Şimdi Ara

Yeni cee'd PREMIUM (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
2
Favori
18.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Yapılan tartışma oldukça soyut, olaya biraz daha net yaklaşmak açısından; iki-üç modelin fiyatları karşılaştırılacak ise öncelikle modellerin donanımları eşitlenmeli, ardından benzer donanımdaki araçların fiyatları alt alta dizilmeli..

    Fiyatı üstte olan araç için istenen farka "marka primi", popüler deyimiyle price premium deniyor. Tüm markaların amacı, imajlarını yükselterek rakipleri ile aynı ürünün daha yukarı fiyattan satmak... Tartışmanın özünde Kia'nın mevcut durumu ile marka primi alamayacağı (ben vw, ford ya da başka markaya marka primi veririm diyenler) ile aynı donanımı daha uygun fiyata alırım şeklinde 2 ana fikir var.

    Unutmamak gerekki vw, ford, vs bu noktaya kısa sürede gelmedi, geçen yılların ardından bugünkü konumlarını sağladılar. Kia ise gördüğüm kadarıyla son yıllardaki atağı ile (Peter Schreyer'in dizaynın başına geçmesi, markaya bir karakter kazandırma çalışması, ürün kalitesindeki arttış gibi)satış adetlerini arttırmayı ve marka primi almayı amaçlıyor.

    Bu yolda da fena gitmediklerini 2012 yılı avrupa otomobil pazarındaki satış adedi artışları tasdikliyor gibi. Bir de Kia'nın sitesinden Yeni Ceed ile ilgili dünyanın önemli programlarının değerlendirmeleri aşağıdaki linkte. Bir kısmını inceledim, genel yorumları bu dizayn ve kaliteli ürün ile tüm hatchback'lere rakip olur Kia Ceed diyorlar..
    http://www.kiamotors.com/vehicles/ceed/gallery-media.aspx?scroll=true

    Tüm bunların yanısıra fiyat, marka vs. dışında araba alırken beğeni dediğimiz, herkese göre değişen bir etken olduğunu da atlamamak gerekli..

    Son olarak; ben de geçen ay 2011 model Opel Astra Classic aracımı satarak Kia Yeni Ceed Dizel Otomatik Concept paket araç aldım ve gayet memnunum..




  • gecenlerde bagdat caddesinde dururken gordum, cok harika bir arac olmus, en azindan disi. icini bilmiyorum. ama anormal guzel. resmen pesinden gitmek istedim.

    bu olayi kore, taninmayan marka gibi seylere dokmek komik oluyor.

    artik yeni dunyada yasiyoruz, ve koreliler onculerden birisi.

    ama sunda hemfikirim, fiyati hyundai i30 elite modeliyle en azindan ayni olmasi lazimdi, 63 degil 60.

    arti navigasyonu artik getirin, o ekrana navigasyon lazim. olmasi lazimdi.

    oyle bir ekran dururken, portatif navigasyon alip cama takmak, artik komedi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    dizel otomatık bıle olsa 63 verılır mı hele ceed e.
    duz vıteslı bmw o fıyatlara alınabılır hemde dızel bır serısı...

    Ayni ozellikleri BMW'ye ekleyince fiyati kaca cikiyor acaba?

    Bombos bir bmw ile dopdolu bir kia yi yanyana koysalar kimi alirsin
    Bos dedigimde ekran bile var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    dizel otomatık bıle olsa 63 verılır mı hele ceed e.
    duz vıteslı bmw o fıyatlara alınabılır hemde dızel bır serısı...

    Ayni ozellikleri BMW'ye ekleyince fiyati kaca cikiyor acaba?

    Bombos bir bmw ile dopdolu bir kia yi yanyana koysalar kimi alirsin
    Bos dedigimde ekran bile var...

    Aynı fiyatsa tabiki Kia. O ekran ne işe yarar bilmiyorum ama Navigasyon, geri görüş kamerası gibi çoğu özellik opsiyonel..




