Şimdi Ara

Yardım Lazım arkadaşlar - Teknavi mağazası rezilliği ve n11

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.610
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    ben n11.com üzerinden 10.08.2015 de 8tb seagate marka harddisk siparişi verdim . o kadar da bekledim bu ürünü alabilmek için para biriktirdim kenara attım sipariş verdim bir şekilde. 923 tl karşıllığında siparişi verdim
    ürün 12.08.2015 tarihinde saat 11.30-12.00 civarında elime ulaştı. cihazı paketten çıkardım ( sadece baloncuklu poşet içerisinde gönderdilmiş)
    aldım taktım bilgisayara çalışmadı denedim çalışan harddiskin kablolarını çıkardım oraya taktım falan . yok çalışşmadı yine. aradım ürünü sağlayan firmayı çalışmadığını söyledim. ürünü size geri gönderiyorum ya yenisini gönderin yada iade olsun dedim. saat 15-40 gibi kargoya verdim tekrar. bu arada ürünü sağlayan satıcı firma Gürsoy Bilişim - TEKNAVİ mağazası . garanti sağlayıcısı da arena firması. teknavi garantiye göndermiş arenaya. arenanın aldığı tutanakta " üründe bad sector ,ön yüzey sol üst köşede darbe izi mevcut kontrol amaçlı alındı garanti kapsam dışı " diye rapor almışlar.
    bide satıcı firma diyorki " arena bilgisayardan alınan ürün arıza takip e verildi ve garanti kapsam dışı raporu çıkmıştır. Gerekli evraklar ve nedenleri ürün ile birlikte gönderilmiştir. Değişim için indirimli bedel karşılığında arena bilgisayar tarafından evrakta belirtilen fiyat üzerinden yeni ürün gönderilebilecektir. Bilginize " bu adamlar şakamı. cihazı perte çıkarmışlar ürün bana patladı. burda sizden desteğinizi bekliyorum arkadaşlar tam olarak ne yapmalıyım .

    ayrıca n11.com u da aradım. onlar da bişey yapamıyor teknik servis distiributor raporunda açıkladığı için bişey yapamıyolarmış. yanı bu iddayı mağaza soyleseymişş bi yaptırım yapabilirlermiş ama distirubutor garantisi bu tutanağı tutunca onlar haklıymış mağazanın iade ret hakkı varmış. böyle rezillik olmaz. gözlerini kapatıp konuşuyolar nameden herkes işine geldiği gibi . ben mağazaya ihtarname de çektim. paramla rezil oldum yemin ediyom 2 hafta oldu nerdeyse . şimdi harddiski bana göndereceklermiş bozuk harddiski. al ne yaparsan yap hesabı . yada ver aynı parayı yenisini gönderelim diyolar kısaca.

    siz olsanız en kestirme yol hangisi olur yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar. eksik bişey yazdıysam sorabilirsiniz valla yazarkende sinirlerim bozuk yazıyorum şu anda. resmen gasp ettiler paramı







  • mahkeme tek yol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.gönderen firma ürünü size gönderirken gerekli paketlemeyi yapmış olmak zorundadır.bu onların yan yükümlülüklerindendir.
    Keşke ilk aldığınızda tutanak tuttursaydınız.n11 le iletişime geçin diyeceğim ama satıcı lehine bir firma.yine de şansınızı deneyin.olumsuz yanıt alacaksınız ama olsun.kutuyla gelmedi yazmışsınız dayanağınız o olsun bence 8 tb lik hdd yi öyle saçmasapan bir şekilde gönderemezler.büyük ihtimalle iade vs.dir.Teknik bir konu olduğu için bilgim yok ama eğer hdd nin ilk kullanılma zamanı öğrenilebiliyorsa öğrenin fatura tarihinden önceyse de iade edebilirsiniz.Eğer haklıysanız sonuna kadar gidin firmalar genelde uğraştırabildikleri kadar uğraştırmak isterler,vazgeçeceğinizi düşünerek.
  • Mahkeme değil

    Tüketici halem heyetine dilekçe vereceksiniz, verirken rica edin araya alsınlar çünkü kart aidatları işlemleri çok dolduruyor.

    Paranızı geri almanız %100'dür yalnız zaman alacak. Masraf da etmeyeceksiniz. İşlem ücretsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adreslerine git aldığın üründen iste bakabilirmiyim diye .sonra bozuk olanı birisinin kafasına vur çık.sinirlendim bazen mahkemeye gitmeye gerek yoktur
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.