Şimdi Ara

Xsara genel sohbet ve Sorunları çözme alanı (38. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
862
Cevap
20
Favori
170.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oh Long Johnson

    Arkadaşlar 2005 model Xsara'da bagajı içerden açmak için bir düğme bulunuyor mu?
    arkadaşlar merhaba 2002 model 1.6 sx xara bakıyorum benzin lpg li 90 binde bir araç buldum 18.500 fiyat istiyorlar fakat piyasasını pek bilmiyorum bu aracın piyasası nedir acaba ?
  • Arkadaşlar bend3 98 1.8 xsara var sigorta tablosu resmi lazım yardımcı olurmusunuz sinyal ve 4 lü çalışmıyor teyp taktırdım bozuldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hv036

    Arkadaşlar bend3 98 1.8 xsara var sigorta tablosu resmi lazım yardımcı olurmusunuz sinyal ve 4 lü çalışmıyor teyp taktırdım bozuldu
    Arkadaşlar merhaba..

    2001 Fiat Marea sahibiyim arabayı aldığımda hem donanım olarak hem sürüş hem de konfor olarak acayip hoşuma gitmişti ama araçla başıma gelmedik şey kalmayınca acayip soğudum ve değiştirmeye karar verdim..

    206, Palio, accent falan da almak istemiyorum Marea'dan sonra hiç memnun kalmayacakmışım gibi geliyor.. o ayarda o özelliklerde bi araba almaya kalkarsam da 20 binin üzerine çıkmam gerekicek..

    Xsara yı da bi kaç gündür araştırıyorum özellikleri olsun yakıtı olsun beni memnun edecek gibi duruyor.. Görünüşü de güzel, spor bi havası var..

    Yalnız benim de şöyle bir korkum var.. Alıp satmayı değil uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için tutulmaması benim için çok önemli değil fakat Aldığım Marea'da tutulmuyordu, çoğu şanssızlıktan olsa da başıma bir sürü şey geldi.. Xsara da pek tutulmuyor acaba bu da beni üzer mi diye şüpheleniyorum..

    Bir de yakıt benim için önemli çok yol yapıyorum işimden dolayı o yüzden Dizel mi yoksa lpg'li mi alsam daha az yakar? ve tabi uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden dolayı aracın sağlığı için biraz daha fazla yakacak olsa da Dizel'i mi tercih etmeliyim yoksa Dizel ya da lpg farketmez mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444
    Xsara da pek tutulmuyor acaba bu da beni üzer mi diye şüpheleniyorum..

    Bir de yakıt benim için önemli çok yol yapıyorum işimden dolayı o yüzden Dizel mi yoksa lpg'li mi alsam daha az yakar? ve tabi uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden dolayı aracın sağlığı için biraz daha fazla yakacak olsa da Dizel'i mi tercih etmeliyim yoksa Dizel ya da lpg farketmez mi?

    Hocam aracin 2. elinin diger araclara gore daha zayif olmasi sikinti olmaz. Sonucta uzun sure binmek icin alacagim diyorsunuz. Ayrica her aracin bir alici kitlesi de var. O yonden sikinti yasayacaginizi sanmiyorum. Lpg.li 1.6 16V xsara 16-20 kr. Arasi yakar. Ekonomiktir. Dizelin yakitini bilmiyorum. Ama lpg fiyati daha ekonimik oldugu icin lpg.li araclar hem bakim maliyeti , hem yakit maliyeti acisindan daha uygun olacagini tahmin ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 2 Eylül 2015; 12:38:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    Arkadaşlar merhaba..

    2001 Fiat Marea sahibiyim arabayı aldığımda hem donanım olarak hem sürüş hem de konfor olarak acayip hoşuma gitmişti ama araçla başıma gelmedik şey kalmayınca acayip soğudum ve değiştirmeye karar verdim..

    206, Palio, accent falan da almak istemiyorum Marea'dan sonra hiç memnun kalmayacakmışım gibi geliyor.. o ayarda o özelliklerde bi araba almaya kalkarsam da 20 binin üzerine çıkmam gerekicek..

    Xsara yı da bi kaç gündür araştırıyorum özellikleri olsun yakıtı olsun beni memnun edecek gibi duruyor.. Görünüşü de güzel, spor bi havası var..

    Yalnız benim de şöyle bir korkum var.. Alıp satmayı değil uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için tutulmaması benim için çok önemli değil fakat Aldığım Marea'da tutulmuyordu, çoğu şanssızlıktan olsa da başıma bir sürü şey geldi.. Xsara da pek tutulmuyor acaba bu da beni üzer mi diye şüpheleniyorum..

    Bir de yakıt benim için önemli çok yol yapıyorum işimden dolayı o yüzden Dizel mi yoksa lpg'li mi alsam daha az yakar? ve tabi uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden dolayı aracın sağlığı için biraz daha fazla yakacak olsa da Dizel'i mi tercih etmeliyim yoksa Dizel ya da lpg farketmez mi?

    Hocam aracin 2. elinin diger araclara gore daha zayif olmasi sikinti olmaz. Sonucta uzun sure binmek icin alacagim diyorsunuz. Ayrica her aracin bir alici kitlesi de var. O yonden sikinti yasayacaginizi sanmiyorum. Lpg.li 1.6 xsara 16-20 kr. Arasi yakar. Ekonomiktir. Dizelin yakitini bilmiyorum. Ama lpg fiyati daha ekonimik oldugu icin lpg.li araclar hem bakim maliyeti , hem yakit maliyeti acisindan daha uygun olacagini tahmin ediyorum.

    Lpg zamanla motoru ya da diğer parçaları olumsuz etkiler mi acaba diye düşündüm de o yüzden Dizel daha mı iyi olur acaba diyordum? Mareadan önce Doblom vardı dizel motor 8-9 sene kullandım hiç bir problem çıkmamıştı 220bin kmye gelmesine rağmen.. Tabi şöyle de bişey var ben hep düzgün mazot almıştım, şimdi alacak olduğum aracın benden önceki sahibi ucuz mazot almış ve bu da aracı olumsuz etkilemiş olabilir.. Lpg'den bir korkum da Tekleme yapması, aracı stop ettirmesi falan böyle problemleri yaşıyomusunuz hiç?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    Arkadaşlar merhaba..

    2001 Fiat Marea sahibiyim arabayı aldığımda hem donanım olarak hem sürüş hem de konfor olarak acayip hoşuma gitmişti ama araçla başıma gelmedik şey kalmayınca acayip soğudum ve değiştirmeye karar verdim..

    206, Palio, accent falan da almak istemiyorum Marea'dan sonra hiç memnun kalmayacakmışım gibi geliyor.. o ayarda o özelliklerde bi araba almaya kalkarsam da 20 binin üzerine çıkmam gerekicek..

    Xsara yı da bi kaç gündür araştırıyorum özellikleri olsun yakıtı olsun beni memnun edecek gibi duruyor.. Görünüşü de güzel, spor bi havası var..

    Yalnız benim de şöyle bir korkum var.. Alıp satmayı değil uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için tutulmaması benim için çok önemli değil fakat Aldığım Marea'da tutulmuyordu, çoğu şanssızlıktan olsa da başıma bir sürü şey geldi.. Xsara da pek tutulmuyor acaba bu da beni üzer mi diye şüpheleniyorum..

    Bir de yakıt benim için önemli çok yol yapıyorum işimden dolayı o yüzden Dizel mi yoksa lpg'li mi alsam daha az yakar? ve tabi uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden dolayı aracın sağlığı için biraz daha fazla yakacak olsa da Dizel'i mi tercih etmeliyim yoksa Dizel ya da lpg farketmez mi?

    Hocam aracin 2. elinin diger araclara gore daha zayif olmasi sikinti olmaz. Sonucta uzun sure binmek icin alacagim diyorsunuz. Ayrica her aracin bir alici kitlesi de var. O yonden sikinti yasayacaginizi sanmiyorum. Lpg.li 1.6 xsara 16-20 kr. Arasi yakar. Ekonomiktir. Dizelin yakitini bilmiyorum. Ama lpg fiyati daha ekonimik oldugu icin lpg.li araclar hem bakim maliyeti , hem yakit maliyeti acisindan daha uygun olacagini tahmin ediyorum.

    Lpg zamanla motoru ya da diğer parçaları olumsuz etkiler mi acaba diye düşündüm de o yüzden Dizel daha mı iyi olur acaba diyordum? Mareadan önce Doblom vardı dizel motor 8-9 sene kullandım hiç bir problem çıkmamıştı 220bin kmye gelmesine rağmen.. Tabi şöyle de bişey var ben hep düzgün mazot almıştım, şimdi alacak olduğum aracın benden önceki sahibi ucuz mazot almış ve bu da aracı olumsuz etkilemiş olabilir.. Lpg'den bir korkum da Tekleme yapması, aracı stop ettirmesi falan böyle problemleri yaşıyomusunuz hiç?

