Şimdi Ara

Yeni Clio 0.9 rampada gidiş ve klima, devir durumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
5.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Yeni Clio 0.9 90 beygir aracın rampa yolda gidişinde veya klima açıkken gidişinde sıkıntı olur mu? Yani çekişten düşer mi veya fazla mı yakar? Bir de normal yolda giderken 100'ü geçtiğimizde devir 2500'ü aşar mı? Yani 100 aşıldığında benzini içer mi?



  • 0.9 TCE Turbo destekli bir motor olduğu için teknik verileri açısından ortalama bir 1.4 motor gibi performansa sahip. Kendim kullanmadım ama youtube da videolarını seyrettim, 4. viteste 170 yapan bi abi vardı hatta. Perfromansının kötü olacağını düşünmüyorum. Tabi vitese dikkat etmek gerekir. Kaldi ki aynı motorun 100cc fazlasını Focus kullanıyor... Arada 300 kg var.

    1.0 Motor Ford Focus 3 >> 1306 kg.
    0.9 Motor Renault Clio 4 >> 1009 kg.
  • Renaultun motorunu test etmedim ancak aynı gün içinde focus 1.0 lt ecoboost ve 1.6 elentra testlerine çıktım. Focustan sonra elentra eşşek niyetine gidiyor gibi geldi. Renaultunda bu ayarda olacağını düşünüyorum. Düşük devirden itibaren güzel bir çekiş sağlar, hacmine takılmayın.
  • Çekişi gayet yeterli.

    İncelemenizi tavsiye ederim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_66705817/tm.htm
  • Yakıtı nasıl olur acaba?
  • Bizzat test ettim. Ben, müşteri temsilcisi ve bir arkadaşla beraber. Yokuş yukarı da çıktık ama fazla dik bir yokuş değildi.

    Motor kesinlikle 0.9cc olduğunu belli etmiyor gitmeye çok istekli ve güzel devirleniyor. Klima açık denemedim ama turbo desteğinden dolayı klimanın performansı etkileyeceğini düşünmüyorum ama yakıtı muhakkak etkiler.
  • Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    Yakıtı nasıl olur acaba?

    apaçi gibi kullanmadıktan sonra yakıtı gayet makul araçlardır.
    Ayrıca turbo olduğundan rampada vs sıkıntı yaratmaz.
    Ben 1.33 corollayla klima açık zorlanmadan rampa çıkıyorum,o kasayla tce gibi bir motor çok rahat alır rampayı.
    Bütün mesele aracı doğru viteste kullanmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    Yakıtı nasıl olur acaba?

    apaçi gibi kullanmadıktan sonra yakıtı gayet makul araçlardır.
    Ayrıca turbo olduğundan rampada vs sıkıntı yaratmaz.
    Ben 1.33 corollayla klima açık zorlanmadan rampa çıkıyorum,o kasayla tce gibi bir motor çok rahat alır rampayı.
    Bütün mesele aracı doğru viteste kullanmak.

    Vitesi 2500 devirde mi değiştirmek lazım sizce bu araba için?
  • Çok defa test ettim. 90 Beygirin hakkını veren bir motoru var. Klima açıkken bile bir performans kaybı hissetmiyorsunuz. Bir bayiye gidip test etmenizi öneririm.
  • fiyatları ne bu keretanın. Kafama yatmıyor değil hani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    Vitesi 2500 devirde mi değiştirmek lazım sizce bu araba için?

    araçlarda bildiğim kadarıyla vites değişim göstergesi var.
    ona uyarsanız daha makul bir tüketimle karşılaşırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.

    Aynen sizin gibi dusunuyorum.
    Ekleme yapayım gaza dokununca yakıyor baya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.

    Aynen sizin gibi dusunuyorum.
    Ekleme yapayım gaza dokununca yakıyor baya.

    Yani 2500 deviri aştığımızda fena yakar demek gerekiyor. Bir de beşinci viteste 100 geçildiğinde aynı durum geçerli tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.

    Aynen sizin gibi dusunuyorum.
    Ekleme yapayım gaza dokununca yakıyor baya.

    Yani 2500 deviri aştığımızda fena yakar demek gerekiyor. Bir de beşinci viteste 100 geçildiğinde aynı durum geçerli tabi.

    Hocam clio testi yapmıştım bir kac ay önce.
    90 bg lik dizel ve benzinlisini. Dizeli daha başarılı bulmuştum. Hatta benzinli aracın degerleri 1.4 atmosferik motorlara benziyor. Turbo var diye cok güvenmemeli zaten torq degeri kendini belli ediyor.
    Kardeş şimdi hatırladım seni hala arayışda mısın ya ?
    Bu aracın alt devirlerini cansız bulup turbo boşluğunun fazla olduğunu söylemiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.

