Şimdi Ara

YENİ AURİS TEST ETTİM, ONAYLADIM VE SATIN ALDIM (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
224
Cevap
5
Favori
67.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Sert basmanın yanında ayağın sürekli frene baskı uygulaması ve bu kullanıma alışıp sık sık bu yönteme yönelmek, yani sık açılıp kapanan musluk kafası mantığı :D :D :D

    sert basma durumuna bişi diyemem.. test edicem yakında işalla..
    ama bazı arkadaşlar o kadar sert basmıosun diolar bilmiyorum artık

    basıp çekmekten bozulmaz, musluk farklı bi olay, arkasında gelen yüksek basınçlı bir gücü tutuyor. üstelik bu güç küçümsenecek bi güç değil.
    kaldıki aç kapa mantığı ile bunada çözüm buldular.. 5 senedir ben musluklarımın bozulduğunu görmedim
    frene sert basmakta bozmaz.. ama çok sert bastığın için fren pedalını eğip bükebilirsin belki o olur




  • Cam tavan kullanan arkadaşlar youm yazdıkça kafamda ki durum netleşecek evet bende 52000 gibi bi fiyata çekmeye çalışıcam sigorta falan da hediye istiyicem bakalım 15 haziran gibi aracı alıcam inşallah sorun olmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    o yıldaki dizellerin beygir gücüne yakıt tüketimi orantısına bakarsan anlıcaksın 1,4 90 beygirin 210nm ne olduğunu. Herhalde silindir hacimi düşünmen gerekir az. Sende fena sallıyorsun ama 1,6 - 1,9 dizelle kıyaslayıp töbe:)

    Hakketen mantar gibi bitiyon toyotaya sallamak için her başlıkta.

    o yıllarda toyotalar 90 beygir 190 tork idi. şimdi ise 90 beygir 205 tork.

    aynı vergi dilimindeyken neden 1,6 112 beygir ve 270 tork güç üreten bir PSA motoru almayayım? Yakıt tüketimi ise toyota ile aynı.(Volvo bile bu PSA motorunu kullanıyor)
  • Biz 2006 yılından bahsediyorduk hocam şuandan değil. Zaten bende ozman ki fordun 90bg lik motorundan bahsettim.

    ozman Honda dizel 1,6 120 beygir 300 nm tork ve yakıt tüketimi ile hepsinden fark ile önde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 28 Mayıs 2013; 11:28:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    Biz 2006 yılından bahsediyorduk hocam şuandan değil. Zaten bende ozman ki fordun 90bg lik motorundan bahsettim.

    ozman Honda dizel 1,6 120 beygir 300 nm tork ve yakıt tüketimi ile hepsinden fark ile önde?

    Buyrun 2005 yılında da PSA'nın motoru 110 beygir ve 240 tork ile aynı vergi diliminde toyotayı yine ezip geçmiş.

    http://img542.imageshack.us/img542/3339/ttoto.jpg

    Aynı vergiyi ödüyorsam neden hantal bir araç alayım ?

    Şimdi de ezip geçiyor, toyota 'sorunsuzluk' namının kaymağını yemeye devam etme niyetinde.Ayrıca servis aralıkları her 10 bin km'de, citroende 15 bin km'de, renoda 20 bin km'de.Sık sık kontrol edilen araçta mı çok sorun göze batar yoksa uzun aralıklarla kontrol edilende mi ?

    Geçen toyotaya gitmiştim, makyajlı corollalarda da yağ yakma var mı dedim.Yok makyajsızlarda vardı halledildi dediler..(halletmek 10 bin 20 bin km'deki arabaya turbo değişikliği yapmak kesmezse, sekman atmak,yani motor açılıyor işlem görüyor)

    Toyota araca hız sabitleyici bile koymuyor, 2009 yılında ESP sistemi citroende standart iken toyota ESP için müşterisinden 2500 TL ek para isteme yüzsüzlüğünü gösteriyordu,rakiplere bakarak bundan 2013'te vazgeçebildiler,sonunda başardılar yani.Ayrıca yıl olmuş 2013 toyota hala kapı yan çıtalarını aksesuar oalrak satabiliyor,komediye gelin, 4 tane plastik parça.

    İşte bakın Honda'nın dizeli nasıl performans/tüketimde gözünüze çarpmış ama toyotanın performanssızlığını bir türlü kabul edememişsiniz.Evet honda önde ama toyota neredeyse yerinde sayıyor.



    (Honda sedan ile dizele girseydi ortalığı kasıp kavururdu..hatchback ile bu zor gözüküyor. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubul -- 28 Mayıs 2013; 13:01:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

    quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    Biz 2006 yılından bahsediyorduk hocam şuandan değil. Zaten bende ozman ki fordun 90bg lik motorundan bahsettim.

    ozman Honda dizel 1,6 120 beygir 300 nm tork ve yakıt tüketimi ile hepsinden fark ile önde?

