Şimdi Ara

Yeni hyundai elantra mı ford focus mu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
17.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler iki araç arasında kaldım.ötv indirimi ile alacağım.

    1.olarak almak istediğim araç, yeni hyundai elantra dizel dct elit plus sanruf modeli fiyatı 94 bin tl şuan

    2.araç ise ford focus sedan 1.5 dizel powershift titanyum modeli bunum fiyatı 101 bin tl şuan.

    Yeni elantrayı çok beğendim tip olarak .siZce 5 sene satmamak kaydıyla hangisi alınır?

    Yardımlarınızı bekliyorum.sürüş keyfi konfor kalite sağlamlık açısından değerlendirmelerinizi bekliyorum .teşekkür ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B0C0D9B26 -- 3 Ocak 2017; 1:19:17 >



  • Elantra =&gt; Focusa nazaran daha performanslı motor, iç mekan genişliği,sert plastik,daha güncel kasa



    Focus=&gt;Konfor , kalite, yol tutuş,daha sağlam şanzıman



    Dct powershifte göre daha hızlıdır ama o da dsg gibi çabuk ısınır ve daha çabuk arıza verir.



    Ben focus diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Android -- 3 Ocak 2017; 0:47:36 >
  • By_Android B kullanıcısına yanıt
    2012 model elantra kullanmış bir dostum sakın bulaşma diyor fakat yeni kasayı çok beğendim.sanırım çabuk döklüyor elantra.gerçi dökülmeyen araç mı var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B0C0D9B26 -- 3 Ocak 2017; 1:28:16 >
  • elentra diye bir model mi var? elantra olmasın o?

    konu açan da elentra yazıyor cevap veren de. gidip arabanın arkasına bakıcam ne yazıyor diye. ben de mi bir yanlış var.


    elantra iç mekan genişliği ve garanti konusunda daha iyi. motor/şanzıman da iyi. powershift biraz kararsız bir şanzıman ancak focus bütün olarak bakınca daha iyi bir araç. insignia dururken ikisini de almam.

    elentra ile ilgili bilgim yok
  • Koltuk arkasındaki o saçma plastikler Elantra almamak için yeterli bence. Onun haricinde gayet güzel ve geniş
  • Elantra daha modern ve tasarımı çok daha güzel bana göre, güvenlik olarak da ııhs testlerinde çok başarılıydı. Ayrıca hacim olarak da ciddi fark var, fiyat avantajı da olduğuna göre net elantra.
  • Plastik mevzu tüm araçlarda benzer nitelikte neredeyse.üst segment araçlar harici genelde sert plastik çoğu c segmenti araçlar.elantrada içerde premium hissi yok fakat dışdan çok oturaklı.hala karar veremedim focusu sevemedim nedense.genelde sürüş keyfi olarak focusu öneriyor herkes.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B0C0D9B26 -- 3 Ocak 2017; 0:34:59 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    opel astra mi ford focus mu
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Eleantra biraz mondeo yu anımsatıyor sanki ya bana mı öyle geliyor
  • Hyundai'nin elentra diye bir aracı yok. Olmayan araçla focus karşılaştırılamaz.
  • İmla hataları için kusura kalmayın arkadaşlar.
  • Teşekkürler.
  • 2015 benzinli focus trend x kullancısı olarak bu iki araç arasında elantra diyorum. iç mekan ve bagaj genişliği olarak biraz daha iyi. tasarım olarak elantra daha iyi. focusun elantraya göre tek artısı ikinci eli daha kuvvetli olabilir. elantra dışında octavia önerebilirim. bagaj ve arka diz mesafesi konfor konusunda D segmentini aratmaz
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    Hocam octavia'yı kullandım memnun kalmadım son kasadan.kapı içlerinden çok ses geliyordu.birde çok yakıyor.bende dizel dsg vardı.çekişini de beğenmiyordum açıkçası.genişlik olarak iyiydi ama hakkını vereyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.parolo

    Hocam octavia'yı kullandım memnun kalmadım son kasadan.kapı içlerinden çok ses geliyordu.birde çok yakıyor.bende dizel dsg vardı.çekişini de beğenmiyordum açıkçası.genişlik olarak iyiydi ama hakkını vereyim.

    yakıtı çok iyi diyorlardı. kapı içi sesleri ilk kez duydum. ben kullanmadım ama gördüğüm kadarıyla beğendiğim bir araçtı
  • Sorunsuz olan dct, ısınan powershift bu arada. Çekik gözlülerin iş ahlakı ne Almanlara ne Amerikalı lara benzer. Bakınız dsg. Dct de az da olsa ısınan sadece tucsonlar var. Onları da bayağı bir zorlarsan.
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    Hocam ayrıca arka taraftan tak tak sesleride cabası torsiyon çubuğu sebebiyle.gerçi elantrada da torsiyon çubuğu var ancak ses yapıyor mu bilmiyorum.
  • Görsellik açısından elentra

    Parca guvenirlik saglamlik 5 yil sonra ki degerini koruyabilme adina tabiki focus
  • Başlıktaki yanlışları düzeltelim.



    Focus 1.5tdci ps'deki şanzımanın 1.6 benzinli'deki ps ile alakası yok. 1.5tdci'deki yağlı kavramalı, 2.0tdci'deki ps ile benzer bir şanzıman. Küçük hacim dizellerdeki en iyi ve sorunsuz çift kavramalı şanzımanlardan birisi.



    Dct hakkında çok bilgim yok ama 5 yıl garanti olması ciddi bir avantaj.



    Kia cerato'da listeye eklenmeli bence. Sunroof, ısıtmalı koltuk, gg kamera gibi donanımları standart sunuyor. Fiyatı ikisinden de ucuz, 5 yıl garanti kia'da da var.
  • 2016 model 1.5 tdci 120bg olan titanium focusu yaklaşık 3 ay istanbul trafiğinde 7000km kullandım.Herhangi bir sorun çıkarmadı.Vites geçişleri,kulakçıkların tepkisi çok iyiydi.Yeni bi şamzıman,yağlı tip.Ben olsam focus alırdım.Tek eksisi arka diz mesafesi bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX

    Sorunsuz olan dct, ısınan powershift bu arada. Çekik gözlülerin iş ahlakı ne Almanlara ne Amerikalı lara benzer. Bakınız dsg. Dct de az da olsa ısınan sadece tucsonlar var. Onları da bayağı bir zorlarsan.

    Oradaki iş ahlakı ne alman ne amerikalı. Karşılaşılan ahlak türk ahlakı.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.