Şimdi Ara

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
15 Misafir (3 Mobil) - 12 Masaüstü3 Mobil
5 sn
20.845
Cevap
385
Favori
1.596.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün kaporo yu verdiğim bayiden öğrendiğim kadarıyla arac kapalı gişe oynuyormuş. Citroen bu kadar talep bekliyor muydu bilmiyorum. Ancak aynı fiyat politikası ve tanıtım devam ederse ve araçta kronik bir sorun çıkmazsa bence 2. Elde de üzmez bu araba. Kronik sorun çıkma olasılığı motor ve şanzıman ikilisinden neredeyse imkansız. Çünkü psa da yıllardır kullanılıyor. Ancak bu arabaya özel süspansiyon, koltuk dizaynı, trim vs konularını yaşayarak öğreneceğiz.
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Konfor odaklı olduğu için muhtemelen trim sesleri üretim aşamasında üst sıralarda öncelik olarak tutulmuştur. Bu nedenle trim sorunu yaşanacağını düşünmüyorum ancak süspansiyon biraz benim de kafamı kurcalıyor, malum ülkemizin yolları ve 60 bin km sonra değişecek bunlar 10bin tl derlerse büyük sıkıntı. Motor ve şanzıman kesinlikle sorun çıkartacağını düşünmüyorum. 1.5 Dizeller PSA grubu Ford'a bile veriyor, kullanım alanı geniş ve kendisini ispatlamış bir motor.. İkinci el olarak umarım iyi olur. Bakalım ben de yarın fiyat almayı planlıyorum. Acaba siz ne kadara anlaştınız, pm atabilir misiniz ?
  • Aracını teslim alan var mıdır? Görüş ve yorumları bekliyoruz.
  • Aracı bende bayide test ettim.2 tane showroom'da araç vardı ikisi de satılmıştı.

    Aracın Dış tasarımı mükemmel. Bu sınıftaki rakiplerinden hatta kuzeni 3008'den çok daha iyi duruyor.Diğer suvların yanına çektiğinizde ( siyah rengi için konuşuyorum ) diğerleri sönük kalır bu kadar net.

    Özellikle farklı bir siyah rengi vardı, aracı çok iyi gösteren. C3 ve c3 aircross larda füme gri renkleride güzel duruyor.Bunda siyah gitmiş.

    Uzun yıllardır hoşuma giden , işte aracım budur dediğim yeni bir model görmemiştim ama c5 aircross tam olarak 12 den vurdu beni.Eksik eleştireceğim bir yanını bulamıyorum. Paketlerini detaylı incelemek lazım.

    Fiyatta rakiplerine göre gayet iyi konumlandırılmış.Motor kendini kanıtlamış, vites EAT8 , yazılımı v.s yeni. Yağını değiştir ömür boyu bin. c4 cactusdeki o iğrenç şanzımandan eser yok.


    Amaa biz Türk milleti olarak gider yine daha pahalı 3008 alırız , nissan qashqai alırız. Nabıcaz sitroyeni


    Eşe dosta anlatıyorum, klasik citroen o kadar edermiymiş.

    Keşke bütçem yetseydi bu araca. Bende C3 aircross ya da c3 alacağım şimdilik.

    İkisininde fiyatları oldukça arttı. Bayramda c3 lerin fiyatları daha uygundu şimdiye göre.

    İki aracın fiyatı arasında çok bir şey oynamıyor bende c3 aircross'a yönlendim.

    kısmet...

    Alana hayırlı olsun, test ve fotoğraflarınızı bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 22mert -- 13 Eylül 2019; 13:35:37 >




  • Bazen kimseyi dinlememek gerekiyor bence.. 3008'den her türlü üstün şu araç benim gözümde bagajı ve kullanışlığı özellikle.. EAT8 olmasa tartışılabilirdi ama DSG'si olanlar bile EAT'nin ne kadar iyi bir şanzıman olduğunu biliyor...
  • Herkese merhaba,
    Mevcut aracım olan BMW X1 sdrive aracımı satıp Peugeot 3008 veya Yeni Citroen C5 Aircross ile değiştirme aşamasındayım.
    Daha öncesinde 3008’i test etmiş ve genel anlamda başarılı bulmuştum. Bu sabah itibarıyla C5’i de uzun uzun test etme fırsatı buldum. Test aracı bin kmde shine donanımlı bir araçtı.
    Öncelikle C5’i hem mevcut aracımla hem de 3008’le kıyaslayarak incelediğimi belirteyim.

    Motor - şanzıman
    Bu ikiliyi zaten 3008’den biliyorsunuz. vitesin sarsıntısız geçişleri mevcut 3008 kullanıcıları için bilinen bir durum. Ancak benim için X1’deki meşhur zf’den sonra kesinlikle memnuniyet verici. Psa burada gerçekten çok iyi iş çıkarmış. Önceki nesil yarı otomatik şanzımandan sonra özellikle.
    Motor 3008’den biraz daha gitmeye istekli geldi. Aynı motor-şanzıman ikilisi, aynı platform araçlar oldukları halde üstelik C5 75 kg daha ağır olmasına rağmen 1 saniyeye yakın daha çabuk 100’e ulaşıyor.
    Dizel motorun gürültüsü 50 km hıza kadar kabinden duyuluyor. Daha üst hızlarda ses gelmiyor. Ben bu anlamda da C5’i beğendim.

    Yalıtım - kalite
    En beğendiğim kısım burası oldu diyebilirim.
    X1’den daha başarılı bir yalıtıma sahip araç. 120 km hızlara çıktığım tem yolunda kesinlikle kabine rüzgar ve yol sesi girmedi. Ki bugün İstanbul’da fena sayılmayacak bir rüzgar var. Bu anlamda zaten epey yüksek sürüş pozisyonuyla birleşen sessizlik size daha pahalı bir aracı kullandığınızı hissettiriyor. Malzeme kalitesi için şunu ekleyeyim. Aracı test etmeden önce inceleme videolarında sert ve yumuşak plastiğin aracın içine eşit şekilde dağıtıldığını görmüştüm. Kendi izlenimime göre sert plastikli kısımlarda bile çok iyi bir kalitenin peşine düşülmüş. Elinizle zorladığınızda çatırtı sesi gelmiyor.
    Cam tavanın kontrol butonunun olduğu tavan bölümünü yukarı elinizle zorladığınızda oynama yapmıyor. Ki bu bölüm x1’de de 3 serisinde de oynar.
    Öte yandan grip control tuşunun plastiği biraz aceleye getirilmiş. Çevirdiğinizde 3008’deki kadar iyi bir işçilik hissiyatı yok. Allahtan çok kullanılacak bir düğme değil.
    Sevmediğim bir başka özellikse sol alttaki sol ayak için uzatma bölümünün yarım olması. Ayağınızı tam olarak tutamıyorsunuz tasarımı yüzünden. Arkada kol dayama olmaması bir eksiklikken, koltukların 3’ünün de farklı farklı hareket ettirilebilmesi çocuklu aileler için büyük kolaylık.
    Ama benim için bu koltukları yatırıp kaldırması, öne çekip arkaya ittirmesi biraz fazla oyuncaklı.

    Konfor
    En merak ettiğim konu buydu. X1’den sonra 3008’in sportif tasarımı hoşuma gitse de C5 konfor anlamında bana ne söyleyecekti bunu görmek istedim. Özellikle üzerinde durulan süspansiyon kalitesi için çok farklı hissettiğimi söyleyemem.
    3008’de ne yakalanmışsa C5’te de aynısı diyebilirim. Ancak asıl etkileyici bulduğum kısım koltukların aşırı yumuşak dolgulu yapısı. Hiç akılda yokken uzun yola çıkartır insanı o kadar başarılı. Aracın klima performansı dış sıcaklığın 28 derece olduğu şartlarda aracı çok güzel iklimlendiriyor. Cam tavan perdesi ince olduğu halde. Hatırladığım kadarıyla 3008’in cam tavan perdesi daha kalındı.

    Multimedya
    Şahsi beğenidir ben gömülü ekranları çıkıklardan daha çok seviyorum. C5’in ekranı o yüzden bence 3008’den daha iyi duruyor. Oldukça geniş, parlaklığı ve dokunmatiği iyi. Ama kullanılan fontlar ve tasarım biraz C4 cactusteki eskimiş kırmızı font tasarımını hatırlatıyor. Çok detay bir konu benimkisi meslek hastalığı da olabilir.

    Tasarım
    3008’i daha agresif bulurdum. İlk kez C5’i canlı görünce fikrim değişti. Araç, boyutları itibarıyla ve ön kaput tasarımından dolayı çok heybetli duruyor. Tasarımını o kadar beğendim ki halojen farı bile içselleştirdim.
    Showroomda duran platinum gri aracı çok beğendim. Renk paketiyle airbumpları ve üst tavan raylarını kırmızı da alabiliyorsunuz. Böylece oldukça farklı kombinasyonda bir sürü araç
    Testten döndüğümde platin gri aracın üzerine satıldı levhasını koyup aracı kilitlediler, araca olan talep de bu boyutta.
    Satılan araç 196’dan satılmış, yeni gelecek en erken parti ekim başı teslim gözüküyor şu anda verilen fiyat 198 ancak teslim aşamasındaki kura göre güncellenecek şekilde.

    Sanırım ben kararımı verdim. Ve aylar süren audi A3 mü, 3008 mi, Subaru XV mi, C5 mi sorumun cevabını buldum.
    Darısı diğer herkesin başına.




  • Citroen C5 Aircroos ve Peugeot 3008’in euroncap çarpışma raporları. C5 Aircross güvenlik paketiyle daha yüksek skorlar almış. Sürücüyü, ön yolcuyu ve arkadaki yolcuları koruması iyi ve yeterli seviyelerde. Sadece sürücü sağ bacağı koruması zayıf. Bunda sürücü diz hava yastığı olmayışının payı büyük.
    Aşağıda test raporlarını bulabilirsiniz.

    3008
    https://cdn.euroncap.com/media/48390/euroncap-2016-peugeot-3008-5008-datasheet.pdf

    C5 Aircross
    https://www.euroncap.com/tr/results/citroën/c5-aircross/35027




  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    2009 bravo aracımda bile diz hava yastığı vardı. Işte hep bütün bunlar maliyet kaygısı....
  • Hiç aklımda yokken aklıma girdi bu araç özellikle konfor kısmıyla. F30 40. yıl aracım var çok memnunum ama aile için bu tip bir araç bakarken bunu gördüm. Gidip test edeceğim.
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Bu biraz da üreticilerin rekabette kendilerini nasıl farklılaştırmak istedikleriyle ilgili.
    2013 model BMW X1 aracımda sürücü diz hava yastığı yok, bluetooth üzerinden Spotify dinleyemiyorum, auto hold yok.
    ama sundukları kendi sınıfında başa güreşmesi için yeterli.

    Bugün Volvo V40'a baktım, aracın içindeki orijinal kehribar renk deri koltukların kokusu ve materyal kalitesi
    premium denen araçları, neden diğerlerinden başka bir yere koymamız gerektiğini anlatıyordu.
    Öte yandan araç 2012 yılında geliştirildiğinden, oldukça kötü bir el freni tasarımı ve üretimden kaldırılacağı için
    görece 2.elde yüksek bir değer kaybı yaşatacağından üzerinde çok durmadım.

    C5 Aircross bence Premium gibi davranmaya çalışmıyor. İçine bindiğinizde endüstrinin top seviyesinde olduğunuzu zaten düşünmüyorsunuz.
    Ama ne veriyorum, karşılığında ne alıyorum gözüyle bakıldığında sürücü ve ailesini mutlu edecek birkaç alternatiften biri.

    Kartal'daki bayi 198 fiyat verirken, Çekmeköy Bayraktar 200 verdi.
    Sustalı anahtarla çalıştırma, auto hold'un olmayışı, sürücü diz hava yastığı, halojen farlar beni biraz düşündüren detaylar.

    Testte şerit takip asistanını deneyimledim. 70 km hızın üzerinde devreye giriyor ve fena çalışmıyor.
    Kontrol kaybından ürkenler için biraz endişe verici bir hali var tabii. Şehir içinde değil ama şehirler arasında daha kullanışlı olacaktır.