    Ben olsam 11-14 yasina gelmis bir dizel arac tercih etmezdim. Dizel araclarla genelde cok yol yapildigi icin km.si yuksektir, km.sinin dusurulmus olma riski daha yuksek haliyle. Marea kullaniyorum demissiniz.marea dizel mi, benzinli mi? Bildigim kkadariyla marea da 1,9 dizel secenegi var sadece. Onun da yskit maliyeti benzinliye yakindir. Bu benim 2. Lpgli arabam. İkisine de lpg.yi kendim taktirdim. Lpg temiz bir yakit oldugu icin motora zarar vermez. Silkeleme sarsinti sorunu cok sukur yasamadim. Bazen lpg.ye ilk gecislerde motor tam isinmdiysa Stop etmese bile devir azalip sonra toparliyor. Bazen de lpg.ye ne zaman gectigini anlamazsiniz bile. Genel olarak yapilan ilk montaj duzgun ise lpg.de sorun yasamazsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    Arkadaşlar merhaba..

    2001 Fiat Marea sahibiyim arabayı aldığımda hem donanım olarak hem sürüş hem de konfor olarak acayip hoşuma gitmişti ama araçla başıma gelmedik şey kalmayınca acayip soğudum ve değiştirmeye karar verdim..

    206, Palio, accent falan da almak istemiyorum Marea'dan sonra hiç memnun kalmayacakmışım gibi geliyor.. o ayarda o özelliklerde bi araba almaya kalkarsam da 20 binin üzerine çıkmam gerekicek..

    Xsara yı da bi kaç gündür araştırıyorum özellikleri olsun yakıtı olsun beni memnun edecek gibi duruyor.. Görünüşü de güzel, spor bi havası var..

    Yalnız benim de şöyle bir korkum var.. Alıp satmayı değil uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için tutulmaması benim için çok önemli değil fakat Aldığım Marea'da tutulmuyordu, çoğu şanssızlıktan olsa da başıma bir sürü şey geldi.. Xsara da pek tutulmuyor acaba bu da beni üzer mi diye şüpheleniyorum..

    Bir de yakıt benim için önemli çok yol yapıyorum işimden dolayı o yüzden Dizel mi yoksa lpg'li mi alsam daha az yakar? ve tabi uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden dolayı aracın sağlığı için biraz daha fazla yakacak olsa da Dizel'i mi tercih etmeliyim yoksa Dizel ya da lpg farketmez mi?

    Hocam aracin 2. elinin diger araclara gore daha zayif olmasi sikinti olmaz. Sonucta uzun sure binmek icin alacagim diyorsunuz. Ayrica her aracin bir alici kitlesi de var. O yonden sikinti yasayacaginizi sanmiyorum. Lpg.li 1.6 xsara 16-20 kr. Arasi yakar. Ekonomiktir. Dizelin yakitini bilmiyorum. Ama lpg fiyati daha ekonimik oldugu icin lpg.li araclar hem bakim maliyeti , hem yakit maliyeti acisindan daha uygun olacagini tahmin ediyorum.

    Lpg zamanla motoru ya da diğer parçaları olumsuz etkiler mi acaba diye düşündüm de o yüzden Dizel daha mı iyi olur acaba diyordum? Mareadan önce Doblom vardı dizel motor 8-9 sene kullandım hiç bir problem çıkmamıştı 220bin kmye gelmesine rağmen.. Tabi şöyle de bişey var ben hep düzgün mazot almıştım, şimdi alacak olduğum aracın benden önceki sahibi ucuz mazot almış ve bu da aracı olumsuz etkilemiş olabilir.. Lpg'den bir korkum da Tekleme yapması, aracı stop ettirmesi falan böyle problemleri yaşıyomusunuz hiç?

    Ben olsam 11-14 yasina gelmis bir dizel arac tercih etmezdim. Dizel araclarla genelde cok yol yapildigi icin km.si yuksektir, km.sinin dusurulmus olma riski daha yuksek haliyle. Marea kullaniyorum demissiniz.marea dizel mi, benzinli mi? Bildigim kkadariyla marea da 1,9 dizel secenegi var sadece. Onun da yskit maliyeti benzinliye yakindir. Bu benim 2. Lpgli arabam. İkisine de lpg.yi kendim taktirdim. Lpg temiz bir yakit oldugu icin motora zarar vermez. Silkeleme sarsinti sorunu cok sukur yasamadim. Bazen lpg.ye ilk gecislerde motor tam isinmdiysa Stop etmese bile devir azalip sonra toparliyor. Bazen de lpg.ye ne zaman gectigini anlamazsiniz bile. Genel olarak yapilan ilk montaj duzgun ise lpg.de sorun yasamazsiniz

