USB çoklayıcı kullanarak yapanlar var ama ben denemedim. Öncelikle Engineering Mode ayarlarına girmek gerekiyormuş. Engineering Mode / HMI Monitor / System / Connectivity adımlarından sonra "USB Hub" ON olarak değiştirilmesi gerekiyor. Böylece USB çoklayıcı çalışıyormuş. |
YENİ CITROËN C3 AIRCROSS ANA KONU(2021 MAKYAJLI KASA GELDİ) (148. sayfa)
-
-
Hayırlı olsun🙏🏻
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
DS 7 CROSSBACK ClubyoutubeHow to access engineering mode in a Citroën C3 / C3 Aircrosshttps://www.youtube.com/watch?si=PSYCXnsvfxC3VxwI&v=eARr7Re17jE&feature=youtu.be
Engineering mode girişi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Valla 5008 2022 de var bende,ben elektronik olarak çok bir eksiklik hissetmiyorum c3 Aircross da.Otomatik bagaj kapağı ve adaptif şerit takipden gayri ne var şöyle bir düşününce aklıma fark gelmiyor. Masajlı koltuk en gereksiz olay.C3 te kör nokta uyarısı yok bende,olanını bulamadım o zaman ve fakat 5008 deki de yan aynalar kameralı değil,arka kamera açısından bir araç kaybolduğu zaman aynalarımda ışık yanıyor.Yazılımsal yani.408 De kamera var mı yan aynalarda?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2018 model 3008 lerde iki tane usb vardı
Bir tanesi gizli idi. C3 de de benzer bir durum olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke... servise sorayım umarım vardır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Servisten bu sorunun cevabını alabileceğinizi düşünmüyorum. Ancak yine de sorun, bakalım cevapları ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar, 2022 model shine paket aracımda geri görüş kamerasında sorun yaşamaya başladım. Araç ilk çalıştığında kamera çalışıyor ancak bir müddet sonra kamera devreye girmiyor. Tekrar çalışması için aracın bir süre kapalı kalması gerekiyor. Benzer sorun yaşayan oldu mu acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba arkadaşlar, 2020 model 1.5bluehdi Exclusive Business paket araç alarak aranıza katıldım. Exclusive business paketin tüm donanımlarına nasıl ulaşabilirim? Aracı henüz teslim almadım ancak geri görüş, ön park sensörü, acil frenleme, katlanır ayna mevcut boş bir araç değil ancak shine kadar da dolu değil. Detaylı donanım bilgisine nasıl ulaşabilirim? Nadir bir donanım seçeneği galiba.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bezdumda -- 6 Şubat 2024; 21:21:20 > -
Eşimle almayı düşündüğümüz bir araç lakin dizel mi alsak benzinli mi pek karar veremedik. Tecrübeli olanlar bir öneri ya da değerlendirme yapabilir mi? Özellikle 30.000-50.000 km'lik dizel olanları alınır mı yoksa hiç riske girmeyip benzinli mi alalım?
-
Merhabalar kızım benzer bir şikayet olduğunu söyledi ama yanımıza geldiğinde ben kullanımda herhangi bir sıkıntı gözlemlemedim , muhtemelen kendi yaşadığı bölgedeki soğuk hava koşullarından olabilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Psa grubu aynı motorları kullanır 1.5 blueHdi motor birkaç yıl üstüste en iyi motor seçilmiştir gönül rahatlığıyla alabilirsiniz…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Günaydınlar, dediğiniz gibi hdi motor olsun, Renault'un dci motoru olsun oldukça başarılı motorlar ancak yeni araçlarda kullanılmayan motorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barcin35 -- 12 Şubat 2024; 8:28:48 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çünkü arıza yapmıyorlar , servislerde para kazanacak…
Ayrıcalıklar daha ucuza motor inşa edince hemen ona geçiyorlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1.2 puretech 2015, 2016, 2017'de ve son olarak Stuttgard'ta 2022'de "Yılın Uluslararası Motoru" seçilmiştir ve aynı motorlar bugün Peugeot, Citroen ve Opel sorunsuz kullanmaya devam ediyor kaldı ki kullanılan aisin şanzıman ile mükemmel uyum içerisinde. Para kazanmak için kötü ürünü piyasaya sürüyorlar algısı doğru değil. Dizel araçların karbon emisyon oranları sebebiyle üretimden kaldırıldığı ve Avrupa'da tercih edilmediği gerçeği ortadayken bu "servisler de para kazansın çünkü arıza yapmıyorlar." mantığı yanlış bir değerlendirme.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yeni araçlarda kullanılmıyorlar dediğiniz için ben de şakayla karışık bir varsayım yaptım. Aslında firmalar açısından tek önemli bir husus var motorun kaça imal edildiğidir. Ben halihazırda dizel motorlarda 1.5 blueHdi benzinli de ise sizin dediğiniz gibi 1.2 puretech motorun kullanıldığını biliyordum eğer yeni araçlarda bu iki motorun kullanılmadığını söylüyorsanız geriye de düşününce tek mantıklı sebep maliyet etkin bir motora geçilmiş olmasıdır diye düşünüyorum. Ha artık dizel üretilmiyor derseniz evet karbon salınımı ve avrupa standartlarından dolayı…
Aynı zamanda artık yeni gelen arabalardaki şanzımanda ona bakarsanız aynı şanzıman değil yani EAT marka tork Konvertörlü bir şanzıman değil başka markanın kuru tip çift kavramalı bir şanzımanı….
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Örneğin 2200 Euro ya imal ettirdiği motoru 1900 Euro’yu imal edebiliyorsa bir saniye düşünmeden o motoru geçiş yaparlar…
300 Euro çarpı binlerce otomobil deyince devasa bir fark ortaya çıkıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Eat japon aisin marka tam otomatik tork konvertörlü şanzıman degilmiydi ya
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kör nokta uyarıyı yan ayna altında kamera falan var da ordan mi alıyor veriyi yada radargibi birşey mi kör nokta çalışma sistemi nasil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mevcut Tam otomatik tork konvertörlü modeller için evet EAT yani aisin…. Ancak gerek 3008 gerek citröen için 2024 yılından itibaren çift kavramalı bir şanzımana geçileceği duyuruldu 1 sene kadar önce…. Yeni modeller yavaş yavaş giriş yaptıkça göreceğiz. Okuduklarımdan hatırladığım kadarıyla bu çift kavramalı şanzımanda gene aynı firmaya Aisin e imal ettirmek istedikleri ancak fiyat konusunda anlaşamazlarsa başka markaların çift kavramalısına geçiş yapılabileceği yönünde idi… sonrasını pek takip etmedim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X