Yeni Fiat 500X Ana konu (20. sayfa)
-
-
Teşekkürler. Akşam bir bakayım.. Ama öyle bir tuş kombinasyonu yoktu sanırım. -
-
Geçtiğimiz hafta 1.4 170 4x4 at9 aldım 2.el...
Önceki aracım aynı motorlu Giulietta'ydı. 500x'te 18'ler olmasına rağmen spor amortisörlü Giulietta'ya göre daha konforlu geldi. Alet baya tok, güzel, sürüşünü falan baya beğendim. İşin ilginci, rakipleri de böyle mi bilmiyorum ama B sınıfı Suv diye geçiyor olmasına rağmen C sınıfı bir HB kullanıyormuş hissiyatı var. Bu açıdan baya olgun. Çok beğendim.
Arabayı kullanan ve bu anlamda fikirlerine önem verdiğim bir arkadaşım da son derece şaşırmış bir şekilde beğendi, bu kadarını beklemiyordum dedi. Herkesi şaşırtan bir alet. Babam "500'ler küçük değil mi ya" diyordu, arabayı görünce o da baya şaşırdı, böyle bişey beklemiyordum baya güzelmiş dedi.
Ayrıca yine Giulietta'da arka koltukta çocuk koltuğu varken (arkaya dönük), sağ ön koltukta baya az yer kalıyor, oturan 2 büklüm oluyordu, bunda o daha az oldu, iç hacim anlamında daha başarılı.
Donanım anlamında coşmuş vaziyette, 2.elde daha dolu bir araç alabilir miydim verdiğim rakama bilemiyorum. Fiyat ne derseniz 10-15bindeki 140'lık otomatik Cross Plus'ların pazarlıksız fiyatı diyeyim Benimkinde km 40 binde ama olsun, sıkıntı yok. Deri koltuk, koltuk ısıtma, elektrikli ayar, elektrikli bel desteği, sunroof gibi özellikler bile yetiyor zaten.
Şanzımanı merak ediyordum, klasik otomatik olması çift kavrama sorunlarından beni dışlamış oldu, bu bakımdan da kafam rahat. Tabi inşallah başka bir sorun olmazsa...
Bunun haricinde, arabayı aldığımdan beridir neredeyse hergün kullandım, her seferinde de manyak gibi trafiklere girdim. Çıktığımda da mümkün mertebe gazladım. Tüketimi merak ediyordum, çok salak saçma, gerçekçi olmayan ekstrem bir tüketim oldu.
Şu anda tüketim ortalaması 14.7lt gösteriyor Edit: Neyse ki normal şartlarda kullanınca tüketim de normale döndü, eşim e5-Gebze rotasında gitti geldi, ara ara trafiklere de girdi ama tüketim 8.8'lere indi. Klasik otomatik olmasına rağmen bu tüketim değerleri şehiriçi için güzel. Giulietta'da 9'ların altına inememiştim aynı şartlarla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 10 Ocak 2018; 16:40:50 >
-
Arkadaşlar, acil olarak bir konuda yorumlarınıza ihtiyacım var. Sıfır kilometre bir araç almak niyetindeyim. Suzuki Vitara ile Fiat 500x arasında gidip geliyorum. Bir an önce karar vermem lazım. Değerli görüşlerinizi bekliyorum. Otomobilden anlayan ve her iki aracı bir şekilde tanıyan arkadaşlar yardımcı olurlarsa minnettar olurum. -
500X i tercih ederdim ben olsam.
