Şimdi Ara

XPERIA Z2 SU GEÇİRDİ !!! *MAHKEME OLUMLU SONUÇLANDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
4
Favori
19.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    Xperia Z2 cihazım su geçirdiğinden dolayı TÜKETİCİ HAKLARINA başvurmuştum.Dava olumlu sonuçlandı ve para iadesine karar verildi.Dava yaklaşık 5 ay kadar sürdü ve dün itibariyle paramı aldım.

    Forumda tüketici haklarına başvuran birçok kullanıcı var süreç hakkında merak ettikleriniz varsa konudan ya da pm atarak sorabilirsiniz arkadaşlar.Yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K I R T E -- 31 Aralık 2014; 15:29:00 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    Merhaba arkadaşlar;

    05.07.2014 tarihinde AVEA'dan aldığım telefonum suyla ilk temasında su geçirdi.
    Havuzda en fazla 1 metre derinlikte fotoğraf çektik her şey normaldi.İşimiz bittikten sonra havluyla güzelce kuruladım.15 dakika sonra ekran gidip gelmeye başladı ve arka kamerasında buharlar belirdi ve su damlacıkları oluştu.Eve geldim sim kartımı hafıza kartımı çıkartıp bir süre pirinç kabında beklettim.Su damlacıkları kaybolmuştu sanırım bu arada telefonum şarjı bitmiş.Telefonu açmaya çalıştığımda 3 kere kırmızı bildirim ışığı yanıyordu.Bende şarja taktım ve bir süre bekleyince telefonum açıldı.Ses geliyordu ama görüntü yoktu.Bende biraz daha beklettim pirinç kabında.Bu arada şarjı tekrar bitmiş ve şarja taktığımda bildirim ışığı kırmızı olarak yanıyor ama telefon hiçbir şekilde açılmıyordu.Biraz daha şarj olmasını bekledim ama nafile telefon şarj bile olmuyor şuan.

    Şikayetvar sitesinde birçok kullanıcı benim gibi bu sorunu yaşamış.(Z ve Z1 içinde geçerli.)Ve hepsinde kullanıcı hatası denmiş garantisi dışı kalmış.Bazılarına tamir edilemez denmiş bazılarından 500 TL tamir ücreti istenmiş.Daha telefonu aldığım 12 gün oldu ve ne yapacağımı bilmiyorum.Telefonu servise göndersem kullanıcı hatası denilecek.Herkes SonyMobile teknik servisinden şikayetçi.Daha telefonumun ilk taksiti bile ödenmedi ve bu olaydan zararsız nasıl kurtulurum bilmiyorum.2 bin TL verip telefonun garanti şartlarında söylenildiği gibi suya sokulmasıyla Tüketici Hatası denmesi gerçekten koyuyor.

    Ne yapmamı önerirsiniz arkadaşlar ? Yardımlarınızı bekliyorum.



    Hocam aynı durumu bir arkadaş daha yaşadı ve ona da garanti dışı dediler hatta foruma konu da açmıştı. Yapacağınız en güzel şey hakem heyetine başvurup işin arkasını bırakmamak. Hakem heyeti para iadesi de yaptırıyor ve masrafları firmaya ödetiyor çatır çatır. Başka mantıklı bir yol yok hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    Merhaba arkadaşlar;

    05.07.2014 tarihinde AVEA'dan aldığım telefonum suyla ilk temasında su geçirdi.
    Havuzda en fazla 1 metre derinlikte fotoğraf çektik her şey normaldi.İşimiz bittikten sonra havluyla güzelce kuruladım.15 dakika sonra ekran gidip gelmeye başladı ve arka kamerasında buharlar belirdi ve su damlacıkları oluştu.Eve geldim sim kartımı hafıza kartımı çıkartıp bir süre pirinç kabında beklettim.Su damlacıkları kaybolmuştu sanırım bu arada telefonum şarjı bitmiş.Telefonu açmaya çalıştığımda 3 kere kırmızı bildirim ışığı yanıyordu.Bende şarja taktım ve bir süre bekleyince telefonum açıldı.Ses geliyordu ama görüntü yoktu.Bende biraz daha beklettim pirinç kabında.Bu arada şarjı tekrar bitmiş ve şarja taktığımda bildirim ışığı kırmızı olarak yanıyor ama telefon hiçbir şekilde açılmıyordu.Biraz daha şarj olmasını bekledim ama nafile telefon şarj bile olmuyor şuan.