    Marea değil ondan önceki Doblo aracım dizeldi.. Marea'ya sonradan tüp taktırdım sık sık stop ediyodu ama bu otomatik vites olmasından da kaynaklanıyo olabilir keza manuel de olduğu gibi debriyajla stop etmesini engelleyemiyoruz.. Neyse dediğiniz gibi dizeldense lpg yi tercih edicem ben de.. Son olarak bagajı nasıl? çok geniş falan deniliyor ama dışardan hiç de öyleymiş gibi gözükmüyor, bir arkadaş arka koltukları yatırıp kanepe bile taşıdım yazmış:) nasıl oluyor bu anlamadım ama benim için çok önemli bi artısı olmuş olacak eğer böyleyse çünkü tekstil ile uğraşıyorum yeri geliyo arabaya 3-5 top atmak durumunda kalıyorum bu araçla bunu da çözersem nerdeyse her işimi karşılamış olur:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    Arkadaşlar merhaba..

    2001 Fiat Marea sahibiyim arabayı aldığımda hem donanım olarak hem sürüş hem de konfor olarak acayip hoşuma gitmişti ama araçla başıma gelmedik şey kalmayınca acayip soğudum ve değiştirmeye karar verdim..

    206, Palio, accent falan da almak istemiyorum Marea'dan sonra hiç memnun kalmayacakmışım gibi geliyor.. o ayarda o özelliklerde bi araba almaya kalkarsam da 20 binin üzerine çıkmam gerekicek..

    Xsara yı da bi kaç gündür araştırıyorum özellikleri olsun yakıtı olsun beni memnun edecek gibi duruyor.. Görünüşü de güzel, spor bi havası var..

    Yalnız benim de şöyle bir korkum var.. Alıp satmayı değil uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için tutulmaması benim için çok önemli değil fakat Aldığım Marea'da tutulmuyordu, çoğu şanssızlıktan olsa da başıma bir sürü şey geldi.. Xsara da pek tutulmuyor acaba bu da beni üzer mi diye şüpheleniyorum..

    Bir de yakıt benim için önemli çok yol yapıyorum işimden dolayı o yüzden Dizel mi yoksa lpg'li mi alsam daha az yakar? ve tabi uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden dolayı aracın sağlığı için biraz daha fazla yakacak olsa da Dizel'i mi tercih etmeliyim yoksa Dizel ya da lpg farketmez mi?

    Hocam aracin 2. elinin diger araclara gore daha zayif olmasi sikinti olmaz. Sonucta uzun sure binmek icin alacagim diyorsunuz. Ayrica her aracin bir alici kitlesi de var. O yonden sikinti yasayacaginizi sanmiyorum. Lpg.li 1.6 xsara 16-20 kr. Arasi yakar. Ekonomiktir. Dizelin yakitini bilmiyorum. Ama lpg fiyati daha ekonimik oldugu icin lpg.li araclar hem bakim maliyeti , hem yakit maliyeti acisindan daha uygun olacagini tahmin ediyorum.

    Lpg zamanla motoru ya da diğer parçaları olumsuz etkiler mi acaba diye düşündüm de o yüzden Dizel daha mı iyi olur acaba diyordum? Mareadan önce Doblom vardı dizel motor 8-9 sene kullandım hiç bir problem çıkmamıştı 220bin kmye gelmesine rağmen.. Tabi şöyle de bişey var ben hep düzgün mazot almıştım, şimdi alacak olduğum aracın benden önceki sahibi ucuz mazot almış ve bu da aracı olumsuz etkilemiş olabilir.. Lpg'den bir korkum da Tekleme yapması, aracı stop ettirmesi falan böyle problemleri yaşıyomusunuz hiç?

