Şimdi Ara

Yeni Fiat 500X Ana konu (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
14
Favori
51.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Adasim benim de adim ahmet :)

    O dedigini otomobil karsilastirma motorlarinda yapiyorlar zaten.. Senin dedigin amiane tabirle sidik yarisi oluyor.. Benim bu konuda ki argumanim; 500X'in arti donanimi ve kalitesi onun satin alinabilirligini etkilemeli bunu fiyata bu kadar baskin sekilde yansitirsan cok basit anlamda insanlari urkutup kacirirsin.. Ayrica Popstar donanimda ne var bilmiyorum ama Captur Icon'dan daha dolu oldugunu sanmiyorum yine 2008 Allure ile arasinda sanirim 2000 lira fark var yani donanima takilan adam 2000 fazla verip hem otomatik sanziman hem de dolu bir arac sahibi olur..

    Ben 500X kotu araba demiyorum sadece rakiplerine nazaran cok pahali diyorum..

    Konunun çıkmaza girdiği yer burası işte.

    Fiat, 500X ile kendine öncelikle Countryman'i, sonra biraz da Mokka'yı rakip alıyor. Aracın fiyatı pahalı ya da ucuz derken bunları referans almalısınız.

    Yoksa Fiat ucuz araba yapmayı az çok biliyor. Captur ile rekabet etmek istese 170 hp motoru ne diye koysun bu arabaya? 120 hp gayet yeterli gelirdi.
    Dışarıyı iki kromla daha süsleyip arkaya torsiyonu çakardı.
    Direksiyonu Grand Cherokee'den almazdı, Linea'nınkine iki piano black, tamamdı.
    Elektrikli park freni yerine koyardı kolu oraya, kim ne diyecekti?
    Kolçak ne ki? Captur'de yok, 500X'de de gerek yok olurdu.
    Standart 6 havayastığı da ne? Bak Captur'e; 4 tane neyine yetmezdi.
    Daha sayacak o kadar şey var ki gerek duyulmayacak.

    Bütün bunlara rağmen hala "Captur'den daha pahalı" muhabbeti yapan varsa da yapsın artık.
    Onlar 500X'in hedef kitlesine girmiyordur zaten. Fiat için kayıp değildir.

    Olayı güzel özetlemişsiniz elinize sağlık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yanlışlıkla PM yapmıştım bu mesajı, buraya da kopyalayayım :)

    Ben senin yazdıklarını okuyorum, senin de benim yazdıklarımı okuduğundan eminim.. Ben ne diyorum en başımdan beri; 500X'in sahip olduğu donanım ve teknik veriler onun rakiplerine oranla satın alınabilirliğini artırmalı fiyata bu kadar baskın yüklenmemeli diyorum..

    Onda bu var şunda bu yok diye listeleme yöntemi ile araba alınır ama daha önce de yazdım yorumlarımda; 60.000 TL bir araca verecek insan diğer markaların modellerinde de ne varmış diye bakar hatta baya bir araştırır.. Senin yazdığın gibi 500X'de bunlar var işte onun için bu parayı hak ediyor diyorsan; Pop başlangıç donanımından 2.000 TL ucuz Captur Icon donanımının neler sunduğuna bakan bir potansiyel müşteri, gider onu satın alır.. Yani araç güzel ama o başlangıç fiyatı tüm büyüyü bozuyor işte! Teker teker donanıma bakarak araba alacak adam için Captur Icon, 500X'den daha dolu bir araç.. Yine 500X Pop'dan sadece 2.000 TL pahalı olan 2008 Allure hem elbette daha dolu ve artı olarak otomatik şanzımanı ile geliyor.. 500X yine orta donanımından itibaren de 66.000 TL'ye yükseliyor ve bir üst sınıfın sınırlarına giriyor. Sportage ile aynı para, Qashqai'den 2.000 TL ucuz.. Muhtemel Kadjar ile de aynı rakam demek bu.. Bu da potansiyel alıcıyı ürkütüp kaçırma veya en azından kafaların fena karışması demek.. Aynı şeyleri defalarca yazdım ama sıkılmadım yazmaktan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    Yanlışlıkla PM yapmıştım bu mesajı, buraya da kopyalayayım :)

    Ben senin yazdıklarını okuyorum, senin de benim yazdıklarımı okuduğundan eminim.. Ben ne diyorum en başımdan beri; 500X'in sahip olduğu donanım ve teknik veriler onun rakiplerine oranla satın alınabilirliğini artırmalı fiyata bu kadar baskın yüklenmemeli diyorum..

    Onda bu var şunda bu yok diye listeleme yöntemi ile araba alınır ama daha önce de yazdım yorumlarımda; 60.000 TL bir araca verecek insan diğer markaların modellerinde de ne varmış diye bakar hatta baya bir araştırır.. Senin yazdığın gibi 500X'de bunlar var işte onun için bu parayı hak ediyor diyorsan; Pop başlangıç donanımından 2.000 TL ucuz Captur Icon donanımının neler sunduğuna bakan bir potansiyel müşteri, gider onu satın alır.. Yani araç güzel ama o başlangıç fiyatı tüm büyüyü bozuyor işte! Teker teker donanıma bakarak araba alacak adam için Captur Icon, 500X'den daha dolu bir araç.. Yine 500X Pop'dan sadece 2.000 TL pahalı olan 2008 Allure hem elbette daha dolu ve artı olarak otomatik şanzımanı ile geliyor.. 500X yine orta donanımından itibaren de 66.000 TL'ye yükseliyor ve bir üst sınıfın sınırlarına giriyor. Sportage ile aynı para, Qashqai'den 2.000 TL ucuz.. Muhtemel Kadjar ile de aynı rakam demek bu.. Bu da potansiyel alıcıyı ürkütüp kaçırma veya en azından kafaların fena karışması demek.. Aynı şeyleri defalarca yazdım ama sıkılmadım yazmaktan..




    Hocam ben sizi gayet anlıyorum..

    Aktarmaya çalıştığım konu 500X'in felsefesi aslında. Fiat bu arabayı lanse etmeden çok daha önce 500X'in ucuz bir araç olmayacağını belirtti. Özetle dedi ki;

    "Benim artık 2 tane ürün grubum var;
    1.si pazar ortalamasının daha altında fiyatlara sahip olacak F/P otomobiller.. Bunlar, Dacia gibi "low-cost" otomobiller değil, sahip olduğu ürün özellikleri ile "best-cost" otomobiller olacak. Bu grubun da en önemli üyeleri Tofaş tarafından üretilecek yeni kompakt aile (yeni nesil Linea ve HB/SW versiyonları) olacak.

    2. grubum ise pazar ortalamasının üstünde etiketlere sahip olan otomobiller.. Bunlar premium olma iddiası taşımayan, ama fiyat etiketini haketmek için premium rakiplere eşdeğer özellik sunan modeller olacak, kullanıcısıyla duygusal bağı kuvvetli olacak. Bu ürün grubu ise 500 ailesi ve yeni 124 Spider ile oluşacak".

    Aslında bu felsefe, Citroen'in DS ve C serisini keskin çizgilerle ayırmasına paralel. DS nasıl bir sub-brand olarak yaratılıp şu anda ayrı bir marka olarak yoluna devam ediyorsa, Fiat'ın da 500 için planlamaları çok benzer. Şu an 500'ün Fiat'tan koparılması konuşulmuyor ama her daim bu ihtimal cepte tutuluyor.

    Bir nevi Fiat, 500 ailesinin her üyesini segmentinin "Golf"ü yapmak için çabalıyor. Bu otomobilleri de ucuza ya da rakipleriyle paralel fiyata satmak gibi bir derdi yok adamların. Az satılsın, ederinde satılsın istiyorlar.

    Bu bakışa rağmen dönüp baktığınız zaman bu fiyatların aslında çok da pahalı olmadığını görüyorsunuz.

    1. 500X, Fiat'ın bugüne değin C-Evo (Giulietta) ile birlikte ürettiği en kompleks platformda üretiliyor. Kullanılan yüksek dayanımlı alaşım malzemenin oranı, pazar ortalamasının çok üzerinde. Bununla birlikte sıcak press uygulamasına sahip malzemeler de yoğun miktarda kullanılıyor. Henüz test sonuçları gelmedi ama Euro Ncap'a girdiğinde göreceksiniz, muhtemelen yeni kriterlere rağmen çok başarılı bir sonuçla ayrılacak. İşte 500X'in bu platform/şasi üstünlüğüne yaklaşan yegane model Countryman.

    2. Bununla birlikte yukarıda bahsettiğimiz gibi, bu araç bu segmentte Countryman ile birlikte MacPharson arka süspansiyon sunan tek model. Platformu tamamlayan bir ve gözden kaçıralamayacak bir unsur. Oldukça pahalı bir çözüm.

    3. 4x4 sistemi Jeep'in 60-70 yıllık tecrübesinin ürünü. Tüm testleri, yorumları okuyun. Çoğunluğun ortak görüşü şu, kompakt otomobiller içerisinde en başarılı 4x4 sistemi olarak görülüyor. Bu konuda Countryman'den daha iyi..

    4. Manuel ve TCT şanzımanları bir kenara bıraktım, 9 ileri tam otomatik vitesi bugüne kadar sunan 3 model vardı; Jeep Cherokee, Chrysler 200, Range Rover Evoque.. Bu şanzıman FWD geometrisine sahip otomatik şanzımanlar içerisinde şu anda dünyanın en iyisi kabul ediliyor (8 ileri ZF RWD geometri için hazırlanmıştır). Bu ürünü 100.000 TL altında fiyata sunan ilk model 500X. Bu ürün Countryman'in artık eskiyen 6 ileri tam otomatiği ile kıyaslayınca çok çok daha ileri bir teknoloji ürünü.

    5. Motor gamına bakıyorsunuz 110 - 170 hp arasında gezinen motorlar var. Bu seviyede bir gam sunan yegane model Countryman. Kaldı ki bu gücün üzerine de sadece "Cooper S" gibi "JCW" gibi özel seri araçları ile ulaşıyor. Fiat'ın ürün gamında (en azından 500 özelinde) bu versiyonlara cevabı Abarth serisi. Eğer Abarth 500X hazırlanıyorsa (ki casus fotolar sızdı bol bol, muhtemelen üzerine çalışıyorlar), ~200 hp civarı bir 500X'le birlikte bu segmenteki Countryman'le yine başbaşa kalacak. (Bir de Juke Nismo var ama var mı yok mu belli değil..)

    Bu 5 madde 500X'in teknik olarak bu segmentin premium modeli olmasını sağlıyor.. Artık diğer donanıma, malzeme&işçilik kalitesine vs. girmeyeceğim. Bu üstünlüğe rağmen fiyatlara bakıyorsunuz;

    Mini Cooper Countryman 1.6 D 112 HP - Baz Donanım - 95.000 TL
    Fiat 500X 1.6 Multijet 120 HP - Orta Donanım - 71.900 TL

    500X, teknik olarak belki de daha iyi olduğu Countryman'den 23.100 TL daha ucuz!! Tabiki Mini'nin marka değeri var.. Tabiki Fiat'ın imajı Mini gibi değil.. Peki 23.100 TL bu imaj farkını karşılamak için yeterli değil mi?

    Sözün özü, 500X'in felsefesinde, hedefinde ne Captur var, ne Juke, ne Qashqai, ne Sportage..
    500X'in vaat ettiği şey demokratik bir mutluluk/imaj/performans (artık premium araçlarin felsefeleri neyse ekleyebilirsiniz buraya..). Countryman'den daha az tarz olmayan, teknik/donanım/kalite olarak daha geride olmayan, ama çok daha erişilebilir iyi bir ürün sunmak. Böyle bir ürün için de bu fiyatlar gayet normal..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 14 Nisan 2015; 17:53:59 >




  • Yahu o kadar yazmıştım; upload edemedi yaaw sinir oldum :) Neyse özet geçicem;

    DS falan örnek dahi olamaz; yolun yarısında hadi biz bunu buna çevirelim denmez.. DS en başından beri o yolda gidiyordu.. Ayrıca aynı markada iki farklı hedef kitlesine oynanmaz bir tarafta basic diğer tarafta premium hedef kitlesi olmaz adama gülerler.. Zaten Fiat'ın böyle bir vizyonu da yok.. Fiat'ın bir tık üstü Alfa işte, böyle de devam edecek.. Herkeste bilir bunu! Sanki bu sizin umut ettiğiniz diyelim..

    Referans aracı daha ilk jenerasyonda olunmaz hele ki bu hem dış hem de iç tasarımla zaten olunmaz.. 500 diye bir çizgin var azcık genişlet L de, azcık yükselt X de.. Bu kadar! Herkes tarafından kesin kez kabul görmek ve artı deli gibi satış rakamlarına ulaşman lazım.. Bu sınıfta kimsenin de böyle bir iddiası da yoktur zira yepyeni bir sınıf.. Diyende çok iddalıdır, o da bunu aracına yansıtır.. HRV için en azından bunu diyebiliriz..

    Son paragrafta yazdıklarınız ise ne yazık ki Reenagade'e baya bir uyuyor.. Yani sizin gibi düşünen ve marka fanatiği olmayan ama sektörü bilen ve araçlardan anlayan gidip Jeep alacak, bakın alır demiyorum çünkü alacak, iki kere iki dört.. İşin ironik tarafı ise Jeep'i de Fiat Türkiye getiriyor :) Aslında ironik değil çünkü o yazdıklarınız sadece sizin yorumlarınız.. Fiat Türkiye bu aracı premium adayı olarak yorumlamıyor; sadece madem bu kadar donanım var, 500 L'de ucuz değildi ama sattı o zaman 500 X'de satar belki demişler başka açıklaması yok :)

    Ben de bu konuya fazla taktım kabul.. Ne alacağım ne de önereceğim bir bir araç için 50 tane yorum yazdım :) Baya bir uğramam gençler merak etmeyin :) Bakalım mayısın ilk haftası nisan satış rakamları açıklanır, sonra tekrar konuşuruz..




  • Otomatiklerin fiyatı belli olmuşta satışı başladı mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecen hafta croos edit. 120 beygir dizel test ettim. 

    Bende sirketin astra dizel 136 beygir sport donanim var. 

    Aracin cekisi guzel. Astra ile 0-100 hizlanmasi ayni gibi gorunse de ara hizlardaki hizlanma astra daha iyi gibi. 

    Motor, yol, ruzgar sesi guzel. Ozellikle ruzgar sesi astradan az gibi. 

    Arac sinif itibariyle yuksek ve lastikler arasi mesafe sanirim dar. Bu sebeple cok sarsiyor. Amortisor sertligi astradan pek farkli degil. Ancak dalgali yolda ciddi rahatsiz etti. Kullandigim yol surekli gittigim ve bildigim bir yoldu. Araclarinizin lastiklerini 10 psi fazla sisirmissiniz gibi. 

    Yol tutus bu yukseklige gore yeterli ama astra ile arada cok fark var, astradan daha kotu. 

    Direksiyondaki deri hissi, deri koltuklarin hissi, ön gögüs kalite hissi dusuk. 

    Yuksek arac kullanmak guzel bir his veriyor. 

    Yerden yuksekligi on kisimlara dogru alcalsada arka lastige dogru A4 un uzun kenari kadar (katalogla olcmeye calistik) 

    Ic genisligi juke dan daha iyi gibi. 

    Ozetle aracin en dezavantajli tarafi (aslinda sinifinin gerektirdigi) cok sallaniyor. Bu insani fazla yorar. Sehir ici kullanim icin bence guzel olmaz. Yollar kaymak gibi ise sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EURO N'CAP'tan maalesef 4 yıldız almış.

    http://www.euroncap.com/en/results/fiat/500x/20390
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mistral34

    EURO N'CAP'tan maalesef 4 yıldız almış.

    http://www.euroncap.com/en/results/fiat/500x/20390

    Evet maalesef ama euroncap eskisi gibi kolay 5 yıldız vermiyor.Aynı zamanda yapılan Audi TT ve Mini nin de 4 yıldız aldığını hatırlatmak isterim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mistral34

    EURO N'CAP'tan maalesef 4 yıldız almış.

    http://www.euroncap.com/en/results/fiat/500x/20390

    Artık 4 ve 5 yıldız değerlendirmesinin çarpışma dayanımı açısından birbirinden farkı yok hocam.

    5 yıldız olması için "çarpışma önleme sistemi"nin standart olması lazım. Yoksa isterseniz yetişkin, çocuk ve yaya kriterlerinin üçünden de 100 puan alın, yine de 4 yıldızda kalırsınız.

    500X dinamik güvenlik paketi ile bu özelliği opsiyonel olarak sunuyor. Yani bu paket tercih edildiğinde pratik olarak 5 yıldızlı bir araç olmuş olursunuz




  • Diğer konu başlığına yazdıklarımı buraya da eklemek istedim.

    1000 km yi yeni tamamladım deneyimlerimi paylaşiyim. Aracım opening edition popstar dizel. Vanilya beji.
    Diğer aracım avensis, kesinlikle iç malzeme kalitesi 500x in daha iyi.
    Araca ve markaya hiçbir önyargım yoktu. Zaten Alfa Romeo gulietta dan alınma iç malzemeleri. Klima konsolu ve vites grubu guliettanin.
    İki model arasında kalmıştım. Fakat 500x iç kalite dizayn ve motor ve fiyat açısından cezbetti. Motoru gulietta da multijet2 euro5 500x de euro6.
    Araca pahalı diyenleri anlayamıyorum.
    Popstar Opening edition da
    Şerit takip, kör nokta, çarpışma önleme frenaj ve full stop, geri kamera, oto klima, dinamik aydınlatma, cruise, sesli komutlar, arka siyah camlar, 18 inch jantlar, 3 sürüş modu, viraj ici aydınlatma, anahtarsiz giriş çıkış start stop, direksiyonda el sensörleri, dış kapida avuç sensoru, stabilite ve devrilme engelleme sistemleri, römork stabilite sistemi, ve benzeri donanımlar mevcut ve ben 72400 e aldım.

    75900 e dizel bluemotion golfde plastik direksiyon ve manuel klima veriyorlar. Geri park sensoru ekstraya giriyor.

    Araç 320 nm ve çekişi çok iyi. 0 100 10.4 sn spor modda. Daha iyisi ara hızlanmalar.
    Vitesler çok iyi geçiyor, yolu biraz uzun ama yerini kendi buluyor.

    Benim yakıt sarfiyatim 5.5 litre karisik şuan.

    Aracın direksiyonu çok başarılı. Tüm güvenlik sistemleri direksiyona müdahale edebiliyor. Belli oranda tork veriyor ve bu tork aracı yönlendiriyor.
    Mesela arac cruise ve lane assist acikken tam olarak kendisini sürebiliyor. Şeritten gidip önüne arac çıkarsa duruyor. Sinyal vermeden şerit değiştirmek isterseniz sizi seridinize çekiyor. Tabiki verdiği torku yenip aracı. yönlendirebiliyorsunuz.

    Önde radar ve kamera ortak çalışıyor. Yan sensörler arac varsa dikizde ışık ve sesle uyarıyor. Araci torkla seride çekiyor.
    Multimedya sistemde cep vasıtasıyla internette bağlanacak güncelleme ile. Bugün çağırdılar birmottan gidemedim. Facebook Twitter ve birkaç uygulama gelecek. Şuan uygulamalarda ekonomik ve ekolojik kullanım istatislik verisi tutan bir uygulama var. Usb den verileri alabiliyorsunuz. Hızlanma devir frenaj verileri var.

    Alet spor modunda bambaşka birşey oluyor.
    İç Ekranda her yöne g tablosu çıkıyor. Istenirse turbo devrine dönüştürülebiliyor.
    Ortada araba ve dört yanında o yönde aldığı yer çekimi ivmesi değeri nokta bir hassasiyetle gösteriliyor.
    Araba hareketli anime edilmiş, kasislerden geçerken hareketi izlenebiliyor.

    Diğer Post,

    Deneyimlere devam edeyim,

    Aracın arka camları siyah, film değil, içeriden güzel görüşü var ama kışın nasıl olur bilemiyorum.
    Arka koltuklar rahat, benim kişisel tercihim biraz daha yatık olmasıydı, çünkü kaykılarak oturmasını seven biriyim. Bu durumda rahatsız olabilir ama diz mesafesi kaykılsanız da yeterli. Aracın arkası ile ilgili bir havalandırma problemi var.
    Ön koltuklar çok cüsseli olduğundan ve kafalıklarda büyük ve içi dolu tasarlandığından arkada hava sirkülasyonu az. Klima arkaya yönlendirilmeliydi bir şekilde.
    Koltuk altlarında hava kanalları var ama özel ayar gerektiriyor. Kol dayama konsolunda arkada bir hava kanalı olmalıydı. İzmirin sıcağında arkası boğucu olabiliyor. Klima çok etkili çalışıyor o yüzden öndekiler üşüyebiliyor arkaya konfor sağlamak için.

    Arka camlar bir şekilde otomatik çalışıyor, öyle yazmamasına rağmen. İlk açılırken basılı tutarsanız sonuna kadar iniyor. Sonrası manuel çalışıyor.
    Anahtar içeride kaldığını hissederse kapıları açıyor. Bagaja anahtar olan çantayı koyup kapatmaya çalıştığınızda bagajı açıyor.
    Bir şekilde içeride kaç kişi var biliyor ve ekrana yansıtıyor. Kemer durumlarıda gözüküyor.

    Aracın aynaları otomatik katlanmıyor, benimkinin en azından. Diğer aracımdan alıştığım için yadırgadım biraz, ama aynalar 37 ekran tv modunda olduğu için katlı hali ile katsız hali arası 5-6 cm farkediyor.


    Aracın cross plus ve popstar opening editonlarında bazı farklar var,
    ilki fiyatı 7-8 bin cross plus pahalı

    Crossplusta deri koltuklar (gerçek deri) ve 6,5 inch u connect sistem var.
    Popstarda ise konfor paketi ve güvenlik paketi var.

