Şimdi Ara

Yeni Clio Hakkında # Gerçekten Göz Alıcı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
4.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşım burda detaylı var incelemem......... kesinlikle al düşünme fazla... 0.9 icon dışında hiçbir versiyonu tavsiye etmem fiyat/donanım aracı budur...
    *******************
    http://forum.donanimhaber.com/m_69697849/mpage_1/key_/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.

    Millet zaten yaris yapmak icin almiyor.
    135 Nm torklu, 12,5 saniye 0-100 u olan bi araba.
    Gayet ideal, sehir ici arabasi.
    Siz 2.0 araclara bakin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine


    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.

    Millet zaten yaris yapmak icin almiyor.
    135 Nm torklu, 12,5 saniye 0-100 u olan bi araba.
    Gayet ideal, sehir ici arabasi.
    Siz 2.0 araclara bakin.

    Bizde yarış yapmak için almıyoruz zaten yarış yapmak için alsak gidip renault alacak halimiz yok:)
    Ama sonuçta şöförlük biraz serilik, akıcılık ve yaratıcılık isteyen bir iştir.
    Bayanlar gibi 3 şeritlik yolu 2 şerit gibi kullanıp ana yolda 35-40km hızla giderek araba sürülmesine sıcak bakmıyorum.
    Gerçi dediğin gibi birazda karakter önemlidir bu noktada. Tansiyonu hep düşük, kalp atışları yavaş, soğukkanlı bi insan için ideal bi araba olabilir.
    Karakterini yansıtabilir. Fakat ben 1.4 85 beygir 200Nm Tork'lu Opel Astra' da anca zevk alabiliyorum.
    1.4 75 hp dizel Peugeot 206 ile "mümkün olan en uç noktada" kullandığım halde istediğim verimi elde edemiyorum.
    Araba dediğin gaza bastığı zaman gidebilmeli
    Tabi tercih meselesidir bu. Benim Q7, x6, bmw 3.20d, 5.20d kullanan tanıdıklarımda var, daha 80km hızı geçtiklerini görmedim. Çok sakinler. Gerçekten çok relax. O arabalar bende olsaydı mobese kayıtlarına el sallardım resmen arabanın dikiz aynalarıyla.


    + Ekleme;
    Yanlış anlaşılma olmasın. Şimdi madem düşüncelerin bunlar neden bu topici açtın, bu başlığı attın diye düşünenler olabilir. Ben sadece 0.9 motoru hakkında bunları düşünüyorum. Bana göre yeni Clio' nun en güzel motoru 1.5 dizel 90 beygirlik olanı. Gayet başarılı ve yeterli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GökaLp. -- 28 Şubat 2013; 8:46:03 >




  • Arkadaşlar bilen biriniz fotoshop ile şu öndeki renault amblemini başka bir marka ile değiştirip konuya koyabilir mi lütfen?

    Araba güzel, evet. yandan güzel, arkadan güzel.
    Önden de güzel belki ama gözüm o kocaman reno amblemine kayınca araba birden çirkinleşiyor.

    Ya da topluca renoya mail atalım. Logoyu değiştirsin, başka bişey yapsın. yada hiç koymasın.
  • Ayrica duz 0.9 degil. Turbolu.
    Gayet yeterli bir motor bu kasaya. Bi kullanin anlayacaksiniz. 180 Km hiza kadar kasmadan cikabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.


    araç turbo.
    düşük devirde yüksek torka sahip,yani kalkışta falan sıkıntısı yok.
  • Hep alman arabası kullanan biri olarak asla fransız arabası almam diyordum ama bu clio gerçekten olmuş.. fiyatı ve görünüşüyle beni bile gerçekten düşündürmeye başladı :) icon modellerinde 2012 yılında gelen araçlarda arka camlar manueldi ama şimdiki 2013 lerde otamatik ve aynalarda katlanır ayna.. bu fiyata bu dolukta başka arac yok b sekmentinde, kullanımıda çok iyi ve seri arac 0.9 motor turbolu olandan bahsediyorum..
    şuan sıfır araç almayı düşünen birisi olarak golf 7- leon 2013 fr ve 2012 kasa fr aracın arasına alternetif olarak yeni clio da var.. bu araçlar ile clio arasında uçurum var biliyorum ama c sekmenti düşünen birisi icin b sekment clio giriyorsa buda clionun başarısıdır bence.. bu sefer gerçekten olmuş tasarımcısını tebrik etmek gerekir.. kimse yanlış anlamasın ne reno çalışanıyım nede reno fanıyım herkese saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine


    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.

    Millet zaten yaris yapmak icin almiyor.
    135 Nm torklu, 12,5 saniye 0-100 u olan bi araba.
    Gayet ideal, sehir ici arabasi.
    Siz 2.0 araclara bakin.