    Ben olsam 11-14 yasina gelmis bir dizel arac tercih etmezdim. Dizel araclarla genelde cok yol yapildigi icin km.si yuksektir, km.sinin dusurulmus olma riski daha yuksek haliyle. Marea kullaniyorum demissiniz.marea dizel mi, benzinli mi? Bildigim kkadariyla marea da 1,9 dizel secenegi var sadece. Onun da yskit maliyeti benzinliye yakindir. Bu benim 2. Lpgli arabam. İkisine de lpg.yi kendim taktirdim. Lpg temiz bir yakit oldugu icin motora zarar vermez. Silkeleme sarsinti sorunu cok sukur yasamadim. Bazen lpg.ye ilk gecislerde motor tam isinmdiysa Stop etmese bile devir azalip sonra toparliyor. Bazen de lpg.ye ne zaman gectigini anlamazsiniz bile. Genel olarak yapilan ilk montaj duzgun ise lpg.de sorun yasamazsiniz

    Marea değil ondan önceki Doblo aracım dizeldi.. Marea'ya sonradan tüp taktırdım sık sık stop ediyodu ama bu otomatik vites olmasından da kaynaklanıyo olabilir keza manuel de olduğu gibi debriyajla stop etmesini engelleyemiyoruz.. Neyse dediğiniz gibi dizeldense lpg yi tercih edicem ben de.. Son olarak bagajı nasıl? çok geniş falan deniliyor ama dışardan hiç de öyleymiş gibi gözükmüyor, bir arkadaş arka koltukları yatırıp kanepe bile taşıdım yazmış:) nasıl oluyor bu anlamadım ama benim için çok önemli bi artısı olmuş olacak eğer böyleyse çünkü tekstil ile uğraşıyorum yeri geliyo arabaya 3-5 top atmak durumunda kalıyorum bu araçla bunu da çözersem nerdeyse her işimi karşılamış olur:)

    Cok genis degil. Sonucta hb bir arac. Ancak avantaji arka koltuklari tam yatar, bu sekilde bagaj hacmi oldukca artar. stepne yeri aracin altindadir. Baska arabalarda oldugu gibi stepne yerine simit depo koyamazsiniz, Silindir depo kullanmaniz gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sheriff444

    Arkadaşlar merhaba..

    2001 Fiat Marea sahibiyim arabayı aldığımda hem donanım olarak hem sürüş hem de konfor olarak acayip hoşuma gitmişti ama araçla başıma gelmedik şey kalmayınca acayip soğudum ve değiştirmeye karar verdim..

    206, Palio, accent falan da almak istemiyorum Marea'dan sonra hiç memnun kalmayacakmışım gibi geliyor.. o ayarda o özelliklerde bi araba almaya kalkarsam da 20 binin üzerine çıkmam gerekicek..

    Xsara yı da bi kaç gündür araştırıyorum özellikleri olsun yakıtı olsun beni memnun edecek gibi duruyor.. Görünüşü de güzel, spor bi havası var..

    Yalnız benim de şöyle bir korkum var.. Alıp satmayı değil uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için tutulmaması benim için çok önemli değil fakat Aldığım Marea'da tutulmuyordu, çoğu şanssızlıktan olsa da başıma bir sürü şey geldi.. Xsara da pek tutulmuyor acaba bu da beni üzer mi diye şüpheleniyorum..

    Bir de yakıt benim için önemli çok yol yapıyorum işimden dolayı o yüzden Dizel mi yoksa lpg'li mi alsam daha az yakar? ve tabi uzun yıllar kullanmayı düşündüğümden dolayı aracın sağlığı için biraz daha fazla yakacak olsa da Dizel'i mi tercih etmeliyim yoksa Dizel ya da lpg farketmez mi?

    Hocam aracin 2. elinin diger araclara gore daha zayif olmasi sikinti olmaz. Sonucta uzun sure binmek icin alacagim diyorsunuz. Ayrica her aracin bir alici kitlesi de var. O yonden sikinti yasayacaginizi sanmiyorum. Lpg.li 1.6 xsara 16-20 kr. Arasi yakar. Ekonomiktir. Dizelin yakitini bilmiyorum. Ama lpg fiyati daha ekonimik oldugu icin lpg.li araclar hem bakim maliyeti , hem yakit maliyeti acisindan daha uygun olacagini tahmin ediyorum.

    Lpg zamanla motoru ya da diğer parçaları olumsuz etkiler mi acaba diye düşündüm de o yüzden Dizel daha mı iyi olur acaba diyordum? Mareadan önce Doblom vardı dizel motor 8-9 sene kullandım hiç bir problem çıkmamıştı 220bin kmye gelmesine rağmen.. Tabi şöyle de bişey var ben hep düzgün mazot almıştım, şimdi alacak olduğum aracın benden önceki sahibi ucuz mazot almış ve bu da aracı olumsuz etkilemiş olabilir.. Lpg'den bir korkum da Tekleme yapması, aracı stop ettirmesi falan böyle problemleri yaşıyomusunuz hiç?