    Şikayetvar sitesinde birçok kullanıcı benim gibi bu sorunu yaşamış.(Z ve Z1 içinde geçerli.)Ve hepsinde kullanıcı hatası denmiş garantisi dışı kalmış.Bazılarına tamir edilemez denmiş bazılarından 500 TL tamir ücreti istenmiş.Daha telefonu aldığım 12 gün oldu ve ne yapacağımı bilmiyorum.Telefonu servise göndersem kullanıcı hatası denilecek.Herkes SonyMobile teknik servisinden şikayetçi.Daha telefonumun ilk taksiti bile ödenmedi ve bu olaydan zararsız nasıl kurtulurum bilmiyorum.2 bin TL verip telefonun garanti şartlarında söylenildiği gibi suya sokulmasıyla Tüketici Hatası denmesi gerçekten koyuyor.

    Ne yapmamı önerirsiniz arkadaşlar ? Yardımlarınızı bekliyorum.



    Hocam aynı durumu bir arkadaş daha yaşadı ve ona da garanti dışı dediler hatta foruma konu da açmıştı. Yapacağınız en güzel şey hakem heyetine başvurup işin arkasını bırakmamak. Hakem heyeti para iadesi de yaptırıyor ve masrafları firmaya ödetiyor çatır çatır. Başka mantıklı bir yol yok hocam.

    Teşekkür ederim.Arkadaşınız Hakem Heyeti'nden sonuç aldı mı acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    Merhaba arkadaşlar;

    05.07.2014 tarihinde AVEA'dan aldığım telefonum suyla ilk temasında su geçirdi.
    Havuzda en fazla 1 metre derinlikte fotoğraf çektik her şey normaldi.İşimiz bittikten sonra havluyla güzelce kuruladım.15 dakika sonra ekran gidip gelmeye başladı ve arka kamerasında buharlar belirdi ve su damlacıkları oluştu.Eve geldim sim kartımı hafıza kartımı çıkartıp bir süre pirinç kabında beklettim.Su damlacıkları kaybolmuştu sanırım bu arada telefonum şarjı bitmiş.Telefonu açmaya çalıştığımda 3 kere kırmızı bildirim ışığı yanıyordu.Bende şarja taktım ve bir süre bekleyince telefonum açıldı.Ses geliyordu ama görüntü yoktu.Bende biraz daha beklettim pirinç kabında.Bu arada şarjı tekrar bitmiş ve şarja taktığımda bildirim ışığı kırmızı olarak yanıyor ama telefon hiçbir şekilde açılmıyordu.Biraz daha şarj olmasını bekledim ama nafile telefon şarj bile olmuyor şuan.

    Şikayetvar sitesinde birçok kullanıcı benim gibi bu sorunu yaşamış.(Z ve Z1 içinde geçerli.)Ve hepsinde kullanıcı hatası denmiş garantisi dışı kalmış.Bazılarına tamir edilemez denmiş bazılarından 500 TL tamir ücreti istenmiş.Daha telefonu aldığım 12 gün oldu ve ne yapacağımı bilmiyorum.Telefonu servise göndersem kullanıcı hatası denilecek.Herkes SonyMobile teknik servisinden şikayetçi.Daha telefonumun ilk taksiti bile ödenmedi ve bu olaydan zararsız nasıl kurtulurum bilmiyorum.2 bin TL verip telefonun garanti şartlarında söylenildiği gibi suya sokulmasıyla Tüketici Hatası denmesi gerçekten koyuyor.

    Ne yapmamı önerirsiniz arkadaşlar ? Yardımlarınızı bekliyorum.



    Hocam aynı durumu bir arkadaş daha yaşadı ve ona da garanti dışı dediler hatta foruma konu da açmıştı. Yapacağınız en güzel şey hakem heyetine başvurup işin arkasını bırakmamak. Hakem heyeti para iadesi de yaptırıyor ve masrafları firmaya ödetiyor çatır çatır. Başka mantıklı bir yol yok hocam.

    Teşekkür ederim.Arkadaşınız Hakem Heyeti'nden sonuç aldı mı acaba ?