    Buyrun 2005 yılında da PSA'nın motoru 110 beygir ve 240 tork ile aynı vergi diliminde toyotayı yine ezip geçmiş.

    http://img542.imageshack.us/img542/3339/ttoto.jpg

    Aynı vergiyi ödüyorsam neden hantal bir araç alayım ?

    Şimdi de ezip geçiyor, toyota 'sorunsuzluk' namının kaymağını yemeye devam etme niyetinde.Ayrıca servis aralıkları her 10 bin km'de, citroende 15 bin km'de, renoda 20 bin km'de.Sık sık kontrol edilen araçta mı çok sorun göze batar yoksa uzun aralıklarla kontrol edilende mi ?

    Geçen toyotaya gitmiştim, makyajlı corollalarda da yağ yakma var mı dedim.Yok makyajsızlarda vardı halledildi dediler..(halletmek 10 bin 20 bin km'deki arabaya turbo değişikliği yapmak kesmezse, sekman atmak,yani motor açılıyor işlem görüyor)

    Toyota araca hız sabitleyici bile koymuyor, 2009 yılında ESP sistemi citroende standart iken toyota ESP için müşterisinden 2500 TL ek para isteme yüzsüzlüğünü gösteriyordu,rakiplere bakarak bundan 2013'te vazgeçebildiler,sonunda başardılar yani.Ayrıca yıl olmuş 2013 toyota hala kapı yan çıtalarını aksesuar oalrak satabiliyor,komediye gelin, 4 tane plastik parça.

    İşte bakın Honda'nın dizeli nasıl performans/tüketimde gözünüze çarpmış ama toyotanın performanssızlığını bir türlü kabul edememişsiniz.Evet honda önde ama toyota neredeyse yerinde sayıyor.



    (Honda sedan ile dizele girseydi ortalığı kasıp kavururdu..hatchback ile bu zor gözüküyor. )

    hocam bahsettiğin araç citröen alt takımlarındaki insanların çıktikleri sıkıntıları bilmiyorsun herhalde yorumsuz oyuüzden. + Bende toyota almadan önce 407 bakmıştım 2011 araçtaki yol bilgisayarı görüntüsü yoktu ve servisin söylediği hayır çalışıyor ama şuan hava sıcak olduğu için!!!( bahaneye bak) görüntüsünde problem var Bunların kronik sorunu demişti bende arakamı dönüp gitmiştim. Arkadaşım da c4 2012 aküsü bitti serviste değiştirdiler ve garanti 3 ay dediler şakamı bu? sonra oda söktürdü aküyü geri dışarıdan kendimiz alıp taktırdık 24 ay standart garantisi vardı akünün. Ordada servis çalışanı bize - abi bence dışarıdan alın daha iyi dedi!!!

    Araç alıyoruz burada bunlarla uğraşırım diyorsan senin bileceğin iş tabiiki. Ben Toyota mükemmel demedim ama aracının da arkasında durur dedim, bir arkadaşın da urada sürekli herşeyi kötü laflarını da şayet şuan kullanıcı olan hazetmedim de, çünkü kendi yaşadığını bilir herkes.

    Burada takılmış dizeli böyle yorumları almış başını gidiyor kullanıcıları sormak lazım memnun mu değil mi gerisi bence boş. Ben kendim benzinli kullanıyorum ama kimseyede bir şey dediğim yok zevk işi kimi gider alır J kasa astra dizel ama araba sollamaya korkar çünkü bilir araç ihızlanma konusunda ivmelenme fakiri!!! ama zevk işte adam ona binmek istiyor nedense kimse bir şey demiyor ki ona göre toyota 1,4 dizeli çok daha performanslı ve kullanan bilir ilk 1,2 vites harici gayet tatminkardır da tüketim olarakda gayet iyidir.

    Bu arada yağ yakma konusu biraz araştırırsan tüm dizel motorlarda mevcuttur. Motorun yapısında bu belli miktarlarda normal oalrka vardır. Toyota da bu sorun ilk 2009 ilk 6ayından sonra çıkan 6 vites şanzumana geçişte yaşandı buda bir gerçek zaten. 2011 ve sonrası o sorunda düzeldi. Eskileri de söylediğin gibi revize ile gidermeye çalıştılar.

    Ford ile toyota kıyaslamak da zevk işine girer konuyu boşuna şu marka diye burada ballandırmaya hiç gerek yok kaliteyi zaten bilen alıyor. Focus yerine gidip Fluence alıyor millet ama Toyota yerine almıyor.

    Honda da ise dediğiniz gibi sedan da koysaydı bu motor seçeneğini eminimki satışını enaz 2ye katlardı. Fakat 61 den başlayan boşu 64 dolusu ile fiyat aralığı büyük sorun Toyota da ise 50bin den itibaren auris dizel bulabilrsiniz. Arada kayda değer bir fiyat farkı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 28 Mayıs 2013; 13:49:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

    quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS

    Biz 2006 yılından bahsediyorduk hocam şuandan değil. Zaten bende ozman ki fordun 90bg lik motorundan bahsettim.

    ozman Honda dizel 1,6 120 beygir 300 nm tork ve yakıt tüketimi ile hepsinden fark ile önde?

