Şimdi Ara

YA ACİL BİRİ SUNU CEVİRSİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hail lycan5guner!

    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I am sorry to hear that you have lost items. Unfortunately, we are unable to verify lost items and, in accordance with our Terms of Use policy, we do not perform any item restorations. To prevent future losses make sure never to share your password. You will want to change your password often. Please be aware that despite what you may have heard or read, we do not "Rollback" anyone and that further requests for lost items will merit a similar response. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your understanding.

    -CSR Vanthiella, Knight Online Support Team

    BİDE BUNU



    Hail lycan5guner!



    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.



    - Knight Online Customer Support, CSR Rudolfh







  • UP
  • programla çevirdim saçma sapan şeyler çıktı belki anlarsın bişeyler

    Lycan5gunere seslen!

    Şövalyeye müşterinin desteklediği onlineyle temas kurmak için sana teşekkür ederim. Ben, senin, adetleri kaybettiğini duymak için üzgünüm. Maalesef, biz doğrulaya kayıp adetler ve, gereğince faydalı politika olan bizim koşullarımız yapmayız, biz, herhangi birisine iadeler olan adeti yapmayız. Kayıpların, asla senin parolanı paylaşmamaya emin olduğu geleceği engellemek. Sen, çoğunlukla senin parolanı değiştirmeyi isteyeceksin. Senin ne duymuş olabildiğine rağmen olduğu veya okuduğu lütfen ol haberdar, biz herhangi birisinin ve o daha fazla adetlerin hak et benzer bir yanıt yapacak olduğu kayıp için isteklerin olduğu "Rollback" yapmayız. Ben, bu kadar rahatsızlığın sebep olmuş olabildiği ve için sen senin anlayışına teşekkür edebildiği herhangi bir için özür dilerim.










    -CSR Vanthiella, Online'nin, takımı desteklediği şövalye, lycan5gunere seslenir! Şövalyeye müşterinin desteklediği Online'yle temas kurmak için sana teşekkür ederim. Maalesef, ben, bu kadar şahsen çıkışa karar veremem, ve, daha fazla için ona başka bir bölüm incelemeyi yaymalıyım. Kalan, senin çıkışının, ol adresli yapacak olduğuna garanti etti, ve bir yanıt, öyle çabukça öyle mümkün verdi. Ben, bu kadar rahatsızlığın sebep olmuş olabildiği herhangi bir için özür dilerim, ve, bizim, mesele bu kadar karar vermeyi çalıştığımız gibi için sen senin sabrına teşekkür ederim. - Müşterinin desteklediği Online'nin olduğu şövalye, CSR Rudolfh




  • up
  • ne dion gözüm ne türkçesi ne ing. hiç bişi anlaşılmıo
  • Şövalyeyle internet üzerinde müşteri desteğine temas kurmak için sana teşekkür ederim. Ben, senin, maddeleri kaybettiğini duymak için üzgünüm. Maalesef, biz, kayıp maddeleri doğrulayamayız, ve, bizim koşullarımız gereğince faydalı politika, biz, herhangi bir madde onarımını yapmayız. Gelecek kayıplarını engellemek, senin parolanı kesinlikle asla paylaşmamayı yapar. Sen, çoğunlukla senin parolanı değiştirmeyi isteyeceksin. Lütfen senin, ne duymuş olabildiğine rağmen veya ne okuyabildiğine rağmen olduğu haberdar ol, biz, "Rollback" herhangi birisini yaparız değil, ve daha fazla rica eden kayıp maddeler, benzer bir yanıtı hak edecek olduğu için. Ben, özür dilerim, herhangi bir rahatsızlık için bu, sebep olmuş olabilir, ve senin anlayışın için sana teşekkür edebilir.
  • Sana ilkini anladıgım kadar acıklayım kayıpların için üzgünlermiş ama rollbak atamazlarmış malesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jwae -- 9 Haziran 2007; 15:13:25 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    arkadaslar bi yardım
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • roll back atmiyorlar ve item kaybini onaylayamiyorlar mis
    bundan sonraki ticketlarada ayni cevabi vericeklermis adam lar hakli da bence
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.