Şimdi Ara

yardım... iklimsadan alınma 12000btu sharp inverter arızalandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2007 yılında teknosadan aldığım sharp inverter 12bin lik klimam arıza yaptı..özel servis iç yada dış ünitesinde kart arızası yada kompresör den kaynaklı bir arıza olabileceğini...bunların yüklü masraf çıkaracağını söyleyip yeni bir klima almamı teklif ettiler...
    ne yapmalıyım...
    manisada ikamet ediyorum ısınma ihtiyacımı da bu makinayla çok rahat ve ekonomik bir şekilde karşılıyordum...
    klimayı tamir edebilecek bir arkadaş varsa...sehir önemli değil.. kargo yapıp gönderebilirim...her iki kargoyu da karşılarım..yaz bi şekilde geçicek de..kışı klimasız yapamayız...
    yorumlarınızı bekliyorum..



  • Hocam ariza ile ilgili detay vermemişsiniz. Ic yada dis unite kartlar ile kompresor arizali olabilir, tamam da geriye borular kaldi sadece

    Senden ricam, once yasadigin soruna dair azicik detay ver lutfen. Sonrasinda ya sizin bulundugunuz yerden ya da yakindan bir arkadaş bulmaya calisiriz. Birilerinin referansi ile hareket etmek makul olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    ilginiz için öncelikle teşekkür ederim...
    iç ünitede kontrol panelinde çalışma ledi yanıp sönüyordu..sanırım e2......... Iç ünite sensör hatasıymış
    bu sensör sökülüp tamire gitti..arızalı olmadığı söylendi
    iç ünite temizlendi..kartlarda biraz oksitlenme gözlenmiş
    sonuç olarak arızanın kompresörden de kaynaklanmış olabileceği bu yüzden cihaz tamirinin yüklü bir fiyata çıkabileceğini söylediler.açıkçası tam arıza tespiti yapmadılar...
  • sfenkisi S kullanıcısına yanıt
    Hocam Böyle teknik servis hizmeti olmaz.
    teknik servis, görev sorumluluk alanı gereği nokta atışı arıza tespiti yapıp kesin fiyat tablosu çıkartmakla yükümlüdür.
    Ancak özel servislerin elektronik donanımı yüksek ürünlerde nokta atışı arıza tespiti yapabilmesi de pek mümkün olmaz bu nedenle işin en kolay yolu ''At yenisini al abi'' oluyor onlar için.
    Zorunlu hizmet süresi olan 10 yıl için kısa bir zamanınız kalmış, Teknosa ile irtibat kurup Yetkili servis desteği talep ettiniz mi acaba?
  • hayır..teknosaya durumu haber vermedim
  • sfenkisi S kullanıcısına yanıt
    Günaydın;
    Tavsiye ederim mutlaka yetkili servis kontrolü sağlatın ve aldığınız hizmetin mutlaka belgesini alın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.