Şimdi Ara

yeni doblo mu partner tepee mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
21.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu iki araçtan hangisini tercih edersiniz.Binek olarak kullanıcam ikisininde full+full olan modeli olacak doblo 1.6 cc olan motoru olacak konfor, sorunsuzluk ve yedek parça yönünden karşılaştırırsanız çok sevinirim.Lütfen başka araç önermeyiniz şimdiden herkeze teşekkürler



  • ben yeni dobloyu 1 kaç gün önce test etme şansım oldu. daha önce buradada geniş biçimde değerlendirdim. araç kısaca harika bişe olmuş. sunduğu donanımlarla otomobilden hiç bir eksiği olmamakla beraber genişliğiyle ve konforuyla çok daha önde. yeni geliştirilen bağımsız süspansiyonda aracı çok başka yapmış. ben araçları almadan muhakkak ikisinide test etmenizi öneririm zaten doğruyu bulucaksınızdır. bu arada dobloyu eski doblolar gibi düşünmeyin. tamamen baştan dizayn edildiler. yeni dobloda kullanılan parçanın sadece %3 ü eski doblodan alınmış. gerisi tamamen yeni.
    pejo tepee de bu sınıftaki araçları sunduğu donanımlarla buraya çeken bir araçtır. kesinlikle kötü değildir. ama doblonun tamamen türkiyede yapılması, servis ağı, parça bolluğu ve pejoya göre ucuzluğu artılarıdır. vede 2. elde doblo kesinlikle pejodan kat kat üstündür. 2005,2006,2007 gibi pejo ve doblolara bakın doblolar daha pahalıdır, ve çok daha fazla rağbet görürler.
    yakın zamanda burada yeni dobloyla reno kangoo filan karşılaştırıldı o forumlarada bakıver. çok yardımcı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    ben yeni dobloyu 1 kaç gün önce test etme şansım oldu. daha önce buradada geniş biçimde değerlendirdim. araç kısaca harika bişe olmuş. sunduğu donanımlarla otomobilden hiç bir eksiği olmamakla beraber genişliğiyle ve konforuyla çok daha önde. yeni geliştirilen bağımsız süspansiyonda aracı çok başka yapmış. ben araçları almadan muhakkak ikisinide test etmenizi öneririm zaten doğruyu bulucaksınızdır. bu arada dobloyu eski doblolar gibi düşünmeyin. tamamen baştan dizayn edildiler. yeni dobloda kullanılan parçanın sadece %3 ü eski doblodan alınmış. gerisi tamamen yeni.
    pejo tepee de bu sınıftaki araçları sunduğu donanımlarla buraya çeken bir araçtır. kesinlikle kötü değildir. ama doblonun tamamen türkiyede yapılması, servis ağı, parça bolluğu ve pejoya göre ucuzluğu artılarıdır. vede 2. elde doblo kesinlikle pejodan kat kat üstündür. 2005,2006,2007 gibi pejo ve doblolara bakın doblolar daha pahalıdır, ve çok daha fazla rağbet görürler.
    yakın zamanda burada yeni dobloyla reno kangoo filan karşılaştırıldı o forumlarada bakıver. çok yardımcı olur.


    arkadaşım yorumun için çok teşekkür ederim diğer konularada baktım ama direk ikisini karşılaştıran olmamış onun içi açmıştım konuyu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz_10

    quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    ben yeni dobloyu 1 kaç gün önce test etme şansım oldu. daha önce buradada geniş biçimde değerlendirdim. araç kısaca harika bişe olmuş. sunduğu donanımlarla otomobilden hiç bir eksiği olmamakla beraber genişliğiyle ve konforuyla çok daha önde. yeni geliştirilen bağımsız süspansiyonda aracı çok başka yapmış. ben araçları almadan muhakkak ikisinide test etmenizi öneririm zaten doğruyu bulucaksınızdır. bu arada dobloyu eski doblolar gibi düşünmeyin. tamamen baştan dizayn edildiler. yeni dobloda kullanılan parçanın sadece %3 ü eski doblodan alınmış. gerisi tamamen yeni.
    pejo tepee de bu sınıftaki araçları sunduğu donanımlarla buraya çeken bir araçtır. kesinlikle kötü değildir. ama doblonun tamamen türkiyede yapılması, servis ağı, parça bolluğu ve pejoya göre ucuzluğu artılarıdır. vede 2. elde doblo kesinlikle pejodan kat kat üstündür. 2005,2006,2007 gibi pejo ve doblolara bakın doblolar daha pahalıdır, ve çok daha fazla rağbet görürler.
    yakın zamanda burada yeni dobloyla reno kangoo filan karşılaştırıldı o forumlarada bakıver. çok yardımcı olur.


    arkadaşım yorumun için çok teşekkür ederim diğer konularada baktım ama direk ikisini karşılaştıran olmamış onun içi açmıştım konuyu

    Alıntıları Göster
    hayır ben direk karşılaştırma var demedim, yeni dobloyla ilgili değerlendirmeler var dedim. daha çok fikir sahibi olmak için oralarada bakabileceğini ifade etmek istedim. buradada konu devam eder, baya bilgi sahibi olursun. kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    hayır ben direk karşılaştırma var demedim, yeni dobloyla ilgili değerlendirmeler var dedim. daha çok fikir sahibi olmak için oralarada bakabileceğini ifade etmek istedim. buradada konu devam eder, baya bilgi sahibi olursun. kolay gelsin

    teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz_10

    quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    hayır ben direk karşılaştırma var demedim, yeni dobloyla ilgili değerlendirmeler var dedim. daha çok fikir sahibi olmak için oralarada bakabileceğini ifade etmek istedim. buradada konu devam eder, baya bilgi sahibi olursun. kolay gelsin

    teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    doblo partner tepee den daha iyidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4JustIce

    doblo partner tepee den daha iyidir

    Alıntıları Göster
    Binek olarak kullanmak için şahsen ben kamyonet almazdım.Kangoo var gerçi şu anda bende ama ciddi anlamda satmayı düşünüyorum.Her yıl vize,hız sınırları ve fahiş vergiler malum.Bunlar da yetmiyormuş gibi Eylül den itibaren yeni düzenlemeler yapılacağı söyleniyor.Src muhabbetleri iyice baydı zaten.İlaveten kösme vergiler falan da bindirilebilir.Her an herşey olabilir yani.Normalde 20-30 adet sattığımız X hafif ticariyi şimdi ayda birkaç tane zor satabiliyoruz diyor bayiler.Şahsen bu şartlarda hiç tavsiye etmem ...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Polo mu ? Yeni İbiza mı ?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Binek olarak kullanmak için şahsen ben kamyonet almazdım.Kangoo var gerçi şu anda bende ama ciddi anlamda satmayı düşünüyorum.Her yıl vize,hız sınırları ve fahiş vergiler malum.Bunlar da yetmiyormuş gibi Eylül den itibaren yeni düzenlemeler yapılacağı söyleniyor.Src muhabbetleri iyice baydı zaten.İlaveten kösme vergiler falan da bindirilebilir.Her an herşey olabilir yani.Normalde 20-30 adet sattığımız X hafif ticariyi şimdi ayda birkaç tane zor satabiliyoruz diyor bayiler.Şahsen bu şartlarda hiç tavsiye etmem ...

    Alıntıları Göster
    Tercihim Tepee olurdu.

    Doblo'nun 290 nm torkluk gücü yeteri kadar yansıtamadığı söyleniyordu test edenler tarafından.

