TurkNete geçeli iki hafta kadar oldu.İlk birkaç gün sorun yaşamadık ama ardından bir buçuk günlük bir internet kesintisi oldu.Arıza kaydı oluşturup cevap gelsin diye saatlerce bekledik.Sorun geç olsa da çözüldü.Ancak dört beş gün sonra internet yine kesildi ve üç gündür internetimiz yok.Her yerden TurkNet servisine ulaşmaya çalıştım.Bu forum da dahil.Pm den defalarca yazmış olmama rağmen geri dönüş alamadım.Onlar da yoğun herkese yetişemiyor olabilirler diye düşünerek sabrettim.Ama biz de bu hizmete para ödüyoruz ve ben üç gündür internetin en çok lazım olduğu dönemde sınavlarım varken internetsiz kaldım.Başından beri her türlü yoldan size ulaşmaya çalışıyor kibarca yazıyorum.Daha önce kullanmadığım platformlarda sırf bir yetkiliyle konuşur da derdimi anlatabilirim diye hesap açıyorum kaç gündür.Saçma sapan bir müşteri hizmetleriniz var.Kimseyle canlı olarak görüşemiyoruz.Kaç kere arıza kaydı oluşturdum saatlerce cevap vermenizi bekledim.Saatler sonra verdiğiniz cevap da kopyala yapıştır yoluyla oluşturulan sistemin otomatik mesajı.Abone yapmaya çalışırken ısrarla arıyorsunuz,dil döküyorsunuz.Müşterinin sorununu dinlemeye gelince nasıl kaçarız diye kırk takla atıyorsunuz.Ne oldu çözülebilecek mi diyoruz bir cevap bile yok.Ama ne zaman sosyal medyada insanların görebileceği bir yere yazarsan anında bize özelden bilmem ne numarasını iletin geri dönüş yapacağız diyorlar.Dibine kadar yalan.Aynı teraneler özelden devam ediyor.Kayıt oluşturun da 24 saat bekleyin de.Ödemeye gelince son kuruşuna kadar istersiniz hem de saniye geciktirmeden.Kaç gündür parasını ödediğim hizmeti alamıyorum bir de üstüne orda burda peşinizde koşuyorum.BTK ya şikayetimi yazacağım.Alabilirsem eğer hizmet alamadığım günlerin parasını da geri isteyeceğim.Her türlü mecradan da sizinle ilgili olumsuz yorumlarımı yazacağım.Sizin gibi vampirlerden insanları uzak tutmak için buraya da yazıyorum.Benim başımdan geçenler bunlar.TürkNet e geçmeyi düşünüyorsanız öncesinde okumak yararınıza olabilir.Bence uzak durulması gereken firmaların başında geliyorlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim