Arkadaşlar yurtdışından internet üzerinden alışveriş yapanlar bana yardımcı olursa sevinirim bu konuyla ilgili hiçbir bilgim yok kredi kartı nasıl kullanılır kurye -vergi-gümrük tecrübeli arkadaşlar YARDIM ederse sevinirim
EWT ARKADASLAR BENIM GİBİ BU KONUDA AMERİKADAN ALIŞVERİŞ HAKKINDA PROSEDÜRÜ MERAK EDEN ARKADAŞLAR İÇİN BİR ARKADASIN VERDİGİ LİNKTEKİ GARANTİ BANKASININ YAZDIKLARINI ANYEN BURAYA GECİRDİM.EN AZINDAN KAFAYA TAKILAN SORULAR İCİN BİR NEBZE YARARLI OLACAGINI DUSUNUYORUM. 1 - Sipariş Verme Sipariş vermek çok kolaydır. Satın almak istediğiniz ürün yada ürünleri seçtikten sonra Sepete At "Add to Basket" seçeneğine tıkladıktan sonra gelen sayfadaki "International Checkout" butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. Sipariş Verme Uluslararası Sipariş Verme
Uluslararası sipariş vermek çok kolaydır. Öncelikle sisteme üye olmanız gerekmemektedir. İlk siparişinizi verdiğinizde üye olabilirsiniz. 2 - Ürün Bulma/Seçme << Geri Dön
Sistemimizde mağazalarda istediğiniz ürünü arayıp bulabilirsiniz. 3 - Seçtiklerinizi Sepete Atmak << Geri Dön
Bir ürünü almaya karar verdiğinizde "Add To Cart" butonuna tıklamanız gerekmektedir. Bu sayede alışveriş sepetinize gidebilirsiniz. Eğer alışverişe devam etmek istiyorsanız tekrar bulunduğunuz sitedeki ürün sayfalarına dönmeniz gerekmektedir. Alışveriş Sepetinize "Shopping Cart" erişmek için sayfanın en üstündeki Shopping Cart linkine yada görseline tıklamanız yeterli olacaktır. 4 - Satın Alma << Geri Dön
Öncelikle Alışveriş Sepetinizi "Shopping Cart" gözden geçirmelisiniz. Eğer gerekiyorsa sepetinizdeki ürünlerin miktarlarını değiştirebilir yada sepetinizi boşaltabilirsiniz. Satın almaya karar verdiğinizde "International Checkout" butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. Bu sayede sipariş formunun ilk sayfasına geleceksiniz. 5 - Üye Girişi Yapma << Geri Dön
Eğer ilk alışverişinizse, tercih ettiğiniz dili ve siparişinizin teslim edileceği ülkeyi seçerek Devam "Continue" butonuna tıklamanız gerekmektedir. Eğer ilk alışverişinizse email adresi ve şifre "password" alanını doldurmayınız. Üye olma ile ilgili diğer aşamlarda bu bilgileriniz sizden istenecektir.
Eğer daha önce DoUWantIt sistemine üye olmuş iseniz email adresinizi ve şifrenizi yazarak devam edebilirsiniz. 6 - Taşıma Metodunu Seçmek << Geri Dön
Siparişinizin size ne kadar sürede ulaşmasını istiyorsanız tercihinize uygun taşıma metodunu seçiniz. Taşıma süreleri değişken olup ürünlerin paketlenmesi, gümrük vb. süreleri içermemektedir. 7 - Kişisel bilgilerin ve Teslimat Adresinin Girilmesi << Geri Dön
Öncelikle adnızı, soyadınızı ve email adresinizi vermeniz gerekecektir. (Burada vereceğiniz email adresi bundan sonraki tüm işlemlerinizde kullanılacaktır.) Daha sonra eski ve yeni bilgilerinize erişebilmeniz için gerekli olan şifrenizi "password" tanımlamanız gerekmektedir. Siparişleriniz ve üyelik bilgileriniz ile ilgili bilgilere erişmek için şifrenizi unutmamanızz gerekmektedir. Son olarka siparişlerinizin teslim edileceği adresi girmeniz gerekmektedir. 8 - Ödeme Metodunu Seçme ve Siparişi Tamamlama << Geri Dön
Ödemeyi nasıl yapmayı tercih ettiğinizi belirtmeniz gerekmektedir. American Express, Diners, MasterCard ve Visa kabul edilmektedir. Eğer kredi kartı ile ödeyecekseniz boşluk bırakmadan ve herhangi bir noktalama işareti koymadan yazmanız gerekmektedir.