    110 luk Tepee derim çünkü daha homojen bir motor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Binek olarak kullanmak için şahsen ben kamyonet almazdım.Kangoo var gerçi şu anda bende ama ciddi anlamda satmayı düşünüyorum.Her yıl vize,hız sınırları ve fahiş vergiler malum.Bunlar da yetmiyormuş gibi Eylül den itibaren yeni düzenlemeler yapılacağı söyleniyor.Src muhabbetleri iyice baydı zaten.İlaveten kösme vergiler falan da bindirilebilir.Her an herşey olabilir yani.Normalde 20-30 adet sattığımız X hafif ticariyi şimdi ayda birkaç tane zor satabiliyoruz diyor bayiler.Şahsen bu şartlarda hiç tavsiye etmem ...

    ben bunları bilmiyordum bilgilendirdiğin için sağol
    Aslında ben ikinci el focus II yada megane II sw almayı düşünüyordum ama ticari araçlardaki konforun binek otomobillere yaklaşması,donanımın artması, geniş ve ferah olan iç mekana sahip olması beni cezbetti .Ve ticarilerin kamyonet sayılarak vergi alınıyor sanıyordum oysa panelvan sayılarak vergiye tabi tutuluyormuş böyle oluncada 1600 cc binekle 1900cc ve altı ticarinin vergisi aynı oluyor buda beni ticariye yaklaştıran bir etmen oldu. Ama şimdi kafan yine karıştı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz_10

    quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Binek olarak kullanmak için şahsen ben kamyonet almazdım.Kangoo var gerçi şu anda bende ama ciddi anlamda satmayı düşünüyorum.Her yıl vize,hız sınırları ve fahiş vergiler malum.Bunlar da yetmiyormuş gibi Eylül den itibaren yeni düzenlemeler yapılacağı söyleniyor.Src muhabbetleri iyice baydı zaten.İlaveten kösme vergiler falan da bindirilebilir.Her an herşey olabilir yani.Normalde 20-30 adet sattığımız X hafif ticariyi şimdi ayda birkaç tane zor satabiliyoruz diyor bayiler.Şahsen bu şartlarda hiç tavsiye etmem ...

    ben bunları bilmiyordum bilgilendirdiğin için sağol
    Aslında ben ikinci el focus II yada megane II sw almayı düşünüyordum ama ticari araçlardaki konforun binek otomobillere yaklaşması,donanımın artması, geniş ve ferah olan iç mekana sahip olması beni cezbetti .Ve ticarilerin kamyonet sayılarak vergi alınıyor sanıyordum oysa panelvan sayılarak vergiye tabi tutuluyormuş böyle oluncada 1600 cc binekle 1900cc ve altı ticarinin vergisi aynı oluyor buda beni ticariye yaklaştıran bir etmen oldu. Ama şimdi kafan yine karıştı

    Alıntıları Göster
    bipper tepee al bizde var çok rahat ve güzel 1400 cc ve de dizel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n201 -- 10 Ağustos 2010; 23:11:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz_10

    quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Binek olarak kullanmak için şahsen ben kamyonet almazdım.Kangoo var gerçi şu anda bende ama ciddi anlamda satmayı düşünüyorum.Her yıl vize,hız sınırları ve fahiş vergiler malum.Bunlar da yetmiyormuş gibi Eylül den itibaren yeni düzenlemeler yapılacağı söyleniyor.Src muhabbetleri iyice baydı zaten.İlaveten kösme vergiler falan da bindirilebilir.Her an herşey olabilir yani.Normalde 20-30 adet sattığımız X hafif ticariyi şimdi ayda birkaç tane zor satabiliyoruz diyor bayiler.Şahsen bu şartlarda hiç tavsiye etmem ...

    ben bunları bilmiyordum bilgilendirdiğin için sağol
    Aslında ben ikinci el focus II yada megane II sw almayı düşünüyordum ama ticari araçlardaki konforun binek otomobillere yaklaşması,donanımın artması, geniş ve ferah olan iç mekana sahip olması beni cezbetti .Ve ticarilerin kamyonet sayılarak vergi alınıyor sanıyordum oysa panelvan sayılarak vergiye tabi tutuluyormuş böyle oluncada 1600 cc binekle 1900cc ve altı ticarinin vergisi aynı oluyor buda beni ticariye yaklaştıran bir etmen oldu. Ama şimdi kafan yine karıştı