    Nedense güvenlik paketi crossplus a eklenemiyor. Ön tampon barından dolayı olabilir, çünkü radar orada bildiğim.

    opening editionda deri takıntınız yoksa popstar çok avantajlı,

    Yakıt tüketimi 5.2 ye düştü biraz uzun yol yapınca. Tekrar edeyim araç ÇOK iyi çekiyor. 320 NM tork müthiş bir itiş sağlıyor. Spor modu tam erkek işi.

    Genel olarak aracım WOW faktörü çok iyi.
    Dikizden dönüp bakan kafaları görebiliyorsunuz.
    Otobanda zigzag çizen BMW ler arkada bir duruyorlar, selektör yapmadan takip ediyorlar bir süre, bakıp anlamaya çalışıyorlar herhalde ya da yeni araç olduğundan inceliyorlar belki de, genel olarak arkadan gelenler selektör yapmıyor.
    PArk edince gelip inceleyenler çok oluyor, özellikle genç kitle.

    Otomatik fren sistemi bir kez devreye girdi şu ana kadar, Önümdeki araç sola dönecekti ve yolumdan kaçacağı için fren yapmadım, önümde kalırsa da sağından geçerim diye düşündüm, araca yaklaşınca orta ekranda FREN ikazı verdi ama araca bir mesafe kala önümden çekildiği için yol açıldı, benim haricim fren yapan olmadı :)

    Uconncet den sistemin devreye giriş uzaklığı seçilebiliyor, hatta tüm sistemlerin ayarları yapılabiliyor. Uconnectin Türkçesi fena değil. Bir robot konuşuyor çok belli fakat telaffuzu iyi. Erkek sesi biraz kaba bence. Kız olmalıydı.

    Aracın güncellemesini yaptırdım, internet programları gelmedi henüz. Stabilite ile ilgiliydi herhalde.

    Fiat 500 x de 500 ü baz almış dizayn olarak fakat ön farlarda biraz LED kullansaymış sevinirdim. Gündüz farları led olmalıydı bence.
    Ben aracın farlarını hep açık tutuyorum, İnince kendisi kapatıyor zaten. Radyoda aynı şekilde, ayarlanabilir bir süre açık kalıyor.

    Dikiz aynası karartmalı değil benimkinde fakat arka cam çok koyu siyah olduğu için gerek kalmamış bence.

    Uygun bir vakit bir video eklerim umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okinox -- 30 Haziran 2015; 13:49:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okinox

    Diğer konu başlığına yazdıklarımı buraya da eklemek istedim.

    1000 km yi yeni tamamladım deneyimlerimi paylaşiyim. Aracım opening edition popstar dizel. Vanilya beji.
    Diğer aracım avensis, kesinlikle iç malzeme kalitesi 500x in daha iyi.
    Araca ve markaya hiçbir önyargım yoktu. Zaten Alfa Romeo gulietta dan alınma iç malzemeleri. Klima konsolu ve vites grubu guliettanin.
    İki model arasında kalmıştım. Fakat 500x iç kalite dizayn ve motor ve fiyat açısından cezbetti. Motoru gulietta da multijet2 euro5 500x de euro6.
    Araca pahalı diyenleri anlayamıyorum.
    Popstar Opening edition da
    Şerit takip, kör nokta, çarpışma önleme frenaj ve full stop, geri kamera, oto klima, dinamik aydınlatma, cruise, sesli komutlar, arka siyah camlar, 18 inch jantlar, 3 sürüş modu, viraj ici aydınlatma, anahtarsiz giriş çıkış start stop, direksiyonda el sensörleri, dış kapida avuç sensoru, stabilite ve devrilme engelleme sistemleri, römork stabilite sistemi, ve benzeri donanımlar mevcut ve ben 72400 e aldım.

    75900 e dizel bluemotion golfde plastik direksiyon ve manuel klima veriyorlar. Geri park sensoru ekstraya giriyor.

    Araç 320 nm ve çekişi çok iyi. 0 100 10.4 sn spor modda. Daha iyisi ara hızlanmalar.
    Vitesler çok iyi geçiyor, yolu biraz uzun ama yerini kendi buluyor.

    Benim yakıt sarfiyatim 5.5 litre karisik şuan.

    Aracın direksiyonu çok başarılı. Tüm güvenlik sistemleri direksiyona müdahale edebiliyor. Belli oranda tork veriyor ve bu tork aracı yönlendiriyor.
    Mesela arac cruise ve lane assist acikken tam olarak kendisini sürebiliyor. Şeritten gidip önüne arac çıkarsa duruyor. Sinyal vermeden şerit değiştirmek isterseniz sizi seridinize çekiyor. Tabiki verdiği torku yenip aracı. yönlendirebiliyorsunuz.

    Önde radar ve kamera ortak çalışıyor. Yan sensörler arac varsa dikizde ışık ve sesle uyarıyor. Araci torkla seride çekiyor.
    Multimedya sistemde cep vasıtasıyla internette bağlanacak güncelleme ile. Bugün çağırdılar birmottan gidemedim. Facebook Twitter ve birkaç uygulama gelecek. Şuan uygulamalarda ekonomik ve ekolojik kullanım istatislik verisi tutan bir uygulama var. Usb den verileri alabiliyorsunuz. Hızlanma devir frenaj verileri var.

