Şimdi Ara

Yeni DOBLO (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.038
Cevap
14
Favori
581.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Saolun arkadaşlar sizlere daha iyileri olması dileğiyle.

    Kabin içi ses tam olarak test edemedim 130 km geçmedim geçicek fırsat bulamadım kabin içine 3500 devirden sonra ince bi turbo uğultusu giriyor lastik sesinde ve rüzgar seslerinde gayet başarılı.Aracımda herhangibi paket mevcut değil bayinin elinde sadece bu olduğu için yani sıra beklemeyeceğim için bunu aldım.Olur ise c.c. alt yapısı var ise cruise control taktıracağım.Ayrıca araç şu an için fazla yakıyor ancak daha 500 km dahi olmadı hayırlısı ile 3bin km sonra normale bincek diye düşünüyorum.

    Ayrıca eski ile yeniyi karşılaştırmam istendi eski si ile zaten parça şasi motor olarak alakası yok.Gidişi duruşu viraja girişi kabin içindeki çeşitli oyuncaklar eskisinden kesin olarak sıyırıyor.

    Saygılarımla

    konu başlığı ve aracın hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin




  • 1.3 Premio için 33.ooo fiyat aldım.
    Showroom'da olan premiolar sanırım konfor paket vs vs. eklenmiş Premiolar dimi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visualize

    1.3 Premio için 33.ooo fiyat aldım.
    Showroom'da olan premiolar sanırım konfor paket vs vs. eklenmiş Premiolar dimi ?



    abi ciddimisin çok iyiymiş bizde düşünüyoruz yenii doblo almayı ama fiat sitesinden baktım hesapladım 1.3 elegance yi 32.150 diyo bi kaç özellik üzerine ekliyince 34.000 oluyodu. O zaman premio almak çok mantıklı acaba bayiden bayiye değişiyomu yoksa sitede en üst rakamlar mı yazıyo?
  • bu arada abi premiolar için konfor paketi opsiyonel olarak sunuluyor standart değil ama showroom lardakileri bilmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visualize

    1.3 Premio için 33.ooo fiyat aldım.
    Showroom'da olan premiolar sanırım konfor paket vs vs. eklenmiş Premiolar dimi ?



    NORMAL FİYAT 35BİN tl 1,6 motor 105 ps 6VİTES PREMIOSU
  • Hayırlı olsun.
  • Fiat Doblo Premio 1.6 Multijet: 'Babaa... Büyüksünnn!'

    Fiat’ın 2000 yılında Paris Otomobil Fuarı’nda tanıttığı Doblo ikinci jenerasyonu ile yollarda. Yeni Doblo büyüyen boyutlarıyla bir üst segment gibi görünüyor. Her parçası özenle elden geçirilerek yeniden tasarlanan Doblo, ticari araç sınıfında kendisine oldukça ‘büyük’ bir yer açacak.

    Tasarım
    Yeni Doblo’nun ön tasarımı eskisine oranla çok daha radikal. Kaputun üzerine doğru uzanan farlar ve V şeklindeki radyatör ızgarası aracı oldukça güçlü gösteriyor. Yüksek tavanı aracın heybetli görünmesinin en büyük nedeni… Yan camların alt kısmı profilden bakıldığında ön camdan arka cama doğru yükselerek gidiyor ve arka camda oval çizgilerle sonlanmış. Sürgülü yan kapılar, dar alanlarda araca inip binmede kolaylık sağlıyor. Büyük yan aynalar aracın devasa boyutlarının yanında çok da garip durmuyor. Alaşım jantlar ve tavan rayları sayesinde Doblo yandan bakıldığında dinamik bir araç görüntüsü veriyor. Arka kısımda yer alan ve arka camla birleşik siyah bölüm elit bir görünüm kazandırmış.

