Şimdi Ara

Yeni Android Oyunum: RUN CUBE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Google play ve amazon store üzerinden yayınladığım yeni oyunum Run Cube.Unity 3D ile gelistirdim ve Ketchapp firmasinin oyunundan esinlendim.Oyunda 20 adet karakter bulunmaktadır.Oyun giderek hızlanarak ilerlemektedir.Indirip puan ve yorum yapıp katkıda bulunursanız çok memnun olurum.

    Teşekkürederim

    Google Play Linki : Google Play Link
    Amazon Store Linki : Amazon Store Linki

     Yeni Android Oyunum: RUN CUBE
     Yeni Android Oyunum: RUN CUBE
     Yeni Android Oyunum: RUN CUBE
     Yeni Android Oyunum: RUN CUBE







  • Oyun güzel fakat menüde 2 reklam biraz rahatsız etti diyebilirim. Çok oynayamadım ama tam ekran reklam ya da video reklamlardan koyarsan eğer 4-5 replay 'den sonra gözükecek şekilde, tahminen hem kârın daha fazla olacaktır hem de oynayanları daha az rahatsız edebilir.

    Biliyorum uygulama yeni yüklenmiş (google play 'de ki tarihi baz alarak konuşuyorum) fakat amazon 'un downloa değerleri nasıl, bilgin var mı? Bende amazon 'a eklemeyi düşünüyorum fakat getirisi ne kadar olur emin değilim, boşa uğraşmış olur muyum?
  • Kaliteli görünüyor. Akşam deneyip buraya yorumumu yaparım
  • __Utqu _ kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Reklam olayını acikcasi çok takmiyorum.Yani oyun yeterli sıralamaya gelse bana yeterli, reklamları kökten kaldırabilirimde ama mağazalar o kadar doygunluğa ulasmiski ASO ile ilgili birçok şey yapmama rağmen emegimin karsiligini kesinlikle göremiyorum.

    Amazon store koymamın sebebide belki etkisini gorurum istediğim istatistiği yakalarım diye ama oda olmadı. Gordugum kadarıyla artık puzzle,bulmaca tarzı oyunlar tutuyor eğer 4. oyunumu yapmaya karar verirsem bu yonde olacaktır.


    Siz ne tarzda uygulamalar koyuyorsunuz markete, kategorisine göre pazar payini öğrenebilirsek burayı okuyan arkadaşlarada yardimci olur.Mesela benim kendi adımla olmayan eğitim uygulamalarım çok var ve epey güzel istatistikler yakalıyor.Bu yönde ilerleyebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanberkeren

    Teşekkür ederim. Reklam olayını acikcasi çok takmiyorum.Yani oyun yeterli sıralamaya gelse bana yeterli, reklamları kökten kaldırabilirimde ama mağazalar o kadar doygunluğa ulasmiski ASO ile ilgili birçok şey yapmama rağmen emegimin karsiligini kesinlikle göremiyorum.

    Amazon store koymamın sebebide belki etkisini gorurum istediğim istatistiği yakalarım diye ama oda olmadı. Gordugum kadarıyla artık puzzle,bulmaca tarzı oyunlar tutuyor eğer 4. oyunumu yapmaya karar verirsem bu yonde olacaktır.


    Siz ne tarzda uygulamalar koyuyorsunuz markete, kategorisine göre pazar payini öğrenebilirsek burayı okuyan arkadaşlarada yardimci olur.Mesela benim kendi adımla olmayan eğitim uygulamalarım çok var ve epey güzel istatistikler yakalıyor.Bu yönde ilerleyebilirler.





  • Şu karakter seçme ekranı yapımını belki de 1 aydır arıyorum (Unity ve c#'ta çok cahilim ). Her şey tamam fakat o karakterleri coin ile satamıyorum. Bildiğiniz bir tutorial var mı acaba?
    Oyuna gelirsek aslında ben beğendim. Tutma potansiyeli yüksek gibi duruyor. Ama bence böyle oyunların tutması için ilk önce appstoreye çıkıp sonradan google play storede bulunması gerek. Yoksa android markette kaybolup gidiyorlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=gdcT26F6y8I



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ht1baron -- 20 Ağustos 2016; 18:27:25 >




  • okanberkeren O kullanıcısına yanıt
    Senin eklediğini gördükten sonra amazon 'a da yükledim fakat daha download olmadı sanırım, aşağıdaki gibi bir görüntü görüyorum. Çokta kurcalayamadım açıkçası.