    Alıntıları Göster
    Otomobillerdeki gibi 3 yılda bir değil 6 yılda bir düşüyor vergi dilimi.Şu anda zaten 600 küsur milyon yıllık.Her yıl vize olayı neyse zaten araçta bir sorun olmadığı sürece rahat geçer.Ama toplam maliyette baya cebe zarar tüm bunlar.Üst hız limiti 88 siz bakmayın çoğu zaman bunu dikkate almıyor trafikçiler ama 90 la ceza yemek işten bile değil.Src belgelerinin ne olacağı hala tam rayına oturtulamadı.Bunun gibi bir sürü çetrefilli durum var kafamı bulandıran.Üstüne bir de yeni düzenlemeler falan gelirse hiç şaşırmamak lazım bu memlekette ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n201

    bipper tepee al bizde var çok rahat ve güzel 1400 cc ve de dizel

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar birde peugeot araçları sorunlu diyolar doğrumu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz_10

    arkadaşlar birde peugeot araçları sorunlu diyolar doğrumu ?

    Alıntıları Göster
    yaklaşık bir ay önce yeni doblo 1.3 mjet elegance modelini 0 olarak bayiden aldım... kasa ağırlığı 1450 kg 1.3 motorun nasıl bu şaseyi kaldıracağını doğrusu çok merak ediyordum velev ki turbo özellliği ile beygir gücü bir hayli kurtarıyor 90 hp ... araçta ara gazı diye bir olay yok gaza basınca hemen ibre çıkmıyor... Ayrıca turbo yaklaşık 1 sn sonra devreye giriyor trafikte ilk kalkışta öndeki araçla mesafe koymanızda fayda var zira yeşilde hemen kaldırmanız imkansız yarım debriyajla bir kaç metre yürüdkten sonra kendini topluyor ... arkadan gelen kornalara kulak asmayın derim bilakis devrini aldıktan sonra hiç eğer takılmamış bir aygıra rodeo yaptırmaya benziyor -- tecrübeyle sabittir şikeli bir şahini ilk 100 metrede rezil ettiğim oldu o andan sonra resmen aşık oldum arabama... ön tavan çıtaları gayet ince Ford connect te ki, gibi ağaç gövdesini andırmıyor sol ve sağ görüş açınız bir hayli geniş.en iyi yakıt - hız eğrisi 110 km de .. düz veya hafif eğimli bir yolda --- Pozantı-Adana --- arasında denedim 5. viteste satece rolanti devrinde yaklaşık mersin yol ayrımına kadar yakıt sadece 100 km de 2.0 olarak geldi. Klima çıktıları sadece ön göğüste değil ayrıca vites arkası çıkışıylada arka koltuktakiler için mükemmel tasarlanmış. anlık soğutma sistemi daha ilk kontakta dahi muhteşem.daha alalı 40 gün oldu ve ben sadece 3600 km yaptım ve bu sadece gezi kesinlikle iş gezisi felan değil şuna inanın kontağını korkmadan çevirebilirsiniz...Konfor olarak bir hayli güzel Safelin modellerindeki gibi parçaların arasında boşluklar yok araç dolu bir görünüm veriyor.Döşeme rengi olarak kırmızı siyah pek uyumlu değil güzel bir kılıf almak lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aresnas

