Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
18
Favori
25.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eğer hakem heyetine dava açarsan kaybetmen durumunda herhangi bir ücret ödemezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufGokcan

    Bl açmanın bi sakıncası varmı? Bide nasil acabilirim

    Bu konuları burda konuşarak konu sahibi arkadaşın konusunu kirletmis oluyoruz. Sormak istediğiniz konuları lütfen imzamda ekli olan forumlardan herhangi birinde sorarsanız daha iyi olur..

    Bl açmak cihazı garanti dışı bırakır. Ayrıca kilit açılınca DRM keyler silinir. Konuyu netten araştırarak daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de cihazı para iadesi için Tüketici Hakem Heyetine vereli yaklaşık 2.5 ay oldu. Eğer yanlış anlamadımsa 3 ay içinde sonuçlanacak, size yazılı tebligat gelecek dediler. Daha önce durumunu öğrenebilme şansımız oluyor mu acaba?
  • Bu arada yeni yasaya göre 3.000,00 TL nin altındaki davaları hakem heyetine açıyorsunuz aklınızda olsun mahkemeye açarsanız direk red yersiniz. Ben yasadan önce açmıştım davayı mahkemeye
  • Böyle hakkını arayabilen insanları çok seviyorum.
  • Benim telefonum şuan serviste bu yazıyı okumadan önce göndermiştim kargo çıkışını yapmışlar ürünün en azından sitelerinde öyle yazıyor doğru mu değil mi sorgulanır orası her neyse ürün elime gelir gelmez yapılsa da yapılmada bende heyete başvuracağım bu telefonun 4 yada 5. garantiye gidişi bu sıkıldım artık bu orada dostum ben bu sevisten geldiğinde verilen kağıtlarını 3-4 tanesini kaybettim onları servisten çıkartabilir miyim bir bilgin var mı bu konuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acan194 -- 11 Aralık 2014; 2:10:01 >
  • benimde 15 günlük telefonda ekran dalgalanması vardı teleservice 2 kere değiştirdi gelen değişim cihazlarında da aynı sorun çıktı son değişim cihazını 2 kere gönderdim aynı şikayetten dolayı sorun yok dediler.. videolu kaydım dahi var. htc ise bizim yetkilerimiz sınırlı diyor. ben kime dava açacağım arkadaşlar? ayıplı maldan htc'ye açacağım peki teleservice?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abzurtmen

    benimde 15 günlük telefonda ekran dalgalanması vardı teleservice 2 kere değiştirdi gelen değişim cihazlarında da aynı sorun çıktı son değişim cihazını 2 kere gönderdim aynı şikayetten dolayı sorun yok dediler.. videolu kaydım dahi var. htc ise bizim yetkilerimiz sınırlı diyor. ben kime dava açacağım arkadaşlar? ayıplı maldan htc'ye açacağım peki teleservice?

    Şikayet edilen firma kısmına kimi satıcı veya ithalatçının yazılmasını, kimiside teleservice'in yazılmasını söylüyor.Ben bu ayın 8'inde hakem heyetine dilekçemi verdim şikayet edilen firma olarak teleservice'i yazdım.Zaten hatalı firma'nın yazılması durumunda hakem heyeti'nin bizim adımıza bu durumu düzeltip tebligat yaptığını duydum.Yinede iyi araştırmak gerekli.Eğer başvurum lehime sonuçlanırsa bu hikaye için bir başlık açmayı düşünüyorum...




