Şimdi Ara

YENİ AURİS TEST ETTİM, ONAYLADIM VE SATIN ALDIM (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
224
Cevap
5
Favori
67.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peki Killer ne yapmamizi istiyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    :) dostum aynı husus senin içinde geçerli.. katiyen ikna olmican..
    teknoloji belli, veriler belli.

    donanım olarak auris ceed in önüne geçemez.. mümkün değil.. bunun ikna ile ne alakası var..

    aynı şekilde seninde ikna olman lazım.. nedne olmuon

    Dediklerin birbiri ile çelişiyor. Donanımda ikisininde eksikleri ve fazlaları olduğunu gösterdim, ben donanımdan bahsetmiyorum dedin. Şimdi de donanım olarak auris ceedin önüne geçemez diyorsun.


    Ben auris veya toyota veya japon fanatiği değilim. Şu anda kullandığım ilk japon/toyota/auris aracım. Daha önce birçok araba kullandım, fiesta sahibi oldum (çok çok severek ve memnun kullandım) Opel kullandım (istanbul trafiğinde konforsuzluğu ve baygınlığı beni nefret ettirdi) hepsiyle de ilgili artı eksi tüm düşüncelerimi paylaştım.

    Şu anda da eski aurisi güncel corollayı çirkinliklerinden ötürü bedava verseler almam. Yenisi benim hoşuma gitti, senin gitmemiş olabilir saygı duyarım. Dikkat ettiysen o konuda hiçbir şey söylemedim, söylemem de. Ama donanım fakiri çok pahalı dediğin konulara cevap olarak yazdıklarıma da çelişkili cevap veriyorsun.

    Senin yazdıklarında objektiflik değil düşmanlık seziyorum. Yaşadıklarından dolayı buna da hak verebilirim ama ben objektifim ve dediklerim sonuna kadar kelimesine kelimesine doğrudur deme yeter.

    Yanılıyor da olabilirim tabii.




  • 2 yıl önce 0 km. araç için karar aşamasında Golf önerimi duyunca evdeki herkesten olumlu yanıt almıştım. 1.6 102 hp trendline -NAM-I DİĞER HİTLER MOTOR- Golf 6'yı 38.000-39.000 TL iken herkes gibi indirimli 36.000 TL'ye almıştım. Üstüne çatıdan ahşap kapı düştü ve sağdan da sürtme çiziklerle herbiri komple olmak kaydıyla 3-4 büyük parça boyandı ve 1 kapı değişti. 2 yaşındaki aracımım 2 hasar toplamı 5.000 TL idi. 31.500 TL'ye sattım. Alıcı arkadaşa da herbir şeyi telefonda ve birebir anlattım. Öğretmen olmam nedeniyle de bana inanıp aracı görmeden bu parayı ödedi ve aracı aldı.

    Golf'ün bu popülaritesi beni etkiledi ve yine 0 km. az yaktığı söylenen 1.2 Comf. benzinli almak için bayağı bir araştırdım ama araç malumunuz yok ve fiyatı 47.000 TL iken (45.300) fiyat almıştım. Ama tabii ki bu fiyatın bir önemi yok geliş günü fiyatı önemli. Yaz tatili öncesinde araç alamadıktan sonra ben neden araç alayım dedim ve aylardır yaptığım araştırmaların sonucu 2012 ASX ve dizel Auris'e yöneldim. ASX'e daha bakmadan fiyat aldım ve istediğim seviyelere inen oldu ama benzin ve Türk piyasasında zayıflığı???


    Aynı parayı vereceğim için diğerine yöneldim. Auris'e baktığımda logosu dışında Toyota diyecek pek bir yerini göremedim. Çünkü Toyota'ların tipini gerçekten ben de sevmem Önü tek beğendiğim japon olan Honda'ya benziyordu. Arkasının i30 muhabbetini zaten okumuştum. İlk ve birkaç kez gittiğim Beykoz-Kavacık galerisinde uzun uzun inceleme ve muhabbette yetkilinin verdiği birkaç cevap hoşuma gitti. Biz mi i30'dan aldık yoksa Hyundai mi bizden? Accent'e bir bakın o da Honda'ya çok benziyor, sizce hangisi diğerinden aldı, diye sordu? :D Kaza durumu için akordiyon sistemini gösterip; bizim için araç paramparça olsun ama kabinden-kokpitten insanlar sağlam çıksın önemli olan o dedi. Bu sözler beni bayağı etkiledi ama fiyatta bir türlü anlaşamamıştık ve aracımı o sıra daha satamamıştım ve VW'den 2.000 TL daha fazla takas fiyatı veriyordu (29.000 TL). Aracımı sattıktan sonra arkadaş önerisiyle doğru Ortaköy Toyota'ya gittim ve 51.500+400TL trafik fiyatına dizel düz active aldım.

    2. elinin VW gibi olduğunu ve Reşat veya Cumhuriyet altını muhabbetini bildiğim için mutluyum. Büyük bir sıkıntı çıkarmazsa her halükarda 50.000 TL'lik arabam var diyorum. i30, ceed veya Leon'un bu memlekette aynı imajı verebilmesi için daha birkaç yıl geçmesi gerekir sanırım


    Aracın eksikleri veya bana eksik gözükenleri de var tabii. 1.4 yerine 1.6 olmasını ben de tercih ederdim ama yaklaşık 700 km.'deyim ve bir sıkıntısını görmedim. Camların kumandadan açılıp kapanmasının olmaması kötü. Auris Britannica çok can sıkıcı ve hakikaten TUĞLA gibi (hibrit-dizel-benzinli ayrımı olsaydı bari). Sürücüden 4 cam kilidi alışılmıştan biraz farklı. Göstergelerin farklı olması beni hiç sıkmadı. Premiumda görünen gösterge benim Hitler'de vardı, çok birşey değil bence. Üstüne üstlük eleştiren arkadaş diğer resmi neredeyse 1970'lerde çekmiş gibi. Bu da aldatıcı duruyor.

    Aracın boyutlarının uzaması ama yüksekliğinin düşmesi araca oldukça spor görüntü vermiş. Bir de bu tip standart sanırım. Yollarda ceed ve i30'un neredeyse 10'a yakın tipi var gibi geldi bana. Esas kıyaslanacak model Golfün 6 kasası bence çok güzeldi 7 kasası daha sevimsiz gibi duruyor. Auris'te ise tam tersi; yine bana göre sıradışı bir ilerleme sözkonusu. İki aracın eski-yeni fotolarını yanyana koyan bir arkadaş olursa çok mutlu olurum ve meramım oldukça iyi anlaşılır.

    Aracın alçaltılması ve oturuş pozisyonunun daha aşağıda olması bence çok hoş. Yakıta gelince genel 6-6.5 civarı ama dikkatli sürdüğümde şehirçi kullanımda katalog verisini daha şimdiden yakaladım (5.0 lt). Bu sitede eminim yazanların çoğu benden kat be kat araç-lar konusunda bilgili ama az bilgisi olanlar ve varsa yanlışımın da düzeltilebilmesi için kullanım tarzımı da belirtmek isterim;
    Aracı olabildiğince hızlı 2. vitese atarım. Çok şeritli yolda ivmelenmeyi sağdan yapıp sola hızlandıktan sonra geçerim. Işıklara veya kalabalığa yaklaştığımda gaza hiç basmam ve motor frenine bırakırım. Frenlemem gerekiyorsa birkaç yüz metre önceden aracı kesik kesik ve daha erkenden boşa alarak frenlerim. Biraz konu dışı ama araçtan değil yayadan kaçarım ve bunu övünerek hep söylerim. Genel Türk sürücüsünden biraz daha fazla yayalara da yol vermeye çalışırım.

    Herkese aldıkları araçlarında -hangi marka, model olursa olsun- mutlu ve huzurlu sürüşler diliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    :) dostum aynı husus senin içinde geçerli.. katiyen ikna olmican..
    teknoloji belli, veriler belli.

    donanım olarak auris ceed in önüne geçemez.. mümkün değil.. bunun ikna ile ne alakası var..

    aynı şekilde seninde ikna olman lazım.. nedne olmuon

    Dediklerin birbiri ile çelişiyor. Donanımda ikisininde eksikleri ve fazlaları olduğunu gösterdim, ben donanımdan bahsetmiyorum dedin. Şimdi de donanım olarak auris ceedin önüne geçemez diyorsun.


