığım telefonum birkaç gün önce elde yıkamamdan sonra su aldı .İlk önce dokunmatik ekran bozuldu ve çalışmadı,ardından ekran çalışmaya başladı ama kendini güvenli moda aldı ve ekran sağ altta siyah ölü bir ekran oluştu,hoparlör de minimum seviyede cızırtılı ses vermekte.Şu an telefonumun durumu ekran su kabartısı ile doldu,telefon güvenli moddan çıkmıyor,hoparlör ses vermiyor ve siyah leke oluştu.
    Kapaklara baktığımda şarj ve jak giriş yuvalarından su olmuş , sd kart ve sim kart yuvaları beyazken diğer 2 kapak pembe olmuş,muhtemelen çok kullanılan kapaklar bunlar olduğu için su almış.Dün Sony Center ı aradım ve durumu anlattım,hemen kullanıcı hatası dedi tabi ben hukuktan az çok anladığım için hiç bu adamların zırvalamalarıyla kendimi oyalamak istemiyorum,büyük ihtimal teleservice de bana aynı şeyi söylicek.Burası muz cumhuriyeti olduğu için hemen suç bizde,işimiz gücümüz yok ya kapağı bilerek açıp su sokuyoruz bi ton para verdiğimiz telefona fantazi olsun diye .
    Sizlerden ricam telefonu benim gibi su alan ya da bu konuda tecrübeleri olan arkadaşların fikri,sizce nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar ?
    Paylaş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silveraction

    Arkadaşlar Ekim ayında Sony Center dan aldığım telefonum birkaç gün önce elde yıkamamdan sonra su aldı .İlk önce dokunmatik ekran bozuldu ve çalışmadı,ardından ekran çalışmaya başladı ama kendini güvenli moda aldı ve ekran sağ altta siyah ölü bir ekran oluştu,hoparlör de minimum seviyede cızırtılı ses vermekte.Şu an telefonumun durumu ekran su kabartısı ile doldu,telefon güvenli moddan çıkmıyor,hoparlör ses vermiyor ve siyah leke oluştu.
    Kapaklara baktığımda şarj ve jak giriş yuvalarından su olmuş , sd kart ve sim kart yuvaları beyazken diğer 2 kapak pembe olmuş,muhtemelen çok kullanılan kapaklar bunlar olduğu için su almış.Dün Sony Center ı aradım ve durumu anlattım,hemen kullanıcı hatası dedi tabi ben hukuktan az çok anladığım için hiç bu adamların zırvalamalarıyla kendimi oyalamak istemiyorum,büyük ihtimal teleservice de bana aynı şeyi söylicek.Burası muz cumhuriyeti olduğu için hemen suç bizde,işimiz gücümüz yok ya kapağı bilerek açıp su sokuyoruz bi ton para verdiğimiz telefona fantazi olsun diye .
    Sizlerden ricam telefonu benim gibi su alan ya da bu konuda tecrübeleri olan arkadaşların fikri,sizce nasıl bir yol izlemeliyim arkadaşlar ?
    Paylaş

    Mart ayında aldığm Xperia go telefonumu Haziran ayında başlayan hukuki mücadele sonucunda DEĞİŞİM SAĞLAMAYI başardım.Telefonuma su teması var 480 TL verirseniz servisde tamirini yaparız diyen Gold-Hızlıal-ve Metronun servisi olan ESS ELEKTRONİC İ hakem heyetine başvurarak üçretsiz tamir istedim....3ay sonunda üçretsiz tamir yapılması kararı çıktı....
    Karar çıktığında kararı servise götürdüm...8Haziranda servise verdim.Tamam tamir ederiz dediler.....28-10-2013 tarihinde servisden aradılar...Telefonunuz yapılamıyor..."YENİ ÇİHAZ VERECEĞİZ....GELİN DEĞİŞİM FORMUNU ALIN TELEFONU ALDIĞINIZ YERDEN YENİSİNİ ALIN." DEDİLER...
    BUGÜN SERVİSDEN FORMU ALIP HIZLIAL.COM A GİDİP YENİ TELEFONUMU ALACAĞIM.......
    FORUMLARDA ŞİMDİYE KADAR....SERVİSDEN DEĞİŞİM KARARI SONY İÇİN HERHALDE İLK DEFA OLUYOR.....DARISI SU ALDI DİYE GARANTİYE SOKULMAYAN ARKADAŞLARIN BAŞINA:::)))) PARA İADESİ ALDIM....PARAM HESABIMA YATIRILDI....
    Paylaş




  • Media Markt'tan Aldığım Sony Experia Z Su Geçirdi.

