Şimdi Ara

yeni doblo mu partner tepee mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
21.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence iş için almıyorsan kesinlikle binek araç almakta fayda var ticarilerin yılda bir vizesi yüksek vergileri, kamyonet olarak geçtiğinden hız limiti 90,benim dobloyu satmamdaki nedenler bunlardı yoksa satmazdım 83bin kilometredeki arabamı, 95 le radara girip ceza yemem vesile oldu o olaydan sonra sattım
  • bence bir daha düşün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bence bir daha düşün


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power 


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bence bir daha düşün




    sebep
    ben ticari arabada üç marka ve model hariç kesinlikle para vermem
    bunlar
    1)paran varsa bincem diyorsan vw cadyy 1,6 tdı comfortline
    2)renault kangoo 1,5 dizel 105 beygir yanlız bu çok önemli
    3)ford connect buda sağlamolduğu için
    gerisine yorum dahi yapmam bu kadar betim yani




  • bugune kadar sahip olduğum değiştirdiğim araçlar içinde en en iisi 1995 model 1.6 xei toyota corollamdir.

    sonra caddy gelir ...


    tabiki caddy 1.6 tdi yeni kasasi sağlamlik olarak ii dir partner dobloya göre bunu bizzat yaşiyorum 100 bin kmde debriyaj değiştirdim caddyle 1.9tdi 2006 model araçimda. doblo 50 bin kmde arkadaş değiştirdiğini bahsetmiş. partner caddy den üstün diemem ama 9 bin tl de fark i göz edemem..dobloyla olan fiyat farkini hesap ettim aldiğim dönemle ilgili 50 bin km de bugunun şartlarina göre en az 1800 tl karim var. onuda göz önüne almak lazım debriyaji 50 binde bitecek dobloyu asla almam.

    partner de bitiyorsa da 500-600 tl gibi rakama debriyaj baski balatasini değiştirebilirim.
  • hafif ticaride paRTNER TEPEE YE KAFA TUTACAK CADDY DEN BAŞKA ARABA YOK.....
  • tepeleri alanlar fazla km yapmamışlar anlaşılan
    adam 2 senede 30000km yapmamış tepede tepe diyor

    km den haber verin beyler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    tepeleri alanlar fazla km yapmamışlar anlaşılan
    adam 2 senede 30000km yapmamış tepede tepe diyor

    km den haber verin beyler




    Aynen katılıyorum. İlk alındığında bende çok beğenmiştim araç 60.000 e geldi herşey değişti :)

    Hangi araçtan inipte tepeeye bindiğinizide yazın bence.
  • focus tan indim
    focusun yerinitutmuyo ama ticari ler arsında caddyden sonra gelen ilk araba..
  • biride pejo çok aham şaham deil demiş çok aham şaham deil ama parasının arabası anlayana....
  • bence 3 araçta birbirine yakın kalitede. bende 1.9 premio 2008 dobloyu 2.5 yıl kullandım. sıfır almıştık. 55 binde ilk günkü gibiyken sattık. hiç arızalanmadı. baskı balatasıda değişmedi. gayette tasarruflu bi araçtı boyutuna ve motoruna göre (4 yetişkin ve bagaj tavana kadar ful istanbuldan erzincana bi depo ile gittim(1005km)). baskı balatanın bitmesi tamamen olmasada bence %90'ının şöförün kullanımı ile alakalı olduğunu düşünüyorum. 1.9 caddy dsg kullanmıştım ve yeni doblo ile partnere göre çok fazla motor sesi vardı. eminim yenisi sessizdir. caddy nin ayrıca dsg gibi bi şanzıman avantajı var ama benim için hala sıkıntılı bir şanzıman. arkadaşımın 2011 golf ü daha 40 bin olmadan titremeler başladı.

    bakım ve parça konusunda en ucuzu kesinlikle doblo. araç 10 binde yağ ve yağ filtresi değişimine, her 20 binde bir periyodik bakıma giriyor. diğerleri bildiğim kadarıyla 15 bin(yanlışım varsa arkadaşlar düzeltirler).

    motor konusunda kimsenin fiat a söyleyecek lafı yoktur herhalde.

    bir arkadaş fransızların arabasının iyi olmadığını ima etmiş. bende çok sevmem açıkcası ama Citroenin tarihini incelerseniz fransızlarında araba gibi araba yaptığını görebilirsiniz.

