Şimdi Ara

Yamaha Neos 4 - Ana Konu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
5
Favori
48.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu kadar dertlenme bence.



    Ha bu arada madde madde yazmış bulunduğun görüşlerine de saygı duyarım.Fikir fikirdir nihayetinde.



    Halen ve ısrarla madde madde yazdığım görüşlerimin arkasındayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Pardon ya sizin motosiklet ehliyetiniz yok, boşuna dert ediyorum. Beni hiç ilgilendirmeyen bir konu ama yazmadan duramadım. Neyse isteyen istediği motoru almakta özgür tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1995’de 19 yaşında B ehliyeti aldım.2008 yılında da A2 ehliyetini alarak bir nevi eskimiş ehliyeti yenilemiş oldum.Üzerinden 10 sene geçti.

    Kimsenin fikrini küçümsemem asla.Büyük lokma yiyip,büyük konuşmamak lazım,bunun da çok farkında olarak her zaman ALLAH’a şükrederim.

    İthalatta sınırlama olmayışı ve mevzuatların tam oturmamasından dolayı,İlk motosiklet satış furya ve patlaması başlangıç yılı olan 2005 yılından bir sene sonra Kanuni Classic 125 scooterım oldu.Sonra da 16 jantlı modeli Motorun’a geçiş yapmış ve işe gidiş gelişte kullandığım için de epeyce yol tecrübesi edinmiştim.(Akıcı şehir trafiğinde nasıl gidilmeli v.s gibi)

    Sonuçta o vakitler,Honda’nın Gebze’de ki eğitimlerine de katılmayı ciddi ciddi düşünmüştüm.Fırsat olmadı.

    Geçmişte ki Kanuni tecrübemden sütten biraz ağzım yandı diyebilirim.Onun içindir ki ısrarla yaş da biraz ilerleyince yediğiniz yemekten başlayarak yaşam gustonuz değişkenlik gösterebiliyor,bir nevi oturmaya başlıyor diyebilirim.

    Geçmişte ki Çin motor rahle-i tedrisatından geçmiş biri olarak,Uygun fiyatlı oluşlarından,yürütme maliyetlerinin nispeten düşük oluşlarından ötürü imkanları doğrultusunda tercih edenlere de sonsuz saygı duyarım.

    Motosiklete yeni başlayacak olanlara her zaman şunu tavsiye ederim.İmkanınızı ne yapıp edip zorlayıp,ekipmana yatırım yapmaları gerekliliğini söylerim.

    Bu arada neden 50 cc düşünmeye başladım.İşe gidiş geliş mesafem toplam 11 km.Aracım dizel olmasına rağmen vitesi 3’ten yukarısına atamadığım bir güzergahtan bahsediyorum.Malum akaryakıt fiyatlarıyla çok da kullanışlı olmayan bir güzergah.Sigorta,vergi olmayışı ciddi bir avantaj ve kullanacağım güzergah için de yeterli olabileceğini düşündüğüm bir hacim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dentul -- 6 Haziran 2018; 1:39:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neos kullanıcısı yok mu ? Biraz bilgi paylaşımında bulunsanız da bizlerde faydalansak ne iyi olur
  • Arkadaslar sadece b sinifi ehliyet sahiplerine hem cc hemde japon mali olmasi disinda a2 ehliyet sahipleri icin hic bir avantaji yok. Yari fiyatina 150 cc çançinçon mali motor alir geri kalan paraylada 10 yil yedek parcasini alirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciddi ciddi almayı düşünüyorum arkadaşlar. ilk motosikletim olacak. daha b sınıfı ehliyetim var bu motosiklet sonrasıda a2 almak istiyorum inşallah. 10.200 tl fiyatı var. ama motosiklet çok güzel. enjeksiyonlu, su soğutmalı...
  • 50 cclik motora 10bin lira demişler sevindirici haber demişsiniz kafalar pırıl pırıl .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motolux Rossi 50'yi nasıl buluyorsunuz? Aynı model adında iki motor çeşidi var. Biri 108cc. birisi de,125cc. verimliliğinde 5.700 - 6.000 TL. Bence 17cc. artış için 300TL. verilir. Tasarımı kupu çok hoş malzeme niteliği diğer Çinlilerden iyi "Suzuki Lindy 125" modeliyle aynı bantlarda üretiliyormuş. İnceledim gerçekten boya ve malzeme niteliği olarak, yurttaşlarından önde. Marka 50cc.'lerden de, sakil durmuyor. Yedek parça sorunu olmadığı gibi, marka 50cc.'lerden de, çok hesaplı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kurtar72 -- 9 Ekim 2018; 4:9:5 >
  • kurtar72 kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=BJPh4024fxQ
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Hocam hortlatıyorum kusura bakma