    Aynen sizin gibi dusunuyorum.
    Ekleme yapayım gaza dokununca yakıyor baya.

    Yani 2500 deviri aştığımızda fena yakar demek gerekiyor. Bir de beşinci viteste 100 geçildiğinde aynı durum geçerli tabi.

    Hocam clio testi yapmıştım bir kac ay önce.
    90 bg lik dizel ve benzinlisini. Dizeli daha başarılı bulmuştum. Hatta benzinli aracın degerleri 1.4 atmosferik motorlara benziyor. Turbo var diye cok güvenmemeli zaten torq degeri kendini belli ediyor.
    Kardeş şimdi hatırladım seni hala arayışda mısın ya ?
    Bu aracın alt devirlerini cansız bulup turbo boşluğunun fazla olduğunu söylemiştim.

    Yok ya ben araba alalı 10 ay oldu. Palio 1.2 16V lpgli. Yakıtı da iyi. :) Yeni clio dikkatimi çekti de o bakımdan bu başlığı açtım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.

    Aynen sizin gibi dusunuyorum.
    Ekleme yapayım gaza dokununca yakıyor baya.

    Yani 2500 deviri aştığımızda fena yakar demek gerekiyor. Bir de beşinci viteste 100 geçildiğinde aynı durum geçerli tabi.

    Hocam clio testi yapmıştım bir kac ay önce.
    90 bg lik dizel ve benzinlisini. Dizeli daha başarılı bulmuştum. Hatta benzinli aracın degerleri 1.4 atmosferik motorlara benziyor. Turbo var diye cok güvenmemeli zaten torq degeri kendini belli ediyor.
    Kardeş şimdi hatırladım seni hala arayışda mısın ya ?
    Bu aracın alt devirlerini cansız bulup turbo boşluğunun fazla olduğunu söylemiştim.

    Yok ya ben araba alalı 10 ay oldu. Palio 1.2 16V lpgli. Yakıtı da iyi. :) Yeni clio dikkatimi çekti de o bakımdan bu başlığı açtım.

    Pardon sen lastik arıyordun. Burdurdaydin degil mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: korfezgunesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Bahsi geçen aracı kullandım test ettim.

    Uçan kaçan bir araç değil ancak performans olarak gayet yeterli.

    Turbo benzinli bir araca göre turbo boşluğu biraz fazla geldi sadece.

    Aynen sizin gibi dusunuyorum.
    Ekleme yapayım gaza dokununca yakıyor baya.

    Yani 2500 deviri aştığımızda fena yakar demek gerekiyor. Bir de beşinci viteste 100 geçildiğinde aynı durum geçerli tabi.

    Hocam clio testi yapmıştım bir kac ay önce.
    90 bg lik dizel ve benzinlisini. Dizeli daha başarılı bulmuştum. Hatta benzinli aracın degerleri 1.4 atmosferik motorlara benziyor. Turbo var diye cok güvenmemeli zaten torq degeri kendini belli ediyor.
    Kardeş şimdi hatırladım seni hala arayışda mısın ya ?
    Bu aracın alt devirlerini cansız bulup turbo boşluğunun fazla olduğunu söylemiştim.

    Yok ya ben araba alalı 10 ay oldu. Palio 1.2 16V lpgli. Yakıtı da iyi. :) Yeni clio dikkatimi çekti de o bakımdan bu başlığı açtım.

    Pardon sen lastik arıyordun. Burdurdaydin degil mı ?

    Bir aralar Burdurdaydım. Şuan Bursa. :)




  • Verdiği tork gayet tatmin edici, aracın çekip çekmemesi hacme bağlı değildir ki... Tork ne kadar iyiyse o araç çeker..

    135Nm torku düşük devirlerden itibaren veriyor. Bir 1,4 motor gibi bir araç. hatta 1.4 araç atmosferik olması sebebiyle torku yüksek devirlerde veriyor. 1000kg araç için gayet de çeker...

    Yalnız biraz beklerseniz 1.2TCe+EDC gelecek diyorlar. Böyle bir söylenti var. 115hp ve daha yüksek bir tork'a sahip.
    0.9TCe bile yeterli bence. Düzgün kullanımda dizelleri kıskandırır bence. hem daha konforlu, bakım maliyeti ucuz hem de neredeyse aynı yakıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 17 Şubat 2013; 2:49:59 >
  • 1.4 atmosferik ile 0.9 aracı kıyaslamayın özellikle max tork ve beygir gücüne bakarak. Atmosferikler 4000+ devirlerde o gördüğünüz değerleri veriyor şehiriçinde bu tarz kullanımlar pek yapılmadığı için turbo araç bu konuda daha avantajlı olacaktır.

    Soruya gelirse 1.4 85ps benzinli araba ile 4. vitesi göremediğim rampalarda 0.9 tce rahat rahat görüyor üstüne klima açıkken.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.