    Buyrun 2005 yılında da PSA'nın motoru 110 beygir ve 240 tork ile aynı vergi diliminde toyotayı yine ezip geçmiş.

    http://img542.imageshack.us/img542/3339/ttoto.jpg

    Aynı vergiyi ödüyorsam neden hantal bir araç alayım ?

    Şimdi de ezip geçiyor, toyota 'sorunsuzluk' namının kaymağını yemeye devam etme niyetinde.Ayrıca servis aralıkları her 10 bin km'de, citroende 15 bin km'de, renoda 20 bin km'de.Sık sık kontrol edilen araçta mı çok sorun göze batar yoksa uzun aralıklarla kontrol edilende mi ?

    Geçen toyotaya gitmiştim, makyajlı corollalarda da yağ yakma var mı dedim.Yok makyajsızlarda vardı halledildi dediler..(halletmek 10 bin 20 bin km'deki arabaya turbo değişikliği yapmak kesmezse, sekman atmak,yani motor açılıyor işlem görüyor)

    Toyota araca hız sabitleyici bile koymuyor, 2009 yılında ESP sistemi citroende standart iken toyota ESP için müşterisinden 2500 TL ek para isteme yüzsüzlüğünü gösteriyordu,rakiplere bakarak bundan 2013'te vazgeçebildiler,sonunda başardılar yani.Ayrıca yıl olmuş 2013 toyota hala kapı yan çıtalarını aksesuar oalrak satabiliyor,komediye gelin, 4 tane plastik parça.

    İşte bakın Honda'nın dizeli nasıl performans/tüketimde gözünüze çarpmış ama toyotanın performanssızlığını bir türlü kabul edememişsiniz.Evet honda önde ama toyota neredeyse yerinde sayıyor.



    (Honda sedan ile dizele girseydi ortalığı kasıp kavururdu..hatchback ile bu zor gözüküyor. )

    hocam bahsettiğin araç citröen alt takımlarındaki insanların çıktikleri sıkıntıları bilmiyorsun herhalde yorumsuz oyuüzden. + Bende toyota almadan önce 407 bakmıştım 2011 araçtaki yol bilgisayarı görüntüsü yoktu ve servisin söylediği hayır çalışıyor ama şuan hava sıcak olduğu için!!!( bahaneye bak) görüntüsünde problem var Bunların kronik sorunu demişti bende arakamı dönüp gitmiştim. Arkadaşım da c4 2012 aküsü bitti serviste değiştirdiler ve garanti 3 ay dediler şakamı bu? sonra oda söktürdü aküyü geri dışarıdan kendimiz alıp taktırdık 24 ay standart garantisi vardı akünün. Ordada servis çalışanı bize - abi bence dışarıdan alın daha iyi dedi!!!

    Araç alıyoruz burada bunlarla uğraşırım diyorsan senin bileceğin iş tabiiki. Ben Toyota mükemmel demedim ama aracının da arkasında durur dedim, bir arkadaşın da urada sürekli herşeyi kötü laflarını da şayet şuan kullanıcı olan hazetmedim de, çünkü kendi yaşadığını bilir herkes.

    Burada takılmış dizeli böyle yorumları almış başını gidiyor kullanıcıları sormak lazım memnun mu değil mi gerisi bence boş. Ben kendim benzinli kullanıyorum ama kimseyede bir şey dediğim yok zevk işi kimi gider alır J kasa astra dizel ama araba sollamaya korkar çünkü bilir araç ihızlanma konusunda ivmelenme fakiri!!! ama zevk işte adam ona binmek istiyor nedense kimse bir şey demiyor ki ona göre toyota 1,4 dizeli çok daha performanslı ve kullanan bilir ilk 1,2 vites harici gayet tatminkardır da tüketim olarakda gayet iyidir.

    Bu arada yağ yakma konusu biraz araştırırsan tüm dizel motorlarda mevcuttur. Motorun yapısında bu belli miktarlarda normal oalrka vardır. Toyota da bu sorun ilk 2009 ilk 6ayından sonra çıkan 6 vites şanzumana geçişte yaşandı buda bir gerçek zaten. 2011 ve sonrası o sorunda düzeldi. Eskileri de söylediğin gibi revize ile gidermeye çalıştılar.

    Ford ile toyota kıyaslamak da zevk işine girer konuyu boşuna şu marka diye burada ballandırmaya hiç gerek yok kaliteyi zaten bilen alıyor. Focus yerine gidip Fluence alıyor millet ama Toyota yerine almıyor.