    Hocam o daha başvurmadı sanırım çünkü konu üzerinde yazmaya devam etmedi. Fakat hakem heyeti ile ilgili bir çok konu var forum üzerinde aratıp arkadaşlar ile pm yoluyla iletişime geçerseniz neler yaptıklarını size anlatırlar ve aynı yolu izlersiniz. Ve bildiğim kadarıyla hepsi ücretlerini geri aldılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    Merhaba arkadaşlar;

    05.07.2014 tarihinde AVEA'dan aldığım telefonum suyla ilk temasında su geçirdi.
    Havuzda en fazla 1 metre derinlikte fotoğraf çektik her şey normaldi.İşimiz bittikten sonra havluyla güzelce kuruladım.15 dakika sonra ekran gidip gelmeye başladı ve arka kamerasında buharlar belirdi ve su damlacıkları oluştu.Eve geldim sim kartımı hafıza kartımı çıkartıp bir süre pirinç kabında beklettim.Su damlacıkları kaybolmuştu sanırım bu arada telefonum şarjı bitmiş.Telefonu açmaya çalıştığımda 3 kere kırmızı bildirim ışığı yanıyordu.Bende şarja taktım ve bir süre bekleyince telefonum açıldı.Ses geliyordu ama görüntü yoktu.Bende biraz daha beklettim pirinç kabında.Bu arada şarjı tekrar bitmiş ve şarja taktığımda bildirim ışığı kırmızı olarak yanıyor ama telefon hiçbir şekilde açılmıyordu.Biraz daha şarj olmasını bekledim ama nafile telefon şarj bile olmuyor şuan.

    Şikayetvar sitesinde birçok kullanıcı benim gibi bu sorunu yaşamış.(Z ve Z1 içinde geçerli.)Ve hepsinde kullanıcı hatası denmiş garantisi dışı kalmış.Bazılarına tamir edilemez denmiş bazılarından 500 TL tamir ücreti istenmiş.Daha telefonu aldığım 12 gün oldu ve ne yapacağımı bilmiyorum.Telefonu servise göndersem kullanıcı hatası denilecek.Herkes SonyMobile teknik servisinden şikayetçi.Daha telefonumun ilk taksiti bile ödenmedi ve bu olaydan zararsız nasıl kurtulurum bilmiyorum.2 bin TL verip telefonun garanti şartlarında söylenildiği gibi suya sokulmasıyla Tüketici Hatası denmesi gerçekten koyuyor.

    Ne yapmamı önerirsiniz arkadaşlar ? Yardımlarınızı bekliyorum.



    Hocam aynı durumu bir arkadaş daha yaşadı ve ona da garanti dışı dediler hatta foruma konu da açmıştı. Yapacağınız en güzel şey hakem heyetine başvurup işin arkasını bırakmamak. Hakem heyeti para iadesi de yaptırıyor ve masrafları firmaya ödetiyor çatır çatır. Başka mantıklı bir yol yok hocam.

    Teşekkür ederim.Arkadaşınız Hakem Heyeti'nden sonuç aldı mı acaba ?

    Hocam o daha başvurmadı sanırım çünkü konu üzerinde yazmaya devam etmedi. Fakat hakem heyeti ile ilgili bir çok konu var forum üzerinde aratıp arkadaşlar ile pm yoluyla iletişime geçerseniz neler yaptıklarını size anlatırlar ve aynı yolu izlersiniz. Ve bildiğim kadarıyla hepsi ücretlerini geri aldılar.

    Peki hocam teşekkür ederim.

    Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi?




  • Çok yazık olmuş hocam. Z2de bile hala bu sorunun olması ve giderilmemesi çok kötü olmuş. Sizin şu mesajınıza kadar z2 almayı düşünüyordum paralel ithalatla. Hocam benim konumu görmüşsünüz sanırım. Hakem heyetine online başvuru yaptığınızı yazmışsınız. Bildiğim kadarıyla başvuru yaptıktan sonra bir form geliyor ve o formu bilgisayardan çıkartıp ıslak imza ile thh ye vermeniz gerekiyor o formu vermediğiniz sürece başvurunuz geçerli sayılmıyordu. Ya da benim konumda thh ye başvuru aşaması ve nasıl başvuru yapıldığını yazmıştım. İsterseniz o konuyu tamamıyla okuyun ve aklınıza takılan şeyleri cevaplayayım. Ama kesinlikle düşün peşine. Benim yazımda ilk meaajta benim kararım merhaba vcut onu da thh ye başvuru esnasında verin emsal karar niteliğindedir. Başvurunuzu yaptıktan sonra en geç 3 ay sonra karar veriliyor. Büyük ihtimalle de leyhinize karar verilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuCh

    Çok yazık olmuş hocam. Z2de bile hala bu sorunun olması ve giderilmemesi çok kötü olmuş. Sizin şu mesajınıza kadar z2 almayı düşünüyordum paralel ithalatla. Hocam benim konumu görmüşsünüz sanırım. Hakem heyetine online başvuru yaptığınızı yazmışsınız. Bildiğim kadarıyla başvuru yaptıktan sonra bir form geliyor ve o formu bilgisayardan çıkartıp ıslak imza ile thh ye vermeniz gerekiyor o formu vermediğiniz sürece başvurunuz geçerli sayılmıyordu. Ya da benim konumda thh ye başvuru aşaması ve nasıl başvuru yapıldığını yazmıştım. İsterseniz o konuyu tamamıyla okuyun ve aklınıza takılan şeyleri cevaplayayım. Ama kesinlikle düşün peşine. Benim yazımda ilk meaajta benim kararım merhaba vcut onu da thh ye başvuru esnasında verin emsal karar niteliğindedir. Başvurunuzu yaptıktan sonra en geç 3 ay sonra karar veriliyor. Büyük ihtimalle de leyhinize karar verilir.
    kardeşim o kadar para verip suya sokulur mu cihaz ya yazık valla... ama anlatışınıza çok güldüm sanki kullanma kılavuzunda yazıyormuş gibi kuruladım pirince koydum bekledim şarjı bitmiş açılmadı tekrar pirince koydum felan yanlış anlama sakın..




  • Silikon yapıştırıcı ile arka kapak yapıştırılmak suretiyle yapılan ileri teknolojili!! su geçirmez özelliği ve bu konuda yapılan reklamaj vs sony i ne hale düşürüyor, oysa sony cihazları ileri teknolojileri de içeriyor kendini bu duruma düşürmemeliydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    Silikon yapıştırıcı ile arka kapak yapıştırılmak suretiyle yapılan ileri teknolojili!! su geçirmez özelliği ve bu konuda yapılan reklamaj vs sony i ne hale düşürüyor, oysa sony cihazları ileri teknolojileri de içeriyor kendini bu duruma düşürmemeliydi.
    @SuCh Bakalım hocam.Konunuzu iyice okuyup detaylı bilgi almak için pm atarım size.Teşekkür ederim.

    @TIRPAN Konu biraz karışık olunca anlatımda da zorlandım biraz. Pirinci bir kez daha denemiştim yine yanıltmadı :)

    @0z0z Bende alırken çok düşündüm hocam Sony kalitesine güvendim ama hüsran malesef.1-2 kişide olsa aklanabilirdi ama Z serisinde ki şikayetleri okuyunca gerçekten şaşırdım.
  • Telefonun kasa açıklığını kontrrol ettin mi? , kapaklar aşınmış mıydı?, kapakları tam kapattın mı?, su safmıydı klorlu muydu?
  • Hocam geçmiş olsun.
    Boyle konularda once pirince sokacaksiniz ve hic sekilde acmaya calismayip kisa devre yapmasin diye. Boyle konular actikca z2 nin su gecirmemesi hakkinda supheler olusyor. Acaba bir yerinde aciklik mi var ki ? Kronik mi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    @SuCh Bakalım hocam.Konunuzu iyice okuyup detaylı bilgi almak için pm atarım size.Teşekkür ederim.

    @TIRPAN Konu biraz karışık olunca anlatımda da zorlandım biraz. Pirinci bir kez daha denemiştim yine yanıltmadı :)

    @0z0z Bende alırken çok düşündüm hocam Sony kalitesine güvendim ama hüsran malesef.1-2 kişide olsa aklanabilirdi ama Z serisinde ki şikayetleri okuyunca gerçekten şaşırdım.