    Alet spor modunda bambaşka birşey oluyor.
    İç Ekranda her yöne g tablosu çıkıyor. Istenirse turbo devrine dönüştürülebiliyor.
    Ortada araba ve dört yanında o yönde aldığı yer çekimi ivmesi değeri nokta bir hassasiyetle gösteriliyor.
    Araba hareketli anime edilmiş, kasislerden geçerken hareketi izlenebiliyor.

    Diğer Post,

    Deneyimlere devam edeyim,

    Aracın arka camları siyah, film değil, içeriden güzel görüşü var ama kışın nasıl olur bilemiyorum.
    Arka koltuklar rahat, benim kişisel tercihim biraz daha yatık olmasıydı, çünkü kaykılarak oturmasını seven biriyim. Bu durumda rahatsız olabilir ama diz mesafesi kaykılsanız da yeterli. Aracın arkası ile ilgili bir havalandırma problemi var.
    Ön koltuklar çok cüsseli olduğundan ve kafalıklarda büyük ve içi dolu tasarlandığından arkada hava sirkülasyonu az. Klima arkaya yönlendirilmeliydi bir şekilde.
    Koltuk altlarında hava kanalları var ama özel ayar gerektiriyor. Kol dayama konsolunda arkada bir hava kanalı olmalıydı. İzmirin sıcağında arkası boğucu olabiliyor. Klima çok etkili çalışıyor o yüzden öndekiler üşüyebiliyor arkaya konfor sağlamak için.

    Arka camlar bir şekilde otomatik çalışıyor, öyle yazmamasına rağmen. İlk açılırken basılı tutarsanız sonuna kadar iniyor. Sonrası manuel çalışıyor.
    Anahtar içeride kaldığını hissederse kapıları açıyor. Bagaja anahtar olan çantayı koyup kapatmaya çalıştığınızda bagajı açıyor.
    Bir şekilde içeride kaç kişi var biliyor ve ekrana yansıtıyor. Kemer durumlarıda gözüküyor.

    Aracın aynaları otomatik katlanmıyor, benimkinin en azından. Diğer aracımdan alıştığım için yadırgadım biraz, ama aynalar 37 ekran tv modunda olduğu için katlı hali ile katsız hali arası 5-6 cm farkediyor.


    Aracın cross plus ve popstar opening editonlarında bazı farklar var,
    ilki fiyatı 7-8 bin cross plus pahalı

    Crossplusta deri koltuklar (gerçek deri) ve 6,5 inch u connect sistem var.
    Popstarda ise konfor paketi ve güvenlik paketi var.

    Nedense güvenlik paketi crossplus a eklenemiyor. Ön tampon barından dolayı olabilir, çünkü radar orada bildiğim.

    opening editionda deri takıntınız yoksa popstar çok avantajlı,

    Yakıt tüketimi 5.2 ye düştü biraz uzun yol yapınca. Tekrar edeyim araç ÇOK iyi çekiyor. 320 NM tork müthiş bir itiş sağlıyor. Spor modu tam erkek işi.

    Genel olarak aracım WOW faktörü çok iyi.
    Dikizden dönüp bakan kafaları görebiliyorsunuz.
    Otobanda zigzag çizen BMW ler arkada bir duruyorlar, selektör yapmadan takip ediyorlar bir süre, bakıp anlamaya çalışıyorlar herhalde ya da yeni araç olduğundan inceliyorlar belki de, genel olarak arkadan gelenler selektör yapmıyor.
    PArk edince gelip inceleyenler çok oluyor, özellikle genç kitle.

    Otomatik fren sistemi bir kez devreye girdi şu ana kadar, Önümdeki araç sola dönecekti ve yolumdan kaçacağı için fren yapmadım, önümde kalırsa da sağından geçerim diye düşündüm, araca yaklaşınca orta ekranda FREN ikazı verdi ama araca bir mesafe kala önümden çekildiği için yol açıldı, benim haricim fren yapan olmadı :)

    Uconncet den sistemin devreye giriş uzaklığı seçilebiliyor, hatta tüm sistemlerin ayarları yapılabiliyor. Uconnectin Türkçesi fena değil. Bir robot konuşuyor çok belli fakat telaffuzu iyi. Erkek sesi biraz kaba bence. Kız olmalıydı.

    Aracın güncellemesini yaptırdım, internet programları gelmedi henüz. Stabilite ile ilgiliydi herhalde.

    Fiat 500 x de 500 ü baz almış dizayn olarak fakat ön farlarda biraz LED kullansaymış sevinirdim. Gündüz farları led olmalıydı bence.
    Ben aracın farlarını hep açık tutuyorum, İnince kendisi kapatıyor zaten. Radyoda aynı şekilde, ayarlanabilir bir süre açık kalıyor.

    Dikiz aynası karartmalı değil benimkinde fakat arka cam çok koyu siyah olduğu için gerek kalmamış bence.

    Uygun bir vakit bir video eklerim umarım.


    GuZel inceleme aracınız hayırlı olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okinox

    Diğer konu başlığına yazdıklarımı buraya da eklemek istedim.

    1000 km yi yeni tamamladım deneyimlerimi paylaşiyim. Aracım opening edition popstar dizel. Vanilya beji.
    Diğer aracım avensis, kesinlikle iç malzeme kalitesi 500x in daha iyi.
    Araca ve markaya hiçbir önyargım yoktu. Zaten Alfa Romeo gulietta dan alınma iç malzemeleri. Klima konsolu ve vites grubu guliettanin.
    İki model arasında kalmıştım. Fakat 500x iç kalite dizayn ve motor ve fiyat açısından cezbetti. Motoru gulietta da multijet2 euro5 500x de euro6.
    Araca pahalı diyenleri anlayamıyorum.
    Popstar Opening edition da
    Şerit takip, kör nokta, çarpışma önleme frenaj ve full stop, geri kamera, oto klima, dinamik aydınlatma, cruise, sesli komutlar, arka siyah camlar, 18 inch jantlar, 3 sürüş modu, viraj ici aydınlatma, anahtarsiz giriş çıkış start stop, direksiyonda el sensörleri, dış kapida avuç sensoru, stabilite ve devrilme engelleme sistemleri, römork stabilite sistemi, ve benzeri donanımlar mevcut ve ben 72400 e aldım.