  • konu sahibine paylaşımı için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatına göre iyimidir nedir bilmem, ama tipi ve iç mekanı oldukça güzel geldi bana..
  • astra gibi hantal, 1,3 motora 50 binlira verilmez...araba dediğin gitmeli...golf ün boşuna 60 bin lira veripte ,,,ya cruese kontrol sonradan taktırılabilirmi, çıkma dijital klima olurmu..." diye forumlarad çare aramaktansa, veririm ceed de 60 bin tl basa bas kullanırım, beni diyende satarım arabayı...piyasada 30 bin tl etmeyecek üslenmiş oyuncakları, önüne marka takıp araba diye satıyorlar...kia nında sanırım bu kitle araba kullanıcılarına da pek minneti yok sanırım...erkek arabaya erkek fiyat veriyor...işine gelen alır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    dizel otomatık bıle olsa 63 verılır mı hele ceed e.
    duz vıteslı bmw o fıyatlara alınabılır hemde dızel bır serısı...

    Ayni ozellikleri BMW'ye ekleyince fiyati kaca cikiyor acaba?

    Bombos bir bmw ile dopdolu bir kia yi yanyana koysalar kimi alirsin
    Bos dedigimde ekran bile var...

    Aynı fiyatsa tabiki Kia. O ekran ne işe yarar bilmiyorum ama Navigasyon, geri görüş kamerası gibi çoğu özellik opsiyonel..

    secımıne saygı duyarım
    sahsen ben donanım delısı bırı değilim
    xenon ve güzel bır jant olsun,varsa da ıcınde ekranı olsun yeter.sonradan ben bır derı koltuk yaptırdın mı tamamdır.
    esp yok dıye o aracı almayanlardan değilim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Bir araç Astra'ya ancak bu kadar benzetilir

     Yeni cee'd PREMIUM

    Evet ikisinde de 4 adet tekerlek, 5 kapı, 2 far, 2 stop lambası, 2 sis farı, 6 tane de cam var.


    Şu iki aracın stop lambaları haricinde (onlarında kesinlikle tasarım formu farklı ama neyse) neresi birbirine benziyor bir ben anlamadım herhalde. Senin verdiğin fotoğraftaki iki aracın ön tasarımlarının birbiri ile alakası bile yok bana göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Bir araç Astra'ya ancak bu kadar benzetilir

     Yeni cee'd PREMIUM

    Evet ikisinde de 4 adet tekerlek, 5 kapı, 2 far, 2 stop lambası, 2 sis farı, 6 tane de cam var.


    Şu iki aracın stop lambaları haricinde (onlarında kesinlikle tasarım formu farklı ama neyse) neresi birbirine benziyor bir ben anlamadım herhalde. Senin verdiğin fotoğraftaki iki aracın ön tasarımlarının birbiri ile alakası bile yok bana göre.

    aynalarını unutmuşsun dostum, aynalarıda benziyor...aynalarını da astradan çalmışlar




  • Bugün test sürüşü yaptık Yeni Ceed e...Premium uda sordum..63 den başlayacak dedi..Artık ne kadar dogru bilmem

    Bu arada Ceed içi vs çok güzel, kalite..Ama motoru atak gelmedi.Otomatik dizeli kullandık...Kagıt üstünde güçlü ve torku yüksek ama yolda onu hissettirmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    dizel otomatık bıle olsa 63 verılır mı hele ceed e.
    duz vıteslı bmw o fıyatlara alınabılır hemde dızel bır serısı...

    Ayni ozellikleri BMW'ye ekleyince fiyati kaca cikiyor acaba?

    Bombos bir bmw ile dopdolu bir kia yi yanyana koysalar kimi alirsin
    Bos dedigimde ekran bile var...

    Aynı fiyatsa tabiki Kia. O ekran ne işe yarar bilmiyorum ama Navigasyon, geri görüş kamerası gibi çoğu özellik opsiyonel..

    secımıne saygı duyarım
    sahsen ben donanım delısı bırı değilim
    xenon ve güzel bır jant olsun,varsa da ıcınde ekranı olsun yeter.sonradan ben bır derı koltuk yaptırdın mı tamamdır.
    esp yok dıye o aracı almayanlardan değilim...

    İşte xenon ve güzel jant olsun dediğinde araç 70.000'in üstüne çıkıyor. (BMW)
    30.000 TL'lik araçta ESP aranmayabilir ama 50-60 bin verip ESP'siz araç almak salaklık olur. ABS işlevinin benzerini yapabilirsin ama ESP mümkün değil..