Verdiğiniz son bilgilerin kesinliğini kontrol ettikten sonra varsa gerekli düzeltmeleri yapmanzız gerekmektedir. Herşey tamam olduğunda "Place Your Order" butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz alındığında size bir konfirmasyon email'I gönderilecektir. 9 - Ana Özellikler << Geri Dön
Sistemde tamamen size özel olarak anında garantili USD fiyat teklifi verilmekte, bu fiyata hiçbir ekstra maliyet eklenmemektedir. Sistem size verdiğiniz siparişin yaklaşık olarak YTL fiyatınıda göstermekteidr. Ancak bu YTL fiyat yaklaşık bir fiyat olup değişebilmekteidr. USD fiyat ise değişmemektedir.
Sistem sizi siparişi verdiğiniz andan teslim aldığınız ana kadarki tüm aşamaları izlemenize olanak tanımkatadır.
Siparişinizin hangi aşamada olduğu size email aracılığı ile iletilmektedir.
İşlemler SSL ile şifrelenmekte ve kişisel bilgileriniz korunmaktadır.
Katı bir gizlilik politikası ile kişisel bilgilerinize sizden başkasının erişmesi engellenmektedir. 10 - Garantili Uluslararası Fiyatlar << Geri Dön
Alışveriş yaptığınızda adrese teslim olmak şartı ile anında garantili bir fiyat teklifi alacaksınız. Bu fiyata Amerika içi taşıma Shipping, Ululslararası Taşıma, Gümrük Vergi, Harç ve sigortaları dahildir. Herhangi bir sürpriz yada ekstra maliyet ile karşılaşmayacaksınız.
Garantili Fiyat her ürünün ebat, ağırlık ve taşıma metoduna göre değişmektedir.
Gümrük verileri, harç ve sigortalar satın aldığınız ürünlerin toplamı üzerinden Türkiye'ye teslimi esas alınarak hesaplanmaktadır. Göreceğiniz toplam tutar ödemekten sorumlu olacağınız tutar olacaktır. Ürünlerin Türkiye'de adresinize teslimine ilişkin ekstra ortaya çıkabilecek İthalat vergi, harç vb. hiç bir ödemeden sorumlu olmayacaksınız. 11 - Ödeme opsiyonu << Geri Dön
Sistemde Visa, MasterCard, American Express ve Diners Club kredi kartları kullanılmaktadır. Kredi kartı bilgileri yüksek güvenlikli olarak SSL ile şifrelenerek işleme alınmaktadır. 12 - Taşıma Metodları ve maliyetler << Geri Dön
İki tip taşıma metodu mevcuttur: Standart "Standard" ve Öncelikli "Priority" (her zaman olmayabilir). Sistem otomatik olarak size en az maliyetli ve etkin yöntemi önerecek, özel taşıma indirimlerini hesaplayacaktır.
Standart "Standard" taşıma metodu özellikle stokta olan ve Türkiye'ye 14-21 iş günü içerisinde siparişinizin teslim edileceği durumlarda geçerli olmaktadır.
Hızlandırılmış "Expedited" taşıma metodunda ise siparişiniz ürünlerin stokta olması durumunda 10-12 iş günü içerisinde teslim edilecektir.
Siparişinizdeki ürünlerin tamamının stokta olduğu varsayımıyla düşünürseniz size sistemin sunduğu teslim süresine işlemler içinde 1-2 gün ekleyerek siparişinizi ne zaman teslim alabileceğinizi hesaplayabilirsiniz.
Taşıma maliyeti, her ürünün ebat, ağırlık ve teslimat metodu esas alınarak Türkiye'de adrese teslim olarak hesaplanmaktadır. 13 - İadeler ve Değiştirmeler << Geri Dön
Siparişinizin size teslim edilmesini takip eden 5 gün içerisinde iade yapabilirsiniz. Yanlış bir ürün, hasarlı bir ürün yada istemediğiniz bir ürün geldiğinde aşağıdaki İade Politikası doğrultusunda iadenizi yapabilirsiniz. Yanlış Ürün
Eğer verdiğiniz siparişin dışında yanlış bir ürün gelirse tüm masrafları sisteme ait olmak üzere ürününüz değiştirilecek yada paranız iade edilecektir. Hatalı yada hasar görmüş ürünler
Siparişiniz hatalı yada hasar görmüş ise değiştirmek için gereken efor taşıma ücretleri ve diğer ücretler sizden alınmak kaydıyla yapılacaktır. Vazgeçme
Eğer verdiğiniz siparişten vaz geçti iseniz tüm iade masrafları size ait olmak üzere siparişiniz geri döndürülecektir. İlgili bedeller sipariş sizden teslim alınmadan önce alınacaktır. Aşağıdaki koşullarda iadeler kabul edilmemektedir:
Orijinal durumu bozulmuş, orijinal paketi ve ilgili aksesuarlarının tamamı olmayan ürünler
Açılmış yazılım ve CD'ler. Teslim gününden 5 gün sonra iade talebi yapılanlar. Orijinal taşıma faturası olmayan ürünler.