    Ben olsam 11-14 yasina gelmis bir dizel arac tercih etmezdim. Dizel araclarla genelde cok yol yapildigi icin km.si yuksektir, km.sinin dusurulmus olma riski daha yuksek haliyle. Marea kullaniyorum demissiniz.marea dizel mi, benzinli mi? Bildigim kkadariyla marea da 1,9 dizel secenegi var sadece. Onun da yskit maliyeti benzinliye yakindir. Bu benim 2. Lpgli arabam. İkisine de lpg.yi kendim taktirdim. Lpg temiz bir yakit oldugu icin motora zarar vermez. Silkeleme sarsinti sorunu cok sukur yasamadim. Bazen lpg.ye ilk gecislerde motor tam isinmdiysa Stop etmese bile devir azalip sonra toparliyor. Bazen de lpg.ye ne zaman gectigini anlamazsiniz bile. Genel olarak yapilan ilk montaj duzgun ise lpg.de sorun yasamazsiniz

    Marea değil ondan önceki Doblo aracım dizeldi.. Marea'ya sonradan tüp taktırdım sık sık stop ediyodu ama bu otomatik vites olmasından da kaynaklanıyo olabilir keza manuel de olduğu gibi debriyajla stop etmesini engelleyemiyoruz.. Neyse dediğiniz gibi dizeldense lpg yi tercih edicem ben de.. Son olarak bagajı nasıl? çok geniş falan deniliyor ama dışardan hiç de öyleymiş gibi gözükmüyor, bir arkadaş arka koltukları yatırıp kanepe bile taşıdım yazmış:) nasıl oluyor bu anlamadım ama benim için çok önemli bi artısı olmuş olacak eğer böyleyse çünkü tekstil ile uğraşıyorum yeri geliyo arabaya 3-5 top atmak durumunda kalıyorum bu araçla bunu da çözersem nerdeyse her işimi karşılamış olur:)

    Cok genis degil. Sonucta hb bir arac. Ancak avantaji arka koltuklari tam yatar, bu sekilde bagaj hacmi oldukca artar. stepne yeri aracin altindadir. Baska arabalarda oldugu gibi stepne yerine simit depo koyamazsiniz, Silindir depo kullanmaniz gerekir.

    Çok teşekkürler.. Marea'mı satınca ilk hedefim xsara inşallah




  • Arkadaslar 2003 1.6sx aracim. arac fani 90 in altinda olab orta cizgiye geldiginde aciyor ve hic durmuyor. derecede o cizgide sabit kaliyor. kontagi kapatinca fan duruyor eger hemen calistirsani tekrar aciyor. ustalara gosterdim. musur saglam, rezidanslar saglam, kablolarda sorun yok bilgisayarda sorun cikmiyor. ustanin birisi beyin de sorun olabilir diyor ama beyinle ilgili aracga hic bir sikintida yok basina ayni durum gelen yada onerisi olan arkadaslar bilgilendirme yaparlarsa sevinirim iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barismdc

    Arkadaslar 2003 1.6sx aracim. arac fani 90 in altinda olab orta cizgiye geldiginde aciyor ve hic durmuyor. derecede o cizgide sabit kaliyor. kontagi kapatinca fan duruyor eger hemen calistirsani tekrar aciyor. ustalara gosterdim. musur saglam, rezidanslar saglam, kablolarda sorun yok bilgisayarda sorun cikmiyor. ustanin birisi beyin de sorun olabilir diyor ama beyinle ilgili aracga hic bir sikintida yok basina ayni durum gelen yada onerisi olan arkadaslar bilgilendirme yaparlarsa sevinirim iyi forumlar.

    araçta klima açıksa 90 dereceyi beklemeden fanı hızlı modda çalıştırmaya başlıyor. (tabi aracınızın klimalı olduğunu varsayıyorum). sabah aracınızı ilk kontakla çalıştırdıktan sonra klimayı hiç açmayın. bu şekilde 90 dereceye kadar fan açmaması lazım. hatta 90 dereceyi görürseniz kendiniz de test edebilirsiniz, klimayı açtığınız anda fan yüksek devirde dönmeye başlıyor. klima gazının sıkışmaması ve delinme olmaması için fan ile soğutulması gerekiyormuş, o yüzden bu şekilde çalışıyor.