    Honda da ise dediğiniz gibi sedan da koysaydı bu motor seçeneğini eminimki satışını enaz 2ye katlardı. Fakat 61 den başlayan boşu 64 dolusu ile fiyat aralığı büyük sorun Toyota da ise 50bin den itibaren auris dizel bulabilrsiniz. Arada kayda değer bir fiyat farkı var.


    Yukardaki c4'te alt takımdaki sıkıntı sert süspansiyondur ancak ESP gibi hayati bi özellik oldugundan ve canavar gibi çekişi oldugundan(1. vitesten 6. vitese kadar) yine toyotaya tercih ederim.

    Arızalar her araçta olabilir.O bahsettgiiniz göstergeyi biliyorum güneşte filan sıkıntısı yok, ışık şiddeti ayarı vardır.

    Akü ve lastik arabanın parçası sayılmaz,sarf malzemedir, bunları yetkili serviste değiştirmek de zenginliktir.(Ayrıca Sanayi Bakanlığı kanunlarına göre her malın 2 yıl minimum zorunlu garantisi vardır, yoksa satışı yasaktır)

    Diğer başlıkta yazdıklarınız 'sorunsuz' toyotanın ne demek oldugunu özetliyor aslında:
    quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS


    Benim dizel mmt elegantın ECU su değişti 1100TL.. cam kumanda paneli değişti 250TL.. Direksiyon mili kontrolü yapıldı değiştirilmedi...üstüne kaç kere bu işlemlerden sonra aranılıp bir problemim olup olmadığı soruldu saymadım.


    Ben de sizden para yesem günde sizi 10 kez arayabilirim.
    Toyota bence 10 bin km'lik bakım periyoduyla müşterilerin değil paranın arkasında duruyor.

    İşte astra için diyoruz ivmelenme fakiri diye, c4'e , focus tdci'a binince de toyota 1.4 dizel ivmelenme fakiridir.

    Ailede PSA motorlu 4 araç var.Bu güne kadar yağ yakma göremedik.

    (Benim özetle söylemek istedigim ve yargıladıgım ellerinde imkan varken d-4d motoru coşturmamalarıdır...50-60 bin lira para veriyorsam şehir içi en çok ihtiyaç duyulan viteslerde hantal bir araç almam, üstelik cruise kontrol de cabası)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubul -- 28 Mayıs 2013; 17:56:08 >




  • Ben diyordum görüntü yoktu -Sıcak yüzünden böyle bir kronik arızasını olduğunu akşama doğru görüntünün geldiğini söylediler diyorum sen ışık şiddet ayarı diyorsun ben daha ne diyeyim:),

    Aracınızın 15 yada 20bin neyse bakıım zamanı gelince bir kendiniz kontrol edin bakalım yağın eksildiğini bence rahatça görebilirsiniz. Ama bu sorun değil dizel motorun karakteristiğidir.

    Bu arada yiğidi öldür hakkını yeme derler avrupa araçlarda özellikle citröen (pejodan da) iç donanım olarak yıllardır çok zenginler bu gerçektir. Çoğu diğer markaların opsiyonlarını standart olarak vermektedir tabi ama sıkıntılı alt takımları herkes tarafından bilinir ve araçların 2nci el değeri hakikaten çok kötüdür.

    Toyota servislerinin fiyatlarını herkes bilir 10 bin bakımı sizin 15-20 bin bakımının en az yarısıdır fiyat olarak biraz forumda araştırırsanız emin olun ki göreceksiniz. (Başkalarının 450-500 ödediği 15-20bin bakımlarında toyota sahibi sarf malzeme değişimi yok ise ben en fazla 200TL öder.

    Tamam hocam sen yüksek performanslı PSA motorlu araçlarına bin ama zevk meselesi işte. Diyeceğim bende aksine kesinlikle PSA motorlu Citröen e o parayı vermem 1,4 dizeli alırım paşalar gibi kullanırım. Ama benzinli tercihim:) Örnek vereyim bende şirkette 1,5 dci fluence kullanıyorum ama satmış olduğum 1,4d elegance mmt aurisim daha kat be kat konforlu ve performanslıydı. Akşamları kendi aracıma binince ohh derdim benimde gerçeğim bu.

    Size de tavsiyem gidin siz de deneyin her şey kağıt üstünde gözüktüğü gibi olmayabiliyor. Ben dizelide denedim ki eski auris kullanıcısı olarak yeni auris te motor sesini hiç duymadım sanki benzinli gibiydi. Ki forda ve citröen e göre yalıtım olarak çok daha başarılı olduğuda bir aşikar. Ki yol tutuşu bana göre onlardan çok çok daha iyi.

    hazır teşekkür ederim mesajımı da getirmişsiniz işte 5 senelik garantisi olmayan aracının bile ne akdar arkasında durduğunun da bir göstergesidir. Aranılıp servisten şikayetim olup olmadığı memnun kalıp kalmadığüım dahi merkezlerinden sorgulanmıştır. Demek o ki fark yaratır bunu da 5 senedir müşteri memnuniyetinde türkiye de ve dünyada 1nci sırada olmalarından basitçe anlaşılmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 28 Mayıs 2013; 18:10:07 >




  • :) yaa arkadaşlar valla yazmayım diyorum ama olmuyor..