    Alıntıları Göster
    her telefon modellerinde bence kronik problemler oluyor bu sorunlar htc de vardı artık pek şıkayet yok gıbı duzelttı samsungdada vardı oda sankı duzeltmış gibi ama sony hiç duzeltmıyor hep aynı şeyler reklamlarda suyla ilgili şeyler koy göz boya sonra telefon su geçırsın hatanı kabul edıp yenısını vercene veya tamır etcene kullanıcı hatası vs. deyip postala ne güzel dunya 2200 tl az paramı ya asgari ücret belli ülkemizde zaten diğer ulkelere göre daha pahalıya telefon alıyoruz bıde bu tur şeyler artık bezdırıyor şahsen servise bi yolla şansını dene olmadı hakem heyetine başvur ayrıca su forumda ole asalak fanboylar varkı hala z2 önerıyorlar kaç kez dedım bu cıhaza para yatırılmaz kronik sorunlarla dolu artık uyarmaktanda bıktım mılletı sonra ben kötü oluyordum şahsen z2 ılk cıktıgında alıcagım cıhaz oydu bu kronik sorunları gordum kendısınden soğudum almaktan vazgeçıp m8 aldım sıf donanıma bakarak z2 önerıyorlar kaç kısı sıkayetçı bu forumda alanlar ama hala önerıyorlar neyse inşallah servis cıhazını yeniler veya tamir eder ne diyim geçmiş olsun allah kımseye bole şeyler vermesin koyuyor ınsana cidden okadar para bayılıpta bole şeyler ugrasmak baya üzücü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baranist

    her telefon modellerinde bence kronik problemler oluyor bu sorunlar htc de vardı artık pek şıkayet yok gıbı duzelttı samsungdada vardı oda sankı duzeltmış gibi ama sony hiç duzeltmıyor hep aynı şeyler reklamlarda suyla ilgili şeyler koy göz boya sonra telefon su geçırsın hatanı kabul edıp yenısını vercene veya tamır etcene kullanıcı hatası vs. deyip postala ne güzel dunya 2200 tl az paramı ya asgari ücret belli ülkemizde zaten diğer ulkelere göre daha pahalıya telefon alıyoruz bıde bu tur şeyler artık bezdırıyor şahsen servise bi yolla şansını dene olmadı hakem heyetine başvur ayrıca su forumda ole asalak fanboylar varkı hala z2 önerıyorlar kaç kez dedım bu cıhaza para yatırılmaz kronik sorunlarla dolu artık uyarmaktanda bıktım mılletı sonra ben kötü oluyordum şahsen z2 ılk cıktıgında alıcagım cıhaz oydu bu kronik sorunları gordum kendısınden soğudum almaktan vazgeçıp m8 aldım sıf donanıma bakarak z2 önerıyorlar kaç kısı sıkayetçı bu forumda alanlar ama hala önerıyorlar neyse inşallah servis cıhazını yeniler veya tamir eder ne diyim geçmiş olsun allah kımseye bole şeyler vermesin koyuyor ınsana cidden okadar para bayılıpta bole şeyler ugrasmak baya üzücü

    Alıntıları Göster
    http://www.thefullsignal.com/sony/sony-xperia-z/15545/sonys-xperia-z-waterproof-phone-isnt-all-waterproof

    http://www.xperiablog.net/2013/08/05/some-xperia-z-owners-complain-of-loose-back-panels-water-resistance-compromised/

    umarım Z serilerinin arka kapak panellerinin neden, nasıl ve neresinden su aldığını buralardan anlarsınız. herkese iyi geceler




  • Bir kulp uyduracaklardır iyice kapattın mı kapanması gereken yerleri?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esclavage

    Bir kulp uyduracaklardır iyice kapattın mı kapanması gereken yerleri?
    http://www.youtube.com/watch?v=Io9jHfs6z94

    bu videoyu iyi seyredin. muhteşem su geçirmezlik nasıl yapılıyor silikon yapıştırıcı görün. reklam yapıyorsun su geçirmez diye boğazda tekne turu yaptırıyorsun telefona deniz içinde sonra yok tuzlu su mu yok klorlu mu deyip kullanıcı hatası damgası yapıştıroyrsun. üstte verdiğim linklerde avrupada xperia cihazlarda su geçirse bile neden ve nasıl diye sormadan servis hizmeti verildiğine değinilmiş. bizde tekne turu yaptırıp kullanıcı hatası deyip tüketicileri kazıklasınlar. İlk defa bir kelime kullancağım bu silikon teknolojili!! su geçirmezlik ve kullanılamayan 4k video hususunda sony maalesef bir çöptür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    http://www.youtube.com/watch?v=Io9jHfs6z94