  • aracim klimali dogrudur bahsettiginiz duruma vakifim fakat benim fan klimayi acmadan 75 80 derecede termostat ile birlikte aciyor ve durmuyor hersey saglam beyin de problem var dedi bir usta. bakalim zamanla nolacak cvbiniz icin de tesekkur ederim.
  • birde bu sorundan once hararetim 90a hic gelmiyordu termostati 90lik olarak yeni taktirmistim ama xsaralarda hararet gostergesini bilirsiniz 90in altinda kucuk cizgi var yani ortada yer aliyor hararetim hep o cizginin cok az ustunde mm olarak bile diyebilirim sabit kaliyordu 90 a yogun trafikte cok zorlar isem yaklasiyordu. sizin araclarda arac isindiktan sonra hararet 90dami sabit yoksa benim dedigim cizgidemi belkide termostatim arizalidir sorunum budur fan bu yuzden aciyor olabilir.umarim anlatabilmisimdir tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barismdc

    birde bu sorundan once hararetim 90a hic gelmiyordu termostati 90lik olarak yeni taktirmistim ama xsaralarda hararet gostergesini bilirsiniz 90in altinda kucuk cizgi var yani ortada yer aliyor hararetim hep o cizginin cok az ustunde mm olarak bile diyebilirim sabit kaliyordu 90 a yogun trafikte cok zorlar isem yaklasiyordu. sizin araclarda arac isindiktan sonra hararet 90dami sabit yoksa benim dedigim cizgidemi belkide termostatim arizalidir sorunum budur fan bu yuzden aciyor olabilir.umarim anlatabilmisimdir tesekkurler.
    sizin fan 75 dereceden sonra ve muhtemelen yüksek devirde açıldığı için hararet seviyesi 75'in üstüne pek çıkmaması normal.

    anladığım kadarıyla bu sorun yeni değil aracınızda. en başta 75 derecede hem termostat açması, aynı zamanda fan açması oldukça garip bir durum ama beyini kurcalattırmayın, bu sorunun araca zararı yok, bu şekilde kullanmanızda bir mahsur yok. o nedenle beyin vs. hiç girmeyin o işe. termostat bir kere suyun içinde çalışan, üzerinde bulunan termostat yani sıcaklık ölçen parça 90 dereceye ulaştığında açılarak suya yol veriyor ve radyatör üzerinden dolanmasını sağlıyor. yani sizin degistirdim dediğiniz termostat geçekten 90 'lık ise 90 dereceden önce onun açılması söz konusu olamaz (tabi arızalı değilse) bu arada aldığınız termostat orjnial mi, yan sanayi miydi? diğer bir nedeni de göstergeniz 75 derece gösterdiği halde aslında gerçek su sıcaklığı 90 derece olabilir. yani sıcaklığı hatalı gösteriyor veya hatalı ölçüyor olabilir veya elektriksel bir bağlantı sıkıntısı da olabilir.. termostat ile fan aynı anda açıyor diyorsunuz. bu da son derece garip.

    aracınızda şu noktaları bir kontrol edin / gözlemleyin , karışmasın diye maddeler halinde yazıyorum.

    1- normalde su sıcaklığı 90 dereceye geldiğinde termostat açar. ondan sonra hararet göstergesi suyun dolaşım alanı arttığı için 70-75 dereceye kadar geriler. termostat açılınca su radyatör üzerinden dolanmaya başladığı için hararet göstergesinin aniden gözle görülür şekilde düşmesi gerekir. öncelikli bu durumu aracınızda kontrol edin. bu şekilde termostat açıyor mu, düzgün çalışıyor mu kontrol etmiş olursunuz.
    2- termostat açtıktan sonra sıcaklık yeniden 90 dereceye doğru yükselir. 90 dereceye tekrar geldiğinde düşük devir fan açar. yüksek devir fan ancak 100 dereceye kadar geldiğinde yani araç özellikle bayır çıkarken, şehir için trafikte çok dur kalk yapıldığında veya yüksek süratlerde zorlandığında devreye girmeli.
    fanın yüksek devirde mi , yoksa düşük devirde mi çalıştığına dikkat edin.
    3- son olarak fanın sol tarafında alt alta iki soket vardır. bunlardan birisi fanı düşük devirde , diğeri de yüksek devirde çalıştırır. onların durumunu da kontrol edin, fan açtığında, o soketlerden birini çıkardığınızda (yan taraflarında demir tırnaklara çift taraflı bastırarak çekeceksiniz) fanın durması lazım. bu soketlerden birisi 90, diğeri de hararet 100 dereceye çıktığında devreye girer normalde.

    ben tamirci değilim ama fikir yürüterek yardımcı olmaya çalışıyorum. siz bu yazdıklarımı kontrol edin bakalım neler çıkacak?




