Şuan 2007 model ford focus 1,6 dizel, kendi şahsıma ait arabam var Geçenlerde arkadaşımın 2007 model 140 lık dizel jettasına bindim çok farklı bir araba yani kimse demesin ki ford ile vw nin kalitesi aynı kesinlikle bir ford kullanıcısı olarak katılmıyorum. Vw nin kalitesi forda göre hissedilir derecede yüksek.
quote:
Orijinalden alıntı: traktus
ARKADASIM AMA BU ARABA İÇİN BÖYLE ŞİKAYET AMA
Buradaki Kalite muadil bir araca ne kadar çok para basabiliyorsan aynı Klasmandaki aynı araç o kadar kaliteli ve kendini Elit hissetme çabasında öteri gitmeyen bir zihniyet ve anlayışın eseridir..
Gerçek olan her zaman acı vermiştir kaçınılmaz olan ise bu acıyı kabullenmemek ve acının zamanla artmasıdır.......
o zaman bütün araçlar aynı , şahin doğan yeterli olur ..
ya kimse kusura bakmasın bi kere tartışılan şey yanlış vw kalitesi yok esp yok yol bilgisayarı yok donanım eksik ben size yurtdışında gelen bi trendline araç göstereyim de görün o zaman ne eksik tartışmanız gereken şey doğuş oto vw değil donanımlardan kısarak daha fazla kar etme anlayışı ile araç satan doğuş otoyu tartışmanız gerekiyor bence siz oturmuş yok vw kalitesiz falan filan adamlar.... almanya da 10.000 tl düşük fiyata çelik jantlı donanımlı poloya biniyor haberiniz yok devlet te sizi soysun dünyanın en pahalı benzini ni kullanın deli gibi vergi ödeyin sonra gidin vw in kalitesini tartışın. almanya geçen sene 250.000 araç sattı bunu %38 i vw tüm dünya salak biz zekiyiz dimi bu yüzden adamlar ihracat ta rekor kırıyor biz ise AMPÜL Ü BİLE İTHAL EDİYORUZ
40.000 TL ÇOK PAHALI! MAALESEF HERŞEYİN KOL GİBİ OLDUĞU BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ!
evt arkadaşlar bazı arkdaşarın gereksiz yere ve araştırma yapmadan yorum yaptıklarını farkettim ben ötv den yararlanarak 1.6 tdi 90 hp manuel aracı 35000 tl ye aldım çok memnunum almadn önce bu segmentte gidip test sürüşü ve fiyat araştırması yapmadığım araba kalmadı (tabi dizel ve manuel olanları )arkadaşların corsa,ibiza,yaris,fiesta,hundai i20-30,kia ceed... gibi araçların dizel sıfır fiyatlarını bi gözden geçirmelrini isterim . araba kalite,konfor.performans ve yakıtıyla rakiplerinindn kolayca ayrılmaktadır araba bir üst segment golf le neredeyse aynıdır, fiyatlarının yüksek olmasının temel sebeplerinden biride budur...
arkadaşlar şimdi şöyle bi araçları inceledim de sanki vw yeni araçları diğer araçlardan daha küçük gibi.dingil mesafelerine bakın.vw golfün dingil mesafesi nerdeyse b sınıfı araçlar kadar.sizce de garip değil mi?
ESKİ BİR POLO SAHİBİ DİYOR Kİ YA POLO ALIR KENDİNİ MUTLU GÖSTERİRSİN YADA BENİM GİBİ FİLOZOF OLURSUN DİYOR ŞİMDİ İŞLETME VE SOSYOLOJİ ÜZERİNE YÜKSEK LİSANS YAPANLAR BENCE POLO ÜZERİNE VE TOPLUMSAL ETKİLERİ ÜZERİNE BİTİRME TEZİ YAPSINLAR KESİN NOBELE ADAY OLURLAR
Merhaba arkadaşlar,
Dün evden çıktıktan sonra, aracımın önüne park etmiş bir polo gördüm. Uzun araştırmalardan sonra komşuyu buldum ama eşi evdeydi ve araç kullanmayı bilmiyordu. Dolayısıyla aracı çekmek bana kaldı (araç siyah 1.6 TDI manuel) İçine bindiğim zaman gerçekten de kaliteli göründüğünü söylemem gerek. Geri vitesi bulamadım ve komşuyu aramak zorunda kaldık Meğer vites için vites kolu aşağı bastırılıyormuş. Motor da gayet sessiz ve titreşimsiz çalışıyordu. Tabi uzun bir sürüş değil kısa bir park olayı olduğu için sürüş karakteri konusunda bilgi veremeyeceğim. Sadece benim araçtan daha dardı içi. Ama güzel bir araç gerçekten de...