    öncelikle ben hiç bir aracı kötülemiyorum.. herkes aracını sever.. severek alır..
    ben toyota yı yada başka markayı kötülemiyorum..
    sadece gerçekleri söylüyorum.. lütfen bunu kabul görsün..
    söyleiğim hangi kelime yanlış yada yalansa düzeltsinler..

    şimdi bi arkadaş demişki, "aracımda mmt ecu değişti şu değişti bu değişti bi sürü para ödedim..
    ama şikayet ettim mi? yok.."
    şimdi bi dakka, bu kadar şey değiştiyse ve şikayet etmedinse kusura bakma, ya kolay para kazanıyorsun demektir, yada gerçekten markaya aşıksındır yada başka bişi..
    ama ben benden kaynaklı olmayan hiç bişi için para ödemem ve kabul etmem..

    benim dizel auris 10 binde bir 350-400 arası servisten çıkmazdı.. hiç bi zaman 200 ödemedim.. i30 aldıktan sonra 175 leri gördüm.. yoksa mümkün değil toyota da bunu görmek..
    şanzıman sebebi ile dava açtım, kazandım, açıp kusura bakmayın hatalıyız bile demediler? yok onu bırak, abi memnunmuydun demediler?
    demek ki ses etmeden hersorunu kabul edip para verip onaran müşteriyi arıyorlar.. zaten doğrusuda bu.. beni neden arasınlar ki..
    15 sene sonra bile memnunmusunuz diye sormak için aramazlarsa namerdim aha burda yazıyorum

    bende şirket aracı focus kullanıyorum, inip auris dahil sonraki tüm araçlarıma bindiğimde dünya varmış diyordum.. o bi gerçek..
    ama şimdi ki aracım binince hepsinden daha iyi diyebilirim.

    şunuda söylemeliyim ki, dava devam ederken 30 bin yaptım, hiç yağ değiştirmedim, 18 bininci kmde 1 lt yağ koymak zorunda kaldım. zira ustam dediki, senin elindeyken yatak sarabilir, riske girme.. yani yap dğeiştirmeden 30 bin civarı km yaptım.. sorun yaşamadım ne yalan söleyim..

    ama şu yağ yakma konusunda 5 bne gelmeden 1-2 lt eksilttiğini biliyorum 205 nm torkluların.
    sonraki i30 umda hiç yağ eksilttiğini görmedim 10 km boyunca..

    sonuç itibarıyla, bence toyota çok paracı bi üretici.. müşteriyi düşündiği yok.. kimden iyi para alıyorsa onu arıyor..onla ilgileniyor.. benle ne işi olsun, sen kullanmayı beceremion deyip durdu bana..
    para da alamicak benden.. o zaman işi olmaz benle.. benim sıkıntım herkes görsün toyota nedir ne değldir..
    tek kelime yalanım, abartım, kötülemem yok..
    tamamen yaşadıklarımı paylaşıyorum... paylaşmayada devam edeceğim..




  • Lastik havası ile ilgili 33 rakamının altında 160 (sanırım km./saat sınırı) rakamıyla birlikte 38 birim de yazıyor. Kışın 38 ya da 160 km. hızdan sonra 38 daha uygun gibi komik manalar dışında daha mantıklı anlamlandıran var mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    :) yaa arkadaşlar valla yazmayım diyorum ama olmuyor..

    öncelikle ben hiç bir aracı kötülemiyorum.. herkes aracını sever.. severek alır..
    ben toyota yı yada başka markayı kötülemiyorum..
    sadece gerçekleri söylüyorum.. lütfen bunu kabul görsün..
    söyleiğim hangi kelime yanlış yada yalansa düzeltsinler..

    şimdi bi arkadaş demişki, "aracımda mmt ecu değişti şu değişti bu değişti bi sürü para ödedim..
    ama şikayet ettim mi? yok.."
    şimdi bi dakka, bu kadar şey değiştiyse ve şikayet etmedinse kusura bakma, ya kolay para kazanıyorsun demektir, yada gerçekten markaya aşıksındır yada başka bişi..
    ama ben benden kaynaklı olmayan hiç bişi için para ödemem ve kabul etmem..

    benim dizel auris 10 binde bir 350-400 arası servisten çıkmazdı.. hiç bi zaman 200 ödemedim.. i30 aldıktan sonra 175 leri gördüm.. yoksa mümkün değil toyota da bunu görmek..
    şanzıman sebebi ile dava açtım, kazandım, açıp kusura bakmayın hatalıyız bile demediler? yok onu bırak, abi memnunmuydun demediler?
    demek ki ses etmeden hersorunu kabul edip para verip onaran müşteriyi arıyorlar.. zaten doğrusuda bu.. beni neden arasınlar ki..
    15 sene sonra bile memnunmusunuz diye sormak için aramazlarsa namerdim aha burda yazıyorum

    bende şirket aracı focus kullanıyorum, inip auris dahil sonraki tüm araçlarıma bindiğimde dünya varmış diyordum.. o bi gerçek..
    ama şimdi ki aracım binince hepsinden daha iyi diyebilirim.

