Şimdi Ara

Yaptığım Ödemenin dekontu yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
1
Favori
19.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar Garanti Bankası kullanıyorum, hattım da PTTcell. Sıkıntım tam olarak şu. Bildiğiniz gibi PTTcell, Türk Telekom altyapısını kullanıyor. Bu yüzden ödemeleri de orada yapmaktayım. Fakat internetten yaptığım ödemelerin hiçbirinde dekont vermiyor. Bir kere dilim yandı bu konuda. Paramı geri de alamadım. Bu sıkıntıyı çözebilir miyim?



  • şubeye gidip isteyin. ödeme yapıldığı kesinse dekontu da kesin olmalı
  • mehmetmetingülcan kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler. Bakalım daha önce vermemişlerdi. Bu sefer baskı kuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaşadığın sıkıntı tam olarak neydi?
    internetten veya başka bir yerden bir şekilde bir şeye ödeme yaptıysan
    mutlaka sistemlerde görünmesi lazım.
  • mehmetmetingülcan kullanıcısına yanıt
    Türk Telekoma ödemeyi yaptım fakat ödeme yapılmamış gözüküyordu.



    Bunun üzerine Garantiyi aradım. Garanti dekont yok normal alışveriş olarak gözüküyor, referans numarası verebiliriz diyordu hocam.



    Bunun üzerine önlem almam gerektiğini farkettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    tamam mesele şu:
    sen bayiye gidip kredi kartıyla borcu ödemişsin
    ama bayi muhtemelen parayı cukka yapıp telekoma göndermemiş (veya geç göndermiş her neyse)
    bu nedenle para bayiye yatırılmış ama telekoma ödenmemiş gibi bir durumda

    anlaşmazlık durumunda kayıtlara bakılırmış
    kayıtlarda ne gözükürse oymuş
    bizde böyle başımıza başka şeyler gelince öğrendik bunu

    sonuç :
    senin yaptığın ödeme telekomun kendi kayıtlarında gözükmüyorsa ödeme yapmamışsın demektir
    geçmiş olsun
  • mehmetmetingülcan kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, çok açıklayıcı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    alınabilecek tek önlem tt den uzak durmaktır.
    bulunduğum bölgeyi fiber internet test bölgesi olarak seçmişler bu nedenle eve internet bağlatamıyorum
    her şey cepten mepten mecburen
  • Merhaba, benzer sorun yaşıyorum arkadaşalar yardımcı olursanız sevinirim.
    Sorun şöyle:
    Vodafone mükerrer fatura ödemesi iade-iptali için istediğim dekontu almak adına Garanti bankası şubesine gidiyorum olmuyor, arıyorum olmuyor sadece referans ve provizyon no alabildim yalvar yakar. Vodafone da referans ve provizyon numarası ile değil sadece dekont ile işlem yaparım koçum diye artistlik yapıyor, şubeden imzalı kaşeli mühürlü dönem extresi dahi kabul etmiyor. Garanti de tutturmuş extrede harcama kocaman VODAFONE MASTERPASS FATURA yazabilir aslan parçası ama bu ödeme alışveriş olarak görünüyor dekont mekont yok yallah vodafone a diyor. Labirentteki fare gibi peyniri arıyorum arkadaşlar. Var mı pratik bir hal çaresini bilen ?
  • agerayis A kullanıcısına yanıt
    Ben maalesef Garanti Bankasından dekont alamadım. Çok saçma ama yapacak bir şey yok. Üstüne hattım kapanmıştı. Açtırma ve geç kaldığı için ceza ödemiştim...

    Ne yaptım.. Enpara aldım. Artık oradan ödememi yapıyorum. Enpara dekont gönderiyor.. Garanti gibi değil..

    Eğer bulursanız bir şey bizi de haberdar ederseniz seviniriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    BTK ya vodafone ile ilgili 5 şikayet sonucunda şu cevabı verdiler :
    "İletmiş olduğunuz ödeme bilgileri ile yapılan teknik incelemede masterpass uygulaması kaynaklı sorun yaşandığı görülmüştür.
    Masterpass uygulamasını kullandığınız Garanti Bankası’ndan iade talebinde bulunmanız gerektiğini belirtmek isteriz.
    Ödeme iptali bildirimi masterpass uygulamasına Vodafone servisleri tarafından iletilmiştir."
    Bankayı arayıp durumu izah ediyorum fakat 3 maymunu oynamaya devam ediyor.
    BDDK ve BTK ya Garanti Bankasını şikayet etmekte sıra hadi hayırlısı bakalım.
  • agerayis A kullanıcısına yanıt
    İyi yapmışsınız şikayet ederek. Güncellersiniz hocam son durumları.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    BDDK garanti bankası şikayetim sonuçlanmış fakat takip numarasından sorgulama kara deliğe düşüyor, müthiş(!) bilişim sistemleri var. Banka aramış 2 defa ulaşamamış bu şikayete dair. Tüm bunlar arasında Vodafone dan mesaj aldım; gelecek dönem fatura kaleminden düşülmüş denildi, kontrol ettim evet borç görünmüyordu. Özetle vodafone 40 dereden su taşıtarak en nihayetinde gereğini yerine getirmiş müdür.
  • agerayis A kullanıcısına yanıt
    Harika, geçmiş olsun..



    Başkasının başına gelmez inşallah..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısı şuan başıma geliyor. Türk telekom online işlemlerden yapı kredi kartı ile tl yükledim gelmedi. Yapı kredi dekont vermiyor btk ya şikayet ettim. Yarın şubeye gidip dekont almayı deneyeceğim bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MiskinC kullanıcısına yanıt
    Ben ödemeleri enpara ile yapıyorum artık. Dekont veriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SkyTech74 kullanıcısına yanıt
    Yapı kredi de veriyormuş. Lakin işlem bekleyen provizyon olarak görünüyor yani daha onaylanmamış. Eğer onaylanmazsa para iade olacak. Eğer onaylanırsa dekont göndereceklermiş. Yarın sonuçlanır dediler. Beklemedeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MiskinC kullanıcısına yanıt
    Sizin konu biraz farklı. Elinizde dekont varsa korkmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.