    Bizde yarış yapmak için almıyoruz zaten yarış yapmak için alsak gidip renault alacak halimiz yok:)
    Ama sonuçta şöförlük biraz serilik, akıcılık ve yaratıcılık isteyen bir iştir.
    Bayanlar gibi 3 şeritlik yolu 2 şerit gibi kullanıp ana yolda 35-40km hızla giderek araba sürülmesine sıcak bakmıyorum.
    Gerçi dediğin gibi birazda karakter önemlidir bu noktada. Tansiyonu hep düşük, kalp atışları yavaş, soğukkanlı bi insan için ideal bi araba olabilir.
    Karakterini yansıtabilir. Fakat ben 1.4 85 beygir 200Nm Tork'lu Opel Astra' da anca zevk alabiliyorum.
    1.4 75 hp dizel Peugeot 206 ile "mümkün olan en uç noktada" kullandığım halde istediğim verimi elde edemiyorum.
    Araba dediğin gaza bastığı zaman gidebilmeli
    Tabi tercih meselesidir bu. Benim Q7, x6, bmw 3.20d, 5.20d kullanan tanıdıklarımda var, daha 80km hızı geçtiklerini görmedim. Çok sakinler. Gerçekten çok relax. O arabalar bende olsaydı mobese kayıtlarına el sallardım resmen arabanın dikiz aynalarıyla.


    + Ekleme;
    Yanlış anlaşılma olmasın. Şimdi madem düşüncelerin bunlar neden bu topici açtın, bu başlığı attın diye düşünenler olabilir. Ben sadece 0.9 motoru hakkında bunları düşünüyorum. Bana göre yeni Clio' nun en güzel motoru 1.5 dizel 90 beygirlik olanı. Gayet başarılı ve yeterli

    şundan emin ol ki clio 0,9 motor senin arabadan daha seridir :) çünkü senin arabada turbo yok bunu unutma.. turbo hayattır bi kere kullandın mı bi daha turbosuz araçtan serilik konusunda zevk alamazsın.. bende corsa d 1,3 cdti 90 beygirlik cipli haliyle dyno da 115 hp 270 nm tork veriyor yeni clio yu kullandım hiç kendi arabamı aratmadı.. 0,9 motor ama zorlayında 3. viteste 145 görüyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.

    0.9 Litre > 90HP > 135Nm Tork

    Önemli olan 1650 devirden itibaren maximum torkun %90 ını sunabiliyor.

    Eğer aracı kullanmadıysan direk "gitmez, hantal kalır" yakıştırması yapma, araba gerçekten gidiyor. Atmosferik değil, Turbo beslemeli motorlar bunlar...

    Youtube da videolar var, 4.viteste 171 yapabilen bir motor... 0-100 de 12 saniye civarı sanırım. Benim focus 1.6 dizel de ortalama 12 saniye.




  • Arka camların manuel olmasını tartışıyorsunuz. Normal. Renault ince işleri düşünmez. Müşterisini de adam yerine koymaz kalite hissi ve konfor bağlamında.

    Bırakın siz Clio'yu da Latitude'da bile ne bagaj aydınlatması var ne de torpido aydınlatması! Bunlar arka cam otomatiğinden daha önemli. Bende Clio 3 var, gece cep telefonu ışığı kullanıyorum bu çağda.

    Ayrıca Renault'un derinlik ayarlı direksiyonun yıllar önce icat olduğundan haberi de yok. Hem de yine Latitude'da bile! Clio 4 de aynı. Onca para vereceksin, daha pahalı donanımları koymalarına rağmen arka camı elle çevireceksin, el feneri kullanacaksın, direksiyonu kollarına göre ayarlayamayacaksın... Geçeceksin o işi!

    Benim sonraki arabam Renault olmayacak büyük ihtimalle.


    Clio alacak arkadaşa Polo 1.4 85 ps Comfotline öneririm. 33.800 TL liste fiyatı. Daha konforlu ve daha modern bir kabin sunuyor. Yükseklik ayarlı sürücü ve ön yolcu koltuğu, ön ve arka okuma lambaları, derinlik ayarlı direksiyon, soğutmalı torpido gözü, lastik basınç sensörü gibi artıları var Clio'dan.

    Clio'da göz ardı edilemeyecek bazı güvenlik donanımları daha fazla tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.

    0.9 Litre > 90HP > 135Nm Tork

    Önemli olan 1650 devirden itibaren maximum torkun %90 ını sunabiliyor.

    Eğer aracı kullanmadıysan direk "gitmez, hantal kalır" yakıştırması yapma, araba gerçekten gidiyor. Atmosferik değil, Turbo beslemeli motorlar bunlar...

    Youtube da videolar var, 4.viteste 171 yapabilen bir motor... 0-100 de 12 saniye civarı sanırım. Benim focus 1.6 dizel de ortalama 12 saniye.

    0.9 motor olmasına rağmen tatmin edici düzeyde gidebileceğine ihtimal vermemiştim. Haklı olabilirsiniz.

    Peki 0.9 turbo 90bg motorda yakıt durumu nasıldır ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.

