Şimdi Ara

Yeni Ea211 1.2 Tsi motorlu araç önerisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Janjan kullanıcısına yanıt
    Hocam cevabınız için çok teşekkürler. yılsonu indirimden faydalanarak araç almayı düşünüyorum. golf Comfortline veya seat style plus paket araç bulabilirmiyim sizce? ne kadar indirim olur? geçtiğimiz yıllarda yüzde 4 gibi indirim olmuş sanırım. ocak ayını beklesem satılmayan 2013 araç bulabilirmiyim bayilerde? bu konularda bilginiz var ise aydınlatırsanız çok sevinirim.

    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: playerpro

    Arkadaşlar cevaplar için tekrar teşekkürler,

    Peki bu 3 aracın liste fiyatı aşağıda. donanım olarak karşılaştırıldığında sanırım leon daha zengin. sizin fikirleriniz nasıl hangi araç hangi konuda öne çıkıyor?

    Skoda Octavia Ambition 1.2 TSI 105 HP Greentech 48.100

    Seat Leon Style S&S 1.2 TSI 105 HP 47.100

    Yeni Golf 1.2 TSI 105 PS BlueMotion Technology Midline Plus 47.200 TL

    Teşekkürler.

    Merhabalar , bir kere Octavia ve Golf Leon'a gore oldukca boslar , hatta Octi aralarinda en bos sanirim.

    Uc arac da torsiyon cubugu kullanir bu arada hatirlatayim (arka suspansiyon tam bagimsiz degildir) , platform-sase-motor-sanzuman-hatta fren diskleri bile birebir aynidir , kimisi yok Audi'ninki ozel diye sikar ama alakasi yok servisten yedek parcaya girin kutulari inceleyin hepsinde VAG yazar. Yani Turk halkinin sandigi gibi Leon - A3 arasi (ornek) daglar kadar fark yoktur. Bunun disinda;

    1- Octavia bariz bir sekilde en genis ic hacmi ve bagaji sunar.
    2- Yalitimda ucu de neredeyse kafa kafaya, hatta bazi testlerde Leon Golf'ten bile ondeydi sanirsam.
    3- Malzeme/Iscilik kalitesi olarak Golf en tepede , Octi hemen arkasinda , Leon birazcik daha geriden gelir.
    4- Leon'un surusu biraz daha serttir , aralarinda (bence) en iyi direksiyon tepkilerine ve viraj kabiliyetine Leon sahip.
    5- Leon Style , donanim olarak bu araclari rahat bir sekidle katlar.
    6- Ikinci el piyasasi olarak Golf bariz bir sekilde avantajlidir , fakat Leon/Octavia'nin piyasasi da kuvvetlidir , Turk halki genelde araba satamadigi zaman bunun tek sebebi ya arac pertten bozmadir yada asiri yuksek fiyat cekilmistir 6 aydir sahibinden.com da farkli ilanlari inceliyorum , uygun fiyati koyan aninda satiyor nokta.
    7- Bakim fiyatlarinda fazla fark olacagini sanmiyorum acikcasi.
    8- Bana gore aralarinda en guzel ic tasarim Golf'e , en guzel dis tasarim LED paket olmasi kaydiyla Leon'a ait.
    9- Performans-Tuketim cizgisinde Golf ile Leon birebir ayni olur muhtemelen , Octi kasasindan oturu cok azicik geri kalabilir bu kriterlerde ama gunluk kullanimda hissedilmeyebilir bile.
    10- VW'de arac bulmak veya indirim almak neredeyse imkansizken Skoda ve Seat bu konuda daha esnektir.

    Manuel vites baktiginiz icin bana sorarsaniz en mantikli hareket 50,200'e manuel vitesli Golf 1.2 Comfortline bakmaktir. Park sensorunu sonradan ekletebilirsiniz , hiz sabitleyici de sizin icin sart degilse cok mantikli olur.

    Ama , aile amacli aliniyorsa da Octavia daha mantikli olabilir.

    Leon'da ise dizel veya benzinli otomatik viteslerde f/p orani zirve yapiyor.

    Çok net bir özet. Elinize saglik.

    Kendi tecrubelerimi aktarayim.
    Leon 1.2 tsi style dsg
    F/p araci
    Ici sade ve kullanisli.
    Ic genisligi golfden iyi bagaji fena degil.
    Dis tasarim yeni
    Aldigimdan beri karisik ortalamam net 6 lt. (Yaklasik 5000 km ortalamasi)
    Virajlarda yere iyi tutunuyor ama hafif yatma egilimi oluyor.
    Donanim dolu, yok yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playerpro

    hocam 2 yıl neden bekleyeceksiniz? anlamadım :)

    hocam gönlüm jettadan yana 2 yıl içinde makyaj + yeni nesil 1.2 tsi golfte olan jettaya gelir diye umuyorum. Birde esp stansart olur diye tahmin ediyorum
  • playerpro kullanıcısına yanıt
    Tek başına Multijet olması az yakacağı anlamına gelmez.

    Kullanıldığı kasa ve detay bilgiler, rutin dışına çıktığınızda yakıtınızı ciddi arttırabilir.
  • Arkadaşlar merhaba,
    Tsi motor alınacaksa donanım olarak en mantıklısı leon olarak gözüküyor.
    Peki 1.4 tsi ile 1.2 tsi'yi karşılaştırdığınızda hangisi daha mantıklı.
    Vergi farkı var kabul ama önemsenecek kadar büyük değil.
    Performans olarak 1.4 tsi aşırı iyi gözüküyor. 140 beygir ve 250 nm tork.

    Leon için fiyat farkı yok denecek kadar az.
    1.2 TSI 105 HP S&S > Style 47.100
    1.4 TSI 140 HP S&S > Style 47.800

    Geriye kalan yakıt durumu. Ne kadar fark vardır?
    Ayrıca 1.4 tsi 140 hp olan motor vw'de yok seat ve skoda'da var. Ancak skoda octavia donanım olarak bu fiyata çok boş bir araba veriyor.
    Kullanan arkadaşlar yorumlarsa çok sevinirim.
  • Arkadaşlar selamlar.

    ilgilenen herkese çok teşekkür ederim. 2014 şubat vergilendirme sistemini beklemeye karar verdim. bu şekilde 1.2 - 1.3 motor seçeneklerinin dışına çıkabilceğimi umuyorum. araç olarak mazda 3 sedan ı gözüme kestirdim. inşallah beklediğime değer


    https://bim.sanayi.gov.tr/temp/ARAC_HALK_SON_TOP.aspx.


     Yeni Ea211 1.2 Tsi motorlu araç önerisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playerpro -- 6 Ekim 2013; 2:51:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playerpro

    Arkadaşlar selamlar.

    ilgilenen herkese çok teşekkür ederim. 2014 şubat vergilendirme sistemini beklemeye karar verdim. bu şekilde 1.2 - 1.3 motor seçeneklerinin dışına çıkabilceğimi umuyorum. araç olarak mazda 3 sedan ı gözüme kestirdim. inşallah beklediğime değer


    https://bim.sanayi.gov.tr/temp/ARAC_HALK_SON_TOP.aspx.


     Yeni Ea211 1.2 Tsi motorlu araç önerisi






    sen de bizdensin




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playerpro -- 30 Ekim 2013; 18:17:58 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.