    İç mekan
    Doblo’nun iç mekanı ferahlık kelimesinin ne demek olduğunu tam olarak anlatabiliyor. Açık renk koltuk ve konsol döşemeleri aracın büyük iç mekanını olduğundan daha geniş hissettiriyor. Diğer Fiat modelleri ile benzer olan orta konsolda, otomatik klima kontrolü, yol bilgisayarı kontrol düğmeleri ve radyo-teyp bulunuyor. Elektrikli aynaların kontrolleri uzanması zor bir biçimde konumlandırılmış. Kolay kontrol edilen ses sistemi böyle büyük bir araç için yetersiz kalıyor. Bu aracın ticari araç havasından kurtulması isteniyorsa en azından bir müzik paketi opsiyonu koyulmalıydı. 3 kollu spor direksiyon üzerinden radyo-teyp ve Blue&Me sistemi kontrol edilebiliyor. Koltuklar kaliteli görünüyorlar fakat yan destekleri daha iyi olmalıydı. Arka koltukların sırt eğim ayarının olmaması da arkadaki konforu perdeliyor. Diz mesafesi için kimsenin yetersiz diyemeyeceği Doblo, bagaj konusunda da çok cömert. 790 litrelik bagaj, koltuklar yatırıldığında 3200 litreye ulaşıyor. Dev bagaj kapağı dar alanlarda yükleme yapmayı engelliyor ve çok ağır. Arka kısımda parçalı açılan bir bagaj tasarımı yapılsa çok daha kullanışlı olacağını düşünüyoruz.

    performans
    Fiat’ın en iddialı olduğu konuların başında motorlar geliyor. Test aracımızda kullanılan daha önce Bravo’da da kullanılan 1.6 litrelik Multijet motor 4000 d/dk’da 105hp güç ve 1500 d/dk’dan itibaren 290 Nm tork üretebiliyor. 1490 kg’lık test aracını iyi taşıyan multijet motor testimiz süresince ortalama 7 lt/100km yakıt tüketti. 0-100 km/s hızlanmasını 13.4 saniyede gerçekleştiren Doblo’nun 6 ileri manuel şanzımanının geçişleri net değil.

    Konfor ve yol tutuş
    Arka süspansiyon sistemi tamamen yenilenen araçta bağımsız amortisörler kullanılarak, hem araç içi konfor arttırılmış hem de aracın yol tutuşunda önemli iyileştirilmeler sağlanmış. Yüksek hızlarda bile oldukça stabil olan Doblo’nun frenleri sınıf ortalamalarında ancak hissizliğiyle eleştirimizi aldı. Çok zorlandığında virajlarda arka kısımdan kaymaya başlayan aracın ESP opsiyonu güvenliği garanti altına alıyor. Yerden yüksek yapısı sayesinde önüne çıkan ufak engelleri rahatlıkla aşan Doblo, ailece yapılan ufak kır gezilerinde yarı yolda bırakmıyor. Yüksek oturma pozisyonu ve geniş iç mekan sayesinde yapılan yolculuklar oldukça rahat ve konforlu geçiyor. Elektrikli arka camlar ve arka havalandırmalar, arka kısımda yolculuk yapanların konforunu arttıran detaylar.

    Güvenlik
    Eski Doblo EuroNcap çarpışma testinden 3 yıldız alabilmişti. Yeni Doblo’nun çarpışma testi ise henüz yapılmadı.

    Yorum - Selim ERKEK
    Türk tüketicisinin ticari araçlara olan ilgisi düşünüldüğünde Doblo mutlaka iyi satış rakamları yakalayacaktır. Özellikle aile kullanımı için ticari araç alan kişiler Doblo’yu ilk seçenek olarak gözden geçirmeliler. Geniş iç mekan uzun yolculukları keyif haline dönüştürüyor. Doblo 5 kişilik bir aile için devasa bagaj hacmi ve oldukça fazla yaşam alanı sunuyor. 1.6 litrelik Multijet motor çok başarılı. Yüksek tork sayesinde her durumda aracı hızlandırıyor. Frenlerin dozlaması çok iyi değil ancak fren mesafesi güvenlik sınırlarını aşmıyor. Ayrıca Doblo satın almayı düşünen otomobil kullanıcıları ESP opsiyonunu mutlaka almalılar. Ticari araç tecrübeniz yoksa bu dev aracın sınırlarını ayarlayamayabilirsiniz.