    0.9 Litre > 90HP > 135Nm Tork

    Önemli olan 1650 devirden itibaren maximum torkun %90 ını sunabiliyor.

    Eğer aracı kullanmadıysan direk "gitmez, hantal kalır" yakıştırması yapma, araba gerçekten gidiyor. Atmosferik değil, Turbo beslemeli motorlar bunlar...

    Youtube da videolar var, 4.viteste 171 yapabilen bir motor... 0-100 de 12 saniye civarı sanırım. Benim focus 1.6 dizel de ortalama 12 saniye.

    0.9 motor olmasına rağmen tatmin edici düzeyde gidebileceğine ihtimal vermemiştim. Haklı olabilirsiniz.

    Peki 0.9 turbo 90bg motorda yakıt durumu nasıldır ?

    3500km'de araç. Son 2-3 depodur bilgisayarı sıfırlamadım, İstanbul şehiriçi 5.9lt/100km.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: just717067

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GökaLp.

    Ben bu 0.9 litre olayını anlamıyorum, açıklayabilir misiniz rica etsem?

    örneğin 1.6litre==> 1600cc
    0.9litre==> 900cc

    900cc mi ? İyide o araba gitmezki. Çok yavaş, çok hantal kalır. 1.4 arabalar bile bana yetmiyorken 0.9 hayatta binilmez yani. Araba dediğin yeri geldiğinde hızlı gidebilmeli. 0.9' un 100km hıza çıkması saatler alır.

    0.9 Litre > 90HP > 135Nm Tork

    Önemli olan 1650 devirden itibaren maximum torkun %90 ını sunabiliyor.

    Eğer aracı kullanmadıysan direk "gitmez, hantal kalır" yakıştırması yapma, araba gerçekten gidiyor. Atmosferik değil, Turbo beslemeli motorlar bunlar...

    Youtube da videolar var, 4.viteste 171 yapabilen bir motor... 0-100 de 12 saniye civarı sanırım. Benim focus 1.6 dizel de ortalama 12 saniye.

    0.9 motor olmasına rağmen tatmin edici düzeyde gidebileceğine ihtimal vermemiştim. Haklı olabilirsiniz.

    Peki 0.9 turbo 90bg motorda yakıt durumu nasıldır ?

    3500km'de araç. Son 2-3 depodur bilgisayarı sıfırlamadım, İstanbul şehiriçi 5.9lt/100km.

    Benzinli bir araç için çok iyi bir değer bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetturk52

    Arka camların manuel olmasını tartışıyorsunuz. Normal. Renault ince işleri düşünmez. Müşterisini de adam yerine koymaz kalite hissi ve konfor bağlamında.

    Bırakın siz Clio'yu da Latitude'da bile ne bagaj aydınlatması var ne de torpido aydınlatması! Bunlar arka cam otomatiğinden daha önemli. Bende Clio 3 var, gece cep telefonu ışığı kullanıyorum bu çağda.

    Ayrıca Renault'un derinlik ayarlı direksiyonun yıllar önce icat olduğundan haberi de yok. Hem de yine Latitude'da bile! Clio 4 de aynı. Onca para vereceksin, daha pahalı donanımları koymalarına rağmen arka camı elle çevireceksin, el feneri kullanacaksın, direksiyonu kollarına göre ayarlayamayacaksın... Geçeceksin o işi!

    Benim sonraki arabam Renault olmayacak büyük ihtimalle.


    Clio alacak arkadaşa Polo 1.4 85 ps Comfotline öneririm. 33.800 TL liste fiyatı. Daha konforlu ve daha modern bir kabin sunuyor. Yükseklik ayarlı sürücü ve ön yolcu koltuğu, ön ve arka okuma lambaları, derinlik ayarlı direksiyon, soğutmalı torpido gözü, lastik basınç sensörü gibi artıları var Clio'dan.

    Clio'da göz ardı edilemeyecek bazı güvenlik donanımları daha fazla tabi.


    bende i20 önereyim 1.2 motor 85 bg. vergi avantajı. 4 cam otomatik, far sensörü, yağmur sensörü, bluetooth, hız sabitleme-hız sınırlama, usb-aux girişi, soğutmalı torpido, bagaj aydınlatma vs... fiyat 33440 tl.

    araç alımı tamamen zevk meselesi. kimisi corsa ya hayran kimisi polo ya. kim hangi araca sahipse yada kim hangi aracı almak istiyorsa onu över diğerlerini ise yerer. bunlar gayet doğal şeyler.

    önemli olan araç alırken gerekli bütün araştırmaları yapmak, bilgisi olanlara danışmaktır. kişisel fikrim yeni bir araç piyasaya çıktığında hemen almak yerine birkaç ay bekleyip gözlem yapmak gerekir. sonrasında artıları eksilerinden fazla geliyorsa seçiminizi gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz.


    sıfır araç almak çok maliyetli bir konu. herkese hayırlı seçimler dilerim. iyi karar verip gönül rahatlığıyla kullanmanızı dilerim.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.