    Arif Ç. | 03 Mart 2014 13:19


    19.07.2013 Tarihinde Optimum Mağazasından Aldğım Sony #xperia Z telefonu satan personel cihazın suya dayanıklı olduğunu söyledi ve Sony'nin reklamlarında da aynı özellik defalarca vurgulanıyor hali hazırda. 1.700 TL vererek aldığım cihaz tüm kapaklarının kapalı olmasına rağmen test etmek için bir bardak döktüm ve su geçirdi.

    Ön ve arka kamerası su aldı fakat cihazın diğer işlevleri çalışır durumda. Şimdi telefonu Servise verdim onlarda Teleservic'e yolladılar cihaza bakılıyor. Bu durum ne Sony Firmasına ne de Media Markt'a yakışmadı. Cihazın servisteki durumuna göre sizi tekrar bilgilendireceğim ve tüm yasal haklarımı kullanarak delillerle birlikte Tüketici mahkemesine başvuruda bulunacağım.

    Arkadaşlar bugün itibari ile Teleservice den aldığım bilgiye göre cihaz için 1.200 TL anakart masrafı çıkarmışlar. Cihaz çalışır durumda olmasına rağmen bu ücreti istemeleri çok saçma. Elimdeki delillerle birlikte tüketici mahkemesine başvuruda bulunacağım. 4077 sayılı Tüketicinin korunması kanunu bizim elimizi güçlendiriyor. Madem ayıplı mal sattınız o zaman sahip çıkın saçma sapan bahanelerle insanların parasını almaktan vazgeçin. Delilleri aşağıda sizinle paylaşıyorum arkadaşlar böyle bir duruma maruz kalan arkadaşlar da bilinçli olsunlar ve mahkemeye başvursunlar.

    Sony Mobile - Teleservice ve hepsinden önemlisi Media Markt ı tüketici makemesine vereceğim. Elimdeki delilleri burada paylaşıyorum. Bilinçli arkadaşlar lütfen haklarını arasınlar.

    Sony Experia Z nin suya dayanıklı olduğu videolar aşağıdaki linklerde ve sitede yazan reklamlarda mevcuttur. Mahkemede hakkınızı arayın lütfen.

    http://www.sonymobile.com/tr/products/phones/xperia-z/ (Sony nin resmi stesinde de suya 30 dakika dayanıklıdır yazıyor.)

    https://www.youtube.com/watch?v=5qi2oc7CW_A

    https://www.youtube.com/watch?v=guOkVMWqP90

    https://www.youtube.com/watch?v=gWysHOjl95E

    https://www.youtube.com/watch?v=nDuYUlHc1r4 bu da Sony ZR modeli.

    Arkadaşlar telefon 2 gün önce servisten geri geldi 1200 TL istediler diye telefonu yaptırmadım. Media markt aradı ve gelip telefonunuzu alın dedi akşam almaya gittiğimde bir baktım telefonun ön ve arka kamerasındaki su baloncukları uçup gitmiş. Cihazı hemen test ettim video ve fotoğraf falan çektim aynı eskisi gibi net çekiyor ve cihazın tüm fonksiyonları çalışıyor. Şimdi dikkatinizi çekmek istediğim nokta şu "Bu gerizekalı Teleservice çalışan cihaz için bile 1200 TL onarım ücreti istedi. Ayıptır, günahtır kardeşim bu kul hakkıdır insanları bu kadar da salak yerine koymaya çalışmayın." Tüketici mahkemesine başvuracağım. Heryerde de en kötü reklamlarını yapacağım. Ahmak Teleservice.




  • Aslında bu durumda Facebook üzerinden bir hastag oluşturup tüm Sony ve Teleservice mağdurlarının birlikte seslerini duyurmasını sağlamamız gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesss58

    Arkadaşlar buyurun konuma bakın orda mahkeme kararı varhttp://forum.donanimhaber.com/m_86061974/f_//tm.htm#86106781

    Hocam senin mahkeme kararını görmemizi engellemişler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    kapakları kapalıyken su alan telefonlar için bir kanıt yok. 4 tane renk değiştiren yeri gösteriolar ama tek kanıt vakum testi ama maalesef bu şereften yoksun firmalar bunu ülkemizde yapmadıklarından çok fazla xperia z mağduru var. evet yurt dışında bu test yapılırken sony türkiye neden bu testi zorunlu kılmaz??? veya onca şikayete rağmen neden hala bu testi yaptırtmaz??? bir düşünün benim ulaştığım sonuç sony türkiye ülkemize hatalı ürünleri kakalıyor. başka açıklaması olan var mı?
    sony türkiye maalesef rezil bir yönetimdedir. sony ericsson zamanndaki aptallıklar devm etmektedir.