    Ben auris veya toyota veya japon fanatiği değilim. Şu anda kullandığım ilk japon/toyota/auris aracım. Daha önce birçok araba kullandım, fiesta sahibi oldum (çok çok severek ve memnun kullandım) Opel kullandım (istanbul trafiğinde konforsuzluğu ve baygınlığı beni nefret ettirdi) hepsiyle de ilgili artı eksi tüm düşüncelerimi paylaştım.

    Şu anda da eski aurisi güncel corollayı çirkinliklerinden ötürü bedava verseler almam. Yenisi benim hoşuma gitti, senin gitmemiş olabilir saygı duyarım. Dikkat ettiysen o konuda hiçbir şey söylemedim, söylemem de. Ama donanım fakiri çok pahalı dediğin konulara cevap olarak yazdıklarıma da çelişkili cevap veriyorsun.

    Senin yazdıklarında objektiflik değil düşmanlık seziyorum. Yaşadıklarından dolayı buna da hak verebilirim ama ben objektifim ve dediklerim sonuna kadar kelimesine kelimesine doğrudur deme yeter.

    Yanılıyor da olabilirim tabii.


    yaa inanmıyorum sana valla :)
    valla üste çıkmak için bu kadar kelime oyunu yapılmaz.. arkadaşım ben donanım konusunu tabiki bahsetmiyorum.. çünkü o konuda ceed fark atmış durumda..
    aha şimdi aklıma geldi, lastik basınç sensörü varmı auriste? bak o bile en alt donanımda var ceed de.. daa neler var yazmamış adamlar..

    teknik verilere baktığında auris in tek artısı yok.. içini biraz boyamış, o kadar.. teknolojik olarak eski.. ötesi yok.. neresi çelişki bunun allaşkına?

    tip olarak katiyen corolla ve ilk makyajsız auris şimdikine bence fark atar.. bu konuda bende bişi demiyorum.. zevk meselesi.. allaşkına bende çelişki nerde anlamadım? güldürdün beni emi

    yooo.. düşmanlık var.. aksini neden söyleyim.. 4 senemin hepsinde süründürdü beni toyota.. bu kesin..

    ama söylediklerimde çelişkili değil yaf.. yapma.. ben burda hiç donanımdan bahsetmedim.. teknik olarak auris eski dedim hep..
    sen donanım konusunu açtın.. e orda da ceed fark atmış durumda dedim.. sonrada zaten donanımdan bahsetmiyorum, teknoloji eski ondan bahsediyorum dedim, yada demek istedim, sen hemen çelişkilisin dedin

    yok valla deilim.. istersen teek tek tüm konuları irdeleyelim.. kaynak gösterelim.. delil sunalım.. çelişki varmı, düşmanlık olduğu halde subjektifmiyim objektifmiyim gör sende




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    Peki Killer ne yapmamizi istiyorsun?

    yapacak biş iyok artık almışınız arabaları.. güle güle kullanın..
  • Ceede binen %15 daha uzun yaşıyormuş Auris kullanıcısına nazaran bu bilgiyide ekleyelim lütfen donanımlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt tasarrufu için golf kullanırken bana servisin önerisi kırmızı ışığa yaklaştığınızda yada yokuş aşağı gittiğinizde arabayı boşa almayın sadece ayağınızı gazdan çekin ve ortalama hıza uygun viteste gidin şeklinde olmuştu. bu tavsiyeyi uyguladığımda ekranda yakıt tüketimi 0 gösteriyordu. Şimdi aurisi kullanırken de aynısını uyguluyorum ve yine göstergede grafik barem 0 da oluyor. Amam bazı arkadaşlarım kesinlikle boşa almak lazım. daha az yakar diye ısrar ediyor. Bilgisi olan ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perimar