polo ile palio tabiki bir değil fiyatına göre palio daha iyi daha kaliteli hiç değilse palio değeri kadar alıyor değerinden fazlasını istemiyor palio parasına vw den araba almaya kalksan gaz yağı tenekesinden yapar heralde bu arada resimdeki caddy o adama gerçekten yakışmamış öyle bir adama ancak passat yakışırdı şahin kartal konnekt şöförlerini caddy gibi bir arabaya layık görmeyen zihniyeti almanlardan 40 bin liraya içi boş arabaya kazık yemesini layık hak müstakil görüyorum
quote:
Orijinalden alıntı: oldsalt DSG şanzımanın cok pahalı bir ECU ünitesi var. 2-3 yıllık vw'lerin stabilite kontrol sistemlerinin çabuk bozulduğu gibi bu ECU ların da fazla dayanmama ihtimali var.
Pek problem yaşayan yok ama sanırım DSG ile ilgili, değil mi? Böyle bir sorun ile ilgili birşey okumadım şimdiye kadar, ama tabi "hiç problem yok" anlamına da gelmez benim okumamış olmam.
imjuli arkadaşımız sonuna kadar haklı. 98 modelinden 2005 modeline kadar tüm polo modellerine sahip olmuş ve en az üçer yıl kullanmış sonra da golf tsı a terfi etmiş birisi olarak benim bu konuda söyleyeceğim şey şudur; vw araçların aynı segmentteki rakipleriyle karşılaştırıldıklarında işçiliğine, malzeme kalitesine, motor ömrüne vs diyecek birşey yoktur. 0 km araçta bu fark çok belirgin değildir ancak aynı koşullarda kullanılmış 7-8 yaşındaki modeller karşılaştırıldığında fark belirginleşir. 7-8 yıl sonrası beni ilgilendirmez ben zaten bi arabaya iki yıldan fazla binmem diyorsanız mesele yok. ama eğer zaten 4-5 yaşında 2. el otomobil alıyorsanız ve de her yıl araba değiştirecek kadar zengin değilseniz bal gibi de ilgilendirmek zorundadır. bu durumda alman araçlarından şaşmamak gerektiği kanaatindeyim. Benim de öncelikli tercihim hep vw den yana oldu. hiç problem yaşamadım bu yüzden de tercihim hiç değişmedi. Türkiyede vw aracların tek problemi doğuş otonun bir gün kendi sonunu da hazırlayacak olan kartelci zihniyeti ve düzenbazlığıdır. Yağlı müşteriyi bulup etinden sütünden faydalanmak istemesidir. Abs mi istiyosun 1500 lira daha ver. Kol dayama mı istiyosun 750 lira da ha ver. sis farı mı istiyosun 500 lira daha ver. Uzaktan kumandalı merkezi kilit mi istiyosun 300 lira daha ver. Sonunda bi bakmıssın onbin lira giydirmişler haberin yok. Bu mesele yeni bir mesele değildir. Doğuş vw işine girdiğinden beri bu böyledir. Böyle olmaya da devam edecektir. Üç aşağı beş yukarı her firmanın bu gibi satış yöntemleri olsa da doğuş işin suyunu çıkartmıştır. 30 milyara neredeyse full orta sınıf focus-astra falan satılırken 25-26 milyara abs bile olmayan trendline polo satıyolardı 2006 yılında. Ben neden tercih ettim peki. Tanıdığım vardı her aracımı 2-3 bin lira düşük fiyata alabiliyodum çünkü o yüzden sıkıntı yaşamadım. Herkesin tanıdığı olmak zorunda değil ama kardeşim.