    şunuda söylemeliyim ki, dava devam ederken 30 bin yaptım, hiç yağ değiştirmedim, 18 bininci kmde 1 lt yağ koymak zorunda kaldım. zira ustam dediki, senin elindeyken yatak sarabilir, riske girme.. yani yap dğeiştirmeden 30 bin civarı km yaptım.. sorun yaşamadım ne yalan söleyim..

    ama şu yağ yakma konusunda 5 bne gelmeden 1-2 lt eksilttiğini biliyorum 205 nm torkluların.
    sonraki i30 umda hiç yağ eksilttiğini görmedim 10 km boyunca..

    sonuç itibarıyla, bence toyota çok paracı bi üretici.. müşteriyi düşündiği yok.. kimden iyi para alıyorsa onu arıyor..onla ilgileniyor.. benle ne işi olsun, sen kullanmayı beceremion deyip durdu bana..
    para da alamicak benden.. o zaman işi olmaz benle.. benim sıkıntım herkes görsün toyota nedir ne değldir..
    tek kelime yalanım, abartım, kötülemem yok..
    tamamen yaşadıklarımı paylaşıyorum... paylaşmayada devam edeceğim..

    Kimse uzun zamandır sana cevap vermemiş sen insanların hevesini kırdığını bile bile yazmaya devam ediyorsun. Hoş hakkındır diyecek birşey yok.

    Peki senin dava nasıl sonuçlandı? İade edebildin mi aracı? Ben yeterince MMT konularını okuduğum için CVT aldım, belki dizel alacak olsaydım Auris tercih etmezdim (gerçi hiçbir yarı otomatik dizeli tercih etmem, bence turbo ve yarı otomatik her an sakatlık çıkarabilecek bir ikili. Her markada hem de), yine de burada yepyeni araba almış insanların hevesini kırmak hoş değil, alanların forumuna yazacağına bence yeni bir konu aç almayın diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Lastik havası ile ilgili 33 rakamının altında 160 (sanırım km./saat sınırı) rakamıyla birlikte 38 birim de yazıyor. Kışın 38 ya da 160 km. hızdan sonra 38 daha uygun gibi komik manalar dışında daha mantıklı anlamlandıran var mı arkadaşlar?

    Nerede yazıyor?

    Tamamen atıyorum ama 160kg yüke kadar 33psi daha fazlası için 38psi anlamına geliyor olabilir.
  • dostum heves kırmak gibi bi niyetim yok.. ama dediğin gibi insanların hevesi kırılabilir.. ama korkacak üzülecek bişi yok.. herkesin hakkı baki..
    sorun yaşayanların ne yapacaları belli.. bilmeyenlere ben yardımcı oluyorum zaten.. olurumda.. hiç bir karşılık beklemeden..
    ben 2009 senesinde artı karaçtan faydalanamaz hale geldiğimde o kadar çaresiz kalmıştım ki, bu konu ile ilgili internette en ufak bir bilgi yoktu.. insanın kendini yalnız hissetmesi kadar kötü bişi olamaz.. bunu yaşayan bilir..

    ama gerçekler bilinsin, güneş balçıkla sıvanmasın..

    tabiki davayı kazandım. .bunu hep dile getiriyorum.. paramı aldım. seninde dediin gibi, yarı otomatik sistem dizel için kullanışlı bile gözükse riskli.. aynı risk benzinli içinde var..
    diğer taraftan cvt doğru seçim.. ona laf yok

    var benzer konular.. kimsenin baktığı yok ki.. bile bile alana bişi demem ama bilmeden alanlar (tıpkı benim gibi) öğrensin, yanlız olmadıklarını bilsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    :) yaa arkadaşlar valla yazmayım diyorum ama olmuyor..

    öncelikle ben hiç bir aracı kötülemiyorum.. herkes aracını sever.. severek alır..
    ben toyota yı yada başka markayı kötülemiyorum..
    sadece gerçekleri söylüyorum.. lütfen bunu kabul görsün..
    söyleiğim hangi kelime yanlış yada yalansa düzeltsinler..