    Yakıt tasarrufu için golf kullanırken bana servisin önerisi kırmızı ışığa yaklaştığınızda yada yokuş aşağı gittiğinizde arabayı boşa almayın sadece ayağınızı gazdan çekin ve ortalama hıza uygun viteste gidin şeklinde olmuştu. bu tavsiyeyi uyguladığımda ekranda yakıt tüketimi 0 gösteriyordu. Şimdi aurisi kullanırken de aynısını uyguluyorum ve yine göstergede grafik barem 0 da oluyor. Amam bazı arkadaşlarım kesinlikle boşa almak lazım. daha az yakar diye ısrar ediyor. Bilgisi olan ?

    araç boştayken rolanti devrini karşılayabilmek için az da olsa yakıt tüketmeye devam eder, fakat viteste ve gaza basılmazken hareket halinde olduğu ve bu hareket rölantiyi kurtardığı için yakıt tüketimi 0 (sıfır) olur. Bunun aksini iddia eden çok kişi var ama onlar yanlış biliyor.




  • Bir soruda ben sorayım. motor açma olayı var mı arkadaşlar. bir arkadaşım ısrarla aracın motoru açılması gerekiyor. otobanda yüksek devirlerde kullanarak motoru açmak gerektiği yoksa motor sağır mı kalıyormuymuş ne sallıyo gibime geldi ama fikri olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chine

    Bir soruda ben sorayım. motor açma olayı var mı arkadaşlar. bir arkadaşım ısrarla aracın motoru açılması gerekiyor. otobanda yüksek devirlerde kullanarak motoru açmak gerektiği yoksa motor sağır mı kalıyormuymuş ne sallıyo gibime geldi ama fikri olan var mı?

    Arkadaşım motor açmak tabiiki var ama yeni moturu fazla zorlamamakta var bu dengeyi korumalısın. Motoru düzgün açılmış bir araç hem hızlanma hemde yakıt konusunda sürekli emekli modunda kullanılmış bir araçtan daha performanslıdır. Şuan aracın kaç km de bilmiyorum ama 1000 km ye kadar çok aşırı fazla zorlanmamasında da fayda var. Çünkü piston vb materyaller daha yeni olduklarından dolayı sürtünen parçalar birbirlerine tam alışmamış oluyorlar. 1000km den sonra motor devrini ara ara yükselterek istediğin sonuca ulaşabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    Ceede binen %15 daha uzun yaşıyormuş Auris kullanıcısına nazaran bu bilgiyide ekleyelim lütfen donanımlara

  • Selam,
    Bu motoru açma konusunda bende takıntılıyım mesela ben 2 hafta içinde İstanbul dışına çıkcam Akçay'a gidicem bu motoru açmak için fırsat olabilirmi?
    Aracı daha dün aldım.
  • bence normal kullanmalısınız madem daha araç çok yeni ilk 250 km kadar parçaların birbirine yavaştan alışması için 100-110km yi bile fazla aşmamanızı öneririm. 250-600 km arası zorlamadan 120km civarlarında stabil kullanabilirsiniz. Ama çok sıkılırsanız hızlanma tabiki yapabilrsiniz fakat araç daha 0 motordayken uzun süreli ve aşırıya kaçmamasını şiddetle öneririm. Yani alıştırarak, bir anda depar atıp hızlı koşmaktansa ara ara hızlanrak yada hafif tempo koşmak gibi bu sürede motorunuzu rahatça kıvamına getirebilirisiniz. Yokuş aşağı rampalarda düşük vites devir 4-5bin civarlarınada aralarda getirebilrsiniz hemde bu sürecte yakıttanda tasarruf edersiniz. Malüm araç motor 0 ken başlarda yakıt konusunda biraz cömert davranıyor.

    Zaten kitapçığına bakarsanız orada da yeni motor kullanım önerileri mevcut. Belki yazdığı kadar özenmek sıkıcı olabilir ama tavsiyem ilk 500km en azından biraz daha sakin kullanım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MucosS -- 24 Mayıs 2013; 17:55:40 >




  • Bilgi için teşekkür ederim.Kullanan veya bilen insanlardan bilgi almak kitapçıktan daha doğru geliyor bana.
    Peki otomatik viteslerdede aynı şleyimi önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arizeus -- 24 Mayıs 2013; 18:55:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot206WRC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop



    Dostum üşenmedim oturdum senin çok donanımlı çok uygun dediğin KIA ceed premium ile auris premium modellerini karşılaştırdım.