    Yorum – Tulu DARICAN
    Ticari araçların konforsuz ve salt ticari kullanım için üretildiği yıllar çok geride kaldı. Artık konfor bu sınıfın vazgeçilmez bir özelliği. Yeni Fiat Doblo’da bu konuda büyük bir ilerleme kaydetmiş. Eski nesil Doblo’yu da kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki yeni Doblo’nun isim dışında eski modelle hiçbir benzerliği yok. Aracın genişliği rakipsiz. Özellikle içeride bu genişliği hissetmemek imkansız. Büyük MPV’ler dışında benzer bir genişliğe binek araçlarda ulaşmak çok zor. Bu nedenle büyük aileler MPV’lerden önce Fiat Doblo’yu da incelemeli. Fiat’ın 1.6 litrelik dizel motoru Doblo için biçilmiş kaftan. Sunduğu performans ile ağır aracı taşımakta zorlanmıyor. Bu sebeple 1.3 litrelik motorun şansının olduğunu düşünmüyorum. Doblo’nun eleştirilebilecek birkaç özelliğiyse ön konsoldaki ergonomik zorluklar ve büyük bagaj kapağı olarak sıralanıyor. Ağır bagaj kapağını kapamak için ciddi güç harcamak gerekiyor. Doblo’nun çok satacağından hiç kuşkum yok. Konfor ve genişlik disiplininde selefine göre çok ilerlemiş. İlk neslin dayanıklılık konusunda gösterdiği başarının tekrar edip etmeyeceğiniyse zaman gösterecek.

    Yorum – Hasan AYTEKİN
    Yeni Doblo bizim için farklı; çünkü Türkiye’de üretiliyor. Geniş bir ailede büyüdüğüm için farklı, yük için de, yolcu için de elverişli… Fiat yeni Doblo’yu artan donanım ve kullanım alanı ile göz dolduran bir araç haline getirmiş. Yeni Doblo’nun yüksek sürüş pozisyonu, geniş görüş açıları beğenimi kazandı. Büyük çizgiler ile önden güçlü bir görüntü çizen yeni Doblo, arka geniş cam yüzeyi ile şık olmuş. Yeni Doblo’yu bir ay kadar evvel Antalya’da lansmanda da kullanma imkanı bulmuştum. Yeni Doblo’yu İstanbul trafiğinde de sorunsuz buldum. Yüklü olarak kullanmamama rağmen bu motorun seriliği ve gücünün beğendiğimi belirtmeliyim. Bu araç için geriye sadece daha iyi şartları -daha iyi fiyat ve daha iyi tüketim değerlerini – talep etmek kalıyor.

    arabam.com


    Resimler için :



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powershift -- 24 Mart 2010; 17:48:43 >




  • 1.6 Premio için 35.ooo fiyat aldım.
    Start stop iptal edip far yıkama ve hız sabitleme eklendi.
    1 yıllık sigortasını karsılayacaklar hediye olarak yaklasık 800k. TL tutuyormuş..
  • ee kullanan yeni alan arkadaşlar başlığı haeketlendirse ya
  • bence tarzında en iyi model ve kalite fiatta var fiyatı ne kadar bu arabanın 10.000 euro bütçem var 2.el ne kadara alabilirimn acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visualize

    1.6 Premio için 35.ooo fiyat aldım.
    Start stop iptal edip far yıkama ve hız sabitleme eklendi.
    1 yıllık sigortasını karsılayacaklar hediye olarak yaklasık 800k. TL tutuyormuş..



    bu fiyatı hangi bayiden aldınız pm atabilirmisiz......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visualize

    1.6 Premio için 35.ooo fiyat aldım.
    Start stop iptal edip far yıkama ve hız sabitleme eklendi.
    1 yıllık sigortasını karsılayacaklar hediye olarak yaklasık 800k. TL tutuyormuş..