    yaklaşık bir ay önce yeni doblo 1.3 mjet elegance modelini 0 olarak bayiden aldım... kasa ağırlığı 1450 kg 1.3 motorun nasıl bu şaseyi kaldıracağını doğrusu çok merak ediyordum velev ki turbo özellliği ile beygir gücü bir hayli kurtarıyor 90 hp ... araçta ara gazı diye bir olay yok gaza basınca hemen ibre çıkmıyor... Ayrıca turbo yaklaşık 1 sn sonra devreye giriyor trafikte ilk kalkışta öndeki araçla mesafe koymanızda fayda var zira yeşilde hemen kaldırmanız imkansız yarım debriyajla bir kaç metre yürüdkten sonra kendini topluyor ... arkadan gelen kornalara kulak asmayın derim bilakis devrini aldıktan sonra hiç eğer takılmamış bir aygıra rodeo yaptırmaya benziyor -- tecrübeyle sabittir şikeli bir şahini ilk 100 metrede rezil ettiğim oldu o andan sonra resmen aşık oldum arabama... ön tavan çıtaları gayet ince Ford connect te ki, gibi ağaç gövdesini andırmıyor sol ve sağ görüş açınız bir hayli geniş.en iyi yakıt - hız eğrisi 110 km de .. düz veya hafif eğimli bir yolda --- Pozantı-Adana --- arasında denedim 5. viteste satece rolanti devrinde yaklaşık mersin yol ayrımına kadar yakıt sadece 100 km de 2.0 olarak geldi. Klima çıktıları sadece ön göğüste değil ayrıca vites arkası çıkışıylada arka koltuktakiler için mükemmel tasarlanmış. anlık soğutma sistemi daha ilk kontakta dahi muhteşem.daha alalı 40 gün oldu ve ben sadece 3600 km yaptım ve bu sadece gezi kesinlikle iş gezisi felan değil şuna inanın kontağını korkmadan çevirebilirsiniz...Konfor olarak bir hayli güzel Safelin modellerindeki gibi parçaların arasında boşluklar yok araç dolu bir görünüm veriyor.Döşeme rengi olarak kırmızı siyah pek uyumlu değil güzel bir kılıf almak lazım..

    Alıntıları Göster
    partner çok güzel duruyo doblo çok tipsiz birşey olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dareis

    partner çok güzel duruyo doblo çok tipsiz birşey olmuş

    Alıntıları Göster
    quote:

    yaklaşık bir ay önce yeni doblo 1.3 mjet elegance modelini 0 olarak bayiden aldım... kasa ağırlığı 1450 kg 1.3 motorun nasıl bu şaseyi kaldıracağını doğrusu çok merak ediyordum velev ki turbo özellliği ile beygir gücü bir hayli kurtarıyor 90 hp ... araçta ara gazı diye bir olay yok gaza basınca hemen ibre çıkmıyor... Ayrıca turbo yaklaşık 1 sn sonra devreye giriyor trafikte ilk kalkışta öndeki araçla mesafe koymanızda fayda var zira yeşilde hemen kaldırmanız imkansız yarım debriyajla bir kaç metre yürüdkten sonra kendini topluyor ... arkadan gelen kornalara kulak asmayın derim bilakis devrini aldıktan sonra hiç eğer takılmamış bir aygıra rodeo yaptırmaya benziyor -- tecrübeyle sabittir şikeli bir şahini ilk 100 metrede rezil ettiğim oldu o andan sonra resmen aşık oldum arabama... ön tavan çıtaları gayet ince Ford connect te ki, gibi ağaç gövdesini andırmıyor sol ve sağ görüş açınız bir hayli geniş.en iyi yakıt - hız eğrisi 110 km de .. düz veya hafif eğimli bir yolda --- Pozantı-Adana --- arasında denedim 5. viteste satece rolanti devrinde yaklaşık mersin yol ayrımına kadar yakıt sadece 100 km de 2.0 olarak geldi. Klima çıktıları sadece ön göğüste değil ayrıca vites arkası çıkışıylada arka koltuktakiler için mükemmel tasarlanmış. anlık soğutma sistemi daha ilk kontakta dahi muhteşem.daha alalı 40 gün oldu ve ben sadece 3600 km yaptım ve bu sadece gezi kesinlikle iş gezisi felan değil şuna inanın kontağını korkmadan çevirebilirsiniz...Konfor olarak bir hayli güzel Safelin modellerindeki gibi parçaların arasında boşluklar yok araç dolu bir görünüm veriyor.Döşeme rengi olarak kırmızı siyah pek uyumlu değil güzel bir kılıf almak lazım..


    birde 1.6 105 hp 290 tork 6+geri vitesi düşün. offf offf hesap yapıyorum yapıyorum toparlayamıyorum parayı. denemez olsaydım bu aracı. şimdi başka araçlara bakamıyorum beğenemediğim için araçsız kaldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    quote:

    yaklaşık bir ay önce yeni doblo 1.3 mjet elegance modelini 0 olarak bayiden aldım... kasa ağırlığı 1450 kg 1.3 motorun nasıl bu şaseyi kaldıracağını doğrusu çok merak ediyordum velev ki turbo özellliği ile beygir gücü bir hayli kurtarıyor 90 hp ... araçta ara gazı diye bir olay yok gaza basınca hemen ibre çıkmıyor... Ayrıca turbo yaklaşık 1 sn sonra devreye giriyor trafikte ilk kalkışta öndeki araçla mesafe koymanızda fayda var zira yeşilde hemen kaldırmanız imkansız yarım debriyajla bir kaç metre yürüdkten sonra kendini topluyor ... arkadan gelen kornalara kulak asmayın derim bilakis devrini aldıktan sonra hiç eğer takılmamış bir aygıra rodeo yaptırmaya benziyor -- tecrübeyle sabittir şikeli bir şahini ilk 100 metrede rezil ettiğim oldu o andan sonra resmen aşık oldum arabama... ön tavan çıtaları gayet ince Ford connect te ki, gibi ağaç gövdesini andırmıyor sol ve sağ görüş açınız bir hayli geniş.en iyi yakıt - hız eğrisi 110 km de .. düz veya hafif eğimli bir yolda --- Pozantı-Adana --- arasında denedim 5. viteste satece rolanti devrinde yaklaşık mersin yol ayrımına kadar yakıt sadece 100 km de 2.0 olarak geldi. Klima çıktıları sadece ön göğüste değil ayrıca vites arkası çıkışıylada arka koltuktakiler için mükemmel tasarlanmış. anlık soğutma sistemi daha ilk kontakta dahi muhteşem.daha alalı 40 gün oldu ve ben sadece 3600 km yaptım ve bu sadece gezi kesinlikle iş gezisi felan değil şuna inanın kontağını korkmadan çevirebilirsiniz...Konfor olarak bir hayli güzel Safelin modellerindeki gibi parçaların arasında boşluklar yok araç dolu bir görünüm veriyor.Döşeme rengi olarak kırmızı siyah pek uyumlu değil güzel bir kılıf almak lazım..


    birde 1.6 105 hp 290 tork 6+geri vitesi düşün. offf offf hesap yapıyorum yapıyorum toparlayamıyorum parayı. denemez olsaydım bu aracı. şimdi başka araçlara bakamıyorum beğenemediğim için araçsız kaldım.

    Alıntıları Göster
    ben 1.3 90 hp yi aldğıma binlerce şükür ediyorum... vallahi ne yalan söyleyim bukllandığımdan daha iyisi yine 1.6 105 hp 6+1 geri vitestir... sıfırn piyasa değerine inmesini beklicem en az 3 - 4 yıl sıkıntısız kullanırım bunu satıp üstüne koyup 1.6 cc yi alacağım 1.3 te ben böyle çay keyfi yapıyorsam gerçekten 6 vteste nasıldır... ayrıca onlarda start - stop özelliği de koymuşlar stop etse bile gaza basmaya devam edince otomatik marş basıyor... yok arkadaş bundan iyisi yok bu memlekette :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aresnas

    ben 1.3 90 hp yi aldğıma binlerce şükür ediyorum... vallahi ne yalan söyleyim bukllandığımdan daha iyisi yine 1.6 105 hp 6+1 geri vitestir... sıfırn piyasa değerine inmesini beklicem en az 3 - 4 yıl sıkıntısız kullanırım bunu satıp üstüne koyup 1.6 cc yi alacağım 1.3 te ben böyle çay keyfi yapıyorsam gerçekten 6 vteste nasıldır... ayrıca onlarda start - stop özelliği de koymuşlar stop etse bile gaza basmaya devam edince otomatik marş basıyor... yok arkadaş bundan iyisi yok bu memlekette :))

