2007 yılında teknosadan aldığım sharp inverter 12bin lik klimam arıza yaptı..özel servis iç yada dış ünitesinde kart arızası yada kompresör den kaynaklı bir arıza olabileceğini...bunların yüklü masraf çıkaracağını söyleyip yeni bir klima almamı teklif ettiler... ne yapmalıyım... manisada ikamet ediyorum ısınma ihtiyacımı da bu makinayla çok rahat ve ekonomik bir şekilde karşılıyordum... klimayı tamir edebilecek bir arkadaş varsa...sehir önemli değil.. kargo yapıp gönderebilirim...her iki kargoyu da karşılarım..yaz bi şekilde geçicek de..kışı klimasız yapamayız... yorumlarınızı bekliyorum..
Hocam ariza ile ilgili detay vermemişsiniz. Ic yada dis unite kartlar ile kompresor arizali olabilir, tamam da geriye borular kaldi sadece
Senden ricam, once yasadigin soruna dair azicik detay ver lutfen. Sonrasinda ya sizin bulundugunuz yerden ya da yakindan bir arkadaş bulmaya calisiriz. Birilerinin referansi ile hareket etmek makul olacaktir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ado
kullanıcısına yanıt
ilginiz için öncelikle teşekkür ederim... iç ünitede kontrol panelinde çalışma ledi yanıp sönüyordu..sanırım e2......... Iç ünite sensör hatasıymış bu sensör sökülüp tamire gitti..arızalı olmadığı söylendi iç ünite temizlendi..kartlarda biraz oksitlenme gözlenmiş sonuç olarak arızanın kompresörden de kaynaklanmış olabileceği bu yüzden cihaz tamirinin yüklü bir fiyata çıkabileceğini söylediler.açıkçası tam arıza tespiti yapmadılar...
sfenkisiS
kullanıcısına yanıt
Hocam Böyle teknik servis hizmeti olmaz. teknik servis, görev sorumluluk alanı gereği nokta atışı arıza tespiti yapıp kesin fiyat tablosu çıkartmakla yükümlüdür. Ancak özel servislerin elektronik donanımı yüksek ürünlerde nokta atışı arıza tespiti yapabilmesi de pek mümkün olmaz bu nedenle işin en kolay yolu ''At yenisini al abi'' oluyor onlar için. Zorunlu hizmet süresi olan 10 yıl için kısa bir zamanınız kalmış, Teknosa ile irtibat kurup Yetkili servis desteği talep ettiniz mi acaba?
hayır..teknosaya durumu haber vermedim
sfenkisiS
kullanıcısına yanıt
Günaydın; Tavsiye ederim mutlaka yetkili servis kontrolü sağlatın ve aldığınız hizmetin mutlaka belgesini alın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme