Şimdi Ara

Yeni Clio 0.9 rampada gidiş ve klima, devir durumu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
5.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    0.9 TCE Turbo destekli bir motor olduğu için teknik verileri açısından ortalama bir 1.4 motor gibi performansa sahip. Kendim kullanmadım ama youtube da videolarını seyrettim, 4. viteste 170 yapan bi abi vardı hatta. Perfromansının kötü olacağını düşünmüyorum. Tabi vitese dikkat etmek gerekir. Kaldi ki aynı motorun 100cc fazlasını Focus kullanıyor... Arada 300 kg var.

    1.0 Motor Ford Focus 3 >> 1306 kg.
    0.9 Motor Renault Clio 4 >> 1009 kg.


    clio 0.9 90hp focus 1.0 125 hp arada far var
    clioda 11.2 kiloya 1 beygirr duser iken focusta 10.44 kiloya 1 beygir duser.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rampayı çıkması tork ile alakalı

    Yüksek bir torkuda yok ama hafif olduğundan bi sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum
  • Araç bildiğim kadarıyla 5 vites. Öyle olduğu için uzun yolda 100km'yi geçemeyeceksiniz. Çünkü tüketim devirden dolayı fazla olacak.

    120-130km/s civarı hızlarda uzun yol yapmak istiyorsanız, 6 vitesli bir araç bakın.

    5 ileri araçların devri kapanmak üzere.
  • 100 ü geçince bence tüketimde aşırı bi artış olmaz broadway bile 90 da 3000 devire geliyor 110-120 km de 7,5 civarı yakıyor
  • hocam 135 tork 1 ton luk bı aracı rahat kaldırır.clıo 4 u kullanmadım ama turbolu torku yuksek arac kesınlıkle rampada sorun yasamaz.1.6 1300 kılo arabaları 145 150 tork cekıyorsa rampada 135 torkda 1 tonu ceker.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Araç bildiğim kadarıyla 5 vites. Öyle olduğu için uzun yolda 100km'yi geçemeyeceksiniz. Çünkü tüketim devirden dolayı fazla olacak.

    120-130km/s civarı hızlarda uzun yol yapmak istiyorsanız, 6 vitesli bir araç bakın.

    5 ileri araçların devri kapanmak üzere.

    Katılıyorum, tüketimden ziyade bile o motor sesi kafa ütülüyor.
    Araç benzinli ve 6 vitesse bile 120 km. de en fazla 3000 devir çevirmelidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Araç bildiğim kadarıyla 5 vites. Öyle olduğu için uzun yolda 100km'yi geçemeyeceksiniz. Çünkü tüketim devirden dolayı fazla olacak.

    120-130km/s civarı hızlarda uzun yol yapmak istiyorsanız, 6 vitesli bir araç bakın.

    5 ileri araçların devri kapanmak üzere.

    Katılıyorum, tüketimden ziyade bile o motor sesi kafa ütülüyor.
    Araç benzinli ve 6 vitesse bile 120 km. de en fazla 3000 devir çevirmelidir...

    Araç 5.viteste 3000devirde zaten 120 ile gidiyor. Vites oranları yeterince uzun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Araç bildiğim kadarıyla 5 vites. Öyle olduğu için uzun yolda 100km'yi geçemeyeceksiniz. Çünkü tüketim devirden dolayı fazla olacak.

    120-130km/s civarı hızlarda uzun yol yapmak istiyorsanız, 6 vitesli bir araç bakın.

    5 ileri araçların devri kapanmak üzere.

    Katılıyorum, tüketimden ziyade bile o motor sesi kafa ütülüyor.
    Araç benzinli ve 6 vitesse bile 120 km. de en fazla 3000 devir çevirmelidir...

    Araç 5.viteste 3000devirde zaten 120 ile gidiyor. Vites oranları yeterince uzun.

    O zaman gayet yeterli olmuş bu araca 5 vites.




  • Clio 2 1.4 98bg aracıma kıyasla hemen hemen aynı gelmişti bana, sadece eğimli yollarda alıştığımın aksine 1 vites küçülterek yol almıştım ki pek hoşuma gitmedi. Devirli kullanımda performans adına bir eksik hissetmezsiniz fakat yakıt tüketimi de bir o kadar artıyor. Ben tercihimi 1.5Dci'den yana kullandım en azından yakıt değerlerinde sürprizle karşılaşmıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigitozcan -- 17 Şubat 2013; 12:57:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    0.9 TCE Turbo destekli bir motor olduğu için teknik verileri açısından ortalama bir 1.4 motor gibi performansa sahip. Kendim kullanmadım ama youtube da videolarını seyrettim, 4. viteste 170 yapan bi abi vardı hatta. Perfromansının kötü olacağını düşünmüyorum. Tabi vitese dikkat etmek gerekir. Kaldi ki aynı motorun 100cc fazlasını Focus kullanıyor... Arada 300 kg var.

    1.0 Motor Ford Focus 3 >> 1306 kg.
    0.9 Motor Renault Clio 4 >> 1009 kg.


    aynı motor derken hacim olarak aynımı yoksa yapısı ve üretim tekniği malzemesi vs.. bunlardamı aynı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    0.9 TCE Turbo destekli bir motor olduğu için teknik verileri açısından ortalama bir 1.4 motor gibi performansa sahip. Kendim kullanmadım ama youtube da videolarını seyrettim, 4. viteste 170 yapan bi abi vardı hatta. Perfromansının kötü olacağını düşünmüyorum. Tabi vitese dikkat etmek gerekir. Kaldi ki aynı motorun 100cc fazlasını Focus kullanıyor... Arada 300 kg var.

    1.0 Motor Ford Focus 3 >> 1306 kg.
    0.9 Motor Renault Clio 4 >> 1009 kg.


    aynı motor derken hacim olarak aynımı yoksa yapısı ve üretim tekniği malzemesi vs.. bunlardamı aynı ?

    Aynı motor derken, teknoloji ve çalışma prensibi bakımından demek istedim.

    İkisi de 3 Silindirli, ikisi de Turbo beslemeli, intercooler'lı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 'emre'


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    0.9 TCE Turbo destekli bir motor olduğu için teknik verileri açısından ortalama bir 1.4 motor gibi performansa sahip. Kendim kullanmadım ama youtube da videolarını seyrettim, 4. viteste 170 yapan bi abi vardı hatta. Perfromansının kötü olacağını düşünmüyorum. Tabi vitese dikkat etmek gerekir. Kaldi ki aynı motorun 100cc fazlasını Focus kullanıyor... Arada 300 kg var.

    1.0 Motor Ford Focus 3 >> 1306 kg.
    0.9 Motor Renault Clio 4 >> 1009 kg.


    clio 0.9 90hp focus 1.0 125 hp arada far var
    clioda 11.2 kiloya 1 beygirr duser iken focusta 10.44 kiloya 1 beygir duser.

    Sadece HP olarak düşünme, arkadaş rampa da ki performansını sormuş, Clio 135Nm Focus 170Nm

    Clio 0,133 Nm/Kg
    Focus 0,13 Nm/Kg

    arada pek fark yok...

    Ha 0-100 olarak focus daha iyi olabilir o ayrı




  • çoğu 1.4 lere göre daha performanslı bir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 'emre'


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    0.9 TCE Turbo destekli bir motor olduğu için teknik verileri açısından ortalama bir 1.4 motor gibi performansa sahip. Kendim kullanmadım ama youtube da videolarını seyrettim, 4. viteste 170 yapan bi abi vardı hatta. Perfromansının kötü olacağını düşünmüyorum. Tabi vitese dikkat etmek gerekir. Kaldi ki aynı motorun 100cc fazlasını Focus kullanıyor... Arada 300 kg var.

    1.0 Motor Ford Focus 3 >> 1306 kg.
    0.9 Motor Renault Clio 4 >> 1009 kg.


    clio 0.9 90hp focus 1.0 125 hp arada far var
    clioda 11.2 kiloya 1 beygirr duser iken focusta 10.44 kiloya 1 beygir duser.

    Sadece HP olarak düşünme, arkadaş rampa da ki performansını sormuş, Clio 135Nm Focus 170Nm

    Clio 0,133 Nm/Kg
    Focus 0,13 Nm/Kg

    arada pek fark yok...

    Ha 0-100 olarak focus daha iyi olabilir o ayrı



    torklari ayni denilebilir birim basina. lakin beygiri ve motor hacmi focusn daha iyi oldugundan her durumda focus onde gelir. yokustada son hizdada veya 0-100 dede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aracı test ettim bizde 1.6 105 ps astra var. Hemen hemen aynı gücü ve ivmeyi aldım. Beklentiniz standart bir sürüşse fazlasıyla tatmin edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Premiumasas


    çoğu 1.4 lere göre daha performanslı bir motor.

    Yani, eski aracım Accent ERA 1.4'tü 97 HP. Tork 128 NM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.

    Aynen sizin gibi dusunuyorum.
    Ekleme yapayım gaza dokununca yakıyor baya.

    +1
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.