    75900 e dizel bluemotion golfde plastik direksiyon ve manuel klima veriyorlar. Geri park sensoru ekstraya giriyor.

    Araç 320 nm ve çekişi çok iyi. 0 100 10.4 sn spor modda. Daha iyisi ara hızlanmalar.
    Vitesler çok iyi geçiyor, yolu biraz uzun ama yerini kendi buluyor.

    Benim yakıt sarfiyatim 5.5 litre karisik şuan.

    Aracın direksiyonu çok başarılı. Tüm güvenlik sistemleri direksiyona müdahale edebiliyor. Belli oranda tork veriyor ve bu tork aracı yönlendiriyor.
    Mesela arac cruise ve lane assist acikken tam olarak kendisini sürebiliyor. Şeritten gidip önüne arac çıkarsa duruyor. Sinyal vermeden şerit değiştirmek isterseniz sizi seridinize çekiyor. Tabiki verdiği torku yenip aracı. yönlendirebiliyorsunuz.

    Önde radar ve kamera ortak çalışıyor. Yan sensörler arac varsa dikizde ışık ve sesle uyarıyor. Araci torkla seride çekiyor.
    Multimedya sistemde cep vasıtasıyla internette bağlanacak güncelleme ile. Bugün çağırdılar birmottan gidemedim. Facebook Twitter ve birkaç uygulama gelecek. Şuan uygulamalarda ekonomik ve ekolojik kullanım istatislik verisi tutan bir uygulama var. Usb den verileri alabiliyorsunuz. Hızlanma devir frenaj verileri var.

    Alet spor modunda bambaşka birşey oluyor.
    İç Ekranda her yöne g tablosu çıkıyor. Istenirse turbo devrine dönüştürülebiliyor.
    Ortada araba ve dört yanında o yönde aldığı yer çekimi ivmesi değeri nokta bir hassasiyetle gösteriliyor.
    Araba hareketli anime edilmiş, kasislerden geçerken hareketi izlenebiliyor.

    Diğer Post,

    Deneyimlere devam edeyim,

    Aracın arka camları siyah, film değil, içeriden güzel görüşü var ama kışın nasıl olur bilemiyorum.
    Arka koltuklar rahat, benim kişisel tercihim biraz daha yatık olmasıydı, çünkü kaykılarak oturmasını seven biriyim. Bu durumda rahatsız olabilir ama diz mesafesi kaykılsanız da yeterli. Aracın arkası ile ilgili bir havalandırma problemi var.
    Ön koltuklar çok cüsseli olduğundan ve kafalıklarda büyük ve içi dolu tasarlandığından arkada hava sirkülasyonu az. Klima arkaya yönlendirilmeliydi bir şekilde.
    Koltuk altlarında hava kanalları var ama özel ayar gerektiriyor. Kol dayama konsolunda arkada bir hava kanalı olmalıydı. İzmirin sıcağında arkası boğucu olabiliyor. Klima çok etkili çalışıyor o yüzden öndekiler üşüyebiliyor arkaya konfor sağlamak için.

    Arka camlar bir şekilde otomatik çalışıyor, öyle yazmamasına rağmen. İlk açılırken basılı tutarsanız sonuna kadar iniyor. Sonrası manuel çalışıyor.
    Anahtar içeride kaldığını hissederse kapıları açıyor. Bagaja anahtar olan çantayı koyup kapatmaya çalıştığınızda bagajı açıyor.
    Bir şekilde içeride kaç kişi var biliyor ve ekrana yansıtıyor. Kemer durumlarıda gözüküyor.

    Aracın aynaları otomatik katlanmıyor, benimkinin en azından. Diğer aracımdan alıştığım için yadırgadım biraz, ama aynalar 37 ekran tv modunda olduğu için katlı hali ile katsız hali arası 5-6 cm farkediyor.


    Aracın cross plus ve popstar opening editonlarında bazı farklar var,
    ilki fiyatı 7-8 bin cross plus pahalı

    Crossplusta deri koltuklar (gerçek deri) ve 6,5 inch u connect sistem var.
    Popstarda ise konfor paketi ve güvenlik paketi var.

    Nedense güvenlik paketi crossplus a eklenemiyor. Ön tampon barından dolayı olabilir, çünkü radar orada bildiğim.

    opening editionda deri takıntınız yoksa popstar çok avantajlı,

    Yakıt tüketimi 5.2 ye düştü biraz uzun yol yapınca. Tekrar edeyim araç ÇOK iyi çekiyor. 320 NM tork müthiş bir itiş sağlıyor. Spor modu tam erkek işi.

    Genel olarak aracım WOW faktörü çok iyi.
    Dikizden dönüp bakan kafaları görebiliyorsunuz.
    Otobanda zigzag çizen BMW ler arkada bir duruyorlar, selektör yapmadan takip ediyorlar bir süre, bakıp anlamaya çalışıyorlar herhalde ya da yeni araç olduğundan inceliyorlar belki de, genel olarak arkadan gelenler selektör yapmıyor.
    PArk edince gelip inceleyenler çok oluyor, özellikle genç kitle.

