Şimdi Ara

Yağ Lambam Yanmıyor+Servis Deneyimim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
1
Favori
9.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Şimdi bu arabalarda yağ eksik oldumu oil--- çıkar diyor kullanma kılavuzunda ama hiçte öyle olduğu yok bomboşta olsa oil ok bende anlamadım.

    Bende de 6 tane kutucuk var. Yarim kontak durumunda gozukuyor. Araba bir sikinti yok diyor yag konusunda. Ben de ona guveniyorum. Icime kurt dustu simdi. Yag cubugundan da bakayim en kisa zamanda. Ne zaman bir kutucuk eksik gostermesi gerekiyor? Yag cubugu minimuma yakinsa tam dolu mu yoksa kutucuk eksik mi gostermesi gerekiyor? Bilginiz var mi?
    Yokusa falan parkettigimde de dikkatimi cekmedi hic.
    Sizinki Citroen-Peugeot mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben personelde bir sorun göremedim. Demekki o aracı üreten firma kısmak için, böyle işlere girişebiliyor. Büyük konuşmayayım ama ne fransız aracı alırım, nede mecbur kalmadıkça kullanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizde de c4 var,sanayide yağ + bütün filtreler (mazot filtresi dahil) +işçilik 200 civarına geldi.yaz başında ön diskleri değiştim çifti 180 tl.bu arada ben yaptırırken yanımda 407'nin diskini değişiyorlardı onunki epey pahalıydı.1.6 hdi motorun yağ eksiltme problemi yoktur.zaten yağ lambası da görmedim ben araçta.ilk açılırken oil-ok yazar o kadar.çok kafanıza takmayın derim,aracınızda problem yok.
  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum. İlk mesajımda da belirttiğim gibi diskimde hafif bir çene bulunmakta fakat eğrilik vs. kesinlikle yok. Ne eski balata takılı iken ne de yenisini taktıktan sonra titreme, sarsıntı, sağa sola çekme gibi birşey kesinlikle yok. Gayet stabil şekilde işlem yapıyor ve tutuşundan da memnunum. Sadece fren esnasında ses yaptığını belirttim. Bir süre daha kullanduktan sonra kesmezse servise danışacam bu konuyu. Ayrıca diskler değiştiğinde balataların yeni olsa dahi değişmesi gerektiğini bende biliyorum fakat şu anda disklerimin durumu çokta kötü değil dediğim gibi hafif çene var, bi süre daha kullandıktan sonra trw marka disklerle değişmeyi düşünüyorum sanayide. Tornalamaya gelince benim pek aklıma yatmıyo açıkçası sonuçta disk azda olsa incelmiş, tornalatıp o şekilde kullanmanın sağlıklı olmadığını düşünüyorum. Yalnızca triger değişimini serviste yaptırmayı düşünüyorum. Sanayide değiştikten sonra kopar veya herhangi şekilde arıza verirse garantisi yok ve maliyeti çok artıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Ben personelde bir sorun göremedim. Demekki o aracı üreten firma kısmak için, böyle işlere girişebiliyor. Büyük konuşmayayım ama ne fransız aracı alırım, nede mecbur kalmadıkça kullanırım.

    Hocam fikrinize saygı duyarım tabiki fakat ben aracımdan memnunum. Aldığımda yağları 1000 km kadar önce değişmişti, aldığım günden belli aküsünün bitmesi dışında yaklaşık 8000 km'dir 5 kuruş masraf etmeden biniyordum. Aynı şekilde babamda 2001 renault var, ilk sahibiyiz. Ondan yanada ufak tefek şeyler dışında gayet memnunuz.