    şimdi bi arkadaş demişki, "aracımda mmt ecu değişti şu değişti bu değişti bi sürü para ödedim..
    ama şikayet ettim mi? yok.."
    şimdi bi dakka, bu kadar şey değiştiyse ve şikayet etmedinse kusura bakma, ya kolay para kazanıyorsun demektir, yada gerçekten markaya aşıksındır yada başka bişi..
    ama ben benden kaynaklı olmayan hiç bişi için para ödemem ve kabul etmem..

    benim dizel auris 10 binde bir 350-400 arası servisten çıkmazdı.. hiç bi zaman 200 ödemedim.. i30 aldıktan sonra 175 leri gördüm.. yoksa mümkün değil toyota da bunu görmek..
    şanzıman sebebi ile dava açtım, kazandım, açıp kusura bakmayın hatalıyız bile demediler? yok onu bırak, abi memnunmuydun demediler?
    demek ki ses etmeden hersorunu kabul edip para verip onaran müşteriyi arıyorlar.. zaten doğrusuda bu.. beni neden arasınlar ki..
    15 sene sonra bile memnunmusunuz diye sormak için aramazlarsa namerdim aha burda yazıyorum

    bende şirket aracı focus kullanıyorum, inip auris dahil sonraki tüm araçlarıma bindiğimde dünya varmış diyordum.. o bi gerçek..
    ama şimdi ki aracım binince hepsinden daha iyi diyebilirim.

    şunuda söylemeliyim ki, dava devam ederken 30 bin yaptım, hiç yağ değiştirmedim, 18 bininci kmde 1 lt yağ koymak zorunda kaldım. zira ustam dediki, senin elindeyken yatak sarabilir, riske girme.. yani yap dğeiştirmeden 30 bin civarı km yaptım.. sorun yaşamadım ne yalan söleyim..

    ama şu yağ yakma konusunda 5 bne gelmeden 1-2 lt eksilttiğini biliyorum 205 nm torkluların.
    sonraki i30 umda hiç yağ eksilttiğini görmedim 10 km boyunca..

    sonuç itibarıyla, bence toyota çok paracı bi üretici.. müşteriyi düşündiği yok.. kimden iyi para alıyorsa onu arıyor..onla ilgileniyor.. benle ne işi olsun, sen kullanmayı beceremion deyip durdu bana..
    para da alamicak benden.. o zaman işi olmaz benle.. benim sıkıntım herkes görsün toyota nedir ne değldir..
    tek kelime yalanım, abartım, kötülemem yok..
    tamamen yaşadıklarımı paylaşıyorum... paylaşmayada devam edeceğim..

    Arkadaşım yazılanları alıntılarken kırpmalar olduğundan konuşulanlar unutuluyor galiba nasıl anlıyorsunuz çözmüş değilim. O karşılıklı konuşmanın devamında olan bir yazıydı. Benim garantisi olmayan aracımın değişen hiç bir parçasından ozaman bir kuruş para alınmadı!!! Zaten alınacak olsa arabayı atardım üstlerine toyotayı servis olarak tanımaz etmezdim geçen yılda ozmanlar. Oyüzden bu konuda da bana bir şey diyemezsin kesinlikle bu konuda bana göre de aracının arkasında olan bir marka. Ben 2 defa dizel auris ile 10 bin bakımana girdim öyle bir rakam hiç görmedim zaten kullanıcaları bilir bence sende sarf malzeme yada benzeri birşeyler değişmiş olabilir duruyorsa faturaların bi bak derim.

    Yağ yakma problemi de zaten söyledim orada ilk 6 vitesli şanzumana geçişte 2009 ağustos + 2010 model dizellerde bulunmakta. Bence de bu şekilde bir problem var yok diyen olmadı. Onlar iyileştiriliyor hep benim arkadaşa dediğim dizel motorun zaten belli miktarlardaki yağ eksiltmesi.

    Söylediğin gibi araçlar zevk işi resimle fotoyla olmuyor bende almadan kiası hyundai hondası hepsini gezdim parayı sokakta bulmuyoruz. İçime sinen başımı ağrıtmayacağını düşündüğüm benzinli aurisimi aldım çok ta memunum herkese de tavsiye de ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 29 Mayıs 2013; 8:31:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MucosS


    Benim garantisi olmayan aracımın değişen hiç bir parçasından ozaman bir kuruş para alınmadı!!!

    6 Yıl 100 bin km toyota kullanmış biri olarak bu cümleyi okuyunca benim gittiğim yetkili servisler mi toyotanın değildi yoksa sizinkiler mi diye şaşırmadan edemedim.Meğer toyotanın garantisi ömür boyuymuş haberimiz yokmuş.

    Ek: Belli yıl ve üretimlerde Toyota Japonya bir hata görürse, ilgili parçanın ücretsiz değişimi için TSB(Toyota Servis Bülteni) yayınlar.Bu bültenlerde sizin parçalar üretim hatası olarak gösterilmişse ücretsiz değişmesi normal.( Bu şekilde ücretsiz değişim her markada var )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubul -- 29 Mayıs 2013; 9:36:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Lastik havası ile ilgili 33 rakamının altında 160 (sanırım km./saat sınırı) rakamıyla birlikte 38 birim de yazıyor. Kışın 38 ya da 160 km. hızdan sonra 38 daha uygun gibi komik manalar dışında daha mantıklı anlamlandıran var mı arkadaşlar?