    Fiyat,

    KIA 63548 TL
    Toyota 63600 TL

    52TL'lik fark için KIA daha uygun denemez herhalde.

    Çokca bahsettiğin donanım,

    Tüm listeye girmeden sadece farklardan bahsedelim,

    Lastik ebatları,
    Toyota 16"
    KIA 17"

    Viraja duyarlı farlar,
    KIA var
    Toyota Yok

    Elektrikli ve hafızalı sürücü koltuğu ve bel destek ayarı,
    KIA var
    Toyota Kısmen var (bel destek elektrikli gerisi manuel)

    Ön konsolda 12V güç kaynağı,
    KIA var
    Toyota ön konsol, arka koltuklar ve bagaj olmak üzere 3 adet var.


    Soğutmalı torpido gözü
    KIA var
    Toyota Yok

    Supervision gösterge paneli
    KIA var
    Toyota Yok

    sürücü diz hava yastığı
    KIA Yok
    Toyota var

    Boyun zedelenme riskini en aza indiren ön koltuk yapısı (WIL)
    KIA Yok
    Toyota var

    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
    KIA Yok
    Toyota Var

    Isıtmalı ön koltuklar
    KIA Yok
    Toyota var

    6.1" dokunmatik ekran
    KIA Yok
    Toyota var

    Gördüğün gibi donanım konusunda aslında iki araç arasında inanılmaz farklar da yok hatta bazı donanımlar birinde varken diğerinde yok ki bu durum her iki araç için de geçerli.


    Teknk Özellikler,

    Burada birebir karşılaştırmaktansa yorum yapmak isterim. Dizel cephesinde performans olarak KIA kesinlikle önde. 128 bg 1.6 motor performans olarak Toyota'dan çok daha verimli. Şanzıman olarak Toyota MMT şanzımanı nazlı ve bozulmaya çok daha müsait bir şanzıman. Bu görüşüm kişisel olarak tüm yarı otomatıik şanzımanlar için geçerli. Şanzıman konusunda sağlamlık olarak KIA yine önde, fakat performans aktarımı olarak tam otomatiklerin yarı otomatiklere göre ciddi kayıpları olduğu unutulmamalı. Tabii aradaki motor performansı farkı bunu önemsiz kılacaktır.
    Gelelim zurnanın zırt dediği yere, yani yakıt tüketimine. Şimdi dizel araç alacak vatandaş neden dizel alır? Ekonomi için. Dizelin benzine göre tüm dezavantajlarını karşılayan tek etken ekonomi. Burada Toyota yarı otomatiğin verdiği avantajla KIA'ya çok büyük bir fark atıyor.Gerek gerçek dünya kullanımında gerek fabrika değerlerinde ciddi yakıt farkı var ve bu durum şanzıman yapısı itibarı ile gayet normal.
    Dizel Toyota alıp çok kilometre yapan vatandaş şanzıman sorunları yaşayıp bunu garanti sonrası kendi cebinden ödese bile (yapacağı kilometreye göre değişmekle beraber) garanti süresince KIA'ya karşı yaptığı yakıt ekonomisi ile bu paraları çıkarmış olur.




    Sonuç,

    Kusura bakma ama ortaya koyduğun bütün önermeler çöktü


    Ekleme:

    Ortalama yakıt tüketimlerinden 100000 km'deki yatık farkını kabaca çıkardım,

    KIA 5.5lt / 100km
    Toyota 4.2lt / 100km

    Fark 1.3lt / 100km

    100000km'de fark 1300lt

    Güncel mazot fiyatı 4.06TL

    100000km'de fark

    5278TL





    dostum bu arada bende üşünmedim donanım özelliklerine tekrarbaktım..
    benim araç concept. 56 bin fiyatı var. toyota da 56 bine active alıyorsun.. yani benimkine nazaran bom boş bir donanım.. bu durumda donanım aşşa yukarı eşit dememek lazım.. model model incelemek lazım..