     Yeni Android Oyunum: RUN CUBE
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    diablo 2 android
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1ht1baron 1 kullanıcısına yanıt
    Tesekkurederim yorumunuz icin aslinda appstore konusunda haklisiniz.Bir onceki posttaki video daki herseyi ve fazlasini yaptim reklamda verdim ama doygunluktanda biraz tam olmuyor.

    Cok basit Admob ve Play Services in cakismasi asil problem bence :)

    Unity acid services penceresinden inapppurcase eklentisini import edin koduda asagiya yazayim sizin icin..
  • using UnityEngine;
    using System.Collections;
    using UnityEngine.Purchasing;
    using System;

    public class iap_manager : MonoBehaviour,IStoreListener {
    private string removeAdsID = "",karakterPurId = "";
    private static IStoreController m_StoreController;
    private static IExtensionProvider m_StoreExtensionProvider;
    public static iap_manager instance{ get; set;}
    public karakter_secim karakterSecim;


    void Awake(){
    instance = this;

    if (m_StoreController == null)
    {
    InitializePurchasing();
    }
    }


    public void InitializePurchasing()
    {
    if (IsInitialized())
    {
    return;
    }

    var builder = ConfigurationBuilder.Instance(StandardPurchasingModule.Instance());

    builder.AddProduct(removeAdsID, ProductType.NonConsumable);
    builder.AddProduct(karakterPurId, ProductType.NonConsumable);



    UnityPurchasing.Initialize(this, builder);
    }


    private bool IsInitialized()
    {
    return m_StoreController != null && m_StoreExtensionProvider != null;
    }


    public void buyRemoveAds()
    {
    BuyProductID(removeAdsID);
    }

    public void buyKarakter()
    {
    BuyProductID(karakterPurId);
    }



    private void BuyProductID(string productId)
    {
    if (IsInitialized())
    {
    Product product = m_StoreController.products.WithID(productId);

    if (product != null && product.availableToPurchase)
    {
    m_StoreController.InitiatePurchase(product);
    }
    else
    {
    }
    }
    else
    {
    }
    }

    public string getLocalPrice(String procId){
    Product p= m_StoreController.products.WithID (procId);
    return p.metadata.localizedPriceString;
    }




    public void OnInitialized(IStoreController controller, IExtensionProvider extensions)
    {
    Debug.Log("OnInitialized: PASS");

    m_StoreController = controller;
    m_StoreExtensionProvider = extensions;
    }


    public void OnInitializeFailed(InitializationFailureReason error)
    {
    Debug.Log("OnInitializeFailed InitializationFailureReason:" + error);
    }


    public PurchaseProcessingResult ProcessPurchase(PurchaseEventArgs args)
    {
    // A consumable product has been purchased by this user.
    if (String.Equals(args.purchasedProduct.definition.id, removeAdsID, StringComparison.Ordinal))
    {
    PlayerPrefs.SetInt ("iap_removeads", 1);
    }

    if (String.Equals(args.purchasedProduct.definition.id, karakterPurId, StringComparison.Ordinal))
    {
    karakterSecim.satinAlinanKarakterSerbestBirak ();
    }


    return PurchaseProcessingResult.Complete;
    }


    public void OnPurchaseFailed(Product product, PurchaseFailureReason failureReason){
    Debug.Log(string.Format("OnPurchaseFailed: FAIL. Product: '{ 0}', PurchaseFailureReason: { 1}", product.definition.storeSpecificId, failureReason));
    }
    }




    Bu standart Unity IAP manager sinifi ID kisimlarina play storeda tanimladiginiz iap nesnelerinin ID lerini giriyorsunuz.Test ettiginizde calismayacaktir popup gelirde bu nesne alinamiyor derse APK cikartip markete atmaniz oyle test etmeniz gerekmektedir.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.