    Sigortadan kastınız zorunlu trafik sigortasımı yoksa kaskomu bir karışıklık olmasın.yok eğer zorunlu trafik sigortası ise o ne öyle 800 lira anladım ben doğrumu..
  • 800küsur yazmak istemiştim, kasko değil sigorta...

    ronin67777

    Benim tanıdığım falan değil herhangi bir bayiiden bu fiyatı alabilmeniz mümkün, pazarlık yeteniginize baglı tabi :)
    Benim aldıgımı fiyatı müsteri temsilcisi kagıda bile dökemem ama size bu fiyattan verecegim dedi, ben simdilik desifre etmek istemiyorum...
  • ben tarsus ta boranlardan 1.6 premio için 34500 fiyat verdiler. 1.3 e ise 32500. araç fena değil ama benim param 1.3 e yetiyor ve çekişi nin nasıl olduğunu bilmediğim için terettüd deyim. kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim.
  • trafik siğgortası dahil fiyat ve hız sabitleyici ile. özellikle belirteyim. trafik sigortası mersinde 180 tl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    ben tarsus ta boranlardan 1.6 premio için 34500 fiyat verdiler. 1.3 e ise 32500. araç fena değil ama benim param 1.3 e yetiyor ve çekişi nin nasıl olduğunu bilmediğim için terettüd deyim. kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim.


    GÜZEL FİYAT..
    KESİN PAZARLIK YAPMADIM AMA 1.6 PREMIO İÇİN 36.000 TL FİYAT VERDİLER..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gendarme -- 28 Mart 2010; 0:50:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    ben tarsus ta boranlardan 1.6 premio için 34500 fiyat verdiler. 1.3 e ise 32500. araç fena değil ama benim param 1.3 e yetiyor ve çekişi nin nasıl olduğunu bilmediğim için terettüd deyim. kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim.


    kardeş eskıye göre daha iyi çeker eskiden biliyorsun 75 ps idi ama şimdide kasa büyüdü 90 ps oldu ...

    uzun yolda yokuşlarda arabada yukluyse çok aşırı derecede bayılır benım tahmınım hele klıma açıksa tamamdır.

    1,3 dobloya 32,500tl verılırı buda soru işareti benden söylemesi bekleyin yaza dogru düşer fiyatlar

    tahmınımce 32gibi verirler 1,6 ları ...

    nerden biliyorsun dersen BERLINGODAN biliyorum ilk çıktıgı altı ay 34,35den aşagı fiyat alamamıştım 92liklere

    ama bekledim 30,750tlye aldım ... ama karar sizin..

    kesin düşer neden çünkü satamazlar doblo önceden çok satma nedenı neydi ucuz olmasıydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 28 Mart 2010; 16:01:48 >




  • @76 ~aziz~ 76
    İyi güzel diyorsun da senin piyasadan haberin varmı.
    Tek doblo ya bakma tüm firmalar gizli gizli zam yapıyorlar.+ otomobil satışları ilk 2 ayda rayına oturdu.(nisan mayıs önemli)
    +İndirim bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilir.Otomobil fiyatları zaten uçtu gidiyor.Galiba rüyamda göreceğim otomobilleri.
  • mrb arkadaşlar citroen c4-II aracımı yine forumdonanımhaberin forumlarını inceleyerek ve bu forumda paylaşım yapan arkadaşların tavsiye ve yorumları ile almıştım. fakat kaza yapıp aracım pert olduktan sonra tekrar forumları incelemeye başladım çünkü bu forumda yazan arkadaşların (marka fanatikliği yapanlar hariç ki bu kişiler hemen belli ediyor kendini) tavsiyelerine güveniyorum. Almak istediğim araç konusunda kararsız kaldığım iki nokta var;
    1- değişen ihtiyaçlar özellikle kalabalık ailem ve bagaj kapasitesi açısından artık daha geniş bir araç düşünüyorum. Gerek işim icabı gerekse kişisel nedenlerle alacağım araçla yük taşıma gibi bir düşüncem ya da ihtiyacım yok bu yüzden ya ikinci el bir SUV tarzı araç ya da sıfır yeni fiat doblo almayı düşünüyorum. (forumlardan incelediğim ve bayiiye gidip çıplak gözle yaptığım değerlendirmelerde yeni doblo gerçekten güzel) sizce yük taşıma veya hiç ticari amacı olmadan sadece kapasite amaçlı doblo tarzı bir araç almak mantıklımı?
    2- eğer doblo premio almaya karar verirsem 1.6 mj motormu yoksa 1.3 mj motormu tavsiye edersiniz? Konuştuğum satıcı eğer yük taşımayacaksam 1.3 motorun yeterli olduğunu aracın zorlanmayacağını söyledi ama satıcılara deneyimlerim nedeniyle pek güvenmiyorum ayrıca beni kararsızlığa iten diğer nokta 1.3 mj ile 1.6 mj'nin yakıt sarfiyatı değerleri açısından birbirine çok yakın olması bu doğrumu. Aldığım aracın en azından uygun yollarda birazda gücünü hissetmek isterim yada trafikte yanımdaki araca kalkışta gıcık vermeyi, bu yüzden 1.3 mj ile 1.6 mj arasındaki performans açısından (özellikle ani hızlanmalar açısından) farklar nasıl? 2.0 mj de düşünebilirim