  • akıllı park sistemi ve elektrikli koltuklar bence olmasa da olur ama
    navigasyonlu dokunmatik ekran olmalıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    akıllı park sistemi ve elektrikli koltuklar bence olmasa da olur ama
    navigasyonlu dokunmatik ekran olmalıydı.

    Navigasyonu sonradan taktırabilirsin ama APA ve koltuklar olmaz..
  • k_t_destek:esp yı abartmayın.esp ye guvenerek mı arac suruyorsunuz.görende hayat memat meselesı dıyecek.olur guclu araba bır nevı.zaten gıtmıyor artık araclar.(1.6 dızeller ıcın).
    bence abs,esp den daha önemlı kat kat.o da olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    k_t_destek:esp yı abartmayın.esp ye guvenerek mı arac suruyorsunuz.görende hayat memat meselesı dıyecek.olur guclu araba bır nevı.zaten gıtmıyor artık araclar.(1.6 dızeller ıcın).
    bence abs,esp den daha önemlı kat kat.o da olsun...

    Benim aracımda ESP yok ama bundan sonra alırken mutlaka bu özelliğin olması gerekli benim için. Kesinlikle hayat memat meselesi bence. Araçlarda 4 ayrı fren pedalı olmadığı sürece ESP'nin yeri doldurulamaz. Dediğim gibi ABS'yi bir şekilde taklit edebiliriz ama ESP asla.
    http://www.youtube.com/watch?v=cIxeIKYEU-Q&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=_4m5lItAQrU&NR=1
    Özellikle 2. video neden hayat memat meselesi olduğunu açıklıyor..




  • allah aratmasın ne diyim.
    abs yı de nasıl taklıt edecez salıselık olaylar mevcut.pompalama yöntemı ıle bır derece ama yıne de tam olmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffate

    akıllı park sistemi ve elektrikli koltuklar bence olmasa da olur ama
    navigasyonlu dokunmatik ekran olmalıydı.

    Navi yok ama ekran renkli ve dokunmatik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun Premium versiyonuna baktik. Xenon harici cok dolu bir arac. Navigasyon yok ancak teyp renkli ekran ve dokunmatik. iPhone , Android tabanli telefonlarin cogunda zaten Navi var o yuzden bence cok buyuk bir eksik degil. i30'dan farkli olarak aynada degil teyp ekranindan geri gorus kamerasinin goruntulerini izlemek mumkun. Yine i30'da olmayan APA var. Supervision gosterge mukemmel. Hiz gostergesi komple renkli dijital ekran. Elektronik park ve arka havalandirmalar ile akilli giris sistemi diger artilari.
    Bu arac Audi amblemli olsa 100.000 TL sinirina dayanmisti.
    Xenon harici tek eksigi yuksek yakit tuketimi olsa gerek. Kisacasi acilmayan cam tavanli navili C4 59.000 lira iken bu araci almak daja mantikli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_t_destek

    Bugun Premium versiyonuna baktik. Xenon harici cok dolu bir arac. Navigasyon yok ancak teyp renkli ekran ve dokunmatik. iPhone , Android tabanli telefonlarin cogunda zaten Navi var o yuzden bence cok buyuk bir eksik degil. i30'dan farkli olarak aynada degil teyp ekranindan geri gorus kamerasinin goruntulerini izlemek mumkun. Yine i30'da olmayan APA var. Supervision gosterge mukemmel. Hiz gostergesi komple renkli dijital ekran. Elektronik park ve arka havalandirmalar ile akilli giris sistemi diger artilari.
    Bu arac Audi amblemli olsa 100.000 TL sinirina dayanmisti.
    Xenon harici tek eksigi yuksek yakit tuketimi olsa gerek. Kisacasi acilmayan cam tavanli navili C4 59.000 lira iken bu araci almak daja mantikli..

    xenon da koyarlarsa 60 eder.

    ya da benzinli premiumu da getirsinler.

    psikolojik sınırın altına inmeli.

    audi ,vw den çok bişey sunmadığı halde psikolojik sınırı marka imajı ile kırmış.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.