Şimdi Ara

Yardıma İhtiyacım Var...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar herkese. Öncelikle forumu dikkatle incelemeye çalıştım. Gerçekten çok güzel paylaşımlar var. Birbirinden değerli forum üyeleri var.

    Bazı konularda yardım almak için ve fikir sahibi olmak için foruma üye oldum.

    Öncelikli olarak maddi açıdan bazı aksiliklerden dolayı çok zor günler geçirdim. Yaklaşık 3 hafta sonra bir çocugum olacak. Bu sebepten dolayı kredi çekerek 2005 model megane2 dynamik aldım. Sunroof'lu start stop'lu olanından.

    Aracı galeriden aldım durumumu anlattım. Adam inandırdı bizi ve güvendik aldık. fakat sonrasında arabada bir sürü sorum çıkmaya başladı. Kendimde arabadan çok anlamadığım için inandım aldım.

    Sorunları en önemlisinden önemsize doğru sıralıyorum.

    1-) Arabanın yol bilgisayarında sorun olduğunu düşünmüyorum. Fakat; araç rolantide yada boşta iken yakıt ortalama tüketim göstergesi sürekli artıyor. 10.10.2016 tarihinde aracın yakıtını fulledim ve bütün göstergeleri sıfırladım. telefon görüşmesi için aracı sağa çektim ve 10 dakika kadar telefonla konuştum. tekrar arabaya bindiğimde depodaki yakıtın 250 km götürebileceğini gördüm. Eve gidene kadar 600 kmlere çıktı. Ortalama yakıt tüketimi 10 küsürlerdeydi. Normal çünkü 2 km kadar eve gittim ve düşük viteste yokuş yukarı çıkmıştım. evin önünde araç çalışır vaziyette 5 dak. kadar bekledim ve ortalama yakıt tüketimi sürekli artmaya başladı 11'lere çıktı. Sonra otobana çıktım ekonomik şekilde aracı kullanarak yaktı tüketimini ortalama 4.5 litreye indirdim. tekrar evin önüne gelip biraz daha rolantide beklettiğimde hala ortalama yakıt göstergesi artmaya devam etti. Neden rolantide bu kadar çok yakıt yakıyor. Bunu nasıl düzeltebilirim.

    2-)Araç 4. ve 5. viteste düşük devirde gittiğimde enjeksiyon hatası veriyor. Pompacılara gittim. enjeksiyon temizlenmesi gerek dediler. Çok yakın akrabam sanayide pompacı sonradan ona gittiğimde aracın egr hatası verdiğini, ciddi birşey olmadığını bunu arada vereceğini birşey olmayacağını söyledi. Burda okuduklarımla becerebilirsem egr'yi kendim temzilemeye çalışacağım. Ya da başka bir fikri olan var mı?


    3-) Aracım arada çok titreme yapıyor. Sanırım motor suyu eksiliyor. Suyunu eklediğimde titreme azalıyor. Ama yine de azda olsa devam ediyor. Bu durumda düşük devirlerde Sunroof'tan ve ön gövdeden titreme sesleri geliyor. Bununla ilgili ne yapabilirim.

    4-) Aracın yağmur sensörü çalışmıyor. Otomatik far ve otomatik silecek hatası veriyor. bununda aracın camı değişmiş, değişirkende camdaki kaptoru de almışlar, kaptorde sanırım pahalı birşey. çıkmasını 400 tl civarına bulmuştum. daha Uygun bulabileceğim yerler varmıdır?

    5-)Arabanın baskı balatası bitti bitecek dediler. komple onu değiştirmem gerekiyormuş.

    6-) Radyosu iyi çekmiyor.


    Bütün bu sorunlar eşiğinde ne yapmalıyım. Aracı bu halde birine satamam vicdanım rahat etmez.

    En azından ilk 3 sorunu çözmem lazım lütfen yardım edin. İnanın kimseye güvenemiyorum artık.

    Herkese teşekkürler şimdiden...







  • 1-) düşük vites ve yuksek devir yahut yokuş cıktığınızda gidilebilecek km rakamı hızla aşağı düşecektir. bunun yerine yakıt ibresini kontrol edin. örnegin yarım depo mazot var yokuş çıkmadan önce menzil 900 gösteriyor yokuş bittikten sonra yakıt göstergesi halen yarım depoysa sorun yok menzil çok önemli değil ve bu menzili çokta dikkate almayın. yakıt göstergesi ibresi sizin için önemli olandır.

    2-) yetkili servise gidin pahalı olur ama nokta atış sorununuz düzelir. sanayi ustaları deneme yanılma yapacaktır cebinizden cok cok daha fazla para cıkacak.

    3-) öncelikle suyun azalması cok ciddi bir sorundur. bu sorunun üstüne gitmelisiniz. eger motor yağına su karışmıyorsa radyatör ve hortomlar ayrıca v kayışı ve pompa kontrol edilmelidir. tamir ettirene kadar harareti sürekli kontrol ediniz. ayrıca titreme motor kulaklarının bitik olmasından kaynaklanır. ucuz bir parçadır.

    4-) aracınız kaskoluysa herhangi bir camcıya gidiniz onlar gerekli işlemleri yapacaktır.

    5-) baskı balata çekişi dolayısıyla yakıtı etkiler. uzun sure baskı değiştirmemek zamanla volana, motor ve sanzıman kulaklarına zarar verecektir. baskı değişimi esnasında volan dişlisini de kontrol ettirin. kötü durumdaysa bu parçayı da değiştirin. ayrıca her baskı değişiminde debriyaj bilyası da muhakkak değişmelidir. baskı ve volan işi pahalıya patlayacaktır.

    6-) genellikle anten contasından su alıyordur.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acil yardıma ihtiyacım var
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.