Uluslararası siparişlerde zaman problemi sebebiyle siparişlerinizi olabildiğince çabuk incelemelisiniz. İadelerinizde ilgili taşıma ve siparişinize ilişkin faturalarınızı unutmamalısınız. 14 - İade Bilgileri << Geri Dön
http://www.international-orders.com/shop/goContact.do adresine tıklayarak açılan formdaki bilgileri eksiksiz olarak doldurunuz. Vereceğiniz tüm bilgiler çok nemlidir. Örneğin iade ettiğiniz miktar, iade sebebiniz(yanlış ürün"wrong item", hasarlı/hatalı "damaged or defective", Memnun kalmama "buyer's remorse"), değiştirme(replacement) yada parası iadesi(refund) isteyip istemediğiniz yada diğer her türlü bilgi..
Size email aracılıyla iadeniz hakkında bilgi verilecektir. İadeniz işlem alındığında bir numara alacaksınız(Return Merchandise Authorization (RMA)) Bu numara ile ürünlerin paketlenmesi ve bölgenizdeki lojistik kontağınız hakkındaki bilgilere ulaşabileceksiniz.
Eğer uygun bulunursa para iadeniz 7-14 gün içerisinde yapılacaktır. Sonrasında size email ile bilgi verilecektir. 15 - Sipariş ve Taşıma Konfirmasyonu << Geri Dön
Siparişinizden sonra 4 adet konfirmasyon email'i alacaksınız. İlk email siparişinizi verdikten birkaç dakika sonra gönderilecektir. Daha sonra siparişinizin konsolidasyon merkezine ulaşması size haber verilecektir. 3. mesajda siparişinizin konsolidasyon merkezinden çıkışı ve uluslararsı taşıma numarnız size bildirilecektir. Son olarak siparişinizin Türkiye'ye geldiği bildirilecektir. 16 - Sipariş İzleme Durum Bildirgeçleri << Geri Dön
ORDER RECEIVED - Siparişiniz alındı. PAYMENT AUTHORIZED Ödemeniz onaylandı. ORDER INITIATED Siparişiniz kabul edildi ve işleme alındı. ORDER CONFIRMED Siparişiniz işleme alındı ve hazırlanıyor. ORDER SHIPPED Siparişiniz konsolidasyon merkezine ihraç edilmek üzere geliyor. ARRIVED AT CONSOLIDATION CENTER Siparişiniz konsolidasyon merkezine ulaştı, uluslararası gönderim için azırlanıyor. LEFT CONSOLIDATION CENTER Siparişiniz konsolidasyon merkezinden çıktı Türkiye'ye doğru geliyor. ARRIVED AT DELIVERY LOCATION Siparişiniz Türkiye'ye geldi. ARRIVED AT INTL CONSOLIDATION CENTER Siparişiniz türkiye'deki dağıtım birimize ulaştı size teslim edilmek üzere hazırlanıyor. LEFT INTL CONSOLIDATION CENTER Siparişiniz size teslim edilmek üzere gönderildi. 17 - Şifre Unutma? << Geri Dön
Email adresinizi girerek "Continue" butonuna tıklayarak şifrenizin email adresinizie gönderilmesini sağlayabilirsiniz. 18 - Kişisel Bilgileriniz << Geri Dön
Üye olurken verdiğiniz tüm bilgilerinizi istediğinizde değiştirebilirsiniz. 19 - Fatura Yazdırma "Print invoice" << Geri Dön
Siparişinize ilişkin faturanızın yazıcıdan çıktısını alabilirsiniz. 20 - E-mail Listesinden Çıkma << Geri Dön
Size zaman zaman gelişmelerdne ve ilginizi çekebileceği düşünülen konularda email gönderilebilir. Bu listeden çıkmak için
"Update your personal information" bölümüne gidin. "Subscribe to the e-mail list" yazısının yanındaki kutuyu boşaltın. "Save Changes" butonuna tıklayın.