Öncelikle herkesin Kurban Bayramı Mübarek olsun, hayırlı bayramlar diliyorum. Benim sorunum şu, araba kitli durumdayken anahtarla aracın yanına gidip kol açma yerine elimi değdirdiğimde araç açılır konuma geliyordu. Şimdi deniyorum araç açılmıyor, acaba pili mi zayıfladı diye pilini değiştirdim yine sonuç aynı daha önce bu problemi yaşayan var mıdır ? -
2,5 yıldır sahip olduğum araç. 1,6 motor. aldığım güne lanet olsun. kaporta boyasına bozuk para ile hafifçe vurun boya kalkıyor. neyse dedik aldık bi kere. 40 binde dpf %375 tıkanır mı? tıkandı. garantisi var dedik servise verdik. saat 11 de aracı aldılar, saat 17:30 da aracımın tamir edilmediğini ve dpf'nin istanbul'a ekspere gönderileceğini söylediler. serviste aracımın hiçbir parçasına el değmemiş yani. parçayı söküp bakma zahmetine girmemişler. servis bilgisayara takmış, arabayı dışarı çıkarmış. bana da saatler sonra bilgi veriliyor. söylenen şeyler ise: şehir içinde çok sık dur kalk yapmışsınız ondan olmuştur. tövbe tövbe. e tamir edin. içine hava bastık tıkanıklık cihazı itti, olmadı yani. yapılana bak, aracı ne güzel incelemişler! e aracın garantisi var değiştirin. değiştiremeyiz expere gidecek, temizlenecek, o karar verecek. e tamiri ne kadar? en iyi ihitimal ile 1500 tl. e garantisi var? ona bişey diyemeyiz. e yenisi ne kadar 15000 tl. ohhhhhaaa! onbeşbin tl!!! yani anlayacağınız çuvalla para verdiğiniz aracın garantisi hikaye oldu. parçayı garantiden değiştirmemek için katakulli yapıyorlar. ben senin garantini nasıl kullanacağım? zaten 500 x diye adamlar her bakımda normal bakımdan 300 lira civarında fazla para alıyorsun. ben niye garanti bozulmasın diye sana fazladan bakım parası ödüyorum. madem garanti diye bir uyanıklık icat etmişsiniz bana aracı aldığımda anlatın, bilgilendirin beni sayın fiat! sanayide sizin bakım paranızın yarı fiyatına en kaliteli yağı filtreyi taktırırım. bakımda dpf tıkanıklığını fark etmediyseniz size bakım parasını enayiliğimden mi vermiş oldum bugüne kadar.servis elamanına, gönderseniz ne zaman belli olur diyorum. parça bir haftada ulaşır, orada ne kadar bekler bilemeyiz en iyi ihtimalle bir ay beklersiniz. yani bana demek istediği, kardeşim sen bizden araba aldın, garanti falan dedik sende bunu yedin. ellerinize sağlık fiat. aracım yok bayramda ne yapacağım dediğimde, büyük bir sessizlik. bekliyorum ki aracınız garantide ikame araç verelim diyecekler, nerde? ne güzel iş ya. aracı verin dedim, söylenenler mantığın sınırlarını aşmıştı artık. bunlar arızada araca hiçbişey yapmıyorlarsa her yıl bakım için verdiğimde kim bilir nasıl bakım yapıyorlardır. debriyajıda sorunlu ayrıca, bakımda çok güzel bakmışlar yani. aracı en kısa sürede satıp, bir daha bu markanın önünden geçmeyeceğim. 500x miş! e efendim sizin araç suv sınıfına girdiğinden fiyat böyle. garantiliymiş, bakımı kendilerinde yaparsak yüz bilmem kaç bine kadar geçerliymiş! hala sinirim tepemde yahu. gözümün içine baka baka beni dolandıracaklar. ya sabır!
iş yerinde başımdan geçenleri anlatınca ford ve wv kullanıcısı iki arkadaş da eskiden aynı sorunu yaşadıklarını ama servislerinin dpf'yi garantiden dolayı değiştirdiklerini söylediler. ah be ah! kafasında bu aracı alma fikri olan varsa beynini çöpe atsın. Ara ara elektronik fren sistemi arızası da vermeye başladı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Müşteri hizmetlerini arayın sikayet var a yazın garanti kapsamında halledilmesi gerekir. Araçsız kaldığınız süre boyuncada araç vermeleri lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba,aracım 2016 1.4 dct popstar, dün sabah aracım park yerinde çalışmadı,çalıştırma düğmesine bir kez basınca kontak açılıyor,ekranda çalıştırmak için fren pedalına basın yazısı çıkıyor ama fren pedalına basma imkanı yok pedal kaskatı kesildi basılmıyor tabii araç çalışmıyor, çekici çağırdım el frenide inmediği için sürükleyerek çekiciye yüklendi,araç Konya fiat servisi Koyuncu otoya çekildi,aküye takviye yapıp çalıştırdılar ve akü bitmiş dediler,lakin ölçümde 14 amper çıktı araç çalışırken ki gayet iyi bir değer,velhasıl aracı dün serviste bıraktım aküyü söküp şarza taktılar,bugün akşam alıcam. Bir kaç gün öncede ekranda el freni arızası uyarısı yandı ve söndü.
Başına böyle bir olay gelen oldu mu ? sanırım bu araçların soğuk havalarda elektronik sistemleri arızalanıyor yada hata veriyor,çünkü akünün zayıfladığına yadabittiğine dairhiç bir emare yoktu..