    Alıntıları Göster
    doblo öneren çok olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaz_10

    doblo öneren çok olmuş

    Alıntıları Göster
    selamlar

    1 ay önce partner tepee 110 espli asr li......full modelini aldim.

    araçdan gayet memnunum.bu tip sinifda caddy aracimizda var caddy ye göre 0.7 0.9 litre km de ortalama az yakiyor.yalnız caddy 2006 model 110 bin de tüm değişmesi gerek parçalar değişti.araci 10 km ayni şartlarda test ettik.

    caddy ye göre eksiler i vites geçişleri diebilirim.yeni caddy de çoook pahali olduğu için o kadar da olur die bilirim.

    doblo araca bakmiştim zevk meselesi ama tipsiz duruyor önden.

    arka kapiyi açmaya çaliştim kapiyi zor açtim birde kapatmak isterken kapi elimde kaliyordu nerdeyse ters mantik yapmişlar kapi kapatma mekanizmasini bilmeyenler için ilk başta çok zor sonra sonra kapatip açmayi yapabilirsiniz rahatlikla ama ilk denemeler de zorlancaksiniz.

    birde araç 105 beygir torku 290 dior ama 0 100 km hizlanmasi çok yavaş o kadar torkuda fazla olmasina rağmen.motor var ama hızlanmada ii bi araç deil doblo.

    koltuklari hoşuma gitmedi dobloda,bu sebeplerden dolayi araci almadim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertuğ2045

    selamlar

    1 ay önce partner tepee 110 espli asr li......full modelini aldim.

    araçdan gayet memnunum.bu tip sinifda caddy aracimizda var caddy ye göre 0.7 0.9 litre km de ortalama az yakiyor.yalnız caddy 2006 model 110 bin de tüm değişmesi gerek parçalar değişti.araci 10 km ayni şartlarda test ettik.

    caddy ye göre eksiler i vites geçişleri diebilirim.yeni caddy de çoook pahali olduğu için o kadar da olur die bilirim.

    doblo araca bakmiştim zevk meselesi ama tipsiz duruyor önden.

    arka kapiyi açmaya çaliştim kapiyi zor açtim birde kapatmak isterken kapi elimde kaliyordu nerdeyse ters mantik yapmişlar kapi kapatma mekanizmasini bilmeyenler için ilk başta çok zor sonra sonra kapatip açmayi yapabilirsiniz rahatlikla ama ilk denemeler de zorlancaksiniz.

    birde araç 105 beygir torku 290 dior ama 0 100 km hizlanmasi çok yavaş o kadar torkuda fazla olmasina rağmen.motor var ama hızlanmada ii bi araç deil doblo.

    koltuklari hoşuma gitmedi dobloda,bu sebeplerden dolayi araci almadim.

    Alıntıları Göster
    gel beni dinle.
     yeni doblo mu partner tepee mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: labidu

    gel beni dinle.
     yeni doblo mu partner tepee mi


    Alıntıları Göster
    Doblo kullanıcısı bir arkadaştan edindiğim bilgiye göre eski doblolardaki hızlandıkça direksiyonun titreme sorunu yenilerinde de devam ediyormuş. Araç titremeye çok meyilliymiş. Bizde 110luk Connect var.. Ticari sınıfa girmesine rağmen trafik kurallarına uyduğun müddetçe ceza falan yemezsin. Yeni pejo partnerler de hoş. İçeriye motor sesini fazla vermiyor. Alırken servis ve yedek parça olaylarına da önem vermek gerekiyor malesef özellikle Türkiye yollarında. Şehir için hız sınırı ticariler için 50. Ters birine denk geldin mi ceza yemen an meselesi. Öte yandan da o büyüklükteki bir station vagon aile arabası fiyatı yüksek. Şahsen bu tüp ticarilere doldur eşyanı tura çık. çok rahat edersin. Yerden daha yüksek olmaları da bu tip arabaların bana göre ayrı avantaj. Ben de sana connect tavsiye ediyorum. 90 lık yada 110 luk. Bunların da yakıt tüketimi güzel.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.