Şimdi Ara

Yardıma ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar. 3 gün önce teknosadan battle chest aldım hesabımı yukseltmek için cd keyi girdiğimde daha önce kullanılmış uyarısını aldım ve bunun üzerine cdlerin resimlerini çektim ve ticket attım. gelen cevap bu Arkadaşlar;



    Thank you for contacting us about World of Warcraft,
    apologies for the time it has taken us to reply to you.
    As these keys are already claimed, and were some
    time ago they wont be usable again as a key can only
    be claimed once. If you would like us to look into
    recovering that account, if you forgot its details the
    please send us the information explained below:
    --- What information do we need? ---
    - Battle.net Account Name: The account name (email
    address) you are using to login.
    - Your Battle.net Secret Question and Answer, Mother’s
    city of birth?
    - World of Warcraft Account Name: The WoW account
    you are requesting assistance with.
    - CD Key: original game CD-key (we cannot accept
    Expansion CD keys).
    - Name: the full name that the account was created
    with.
    - Address: The address information given when the
    account was created.
    - A scan or digital image of nationally recognised
    photo ID, such as passport or drivers license (please
    do not include public transport cards, library cards
    etc, as these are unsuitable for our needs).
    IMPORTANT: For security reasons please include all
    the above information in a text file (e.g. Notepad), as
    an attachment to your reply.
    As soon as we have this information we will proceed
    investigating your problem as fast as possible.
    Kind Regards,
    Anayirud
    English Game Master Team
    Blizzard Europe
    What does the “Answered” status mean?
    - A ticket in “Answered” status means that a Customer
    Support representative has provided an answer to
    your ticket.
    What can I do next?
    - You can click “Need More Help” in-game, after you
    view the in-game response.
    - Or, you can choose the “I still have a problem”
    option on the ticket detail page. Please note that if you
    choose this option, your in-game ticket will be
    converted into a web ticket. It will no longer be
    viewable in game, but will be visible on the Blizzard
    Customer Support web site instead."




    açıkçası pek birşey anlamadım. sanırım bu cd keyler bir hesaba kayıtlı. ama elimde 2 adet cd (üzerlerinde cd key yazılı) var.
    Başkasının hesabına sebep olmak istemiyorum. ne yapabilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yok mu yardım edebilecek birisi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknosa ya iade et.
  • Klasik blizzard cevabı. Kısacası cd-key kullanılmış olduğu için yardım edemiyoruz denmiş, sonrada eğer hesabınızın detaylarını uunuttuysanız hesap kurtarma işlemlerinin nasıl yapılacağı ile ilgili bilgi verilmiş. Ayrıca teknosadan oyun mu alınır
  • Şu an Teknosadan çıktım ve iade almadılar . sizin bu keyleri kullanmadığınızı nerden bileceğim diyor. kendi çaplarında haklı olabilirler ama anlaşılan ben ortada kaldım. Yanlış birşey yapıp 28 lira için kimsenin gunahına girmemek en iyisi. Yardımlarınız için teşekkürler Arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcakir

    Şu an Teknosadan çıktım ve iade almadılar . sizin bu keyleri kullanmadığınızı nerden bileceğim diyor. kendi çaplarında haklı olabilirler ama anlaşılan ben ortada kaldım. Yanlış birşey yapıp 28 lira için kimsenin gunahına girmemek en iyisi. Yardımlarınız için teşekkürler Arkadaşlar

    Tüketici hakları diye bir şey var hocam. Ürünü geri iade edebilmen gerekiyor.
    Sikayetvar sitesinde bir sikayet oluştur.

    Blizzarda tekrar webform doldur, cdlerin değilde cd-keyin resmini ve oyun bandrolüde gözüksün.
  • işin ilginci kullanılmış key problemleri hep teknosadan çıkıyor.
    daha önce de 3 5 kişi konu açmıştı.onlar da teknosadan almıştı. ARAL a şikayet et teknosayı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acil yardıma ihtiyacım var
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Manevi tazminat davasi ac pezevenglere! Esek gibi geri alacaklar o oyunu.

    Nasil oldu da teknosadan alis-veris yapma gafletine dustun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    Manevi tazminat davasi ac pezevenglere! Esek gibi geri alacaklar o oyunu.

    Nasil oldu da teknosadan alis-veris yapma gafletine dustun?

    Telefonum için kulaklık almaya gitmiştim ve battle chesti görünce birden heves yapıp aldım. daha önce tüketici haklarını kullandım ve yaklaşık 7 ay sonra paramı geri alabildim. sizce 28 tl için değer mi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcakir


    quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    Manevi tazminat davasi ac pezevenglere! Esek gibi geri alacaklar o oyunu.

    Nasil oldu da teknosadan alis-veris yapma gafletine dustun?

    Telefonum için kulaklık almaya gitmiştim ve battle chesti görünce birden heves yapıp aldım. daha önce tüketici haklarını kullandım ve yaklaşık 7 ay sonra paramı geri alabildim. sizce 28 tl için değer mi :)

    1 kuruş bile olsa değer bence
  • teknosa artık yalan oldu da dostum. Ben Vatandan aldım ama daha denemedim. 1-2 hafta sonra başlıcam. İnş benimki de öyle cıkmaz :D 3-4 ay önce aldım geri de almazlar :P
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.