    @Rozetmen
    hocam taktığınız disklerin markası neydi acaba? Sanayiden ön trw disklerin çifti için 250 TL fiyat aldım.
  • Çubuğun ortasındaki yağ için yanmaz zaten burda bir sorun yok. O çubukta maksimum ve minimum çizgileri vardır. Normal şartlarda yağ minimum çizgisinin altına düştüğünde uyarı verir. Sizinki tam ortadaymış. Sensörün düzgün olduğunu düşünüyorum bu yüzden uyarı vermemesi normal. Bunun dışında eğer aracı lifte kaldırdıklarında sensöre doğru eğim vardıysa ve karterdeki azcık yağ sensör hizasında kaldıysa uyarı vermeyebilir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fethi ahmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Ben personelde bir sorun göremedim. Demekki o aracı üreten firma kısmak için, böyle işlere girişebiliyor. Büyük konuşmayayım ama ne fransız aracı alırım, nede mecbur kalmadıkça kullanırım.

    Hocam fikrinize saygı duyarım tabiki fakat ben aracımdan memnunum. Aldığımda yağları 1000 km kadar önce değişmişti, aldığım günden belli aküsünün bitmesi dışında yaklaşık 8000 km'dir 5 kuruş masraf etmeden biniyordum. Aynı şekilde babamda 2001 renault var, ilk sahibiyiz. Ondan yanada ufak tefek şeyler dışında gayet memnunuz.

    @Rozetmen
    hocam taktığınız disklerin markası neydi acaba? Sanayiden ön trw disklerin çifti için 250 TL fiyat aldım.

    Kendiniz diyorsunuz işte gerizekalı diye? Ben bişey demiyorum. Sorunsuzluk deyince Japonlar ile Ford gelir benim aklıma, Almanda da Mercedes. Renault- Peugeot-Citroen alışılagelmiş Fransız kültürü işte neyi anlatıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr


    quote:

    Orijinalden alıntı: fethi ahmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Ben personelde bir sorun göremedim. Demekki o aracı üreten firma kısmak için, böyle işlere girişebiliyor. Büyük konuşmayayım ama ne fransız aracı alırım, nede mecbur kalmadıkça kullanırım.

    Hocam fikrinize saygı duyarım tabiki fakat ben aracımdan memnunum. Aldığımda yağları 1000 km kadar önce değişmişti, aldığım günden belli aküsünün bitmesi dışında yaklaşık 8000 km'dir 5 kuruş masraf etmeden biniyordum. Aynı şekilde babamda 2001 renault var, ilk sahibiyiz. Ondan yanada ufak tefek şeyler dışında gayet memnunuz.

    @Rozetmen
    hocam taktığınız disklerin markası neydi acaba? Sanayiden ön trw disklerin çifti için 250 TL fiyat aldım.

    Kendiniz diyorsunuz işte gerizekalı diye? Ben bişey demiyorum. Sorunsuzluk deyince Japonlar ile Ford gelir benim aklıma, Almanda da Mercedes. Renault- Peugeot-Citroen alışılagelmiş Fransız kültürü işte neyi anlatıyorsunuz?

    Gerizekalı derken? Ufak bi hatayı veya fabrikasyon eksikliği komple markaya hatta fransız arabalarının tümüne bağlayamazsınız. Emin olun japon ve alman arabalarının da sayılabilir bir sürü eksiği var. Ayrıca girip 407 executivenin hatta executive premiumun özelliklerini araştırmanızı, o dönemdeki aynı segment arabalarla kıyaslamanızı öneririm. Özellik olmayan araç elbetteki arıza vermez. Ne kadar elektronik teferruat o kadar arıza riski. Aracımı aldığım paraya gidipde 200.000 devirmiş, 15 yaşında japon arabası almış olsaydım akıllılık etmiş olurdum herhalde. Nede olsa sorunsuz öyle değil mi? Hocam dediğim gibi sizin fikriniz size benim fikrim bana. Aynı parayı verip kalas gibi arabalara bineceğime paramın yettiği en konforlu araca binerim. Benim şahsi düşüncem bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Şimdi bu arabalarda yağ eksik oldumu oil--- çıkar diyor kullanma kılavuzunda ama hiçte öyle olduğu yok bomboşta olsa oil ok bende anlamadım.