    Fransa resmi sitesinden öğrendiğim kadarıyla 70 km hıza kadar yayaları görüp otomatik frenleme yaparken 80 km hıza kadar olan sürüşlerde öndeki aracı görüp otomatik frenleme yapabiliyor.
    Buradaki bayilerde bu güvenlik özellikleriyle ilgili farklı cevaplar aldım. Kimisi tam frenleme yapmıyor derken kimisi sürücünün bayılma, tepki vermeme gibi durumlarında sistem devreye giriyor şeklinde sistemi açıkladı.

    Benim genel araştırmalarımda gördüğüm kadarıyla C5 Aircross'un aktif güvenlik sistemi, Subaru XV'de bulunan i-sight kadar etkili çalışmıyor.
    i-Sight o kadar başarılı ki sistemi Volvo'ya satmışlar. Dikiz aynasının sağ ve solunda iki adet oldukça büyük lensli kamera var.
    C5'te ön camın ortasında ayna paralelinde tek kamera.

    Bir de başka bir detay, hgs etiketini nereye yapıştıracağımı bilemediğimi fark ettim. 3008'de ve C5 Aircross'ta ayna arkasındaki koyu kısma koymayınca çok ortada duruyor.
    3008 sahiplerinin bir kısmı çıkma ekranın arkasına yapıştırıyor.

    Aracım satılır satılmaz siparişimi vereceğim, umarım o döneme kadar fiyatlar daha da artmaz. Talep biraz canlanınca fiyatları yükseltmeye başlıyorlar.




  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    Herşey güzel de 200 bin + para verip halojen farlı araca binilmez. Muhtemelen ilk partiden sonra ya da 2020 araçları led farlı gelir.
  • youngeagle86 kullanıcısına yanıt
    Güzel hoş diyorsun da; dizel otomatik hangi suv da led veya bixenon farli versiyonu 200 bin tl ye veriliyor?
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Ne olursa olsun halojen farlı araca ben o parayı vermezdim. Emin ol aldıktan sonra hep içine dert olacak o konu. Yaşadım biliyorum.
  • youngeagle86 kullanıcısına yanıt
    Işte bende onu diyorum. Bu c5 aircross a özel bir durum değil. Comfort tiguan bile 250 den başlıyor. Ve arabada donanım namına birşey yok. Üstelik benzinli. Ancak 190 a ateca alabilirsin. Ya da karoq.
  • youngeagle86 kullanıcısına yanıt
    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    Bu fotoğrafı New york’tayken çekmiştim. Gördüğüm birçok X1 halojen farlıydı.

    Benim motivasyonum böylesi bir parayı harcarken sahip olabileceğim en son teknolojiye sahip olmaktan yana. Apple car play, dokunmatik ekran, yarı otonom sürüş özellikleri vs bunları alıp led farı bırakmak bir türlü olmuyor derken bu fotoğraf geldi aklıma. Dış görünüş konusunda kendim de dahil biraz saplantılıyız sanırım. Led olmasa da olur ne yapalım.




  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    Ben A4 almıştım 2016 model en üst donanım onun arka farlar halojendi ön farlar da xenondu, 2017 modellerinde arka farlar ve ön farlar komple led oldu. Sırf o yüzden arabayı 12 bin km'de iken sattım. İnsana dert oluyor böyle şeyler.
  • Citroen C5 Aircross Feel Adventure Platin Gri için kaporayı yatırdım.
    Araçta Feel Adventure'a ek olarak deri koltuk ve siyah tavan var.
    Ekim başı teslim gözüküyor, kısmet bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    Citroen C5 Aircross Feel Adventure Platin Gri için kaporayı yatırdım.
    Araçta Feel Adventure'a ek olarak deri koltuk ve siyah tavan var.
    Ekim başı teslim gözüküyor, kısmet bakalım.
    hayırlı olsun
    ne kadara aldınız?
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Bu arada sizin aracınız da hayırlı olsun, teslimat tarihi ve donanım neydi sizde?
  • alpernative A kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler. Sizin için de hayırlı olsun şimdiden.
    Teslimat net zaman yok. Ancak eylül sonu gibi olacak sanırım. Donanım Shine +Otoyol Destek +19 inc jant olarak geliyor.
    Teslimat sürecinde bende benim arabanın satış işlemlerini halletmeyi planlıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.