    Otomatik fren sistemi bir kez devreye girdi şu ana kadar, Önümdeki araç sola dönecekti ve yolumdan kaçacağı için fren yapmadım, önümde kalırsa da sağından geçerim diye düşündüm, araca yaklaşınca orta ekranda FREN ikazı verdi ama araca bir mesafe kala önümden çekildiği için yol açıldı, benim haricim fren yapan olmadı :)

    Uconncet den sistemin devreye giriş uzaklığı seçilebiliyor, hatta tüm sistemlerin ayarları yapılabiliyor. Uconnectin Türkçesi fena değil. Bir robot konuşuyor çok belli fakat telaffuzu iyi. Erkek sesi biraz kaba bence. Kız olmalıydı.

    Aracın güncellemesini yaptırdım, internet programları gelmedi henüz. Stabilite ile ilgiliydi herhalde.

    Fiat 500 x de 500 ü baz almış dizayn olarak fakat ön farlarda biraz LED kullansaymış sevinirdim. Gündüz farları led olmalıydı bence.
    Ben aracın farlarını hep açık tutuyorum, İnince kendisi kapatıyor zaten. Radyoda aynı şekilde, ayarlanabilir bir süre açık kalıyor.

    Dikiz aynası karartmalı değil benimkinde fakat arka cam çok koyu siyah olduğu için gerek kalmamış bence.

    Uygun bir vakit bir video eklerim umarım.


    Güzel inceleme olmuş resim ve videoları bekliyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de dün Cross Plus dizel olanı test ettim. Daha önce zaten incelemiş ve kaliteli bulmuştum. Sürüş dinamikleri olarak gayet keyifli bir araç. Süspansiyonları yol tutuş-konfor için orta sert ayarlanmış. Biner binmez kendini kabul ettiren, yani hiç garipsemediğim bir araç oldu. İç hacim tabi ki biraz dar ancak özellikle şehir içi kullanıma daha uygun. Direksiyon sistemi şu an kullandığım Fluence'e göre daha sert, yönlendirme gayet güzel. i20 aracıma göre ise mükemmel. Motor çok iyi, vites geçişleri hafif kemikli ve güzel. Geriye sadece fiyatlar kalıyor. Maalesef fiyatlar yüksek.
  • Bugün inceledim çok beğendim dört dörtlük araba olmuş Retro bir tasarım zaten 500 serisinden gelen fiyatı hariç On Numara .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okinox

    Crossplusta deri koltuklar (gerçek deri) ve 6,5 inch u connect sistem var.
    Popstarda ise konfor paketi ve güvenlik paketi var.

    Nedense güvenlik paketi crossplus a eklenemiyor. Ön tampon barından dolayı olabilir, çünkü radar orada bildiğim.


    500x orjinal kitapçığını inceledim. Crossplusada Dinamik Güvenlik Paketi opsiyonel olarak sunulmuş. Hatta bu pakette ekstra olarak uzun far asistanıda bulunmakta. Fiyatı kaç lira bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rizikos

    quote:

    Orijinalden alıntı: okinox

    Crossplusta deri koltuklar (gerçek deri) ve 6,5 inch u connect sistem var.
    Popstarda ise konfor paketi ve güvenlik paketi var.

    Nedense güvenlik paketi crossplus a eklenemiyor. Ön tampon barından dolayı olabilir, çünkü radar orada bildiğim.


    500x orjinal kitapçığını inceledim. Crossplusada Dinamik Güvenlik Paketi opsiyonel olarak sunulmuş. Hatta bu pakette ekstra olarak uzun far asistanıda bulunmakta. Fiyatı kaç lira bilmiyorum.

    3.500 tl..

    Arkadaş konuyu yanlış anlamış sanırım. Popstar'da lansman hediyesi olarak dinamik güvenlik paketi, cross plusta ise deri paketi verildi. Hediye paketli araçlar haricinde bir araç için parayla almak istenirse ikisine de alınabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adaptif hız kontrol sistemine sahip olün varmı.kaç km hızda devreye girip çıkıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video çekemedim fakat bir incelemede spor modu g tablosu gözüküyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=lVaEz3RrIUs

    Burada bakabilirsiniz.
  • Benim aracım 500x 1.6 multijet araç. Popstar konfor paketi ve sunroof var araçta. Şu an ben yakıtı 6.8 olarak görüyorum. Araç daha 1700 km de. Belki biraz daha azalır ama kendi Sürüş zevkime göre pek de dikkat etmediğimi belirtmeliyim. Gaza fazla dokunuyorum sanırım. Ben bu araca 500 den geçtim ve 1.2 70 beygir arabadan 1.6 120 beygir dizel arabaya geçmenin benim için ne demek olduğunu anlayamazsınız Peugeot 2008 ve Skoda Rapid Spaceback arasındaydım ama ben içinde keyifli hissettiğim arabayı isterim. Skoda 25 Yaşında biri için fazla ağırdı. Peugeot ise özellikle 208'in büyüğü gibi duruyordu. Arka Kapılarının sesi, bizim ikinci arabamız olan 206 plus ile aynıydı. Burada arkadaşlar karşılaştırıyor ama 500X'in diğer arabalardan daha farklı olduğunu, bir ruhu olduğunu hissediyorsunuz. Araba alırken bence bu da bir Önem arzediyor sonuçta çok da mantıklı davranmıyorsunuz. Aldığınız bir ev arsa değil. Bir tüketim malı. 2008 de çok güzel bir araba bakın burada kıyaslamanın alemi yok. Sadece Arabanın size hitap etmesi gerekir. eğer içinize sinerse mantığı bir Parça kenara ayırmak gerekir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.