Şimdi Ara

yedek sim kart aktivasyonu yapamıyorlar(tobiden yaptılar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • birkaç ay önce sim kartımız telsimden kalma olduğu için yeni sim kart vermeleri istedim. kargo ile geldi.

    yeni telefona taktık çalışmıyor. m.h açamadı kartları (5G twin yedek sim kart ) bayilere gidin dedi . gittik onlar bizim yetkimiz yok dedi. kendi ellerindekiler aktive edebiliyorlarmış sadece. parayla satıyorlar onlarıda.


    teknik destek alınabilecek bir birimleri yok. destek kaydı açılabilecek bir menüleri yok.

    çağrı merkezinden müşteri temsilcisine bağlanmak 3dk alıyor. açanlarda dünyadan birhaber. bana yeni abonelik çağrı merkezinin numarasını verip duruyorlar .o numarayı arayıp kapattıktan birkaç saat sonra hemen geri arıyor . yeni abonelik mi açtıracaksınız diye ? ama sorunumuzu çözmeye gelinde 48saat diyorlar.


    edit: tobiden kıymet hanıma sim karttaki numarayı verdim birkaç kez hata verdi sonra oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 5 Ekim 2022; 23:42:53 >



  • Vodafone mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekst79 T kullanıcısına yanıt
    Telsimden kalma diyor,anlamadın mı çocuk adam?


    Telsim ne demek demezsin inşallah.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tekst79 T kullanıcısına yanıt

    vodafone bölümüne açtım konuyu :)

  • Burada bence tek tuhaf konu üç dakikada müşteri hizmetlerine bağlanmak, diğer tüm detaylar Vodafone standartlarında normal - olağan

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.