Şimdi Ara

Yanlış Return Value

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar fonksiyon class dışındayken gayet güzel çalışıyor fakat class içine aldığımda return valuesini yanlış diye error veriyor hemen erroru yapıştırıyım

    Error 1 error C2440: 'return' : cannot convert from 'SDL_Surface *' to 'SDL_Surface GraphicHandler::* '
    2 IntelliSense: return value type does not match the function type c:\Users\efee\Documents\Visual Studio 2012\Projects\Project4\Project4\GraphicHandler.cpp


    class GraphicHandler
    {
    public:
    static const int SCREEN_WIDTH = 640;
    static const int SCREEN_HEIGHT = 480;
    static const int SCREEN_BPP = 32;
    SDL_Surface *load_image( std::string filename );
    void apply_surface( int x, int y, SDL_Surface* source, SDL_Surface* destination );
    void DrawBackground();
    void UpdateScreen();
    void start();
    GraphicHandler(void);
    ~GraphicHandler(void);

    private:

    SDL_Rect s1;
    SDL_Rect s2;
    SDL_Surface *message;
    SDL_Surface *background;
    SDL_Surface *screen;
    };



    SDL_Surface GraphicHandler::*load_image( std::string filename )
    {
    //Temporary storage for the image that's loaded
    SDL_Surface* loadedImage = NULL;

    //The optimized image that will be used
    SDL_Surface* optimizedImage = NULL;

    //Load the image
    loadedImage = SDL_LoadBMP( filename.c_str() );

    //If nothing went wrong in loading the image
    if( loadedImage != NULL )
    {
    //Create an optimized image
    optimizedImage = SDL_DisplayFormat( loadedImage );

    //Free the old image
    SDL_FreeSurface( loadedImage );
    }

    //Return the optimized image
    return optimizedImage;
    }


    optimizedimagenin altı kırmızı :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeMasterinCpp -- 14 Kasım 2013; 0:55:53 >







  • SDL_Surface GraphicHandler::*load_image( std::string filename )

    bunu SDL_Surface *GraphicHandler::load_image( std::string filename )

    olarak değiştirdim oldu :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.