    Bende de 6 tane kutucuk var. Yarim kontak durumunda gozukuyor. Araba bir sikinti yok diyor yag konusunda. Ben de ona guveniyorum. Icime kurt dustu simdi. Yag cubugundan da bakayim en kisa zamanda. Ne zaman bir kutucuk eksik gostermesi gerekiyor? Yag cubugu minimuma yakinsa tam dolu mu yoksa kutucuk eksik mi gostermesi gerekiyor? Bilginiz var mi?
    Yokusa falan parkettigimde de dikkatimi cekmedi hic.
    Sizinki Citroen-Peugeot mu?

    Bende laguna 2 var,yokuşta 1 veya 2 diş eksik gösterir hep.Kutucuklar tam olduğunda çubuğa bakıyorum orda da tam olması gereken seviyede oluyor yağ.Bakıma kadar ful gösteriyor o zamanda çubuktan baktığımda eksilme görmüyorum hiç.Hem kutucukta hem çubukta ful olduğu için yağ ne kadar eksildiğinde bi kutucuk eksik gösterir diye bi gözlem yapamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Şimdi bu arabalarda yağ eksik oldumu oil--- çıkar diyor kullanma kılavuzunda ama hiçte öyle olduğu yok bomboşta olsa oil ok bende anlamadım.

    Bende de 6 tane kutucuk var. Yarim kontak durumunda gozukuyor. Araba bir sikinti yok diyor yag konusunda. Ben de ona guveniyorum. Icime kurt dustu simdi. Yag cubugundan da bakayim en kisa zamanda. Ne zaman bir kutucuk eksik gostermesi gerekiyor? Yag cubugu minimuma yakinsa tam dolu mu yoksa kutucuk eksik mi gostermesi gerekiyor? Bilginiz var mi?
    Yokusa falan parkettigimde de dikkatimi cekmedi hic.
    Sizinki Citroen-Peugeot mu?

    Bende laguna 2 var,yokuşta 1 veya 2 diş eksik gösterir hep.Kutucuklar tam olduğunda çubuğa bakıyorum orda da tam olması gereken seviyede oluyor yağ.Bakıma kadar ful gösteriyor o zamanda çubuktan baktığımda eksilme görmüyorum hiç.Hem kutucukta hem çubukta ful olduğu için yağ ne kadar eksildiğinde bi kutucuk eksik gösterir diye bi gözlem yapamadım

    Benimki maximum gosteriyor guya. Cubuktan bakacagim, maksimum degilse cubukta da demek ki problem var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mendieta58 kullanıcısına yanıt
    Babamın renaultunda da aynı durum var hocam. Oil ok yazısı çıktıktan sonra bilgisayar düğmesine basarsanız yağ seviyesini detaylı olarak gösteriyor. Dediğiniz gibi dik yokuşlarda bir çentik eksik gösterebiliyor.
  • Ne diyosun sen kardeşim ? Saçma saçma konuşmayın. Biraz mantık. Yukarıda mühendise gerizekalı mı bu diyen benmiyim. 407 yi ilk çıktığında aldık banamı anlatıyorsun? Sorunsuz diyende sensin yok çok konforlu diyende. Tamam anladık aracın mükemmel güle güle bin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 3 Ocak 2016; 14:43:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peugotlarda bu dijital yağ göstergesi problemlidir hocam çoğu insanda bu sorun var pek o bilgisayara güvenmeyin

    307 ve 206 larda seviyeyi yanlış gösterir.

    her ihtimale karşı cubuktan bakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Şimdi bu arabalarda yağ eksik oldumu oil--- çıkar diyor kullanma kılavuzunda ama hiçte öyle olduğu yok bomboşta olsa oil ok bende anlamadım.

    Bende de 6 tane kutucuk var. Yarim kontak durumunda gozukuyor. Araba bir sikinti yok diyor yag konusunda. Ben de ona guveniyorum. Icime kurt dustu simdi. Yag cubugundan da bakayim en kisa zamanda. Ne zaman bir kutucuk eksik gostermesi gerekiyor? Yag cubugu minimuma yakinsa tam dolu mu yoksa kutucuk eksik mi gostermesi gerekiyor? Bilginiz var mi?
    Yokusa falan parkettigimde de dikkatimi cekmedi hic.
    Sizinki Citroen-Peugeot mu?