40000 liraya polo alacağıma gider 39900 liste fiyatına seat leon 1.4 tsi alırım
kaliteyse kalite motor desen golfle farkı yok bir testte golf ile leon için boynuz kulağı geçmek üzerede denmiştir...
aklın yolu bir
+1910
quote:
Orijinalden alıntı: A380
polo ile palio tabiki bir değil fiyatına göre palio daha iyi daha kaliteli hiç değilse palio değeri kadar alıyor değerinden fazlasını istemiyor palio parasına vw den araba almaya kalksan gaz yağı tenekesinden yapar heralde bu arada resimdeki caddy o adama gerçekten yakışmamış öyle bir adama ancak passat yakışırdı şahin kartal konnekt şöförlerini caddy gibi bir arabaya layık görmeyen zihniyeti almanlardan 40 bin liraya içi boş arabaya kazık yemesini layık hak müstakil görüyorum
Parası olupta VW alan ancak tesadüf buya aldığı araç bozulan ve Resimdeki Caddy sahibi vatandaşı aşağılarcasına yorum yazan kişinin tipine göre VW yi yakıştıramayan zihniyete
Bu zihniyet var oldukça yakın zamanda tenekeyi bile satarlar 40000TL ye
quote:
Orijinalden alıntı: A380
polo ile palio tabiki bir değil fiyatına göre palio daha iyi daha kaliteli hiç değilse palio değeri kadar alıyor değerinden fazlasını istemiyor palio parasına vw den araba almaya kalksan gaz yağı tenekesinden yapar heralde bu arada resimdeki caddy o adama gerçekten yakışmamış öyle bir adama ancak passat yakışırdı şahin kartal konnekt şöförlerini caddy gibi bir arabaya layık görmeyen zihniyeti almanlardan 40 bin liraya içi boş arabaya kazık yemesini layık hak müstakil görüyorum
komik şey
arkadaşlar o fiyat acaba bizim devletten mi ortaya çıkıyor hiç söyleyen yok %37 ötv %18 kdv =40000 tl dünyada kaç tane ülkeden bu kadar faiş bir vergi sistemi var.tabi almanyada ucuz olacak .türkiyeden ihraç edilen araç avrupada türkiyeden 5000 tl ile 10000 tl arası daha ucuza satılıyo
Ne kadar güzel değil mi? Alım gücü bizden çok daha fazla olan ülkelerden daha pahalıya satılıyor araçlar ülkemizde. Belki de sıfır alınan araçları daha uzun süreler kullanıp, yeni araç almamak lazım bir süre. İşe yaramaz muhetemelen de, öyle aklıma geliverdi işte...
quote:
Orijinalden alıntı: yunusssss
arkadaşlar o fiyat acaba bizim devletten mi ortaya çıkıyor hiç söyleyen yok %37 ötv %18 kdv =40000 tl dünyada kaç tane ülkeden bu kadar faiş bir vergi sistemi var.tabi almanyada ucuz olacak .türkiyeden ihraç edilen araç avrupada türkiyeden 5000 tl ile 10000 tl arası daha ucuza satılıyo
0 km corsa ve astra fiyatları tr ile almanyada hemen hemen eş. ülkemizdeki yüksek vergiler motor hacmi büyüdükçe veya doğuş otomotivde ortaya çıkıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: AiQUiDiE
Ne kadar güzel değil mi? Alım gücü bizden çok daha fazla olan ülkelerden daha pahalıya satılıyor araçlar ülkemizde. Belki de sıfır alınan araçları daha uzun süreler kullanıp, yeni araç almamak lazım bir süre. İşe yaramaz muhetemelen de, öyle aklıma geliverdi işte...
Aslında öyle işe yarar ki... ama daha gazetede ilanını görmediğimiz arabaları caddelerde görüyoruz, millette 0 araba merakı ve lüks merakı olduğu sürece bizi koyun yerine koyarlar.. ben her zaman 2. el temiz araç taraftarıyım, daha önce belirttiğim gibi 40bin TL 'ye gider 2. el Passat alır, paşalar gibi binerim....
Yazık o paraya passat alırım hiç olmassa şekli yeter..