    B sınıfı ehliyet ile kullanıldığını duydum bende, istanbul şehir içi pır pır bakıyordum tam buna denk geldim

    İkinci el bakıyorum , tavsiye eder misiniz kullanan arkadaşlardan bilgi alabilir miyim
  • General Darknes kullanıcısına yanıt
    Konunun gündemde kalması adına hortlatılmalı.

    Şu an bilinen markalar içinde kaliteli bir seçenek olsun diyenler için en ideal seçenek şimdilik Neos görünüyor.

    Bayide gidip yakından da inceledim.Fransa Yamaha fabrikasında ülkemize gelmeyen aerox 50 cc gibi üretiliyor.Haliyle bakıldığında işçiliği çok iyi durmakta.Japonların mekaniği kolay kolay üzmez.

    Gelelim piyasada ki rakiplerine,Stil olarak Peugeot django 50 14.000 TL ve Vespa 50 primavera’yı retro görünümlerinden ve değmeyeceğini düşündüğüm fiyat farklarından dolayı,Özellikle euro arttıktan sonra vespa 20.000 TL oldu nerdeyse,karşılaştırmaya dahil etmiyorum.Bu arada her iki scooterın Neos’tan retro tasarımları dışında bir üstünlükleri olduğunu düşünmüyorum.Tercih edenlere de saygım sonsuz.Çünkü 50 cc bir scootera 20.000 TL verecek insanın bana göre maddi durumu iyidir ve yaşam gustosu da yüksekse buna eyvallah derim.

    Geriye Peugeot 2018 kisbee 50 enjeksiyonlu kalıyor.Kisbee 11.000 TL,Neos halen 10.250 TL fiyatla satılmakta.Piyasada bu sınıfta tek Sıvı soğutma motorlu oluşu,Japon sorunsuzluğu,Euro artmasına rağmen 500 TL gibi fiyatının makul düzeyde artması,Neos’u uzak ara tercih sebebi yapmakta.

    Bu arada unutmadan,Geçmişte Çinlilerden ağzım yandığı için kesinlikle uzak durulması ve akıldan dahi geçirilmemesi kanaatindeyim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kuba,rossi vs saçma markalara bakmadım bile hiç, aklımda kisbee 50 modeli var birde sadece benimde.Sonuçta canımızı emanet edecez

    enjeksiyon, su soğutma, kombine fren, dijital ekran ve ayak marşı opsiyonu olan çokta seçenek yok gibi zaten, memnun kalmayan görmedim şimdiye kadar hiç bende

    Sadece yokuşlarda biraz endişeliyim, iş güzergahımdan dolayı .İslambey-gaziosmanpaşa dik bir yokuş.Almadan önce 50lik bir motorla mutlaka denemem gerekli
  • General Darknes kullanıcısına yanıt
    çinlilerin 50’likleriyle youtube da tanıtım yapan arkadaşların videolarını izlerim ara ara.

    Aslında 125 lik yada 100 lükmüş kullandıkları motorlar.Açıkçası pek de inandırıcı bulmuyorum.Bir de ben o kullanılan motorların yokuşta şişerek stop ederken ya da 10.000 km’ye gelmeden patır patır dökülürken ki halini merak etmiyorum.Sonları belli nihayetinde,motosiklet çöplüğü.

