Şimdi Ara

Yardım Mobil Veri Kapalı İken TL Gidiyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
46.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende de vardı hem 4g' yi kapattım hem de 3g yi kapattım şimdi sorun yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Bende de vardı hem 4g' yi kapattım hem de 3g yi kapattım şimdi sorun yok..
    Mobil veri paketiniz yoksa tl kesilmemesi için 4G modundan 3G moduna almanız yeterli veri kapalı olduğu sürece kesinti olmayacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi

    Mobil veri paketiniz yoksa tl kesilmemesi için 4G modundan 3G moduna almanız yeterli veri kapalı olduğu sürece kesinti olmayacaktır.

    Alıntıları Göster
    sagolun hocam. 3g de sorun olmaz diyorsaniz deniyim. mobil veri kapali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka plan verisini de kapatmanız lazım, mobil verinin kapalı olması yetmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aynı durum 3 hafta önce benim de başıma geldi. Yurt dışındayken telefonumun mobil veri ağı kapalı olmasına rağmen internet kullanımı yaptığım gerekçesiyle 4 gün için 60 TL fazladan fatura geldi. Konunun sebebini yukarıdaki açıklamalardan öğrendim ancak bununla ilgili müşteri hizmetlerine itiraz edip sonuç alabilen var mı? Benim itirazım reddedildi. Türk Telekom kullanıyorum, telefonum LG G2
  • sis651 kullanıcısına yanıt

    Yıl 2024 ve birebir aynı sorun Vodafone faturasız hatlarda devam ediyor hocam. İşin garibi veri sayacı uygulaması 0 MB gösteriyor. Ama gelen bilgi mesajında ve Android veri kullanımı menüsüne göre 3.8 MB kullanılmış. Konum ve mobil veri zinhar açık DEĞİL. GSM moduna aldım bakalım LTE'den.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Nisan 2024; 23:28:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Paket iptali sırf bu yüzden yapamıyorum.


    Lte'yi kapatınca çözüm bulunduğuna emin değilim. Bazıları işe yaradığını demiş ama ne malum ileride olmayacağı.


    Sürekli her gün olan birşey değil zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    3G veya 2G moduna alırsanız sorun çözülüyor. Bunun dışında operatör uygulaması üzerinden hattın verisini kapatabilirsiniz. Şebeke modu 4.5G olsa da ücret kesilmiyor o zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asabi kullanıcısına yanıt

    Mobiil veriyi kapatma hangi operatörde var acaba? TurkTelekom uygulamasında yok maalesef. Keşke olsa. Direk kapatırdım paket almadığmda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asabi kullanıcısına yanıt

    4.5G yi kapatmak, görüşme kalitesini de etkiler mi acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    LTE sinyalini alamayacağı için ve HD ses olamayacağı için etkiler diye biliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    Volte çalışmadığı için görüşme kalitesi etkilenebilir, ancak Wi-Fi üzerinden VoWiFi çalıştığında yüksek kalitede görüşme sağlanabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten normalde de Volte/VoWifi kullanmıyorum. Hani bunlar kapalıykenki hali gibiyse sorun yok.

    Teşekkür ederim.Umarım Lte kapatma işe yarar. Benim de aklıma net ayarlarını silmek geldi ama otomatik geri gelir mi bilmem. Hattı aldığımda otomatik tanımlıydı.

    Yani sene 2025 olacak, biz hala bu sorunla uğraşıyoruz. Bunu şebekelerin halledememesi bana tuhaf geliyor. Ya da işlerine mi geliyor artık nedir, herkes paket alsın diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.