    Bende laguna 2 var,yokuşta 1 veya 2 diş eksik gösterir hep.Kutucuklar tam olduğunda çubuğa bakıyorum orda da tam olması gereken seviyede oluyor yağ.Bakıma kadar ful gösteriyor o zamanda çubuktan baktığımda eksilme görmüyorum hiç.Hem kutucukta hem çubukta ful olduğu için yağ ne kadar eksildiğinde bi kutucuk eksik gösterir diye bi gözlem yapamadım

    Benimki maximum gosteriyor guya. Cubuktan bakacagim, maksimum degilse cubukta da demek ki problem var.

    Maksimum gösterdiği halde çubukta çok az eksilmede olabilir.Bütün mesele yağ ne kadar eksildiğinde göstergedeki kutucuklardan biri kayboluyor,onu bilmek lazım..onuda gözlemlemek mesele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • acr kullanıcısına yanıt
    Benim ne dediğim yukarıda yazıyor anlamaya gayret gösterirsen anlarsın. Ben burda araba yarıştırmıyorum. Kullandığım arabada olan şeyleri söylüyorum. 407'yi ilk çıktığında almış olabilirsin. Memnun kalmamış olabilirsin. Beni ilgilendirmez. Gel görki ben arabamdan memnunum buda seni ilgilendirmez. Sorunsuz bindiğimi söylüyorum bu lafında arkasındayım. Senin sorunsuzluktan kastın 20 sene yağ balata vs. değişmeden arabaya binmek mi anlayamadım doğrusu. Bunlar sorunsa sorunsuz araba yoktur. Yukarıya yazdım işte bakım ve akü dışında masraf yapmadım hala biniyorum diye, niye anlamak istemiyorsun? Ha ilerde sorun çıkarır mı onu ne sen ne ben bilemeyiz. Mantıklı konuşma isterken lütfen kendi yazdıklarını gözden geçir. Elin gavur fransızı babamın oğlu değil, hatta bize karşı olan tavırlarınıda hepimiz biliyoruz. Ama doğruya doğru yanlışa yanlış deriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Glp107Oa


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Şimdi bu arabalarda yağ eksik oldumu oil--- çıkar diyor kullanma kılavuzunda ama hiçte öyle olduğu yok bomboşta olsa oil ok bende anlamadım.

    Bende de 6 tane kutucuk var. Yarim kontak durumunda gozukuyor. Araba bir sikinti yok diyor yag konusunda. Ben de ona guveniyorum. Icime kurt dustu simdi. Yag cubugundan da bakayim en kisa zamanda. Ne zaman bir kutucuk eksik gostermesi gerekiyor? Yag cubugu minimuma yakinsa tam dolu mu yoksa kutucuk eksik mi gostermesi gerekiyor? Bilginiz var mi?
    Yokusa falan parkettigimde de dikkatimi cekmedi hic.
    Sizinki Citroen-Peugeot mu?

    Bende laguna 2 var,yokuşta 1 veya 2 diş eksik gösterir hep.Kutucuklar tam olduğunda çubuğa bakıyorum orda da tam olması gereken seviyede oluyor yağ.Bakıma kadar ful gösteriyor o zamanda çubuktan baktığımda eksilme görmüyorum hiç.Hem kutucukta hem çubukta ful olduğu için yağ ne kadar eksildiğinde bi kutucuk eksik gösterir diye bi gözlem yapamadım

    Benimki maximum gosteriyor guya. Cubuktan bakacagim, maksimum degilse cubukta da demek ki problem var.

    Maksimum gösterdiği halde çubukta çok az eksilmede olabilir.Bütün mesele yağ ne kadar eksildiğinde göstergedeki kutucuklardan biri kayboluyor,onu bilmek lazım..onuda gözlemlemek mesele

    Aynen oyle. Tesekkurler ilginiz icin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracın fiyatı ve onun konforuyla ilgili bir şey yazdığımı hatırlamıyorum. Araç yarıştıran benmi oluyorum? Şanslıymışsın sorun yaşamamışsın ne güzel ama bu geneli göz ardı etmez. Dediğim konuyla ilgili kaynak istersen internette yığınla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.