  • oncelikle bu uzun yazini cevabiniz icin tesekkur ederim. termostai yaklasik 7 ay once 90lik diye 45tlye aldim. taktiktan sonra gostergem 75-80 arasi sabit kaliyordu . arasi dedigim sizin bahsettiginiz olay 80 e dogru hararet cikiyor ve gozle gorunebilir bir dususle yeniden 75lere geliyordu. fan ise 90az cok az kala devreye giriyordu. simdi 75 derecede hem termostat hem fan dusuk kademede aciyor termostat borularinin 2 side sicak yani suyun dolasimi gerceklesiyor. radyatorun yaninda 2 soket var onlarin arkasinda rezidanslar var onlara da baktirdim yeni parca taktik sorun giderilmedi. fanin surekli acmasi sorun degil.evet sadece fan motorunun omrunu azaltiyormus. sizin aracinizda hararetiniz uzun yolda dahul 90 da sabit mi yoksa benim dedigim degerlerdemi? pc ye baglattigimizda fan 88derecede aciyor gorunuyor yani gostergedede 90 a yaklastiginda aciyordu onceden. gostergem dogru calisiyor demekki. artik termostati ve orjinal fan musuru takip denetecem ilerleyen zamanda. fan musurunu yan sanayi vermisler bana cunku orjinal diye. sizde hararet kacta sabit uzun yol dahil. ? eger 90da ise benim taktirdigim termostatta sorun var demekki tesekkurler.




  • yazdiklarinizdan hareketle fan musurunun hatali olcum yapmasi daha kuvvetli ihtimal gibi gorunuyor. termostatin calismasinda sikinti yok gibi. aslinda termostat dogru sekilde calisiyor, 90 derecede aciyor ama sicaklik degerini hatali olcum ile hatali gosteriyor olabilir. o nedenle oncelikle hem daha fazla masraf acmamasi acisindan musuru orjinali ile degistirin. duzelmezse termostati da degistirirsniz.

    evet zaten bilgisayardan da baktirmissiniz, fan 88'de aciyor olmasi aracin fabrika ayarlarinin normal zamanda 90 derece sabit sicaklik hedeflendigini gosteriyor. zaten cogu arabada boyledir. ideal calisma sicakligi 90 derece.

    anlayamadigim sey, gostrrdiginiz ustalar ne diyor? sonucta mantik yuruterek biz bile surasinda sikinti olabilir diyoruz. ustalardan musur arizali veya termostat sikintili vs.. diyen oldu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 21 Eylül 2015; 0:02:09 >
  • sadece biri orjinal fan musuru mu taktirdin diye sordu yan sanayi taktirmisim ben orjinal diye sorun ondan olabilir dedi sonra o cozumu denemeden beyinde sorun var baska beyin taktik hata duzeldu dedi. termostata kimse bisey demedi cift boruda sicak oldugundan. bende heybeden hemen beyin degistirmek tamir ettirmek istemedim aslinda bir sorunda dedil fanin surekli calismasi yaz vakti iyidir kisinda klima fisini cektigim zaman fan normal stabil degerlerde calisacak zaten. tek ogrenmek istedigim diger xsaralarda hararet gostergesi 90 da sabit mi cogu aracta oldugu gibi yoksa 75-80 bandinda mi sabit onu merak ediyorum tesekkurler.
  • Selam forma yeni üye oldum tesadüf gezerken benimde 2001 xasar 2 aracım var hararet sorununnu ara ara bende yaşıyorum hararet sıfıra düşüyor bide lambalar yanıyor stop lambası ekranda uyarı veriyor ustaya gittigimde bilgisayara bagladı hatayı sildi ara ara devam ediyor dikkatimi çeken yıkadıktan sonra olması araştıfmalarıma göre beyine su gitmesi durumunda oluyor pek sıkıntı vermedigi için geçiştiriyorum bi sorum olacak benzin ibresi hep yanlış gösteriyor nedendir yardımcı olursanız sevinirim malum parçadan çok işçilik pahalı hayırlı bayramlar ilgimize teşekkür ederim
  • Araç benzinli bu arada hararet müşürü yeni
  • hayirli bayramlar. aracini benzin+lpgli mi yoksa sadece benzinli mi? ayrica sizin aracinizda hararet normal iken hangi degerde sabit kaliyor 90 da mi yoksa 60 ile 90 arasinda bulunan cizgi uzerindemi?
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.