    Nerede yazıyor?

    Tamamen atıyorum ama 160kg yüke kadar 33psi daha fazlası için 38psi anlamına geliyor olabilir.

    Sürücü kapısının kilidinin takıldığı orta direk (sürücü-arka sol yolcu direği)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Lastik havası ile ilgili 33 rakamının altında 160 (sanırım km./saat sınırı) rakamıyla birlikte 38 birim de yazıyor. Kışın 38 ya da 160 km. hızdan sonra 38 daha uygun gibi komik manalar dışında daha mantıklı anlamlandıran var mı arkadaşlar?

    Nerede yazıyor?

    Tamamen atıyorum ama 160kg yüke kadar 33psi daha fazlası için 38psi anlamına geliyor olabilir.

    Sürücü kapısının kilidinin takıldığı orta direk (sürücü-arka sol yolcu direği)

    Kullanıcı kitabında teknik veriler bölümünde detaylı açıklama vardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrkapo

    Arkadaşlar herkese merhaba ismim Mehmet yıllardan beri Toyota kullanıcıyım yeni araç aldım tabıkide Toyota auris forumu uzun zamandır takip ediyorum ancak üyeliğim bulunmadığı için bişeyler paylaşamamıştım .Bazı arkadaşlar inatla Toyota kullanmamış olmalarına rağmen bir Toyota düşmanlığına sahipler nedenini bilemiyorum ancak aurisi merak eden arkadaşlar için bir kaç sey paylaşmak istiyorum

    http://www.youtube.com/watch?v=N8C_UKXbRuM

    son sistem cihazlarla yapılan hızlanma ve fren testleridir rakipleri i30 golf gibi araçlarında aynı yerde aynı cihazlarla yapılmış testleri mevcut hem fren mesafesi hemde hızlanma süresi olarak aradaki farkı görebilirsiniz 100 km hızda 2 metre kadar hızlanmada ise 0-100 de 1-2 saniye daha iyi cvt şamzumanla yapılan testtir

    http://www.haber10.com/haber/226758/#.UaUHfKdrPIV

    TÜV Raporu, Toyota'nın kalitesini gözler önüne seriyor. 2-11 yaş arasında bulunan 7,25 milyon aracın incelenmesi sonucunda otomotiv devi, dayanıklılığı ve sorunsuzluğu ile en yüksek performansı gösteren marka oldu.

    http://www.youtube.com/watch?v=Eudu11nQ4zw

    saygılarımla


    Bu arada tüv raporu eski diyenler çıkacaktır çünkü 2010 yılı dahil kapsıyor. 2011-2012 içinde;

    http://www.sondakika.com/haber/haber-toyota-alman-tuv-raporunda-ust-uste-3-kez-lider-4170112/

    http://www.arabam.com/haber/Sirketlerden-Haberler-Toyota-Alman-TUV-Raporunda-ust-uste-3uncu-kez-lider/Detay-296242

    http://www.arabam.com/haber/Sirketlerden-Haberler-2013-Euro-NCAPTE-Segmentlerinde-Ilk-5-Yildizi-Yeni-Auris-Ve-Yeni-RAV4-Aldi/Detay-296680 16 Mart 2013 tarihli haberdir "Yeni NCAP testleri"

    Diğer konu başlığında da paylaşmışlar zaten gerekli tüm cevaplar mevcut linklerde, bu kadar kafaya takmaya gerek yok herşeyi, herkes içine sinen aracı alsın, burada hiç bir aracı kötüleme yada karalama yapmıyoruz sonuçta. Allah kaza bela vermesin içinize de siniyorsa gerisi boştur.

    Lastik hava basıçlarını 32-33 seviyesinde tutun hocam kafanız takılmasın boş yere. Kitapçıkta da yazmakta zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 29 Mayıs 2013; 10:14:59 >




  • Dokunmatik ekranın sağ tarafındaki çıtasına bastırdıkça yaylanma ve gıcırtı geliyor. Sizlerde durum nedir.
  • yaa dostum çok üzgünüm ama bende derdimi anlatamamışım sanırsam..
    garanti varken benim şanzımanı bakmadılar.. para istediler. seninki garanti sonu nasıl bozulmuş hayret.. iyi gitmiş :)
    öncesinde bozulması bekleneni..

    ayrıca yağ yakma sorunda, mmt neden değil anlamadım gitti :)

    sende o ara hangi oarçalar değişti merak ettim doğrusu?

    sarf malzemesi değişti dğeişti, tatile gitmeden bi gün önce gittim enayi gibi, fren balataları bitmiş dediler, riske girmedim toplam 800 küsür almışlardı evlat acısı gibi gelmişti hiç unutmam..

    araç zevk meselesi tabi ona bişi diyemem. beğenerek almışın ne güzel.. güle güle kullan. ona bişi dediğimiz yok.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.