    Sonuna kadar haklısın kardeşim.
  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazlar su gecirmez degil suya dayanikli. O reklamlara da inanmayin. Bu telefonu legene su doldurup yuzdurmeyin. Onunla banyo yapmayin. Cesme altinda yikamayin. Bu suya dayaniklilik telefona su dokulmelerinde, yagmur altinda kullanmaya olanak tanir. Havuzun icinde foto cekmeye degil. Adamlar masraf cikartmak icin bahane ararken yazik etmeyin telefonlariniza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifceken

    Media Markt'tan Aldığım Sony Experia Z Su Geçirdi.

    Arif Ç. | 03 Mart 2014 13:19


    19.07.2013 Tarihinde Optimum Mağazasından Aldğım Sony #xperia Z telefonu satan personel cihazın suya dayanıklı olduğunu söyledi ve Sony'nin reklamlarında da aynı özellik defalarca vurgulanıyor hali hazırda. 1.700 TL vererek aldığım cihaz tüm kapaklarının kapalı olmasına rağmen test etmek için bir bardak döktüm ve su geçirdi.

    Ön ve arka kamerası su aldı fakat cihazın diğer işlevleri çalışır durumda. Şimdi telefonu Servise verdim onlarda Teleservic'e yolladılar cihaza bakılıyor. Bu durum ne Sony Firmasına ne de Media Markt'a yakışmadı. Cihazın servisteki durumuna göre sizi tekrar bilgilendireceğim ve tüm yasal haklarımı kullanarak delillerle birlikte Tüketici mahkemesine başvuruda bulunacağım.

    Arkadaşlar bugün itibari ile Teleservice den aldığım bilgiye göre cihaz için 1.200 TL anakart masrafı çıkarmışlar. Cihaz çalışır durumda olmasına rağmen bu ücreti istemeleri çok saçma. Elimdeki delillerle birlikte tüketici mahkemesine başvuruda bulunacağım. 4077 sayılı Tüketicinin korunması kanunu bizim elimizi güçlendiriyor. Madem ayıplı mal sattınız o zaman sahip çıkın saçma sapan bahanelerle insanların parasını almaktan vazgeçin. Delilleri aşağıda sizinle paylaşıyorum arkadaşlar böyle bir duruma maruz kalan arkadaşlar da bilinçli olsunlar ve mahkemeye başvursunlar.

    Sony Mobile - Teleservice ve hepsinden önemlisi Media Markt ı tüketici makemesine vereceğim. Elimdeki delilleri burada paylaşıyorum. Bilinçli arkadaşlar lütfen haklarını arasınlar.

    Sony Experia Z nin suya dayanıklı olduğu videolar aşağıdaki linklerde ve sitede yazan reklamlarda mevcuttur. Mahkemede hakkınızı arayın lütfen.

    http://www.sonymobile.com/tr/products/phones/xperia-z/ (Sony nin resmi stesinde de suya 30 dakika dayanıklıdır yazıyor.)

    https://www.youtube.com/watch?v=5qi2oc7CW_A

    https://www.youtube.com/watch?v=guOkVMWqP90

    https://www.youtube.com/watch?v=gWysHOjl95E

    https://www.youtube.com/watch?v=nDuYUlHc1r4 bu da Sony ZR modeli.

    Arkadaşlar telefon 2 gün önce servisten geri geldi 1200 TL istediler diye telefonu yaptırmadım. Media markt aradı ve gelip telefonunuzu alın dedi akşam almaya gittiğimde bir baktım telefonun ön ve arka kamerasındaki su baloncukları uçup gitmiş. Cihazı hemen test ettim video ve fotoğraf falan çektim aynı eskisi gibi net çekiyor ve cihazın tüm fonksiyonları çalışıyor. Şimdi dikkatinizi çekmek istediğim nokta şu "Bu gerizekalı Teleservice çalışan cihaz için bile 1200 TL onarım ücreti istedi. Ayıptır, günahtır kardeşim bu kul hakkıdır insanları bu kadar da salak yerine koymaya çalışmayın." Tüketici mahkemesine başvuracağım. Heryerde de en kötü reklamlarını yapacağım. Ahmak Teleservice.

    kardeş telefonunu iyi incele. o arka kapağın yapışkanlarının içine ediyor teleservice yapıştıramıyorlar. ve ücretsiz tamiri anca telefon 2. kez teleservce gidince yapıyorlar. garip dimi :) ama seninki suda boğulduğu için gittiğinden senin cihaz tekrar su da boğulursa yapmayacaklardır. nerden mi biliyorum bizzar necatibeydeki merkezlerine gittim ordaki teknik ekipteki eleman dedi. inanmazlarsa kamera kayıtları ses kaydıda yapıyorsa ortaya çıkar.
    mahkeme de ise hakkını alırsın bekleyecem dersen. teleservice ve sony türkiyeye para kazandırmamak için her yerde bunların pisliğini sende ilet. face tweet gruplarında bana da yaptıklarını her daim aktarıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.