    (not: mersinde 1.6 mj premio için far yıkama ve cruise control dahil 35.000 TL fiyat aldım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluekid -- 30 Mart 2010; 19:15:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluekid

    mrb arkadaşlar citroen c4-II aracımı yine forumdonanımhaberin forumlarını inceleyerek ve bu forumda paylaşım yapan arkadaşların tavsiye ve yorumları ile almıştım. fakat kaza yapıp aracım pert olduktan sonra tekrar forumları incelemeye başladım çünkü bu forumda yazan arkadaşların (marka fanatikliği yapanlar hariç ki bu kişiler hemen belli ediyor kendini) tavsiyelerine güveniyorum. Almak istediğim araç konusunda kararsız kaldığım iki nokta var;
    1- değişen ihtiyaçlar özellikle kalabalık ailem ve bagaj kapasitesi açısından artık daha geniş bir araç düşünüyorum. Gerek işim icabı gerekse kişisel nedenlerle alacağım araçla yük taşıma gibi bir düşüncem ya da ihtiyacım yok bu yüzden ya ikinci el bir SUV tarzı araç ya da sıfır yeni fiat doblo almayı düşünüyorum. (forumlardan incelediğim ve bayiiye gidip çıplak gözle yaptığım değerlendirmelerde yeni doblo gerçekten güzel) sizce yük taşıma veya hiç ticari amacı olmadan sadece kapasite amaçlı doblo tarzı bir araç almak mantıklımı?
    2- eğer doblo premio almaya karar verirsem 1.6 mj motormu yoksa 1.3 mj motormu tavsiye edersiniz? Konuştuğum satıcı eğer yük taşımayacaksam 1.3 motorun yeterli olduğunu aracın zorlanmayacağını söyledi ama satıcılara deneyimlerim nedeniyle pek güvenmiyorum ayrıca beni kararsızlığa iten diğer nokta 1.3 mj ile 1.6 mj'nin yakıt sarfiyatı değerleri açısından birbirine çok yakın olması bu doğrumu. Aldığım aracın en azından uygun yollarda birazda gücünü hissetmek isterim yada trafikte yanımdaki araca kalkışta gıcık vermeyi, bu yüzden 1.3 mj ile 1.6 mj arasındaki performans açısından (özellikle ani hızlanmalar açısından) farklar nasıl? 2.0 mj de düşünebilirim

    (not: mersinde 1.6 mj premio için far yıkama ve cruise control dahil 35.000 TL fiyat aldım)

    Öncelikle aldığın fiyat yerinde iyi bir fiyat 1.6 motor bu arabanın hakkı 1.3 çok eco ya kaçıyor artı olarakda istediğin yerde istediğin performansı pek alamıyosun.Şimdi bagaj rahatlığına trafik de yorulmadan gitmeyi planlıyor isen doblo derim.Bana dersenki performansı iyi olsun 2.0 ı tek geçerim tabiki.

    @76 ~aziz~ 76

    Senin 92 hp lik hiç bayılmıyordur umarım.Teknik tablo motor verimi nedir haberin varmı çok merak ediyorum.

    Saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.