  • Şikayet edilen kısıma satın aldığınız yer yazılıyor. Hangi mağazadan ya da mağazanın hangi şubesinden satın aldıysanız onu yazıyorsunuz. THH ise ekstra olarak telefon üreticisinin Türkiye dağıtıcısını şikayet edilen kısma ekliyor. İlk mesajımda eklediğim dilekçeye bakarsanız şikayet edilen kısımda kimlerin yazılı olduğunu görürsünüz. Bu durum benim de kafamı karıştırıyordu ama kesinlikle satın aldığınız yeri yazacaksınız dediler. Öyle yazdım ve bir sıkıntı olmadı.
  • teşekkür ederim,lakin benim satın alınan yer ile bir sorunum olmadı ama prosedür o şekilde ise bizde öyle yaparız. ekşi'de okuduğuma göre heyette çalışan bir arkadaş servislerin yazılmamasının gerektiğini belirtmişti. umarım servisi yazan arkadaşta sıkıntı çıkmaz..
  • servise dava açılamaz servise açılan davaları mahkemede red ediyoruz. davayı açacağınz yer internet sitesinden aldıysanız o internet sitesine firmadan aldıysan o firmaya açacaksınız. yukarda bir arkadaş sormuş 2 kere parça değişimi olmuş. kanuna göre enaz 4 ve üstü kere servise gönderilip iade geldiğinde dava açma hakkınız var. kazanma şansınız cok yüksek 4 kere servisden iade gelince.
  • Arkadaşlar bende bu konudanhttp://forum.donanimhaber.com/m_82392858/tm.htm okuyarak yola çıktım İnşaallah geri dönmez.
  • servis garantiden geldi ve bana 1274 lira masraf çıkardılar bende sizin yaptığınız gibi hiçbir şey ödemedim ve gittim tüketici hakem heyetine başvurdum sonucunu belli olur olmaz sizinle burada paylaşacağım. İnternette sıfır fiyatı 1090 liradan başlayan telefona 1274 lira tamir parası istemeleri şaka gibi olay gerçekten
  • 16/12/2014 de duruşma oldu avukat sağolsun faturayı kaybetmiş dosyada eksik diye karar cikmadi 3 ay ileriye atıldı celse...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acan194

    servis garantiden geldi ve bana 1274 lira masraf çıkardılar bende sizin yaptığınız gibi hiçbir şey ödemedim ve gittim tüketici hakem heyetine başvurdum sonucunu belli olur olmaz sizinle burada paylaşacağım. İnternette sıfır fiyatı 1090 liradan başlayan telefona 1274 lira tamir parası istemeleri şaka gibi olay gerçekten

    minnacık telefon , onun içine odun gibi eller dolma gibi parmaklar girecek..
  • Arkadaşlar dilekçede şikayet edilen firma kısmına müteselsilen sorumlu olduğu için KESİNLİKLE SATICI firmayı yazıyoruz.(ben teleservice yazmıştım yeniden dilekçe vereceğim).Fakat isterseniz şikayet ettiğimiz firmaya ek olarak servis ve ithalatçıları da ekleyebilirsiniz.Bugün hakem heyeti ile yaptığım telefon görüşmesinde yeni bir bilgi daha edindim.Artık hakem heyetine başvurmak için 2 sene garanti süresi içinde cihazımız 1 Defa arıza yapsa bile başvurumuz alınıyor.Fakat tavsiyem cihazı en az 2 defa servise göndermenizdir.Böylece eliniz daha da güçlenmiş olacak.İsteyen olursa bu sayıyı artırabilir tabi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketicinin bilinçlendiğini görmek çok güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DnzLee_ToLqa

    tüketicinin bilinçlendiğini görmek çok güzel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefonum su geçirmişti tüketici hakem heyetine verdim. bilirkişye gösterdim yaklaşık 3 hafta oldu sonucunu bekliyorum. bu sonucu beni arayıp mı bildirirecekler benmi gidip öğreneceğim acaba bilen varmı. telefonumu kaybetmemek adına başvuru yaparken ücret iadesi yada telefon değişimi olarak başvurmuştum firmada bimeks ithalatçı ürün. acaba sonuçlanır ve ürün değişimi kararı verilir ise bunu ücret iadesine çevirebilmek mümkünmüdür. sonuçta 6 aydır telefonumu kullanamıyorum bunun sıfırını baştan vericekti firma bence. bende de hata var tabi ki neden sadece ücret talebi etmediysem
  • bende de xperia z var kullanırken ekran içten çatladı teknosaya götürdüm. inanmadılar. form doldururken aynen elimde kırıldı diye yazdırdım gönderdim 2 gün sonra 670 tl para istediler reddettim yarına falan gelir ölü fiyatına satıp yeni telefon alacağım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.