    Ben şahsen ucuz mal alacak kadar zengin değilim diyerekten,Alibeyköyde çırçır yokuşunu bilirseniz,Oradan arabayla inerken Beyaz bir Neos’un vızır vızır çıktığına şahit oldum.Hem sıvı soğutma olduğu için,Ne rampa da ne de uzun süreli kullanımlarda kesinlikle şişme yapmayacağını düşünüyorum.Rami de kardeşler Yamaha bayi var.Gidin bir yakından inceleyin,kaldıysa gri rengi çok hoşuma gitmişti özellikle.

    Aklınızda soru işareti kalmasın.Ne de Japon kalitesi ve sorunsuzluğu.Hatta şunu iddia ederim.Japon scooterlarında Yamaha bana herzaman Honda’dan bir tık daha kaliteli gelmiştir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • General Darknes kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle şu konuda iddialıyım.Yamahanın 50 cc scooterı,En baba 10 çinli scooter eskitir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yamahanın neos modelini düşünüyorum yani uzun süreli bir kerelik alıp tutmak istiyorum daha önce motor deneyimim de öyle yok. Ancak hızla da işim yok İzmir’de günlük hayatımda kullanmak istiyorum.



    Özellik bakımdan + marka bakımdan Yamaha bana zaten daha mantıklı geliyorken Peugeot 2 modelinin daha pahalı olmasını anlamıyorum.



    Veya vespanın sadece markadan dolayı mı bu kadar pahalı olduğunu merak ediyorum. Özellik bakımından geride duruyor gibi çünkü ama görünüş tabii ki çok güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,50 likler arasında Neos ve SYM Orbit arasında kaldım.Ötv indiriminden Neos 9250,SYM 7000 TL fiyat aldım.Çevremde olmadığı için deneme şansım da yok.Sizler hangisini tercih yada tavsiye edersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headcoach

    Merhabalar,50 likler arasında Neos ve SYM Orbit arasında kaldım.Ötv indiriminden Neos 9250,SYM 7000 TL fiyat aldım.Çevremde olmadığı için deneme şansım da yok.Sizler hangisini tercih yada tavsiye edersiniz?
    Up!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • headcoach H kullanıcısına yanıt
    Her iki motorda güzel.Neos alabilecek bütçeniz varsa kesinlikle sıvı soğutmalı ve enjeksiyon artılarıyla Kesinlikle Neos.

    Bütçeye göre Sym de kaliteli bir alternatif,düşünülebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler,evet Neos gerçekten kaliteli fakat hız kesici vb oynamalarla hız arttırımı mümkün değil diyorlar Neosta,fakat Symde CDI değişimi,baga değişimi ile bir miktar hız artışı sağlanabiliyormuş.O yüzden de biraz kararsızım açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aldım neos 4 .Bu hafta sonu teslim alacağım , yarın istanbulda hava güzel olursa kullanırım ki bugün yağmurlu. İlk motorum olacak , ruhsat(170) ve plaka işleri(20) toplamda 190 tl tuttu motoruda liste fiyatından biraz olsada indrimli aldım.Buna kask,bağlama zinciri ve eldivenleri de ekledim sonuçta tam 9900 mal oldu.Fiyat diğer bazı modellere göre pahalı olabilir fakat kalite,sağlamlık ve güvenilirlik benim için ön planda olduğundan tercihim yamaha oldu.
    80-90 yıllarda istanbulda tuzla kadıköy çevresinde banliyö trenide kullanarak epeyce bmx bisikletimle mahalledeki arkadaşlarla gezerdik o yıllarda bu kadar şehir trafiği olmasada neos 4 ile gezebileceğime inanıyorum ki tuzlada yamaha mart ayındaki kursuna da katılacağım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.