    son olarak alınması düşünülen araçları kesinkle test edilip oyle almalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    bence 3 araçta birbirine yakın kalitede. bende 1.9 premio 2008 dobloyu 2.5 yıl kullandım. sıfır almıştık. 55 binde ilk günkü gibiyken sattık. hiç arızalanmadı. baskı balatasıda değişmedi. gayette tasarruflu bi araçtı boyutuna ve motoruna göre (4 yetişkin ve bagaj tavana kadar ful istanbuldan erzincana bi depo ile gittim(1005km)). baskı balatanın bitmesi tamamen olmasada bence %90'ının şöförün kullanımı ile alakalı olduğunu düşünüyorum. 1.9 caddy dsg kullanmıştım ve yeni doblo ile partnere göre çok fazla motor sesi vardı. eminim yenisi sessizdir. caddy nin ayrıca dsg gibi bi şanzıman avantajı var ama benim için hala sıkıntılı bir şanzıman. arkadaşımın 2011 golf ü daha 40 bin olmadan titremeler başladı.

    bakım ve parça konusunda en ucuzu kesinlikle doblo. araç 10 binde yağ ve yağ filtresi değişimine, her 20 binde bir periyodik bakıma giriyor. diğerleri bildiğim kadarıyla 15 bin(yanlışım varsa arkadaşlar düzeltirler).

    motor konusunda kimsenin fiat a söyleyecek lafı yoktur herhalde.

    bir arkadaş fransızların arabasının iyi olmadığını ima etmiş. bende çok sevmem açıkcası ama Citroenin tarihini incelerseniz fransızlarında araba gibi araba yaptığını görebilirsiniz.

    son olarak alınması düşünülen araçları kesinkle test edilip oyle almalı.



    size katılıyorum baskı balata tamamen şöförle alakalıdır acemi şöför ilk debriyaj balatasını yer




  • STAREX İ BEĞENMİYONUZ 140 000 KM DE BASKI BALATA DEĞİŞTİM DAHA NE İSTİYONUZ DOBLOLAR AZ YAKAR TAMİRDEN ÇIKMAZ BENCE 1 PARTNER 2 KANGOO 3 CONNECT DERİM BEN....
  • 2009 Tepee... 122.000 de. Sadece balatalar değişti. İlk gün ki konforu hala var...
    Tip konusuna gelince tartışmasız açık ara önde... 5 sene olmasına rağmen hala güncel...
    Fiyat konusuna f/p oranı en iyi olanıdır... (Bineğe en yakın araç, fiyat tam ortalama, tipi en iyi, yakıt en iyiye yakın, motoru en iyi, kalite en iyiye yakın,)
    Motoru Volvo s40 Ford Focus Citroen c4 vs vs modellerinde kullanılan dünyanın en çok tercih edilen motoru... F/P açısından motoru tartışmayın....
    Triggeri normalde 240.000 de Türkiye şartlarında 180.000 de değişiyor...
    Araç içi fonksiyonellikte hepsinden önde...
    Bakım 15.000 de... Yağ filtre vs hemen hemen tüm markalarda aynıdır...
    Aracın tek eksi yönü pazarı dobloya göre dar... Doblo = Şahin... misali.. Sebebini açıklamak zor....
    Hangi parçası doblodan farklıymış.... Pahalıymış.. Gidip aynı parçaları değiştirin bakalım ne fiyat farkı çıkacak....
    Tek karşılaştırılacak araç caddy dir.... Caddy sadece ve sadece iç malzeme kalitesi ile ve 150 den sonraki yol tutuşu yeni Tepee den iyidir...
    Diğer tüm konularda Tepee....
    Aracın tutulması birazda efsanedir arkadaşlar...
    Mesela Tepee ile aynı araç olmasına rağmen Citroen berlingo neredeyse hiç konuşulmaz..
    Sonuç: Motor, donanım,F/P oranı, Tipi ile TEPEE... (Berlingo da aynı araç)
    Sadece iç malzeme kalitesine göre CADDY...
    Sadece pazar payına göre DOBLO....
    KANGO ya sebep bulamadım :)
    Daha çok kamyonet amaçlı kullanacaksanız dağ taş toprak vs...Connect....
    Ucuz olsun derseniz 1-2 çinli var...
    Milliyetçilik yapmaya fazla gerek yok dünya pazarı Alman-Fransız-İtalyan birazda Japon ve Kore lilerin elinde zaten...
    Kimse şu araç yerli diye konuşmasın ve yazmasın hiç biri bizim markamız değil....
    Hiçbirisinide kafadan seçmeyin başkaların fikirlerinden önce önce kendiniz sevin tipini sevin içinize sinsin sonuçta hepsi 33.000 ve üzeri 45.000 ve altı...
    Yok parçasıymış yok yakıtıymış yok şu yok bu diye düşünme artık aralarında açık ara fark yok....
    Ben şahsen hala keyif alıyorum o yüzden öneririm ama önce kendiniz seçin.... Araç işi birazda keyif...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memo256 -- 2 Haziran 2013; 1:21:19 >




  • Partner hakkında yorum yapmıcam ama yazlıkta kullanmak için 2012 doblo 1.3 dynamic sis farlı,park sensörü yan basamaklı olandan aldık.22 binde sattık tek bir aksamı değişmedi babam iki kere sağ aynayı kırdı,araca alışamadığı için ama size şunu söyleyebilirim.F/p açısından araç çok iyi
    Artıları
    Sehri dışı 90-110 km arası çok az takar ama 110 U sakın geçme benzini çekiyor.
    Kesinlikle ama kesinlikle araç sorunsuz eniştemde şirket için aldı 32 bin yaptı bir sorun çıkarmadı.
    İçi çok ferah.
    Eksileri
    90 Üstü hızlarda virajda salınıyor
    Rahmetli dayımın son gecesinde istanbuldan Çorlu'ya yetişmek için çok yağmurlu bi gecede 150 yi gördüm haftalar sonra düşününce nasıl bi aptallık yaptım diyorum.
    Alıp 4-5 sene binip satmalık bi araba,ilk aldığımızda babam yurtdışından gelene kadar 1 hafta Ege yi gezdim kız arkadaşımla,İzmir yolunda uyku çok bastırdı dayanamadım bi itfaiyenin otoparkına girdim kız arkadaşımla arka koltukları yatırıp uyuduk hala aklıma geldikçe gülüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tabi kullanım şeklide çok önemli babam otomotiğe çok alıştı bigün 3 ten 4e atıcagına 2 ye taktı araba 5500 devir gördü baba sağa geç arabanın anasını belledin dedim vede doblo içeriye çok ses alır arkada oturanın kulakları uzun yolda çok zorlanıyomus öyle dıyorlar ama arabayı temiz kullanırsan 70-80 bin kesinlikle tek sorun çıkmaz,ama ses sistemi kalitesi yerlerde,dobloda müzik dinledikten sonra babamın 2011 c180 amg ye binince harman kardon la kendimi cennette hissediyodum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şirket için 95 bg sıfır tepe aldık abartısız söylüyorum 17 ayda 220.000 km yol yaptık. Yaşadığım tecrübeler.

    65.000 km triger set + ön viraj denge mili değişti.
    170.000 km baskı balata değişti.
    220.000 turbo ve enjektörler bakımdan geçti.

    Periyodik bakımlar haricinde hiç bir sorun yaşamadım. Her türlü mazotu koyduk hiç yakmam demedi. KESİNLİKLE SORUNSUZ...
  • SAYIN FORUMDAŞLARIM BENDE PEUGOUT PARTNER TEPEE ALDIM DÜN . MOTORU HDİ 1.6 PREMİUM EN FULLÜ FAKAT 2009 MODEL 90.000 KM ARAÇ EZİLMEMİŞ

    MÜTEHAİT ARACI OLARAK KULLANILMIŞ BEN 25.000 TL DEN ALDIM SIKI PAZARLIKLAR 26.000 TL İDİ FAKAT UCUZ ALDIĞIMI ZANNEDİYORUM .


    YORUM VE DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM.




  • Hayırlı olsun aracınız güzel bir araç almışsınız. İşyerimde Doblo kullanmış bir arkadaş var onunla bu konuyu tartışıyorduk, Doblo'nun diğerlerinden farklı olarak arka camların açılabildiğinden ve arka süspansiyonun daha iyi olduğundan bahsediyor. Bu konuda pek yorum yapılmamış. Artık kullanan da çoktur konuyu biraz hortlatmak gibi olacak ama yeni tarafsız yorumlar bekliyoruz.
  • turkuaz_10 T kullanıcısına yanıt
    tarih cok gecmiş ama yorum yazmak istedim.. binmediğim arabayı kötülemem. ama para ve servis ve konfor kriterlerini bir araya getirdim . 1.6 doblo prmio black sectim nedenmi.

    2014 model 1.6 ppremio black 52.500 tl...ozelliklerini karşılayacak bir otomobil en aşağı 80.000 tl... rakibi sayılanların hepsine gore bence daha yakısıklı ve konforlı..diğerlerinde olmayan ozelik.. arka tekerleri makas değil bağımsız amortisor- arka camlar kelebek değil elektrikli... esp-asr standart- uzun yolda 4.5 lıtre yakıt ortalaması var. 6 vites. otomatik cıft bolgeli klima.. bu ozelikler caddyde tamamı yok.ve caddu 73 000 tl.....kısacası doblo premıo black jeep e gecısın ilk yolu.. ayrıca celik jantlı karartışlmıs camlar. 5000 km yaptım içeride gram ses yok...kapilarıda zorlamasan kendiliğinden kapanıyor...bazı hodukşer carpiyor konfprunu beklemedikleri icin
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.