    bu videoyu iyi seyredin. muhteşem su geçirmezlik nasıl yapılıyor silikon yapıştırıcı görün. reklam yapıyorsun su geçirmez diye boğazda tekne turu yaptırıyorsun telefona deniz içinde sonra yok tuzlu su mu yok klorlu mu deyip kullanıcı hatası damgası yapıştıroyrsun. üstte verdiğim linklerde avrupada xperia cihazlarda su geçirse bile neden ve nasıl diye sormadan servis hizmeti verildiğine değinilmiş. bizde tekne turu yaptırıp kullanıcı hatası deyip tüketicileri kazıklasınlar. İlk defa bir kelime kullancağım bu silikon teknolojili!! su geçirmezlik ve kullanılamayan 4k video hususunda sony maalesef bir çöptür.

    Alıntıları Göster
    @BerkhanBalta Kapaklar tam olarak kapalıydı ve su klorluydu.Kasa açıklığı gözüme çarpmadı ama 0z0z arkadaşın verdiği linklerdeki gibi bende arka kapaktan olabileceğini düşünüyorum.Çünkü kamerada su damlacıkları vardı.

    @MoRTaLSouL Teşekkür ederim hocam.Evet keşke hiç açmaya çalışmayıp direk pirince koysaydım.Ama insan telefonu öyle görünce panik oluyor.Ben kronik bir sorun olduğunu düşünüyorum.

    @baranist kesinlikle katılıyorum hocam.Sorunun peşini de bırakmayacağım.Keşke direk serviste sorun halledilse hakem heyetine gerek kalmasa ama hiç zannetmiyorum.Serviste kullanıcı hatası denilmeyen şuana kadar duymadım.

    @Esclavage Tabi ki kullanım klavuzunu ve internetteki destek bölümünü okudum.Benlik hiçbir sorun yok.

    @0z0z Evet hocam bu kadar kolay olmamalı satana kadar ne dümenler çeviriyorlar ama aldıktan sonra suç hep tüketicinin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K I R T E

    @BerkhanBalta Kapaklar tam olarak kapalıydı ve su klorluydu.Kasa açıklığı gözüme çarpmadı ama 0z0z arkadaşın verdiği linklerdeki gibi bende arka kapaktan olabileceğini düşünüyorum.Çünkü kamerada su damlacıkları vardı.

    @MoRTaLSouL Teşekkür ederim hocam.Evet keşke hiç açmaya çalışmayıp direk pirince koysaydım.Ama insan telefonu öyle görünce panik oluyor.Ben kronik bir sorun olduğunu düşünüyorum.

    @baranist kesinlikle katılıyorum hocam.Sorunun peşini de bırakmayacağım.Keşke direk serviste sorun halledilse hakem heyetine gerek kalmasa ama hiç zannetmiyorum.Serviste kullanıcı hatası denilmeyen şuana kadar duymadım.

    @Esclavage Tabi ki kullanım klavuzunu ve internetteki destek bölümünü okudum.Benlik hiçbir sorun yok.

    @0z0z Evet hocam bu kadar kolay olmamalı satana kadar ne dümenler çeviriyorlar ama aldıktan sonra suç hep tüketicinin.

    Alıntıları Göster
    Yazık ya cidden bir dünya paralar veriliyor ve böyle sorumsuz tutumla karşılaşıyor. Aslında böyle markaların ülke içinde satışı yasaklanmalı, bak sen o zaman nasıl bir yerlerini yalayacaklar tüketicinin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neeceeeeeep ▲

    Yazık ya cidden bir dünya paralar veriliyor ve böyle sorumsuz tutumla karşılaşıyor. Aslında böyle markaların ülke içinde satışı yasaklanmalı, bak sen o zaman nasıl bir yerlerini yalayacaklar tüketicinin.

    Nasıl bir çözüm gerekiyor bilmiyorum ama satış yapıldıktan sonra tüketici hep mağdur.
  • K I R T E kullanıcısına yanıt
    Devlet büyüklerinin bu soruna bir el atmaları gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neeceeeeeep ▲

    Devlet büyüklerinin bu soruna bir el atmaları gerekiyor.

    Aynen hocam.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.