90 beygir bi araç için rezalet veriler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Dacia Sandero ve Sandero Stepway'in Türkiye fiyatları belli oldu (4. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Yanılıyor olabilirim ama yurtdışı fiyatlarına göre Türkiye'de sağlam geçirmece var gibi. Bu araç gün koşullarında bu paraları etmez
-
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyen90 beygir bi araç için rezalet veriler
Bence de cok kotu. Insanlsrin tercih etmemesi icin bir sebep bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2010 yılında çok iyi hatırlıyorum Sandero 19.900 TL'den satışa çıkmıştı. Bir hesap yaparsak;
2010 yılında asgari ücret ilk yarıda 544 ikinci yarıda 599 ortalama 575 olarak alırsak.
2010 yılında: 19900/575 = 34.6 asgari ücret maaşıyla bu araç alınabiliyorken.
2021 yılında: 134.900/2825 = 47.7 asgari maaş ile bu araç alınabiliyor.
zaman = para olduğunu düşünürsek 13 ay daha fazla çalışarak bu araba sahip olabiliyoruz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu arabalar 14-15 bin liraydı şimdi 140-150 bin lira olmuş.
Aradan geçen zamanda paradan attığımız 6 sıfırın biri geri gelmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
CVT aracı resmen boğmuş.
-
Egea'nın %80 ÖTV dilimine girmemesi için bazı özellikleri koymuyorlar.
-
Dizel motor olmadıktan sonra Dacia satışlarda ciddi şok yiyecek muhtemelen, Koç grubu Egea nın 1.3 multijet motoruna dua etsin. Piyasada neredeyse rakipsiz kaldı.
-
Oltayı atmışlar bekliyorlar. Balık gelmezse bir 10 bin düşürüp yeniden olta atarlar. Balık vurana kadar. Artık sazan kaç parada vurursa.
Bu yorumu bir dacia sahibi olarak yapıyorum -
Otomatik vitesli Egea'lar geldiğinde büyük ihtimal %80 vergi dilimine giren modelleri olacak. O yüzden elektronik park fren de eklenilebilirdi üst donanımlarda bence, en azından ek bir paket içine dahil edilirdi. Belki aracın inşa edildiği platform izin vermiyordur buna.
-
Bazı arkadaşlar otomatik filan diyor ama x tronic'in ne kadar sorunlu olduğundan haberleri yok galiba.
-
quote:
Orijinalden alıntı: yc#1
CVT aracı resmen boğmuş.Rakamlara inanamadim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hem lpgli hem de otomatik versiyonu yok mu yani?
-
Ötv indirimi de gelse de alsak Bi sıfır Araç yakındır indirim -
Hain kılınçdarogli ülkeyi ne hale getirdiquote:
Orijinalden alıntı: Guest-007649809
Şu arabalar 14-15 bin liraydı şimdi 140-150 bin lira olmuş.
Aradan geçen zamanda paradan attığımız 6 sıfırın biri geri gelmiş.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet hocam tam olarak yaptıkları bu 20.000 lira fark yurtdışıyla.
Renault Türkiye yönetimini tebrik etmek lazım oturup bu çakallığı yapmayı düşünmüşler. Milyonluk şirketlerin yaptığına bak. -
quote:
Orijinalden alıntı: parker48Dizel motor olmadıktan sonra Dacia satışlarda ciddi şok yiyecek muhtemelen, Koç grubu Egea nın 1.3 multijet motoruna dua etsin. Piyasada neredeyse rakipsiz kaldı.
2020 yılında Dacia satışlarının %80i LPGli modellerden oluşuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
CMF-B adı üzerinde B segment araçların platformu. Megane C segment bir araç. Farklı platformu var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vergiler zaten aşırı yüksek üstüne firma da kâr marjını yüksek tutmuş. Clio varken bu alınmaz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: parker48Dizel motor olmadıktan sonra Dacia satışlarda ciddi şok yiyecek muhtemelen, Koç grubu Egea nın 1.3 multijet motoruna dua etsin. Piyasada neredeyse rakipsiz kaldı.
Eskidendi o dizel işleri
1.4 egea ile 1.3 mj arasında 40 bin var, birseyselden dizel alan yok denebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X