Duster kaç senedir segmentinde 1. Biri de Tiggo karşısında şansı az yazmış :)) Ben size birkaç detay vereyim de arabadan anlayamayanlar bir öğrensin. 2018 Duster'in o klima paneli ve üzerindeki tuş dizilimi ilk defa bu araçta kullanıldı sonra Renault'nun diğer araçlarına geldi. Hatta yanlış hatırlamıyorsam yeni çıkan bir Skoda SUV modelinde de buna benzer tasarım kullandılar. 4 tarafına yerleştirilen kamera ile "Çevre Görüş Sistemi" canlı şekilde sunan segmentindeki ilk araç. Gerçek bir anahtarsız giriş sistemi var. Renault ve Dacia dışında başka araçlarda henüz görmedim. Hiçbir yere dokunmadan temas etmeden alanına girdiğinizde sizi karşılıyor, kapıyı kapatıp bir yere dokunmadan çıkıp gidiyorsunuz. Sınıfında Tiguan'dan sonra en büyük bagaja sahip. Kağıt üzerindeki değerlerden ziyade kullanım alanı açısından çok çok iyi. 4x4 seçeneği ve bağımsız arka süspansiyonu sunan segmentindeki nadir araçlardan biri. Yaklaşma uzaklaşma açıları ve 21 cm yerden yüksekliği ile segmentinde rakipsiz. Kendisine SUV diyen araçların bu segmentteki ortalama yüksekliği 16.5 cm civarında. Not: Renault Tailant 16 cm yüksekliğinde. Yürüyeni çok çok sağlam. Şantiye araçlarından biliyorum :)) Her yola girer her yolda gider. 1.3 Tce motoru zaten çok ünlü. 1.5 de keza öyle. Duster'in girdiği yollara başka SUV'la girdiğinizde muhtemelen bir sonraki durağınız sanayi olur. Duster'in en büyük handikapı işçilik ve malzeme kalitesi. Yumuş yumuş plastikleri, alcantara koltukları yok. Zaten parası da buna göre. Hatta bagaj kapağına stop uzantısı bile koymazlar hat çekip masraf etmemek için :)) Dikkat edin tüm Dacia'lar böyle. 2022 öncesi Duster'ların far yükseklik ayarı bile mekaniktir. Dacia'ları severim tam Türk aile yapısına uygun, yollarına uygun, bütçesine uygun. Verdiğiniz paranın karşılığında ne aldığınıza bakmalısınız. Size ne vaadettiğine. |
Bildirim