-
Merhaba 2018 sıfır 1.6 multijet dizel otomatik crospulas ve KP li bir araç aldım fakat suruş modu butonu yok .hani şu arazi,spor ve auto olarak seçilebilen suruş modu olan buton yok.Ayrıca bu pakette navigasyonda var gorunuyor fakat benim multiplay de navigasyonda yok.Bu ozellik standart degil mi ayrıca bendeki confortpulas ve KP i var iken neden olmaz bilgi verbilecek arkadaşlar varsa aranızda cevep verirlerse sevinirim.Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar herkese merhaba, 2016 model cross plus 500x aldım. Yağmur sensörünün nasıl çalıştığını bir türlü bulamıyorum; silecek kolunu bir kez ilerlettiğimde sürekli çalışıyor yağmur yokken. Araçta bir de dinamik güvenelik Paketi var ve bu pakette uzun far asistanı olduğu yazıyor. Bunun çalışma prensibi nasıl? Şimdiden teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kolun uç kısmında çevrilebilen bir başlık var. Orada kademe kademe arttırabiliyorsunuz. -
Arkadaşlar merhaba. 500x ile ilgileniyorum fakat 1.4 motor ve dct şanzımana ilişkin endişe etmem gereken noktalar var mı yardımcı olabilir misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gördüğüm en az yardımlasan grup, herkes derdini sormuş ama cevaplayan çok az :)
500x sahipleri bencil misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: curufperlit
Gördüğüm en az yardımlasan grup, herkes derdini sormuş ama cevaplayan çok az :)
500x sahipleri bencil misiniz?6 sene olmuş konuyu açalı o zamanlar aktif sayılırdı ama fazla satılan ve piyasada olan bir araç olmadığı için fazla hareket kalmadı konuda. Yardımcı olabileceğim bir konu varsa sorun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba 2018 ve 2019 l modellerde o opsiyon yok arac zemin ve sizin sürüş karakterinize göre kendi otomatik ayarlıyor diyor üretici.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba kendiniz hiç aracin multi medya sisteminin yazılımını guncellediniz mi.Var olan surumu nerede gorebiliypruz.Ayrıca Uconnect sitesinde 17 karakterli şanzıman numarasını girdiğimde hiç bir sayfa açılmıyor.Son guncel yazılımı nasıl indirebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.
2018 500x crosse plus model
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppemo -- 24 Ekim 2020; 21:7:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiat 500x sahiplerinin, genellikle satın alacakları araca ''marka'' olarak bakmaktan öte, alacağı aracın teknik özellikleri, kullanım ihtiyaçları ve F/P kriterini dikkate alarak karar veren insanlardan oluştuğunu düşünüyorum.
Fiat 500x bugün 400 bin TL bantlarında fiyatlara satılan ve C SUV olarak kabul edilen ''marka'' araçların bir çoğunda olmayan hatta opsiyon olarak bile yeni yeni sunulmaya başlayan birçok sürüş destek sistemini 2015 yılından buyana uygun fiyata sunuyor. Dönem dönem değişmekle birlikte Cross Plus donanım paketinde;Geri Görüş Kamerası, Soğutmalı Torpido, Koltuk Isıtma, kör nokta uyarı sistemi ve şerit takip asistanı vb. özellikler standart olarak sunuluyor.
Bu pakete rakiplerine kıyasla makul bir fark ödenerek Dinamik Güvenlik Paketi eklendiğinde; Çarpışma Önleme Sistemi , Adaptif Cruise Control, Uzun Kısa Far Asistanı gibi özelliklere kavuşuyor. Böylece araç neredeyse yarı otonom sürüş standartlarına ulaşıyor.
Özellikle birçok rakibine kıyasla 4 tekerlekten bağımsız bir süspansiyon sistemine sahip olması aracı yol tutuşu ve konfor bakımından oldukça güvenli hale getiriyor.
1.6 multijet motor ve DCT şanzuman uyumlu çalışıyor. 1750 devirden itibaren 320 NM tork değerine ulaşabilen araç her türlü sürüş isteğine cevap verebiliyor.
2018 model 1.6 Multijet DCT Cros Plus aracı 2.5 senedir kullanıyorum. Gerek iç malzeme kalitesi gerek trim sesi bakımından hiçbir sorun yaşamadım.
Uzun yolda 4.5 /5 litre şehir içinde ise 6 /6.5 litre ortalama yakıt tüketim değerlerine sahip. Periyodik bakım için servise gitmiyorum.
Orijinal filtre ve motor yağını kendim satın alarak son bakımını sanayide işçilik dahil toplam 400 TL'ye hallettim.
Araç hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlar olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
-
Performans artırıcı yazılım atılan araç alınır mı sizce ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, arkadaşlar 500x Cross plus Dct 1.6, opel astra gb dci 2016 excellence otomatik ve megane 4 icon hb 2016 dci 1.5 2016 model arasında kaldım. Tavsiyesi olan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X