    birşey daha, sende mmt yi kabul etmişsin nazlı olduğunu.. hadi bozulmasın, araca 5 kişi bindimi yokuş çıkmaz o şanzıman.. hele yokuşta durdun mu kaldıramazsın.. bizzat ben yaşadım. hatta araçta kayın pederde vardı, inip itelim mi dedi, rezil olmuştum vallaa o zaman
    arada 5 bin tl yakıt farkı hesap etmişsin.. yaf o da otomatik şazıman farkı olsun.. yolda kalmaz, yorulmaz tükenmez bi şanzıman :)

    bu arada dizel otomatikten bahsediyorum ben..
    lütfen kimse üşenmesin, active m/m nin fiyatına ve donanımına, ceed concept in fiyatına ve donanımına baksın

    herkese yolda kalmayacakları bol keyifli sürüşler dilerim..
    ancak her mmt sahibi sıkıntısı olursa bana ulaşabilir, her daim yardım ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 25 Mayıs 2013; 10:48:54 >




  • Aracı kullananların yorumları sanırım daha objektiftir. Bana göre;

    1. Saat, eleştirmek için yorum yazanların en önemli dayanağı olmuş. Bu da demek oluyor ki çoğu kişi eleştirecek pek birşey bulamıyor. Bence bayağı da iyi duruyor. Özellikle de yolcuların tamamı için.
    2. En üst donanımdaki ön panel tamamında olsaydı; bu da ne ki? Bu görüntü hitler motor golf 6'da da var deyip burun kıvıranlar olurdu.
    3. Dizelde 1.4 yerine 1.6'yı ben de isterdim. Hele ki aynı vergiyi de ödececekken.
    4. Ekran muhteşem olmuş. Bluetooth dışında müzik için diğerlerini hemen hiç kullanmıyorum. Ses de bayağı doyurucu.
    5. Jantlar çok güzel. 5 kollu olması bir harika. Tabii bir AMG, bir Brabus değil :D
    6. Yakıt tüketimi bir harika. Alanya'ya gidecekken Golf evde yatardı, ben uçağa binerdim. Şimdi 700-800 TL yerine 350-400 TL ile kısmetse aracımla gidip geleceğim.
    7. Yokuş kalkış desteği güzel de bunu sık kullanmak frenin ömrüne zarar verir mi? Aslında kalkışta el frenini de hiç kullanmam :D
    8. Park için önemli olan arka taraftır bence. Ekranı çok güzel yapmışlar ve park sensörlerini bedava verseler almam diyebilirim. Araç öter mi, dii mi ya :D
    9. Beyaz trafikte çok olmasına ragmen Auris'e beyaz çok güzel gidiyor bence.
    10. Alacak olanlar pazarlığı iyi yapsın. Bayağı bir fiyat düşüyorlar. 54.400'den 51.500'e ısrar etmeden aldım. Daha uğraşsam
    400-500 TL daha indirebilirdim.
    11. Gerek sürücü ve ön yolcu, gerek arka yolcular mesafe ve yükseklikleri, gerekse bagaj oldukça yeterli duruyor. Şikayeti olanlar sanırım koltuk seviyesi, direksiyon ayarı, koltuk yakınlığı gibi ayarlarında hata yapıyorlar.

    HERKESE İYİ SÜRÜŞLER :D




  • Orhan baba bombalamis teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için özelliklerin kralı CRUISE CONTROL yıl 2013 toyota dizelde hala YOK, ve 1.4 motorda ısrarı anlamak mümkün değil , bu yüzden toyota liste dışı !
  • Cam tavan için yorum yazabilir misiniz ? Ben de active cam tavan düşünüyorum ama ses yapıyor gibi söylentiler duydum ? Yolda tıkırtı gibi sesler geliyormuş kapanma açılma da ses sorunu var mı ? yardımcı olur musunuz kullanan arkadaşlar
  • Cam tavanla ilgili şikayetler ses gelmesi şeklinde çok yoğun görünüyor. Ama benim aracımda olmuyor diyen de var. Ancak cam tavan açılır değil, sadece iç mekan aydınlatma amaçlı kardeş. Güvenlik ve yalıtım bakımından da sanırım araca yük. Görüntü güzel ama aracı aile amaçlı alıyorsanız active düz öneririm. Ayrıca karartma camlar için de polise de laf anlatmak zorunda kalmazsınız.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.