Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.790
Cevap
56
Favori
562.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Piyasada eski bravocular acaba yeni bravo'ya geçmişlermidir?
  • bende denemek istiyorum

    105 bg ye göre farkı nedir diye

    bakalım elimize geçerse
  • Bravo nun yurtdışında 1.6 multijet 90 hp versiyonu da çıktı.Bilginize..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A8DE30D30 -- 27 Şubat 2009; 0:15:21 >
  • Merhabalar,
    ESP, Emotion da standart, dynamicte ESP Pack le geliyor biliyorum.Ancak ESP olup olmadnı ,Bravo ya binen kişi nasıl anlayabilir? (kontak açmadan )

    ESP açma-kapama tuşu var mı ? (Kendi arabamda var mesela, bazı araclarda olmayabiliyor)

    Bu tuş varsa ESP lidir diyebiliriz de
  • esp olan bravoda sinyal lolunun altında cruise control kolu var.ayrıca teyp kontol düğmelerinin yanında asr tuşu var bu tuş yada kontrol kolu varsa esp var demektir.çünkü bravo da 1000 tl verip esp paketi alırsanız.bu pakette esp-asr-msr-hba-hillholder ve cruise control almış oluyorsunuz.
  • Teşekkürler...

    quote:

    Orjinalden alıntı: izmir_selçuk

    esp olan bravoda sinyal lolunun altında cruise control kolu var.ayrıca teyp kontol düğmelerinin yanında asr tuşu var bu tuş yada kontrol kolu varsa esp var demektir.çünkü bravo da 1000 tl verip esp paketi alırsanız.bu pakette esp-asr-msr-hba-hillholder ve cruise control almış oluyorsunuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    arkadaşlar t-jet motorlarda turbo sorunu yaşayan war mı... çok sık bahsediliyor..


    Ben hiç duymadım,sanmıyorumda; sportif özellikler sergileyebilen İtalyan motorları genelde doğuştan problemsiz olurlar,Fiat turboya yabancı bir firma değildir ayrıca.



    Tsi lerin çift beslemelerinde pek sık olmasa da arıza duyuyorum,sanırım Vw ilk seri Tsi larda yeni teknolojisini tecrübe etti,son kasa Ford lardan önce de hor kullanımda hortum çatlatan Tdci çoktu..
  • evet vw tsi larda ve ford tdci motorlarda çıkan turbo problemi milletin ağzına sakız oldu.hatta bu problemlerden dolayı arabasını satmak zorunda kalanlar bile olmuş.ama fiat t-jet motorda şimdiye kadar duyduğum hiçbir turbo problemi olmadı.isteyenler birçok kullanıcının yorum yazdığı fiatbravotr.com a bakabilirler.
  • Reklamlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • arkadaşım ben forum adresi yazdığım için reklamlar yazdıysan ve benim yaptığım yanlışsa.özür dilerim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izmir_selçuk

    arkadaşım ben forum adresi yazdığım için reklamlar yazdıysan ve benim yaptığım yanlışsa.özür dilerim.



    yaptıgın yanlıs degıl bu cok konuda verılebılıyo eger amacın reklam degılse ozur dılemenede gerek yok bence....saygılar...
  • 1 ayi askin suredir 1.6 mjet dualogic test araci bulunamadi,ne aramadigim bayi ne tofas kaldı,turkiyede 1 tane arac var o da tofasda imis ve "basin"(gazete-tv-dergi) dan bir turlu geri gelmiyor

    tamam dedim alicam arac varmi ,yine turkiyede herhangi bir bayide 1.6 mjet dualogic arac da yok

    bakın ne renk ne donanim bunları gectim ama arac yok ,siparis verirseniz 8 hafta sonra alirsiniz diyorlar,bunlar nasil bir mantıkla arac satacaklar gercekten ilginc, bravo! diyorum
  • demekki getirttikleri kadar aracı satıyorlar bende bravo diyorum o zaman.hemen satış politikası diye etiket yapıştırmayın şu sıralar ekonomik kriz var farkındasınızdır herhalde ne kadar araç gelirse o kadar stok maliyeti artar.firmalar aldıkları önlemlerle ayakta kalmaya çalışıyorlar.her firmada bunun gibi şeyler yaşanıyor.mesela ford tada esp li araba almak isteyince onu bulamıyanlar ve bundan şikayet edenler bir hayli fazla.bence hangi firma olursa olsun şu sıralar yaptıklarında haklılar.
  • kucucuk birseyi unutuyoruz ama ,stok maliyeti olmasin diye arac getirmemek?
    bunlar otomotiv bayisi degilmi para kazanmak icin arac satmaları gerekmiyormu benmi karistiriyorum yoksa ?? kriz var diyen bunlar degilmi yan sanayisi osu busu etkileniyor diyen bunlar degilmi,ben cebimde nakit gicir gicir para vericem 1 aydir arac yok?
    istenen aracda absurt birsey degil bildigimiz mjet dualogic baska ozel bir istegim yok renk bile soylemiyorum

    c4 baktım bugun hemen her bayide dizel otomatik test araci var ,bunlarda da pazar test surusu imkani yokmus ya araci baskasi aliyormus yada insan yok
    haftaici gelirmisininiz diyorlar yani yine ufak bir ayrıntı ,calisiyoruz ,nasil geliyim haftaici neyse bunlarda en azindan arac varmis satinalmak istersek
    haftaici istedigin kadar tatil yap pazar gunu 1 kisi olsun orda degilmi insanlar en cok pazar musait olur boyle isler icin
    neyse bizim daha cok ekmek yememiz lazım yada ben coksey istiyorum anlamadim
  • Bende iki gune kadar yeni civic hatchback almayi dusunuyordum.. taa ki.. BRAVO 1.4 16V TURBO 150 HP SPORT ile tanisana kadar..

    Eger bir sira problemi ile karsilasmassam..bu araci Allah'in izni ile alacagim..:)
  • Bugun birmot ile gorustum.. ellerinde arac yokmus.:)

    Komedi yaa.. telefondaki bayan bana diyor ki.. 3 ay sonra belki getirebilirim.. soz vermiyorum.:)

    ßu ne demek yaa.. ben sana pesin para ile gelecegim.. sen bana arabayi getirip getiremeyecegin konusunda net bir sey bile soyleyemiyorsun..

    1 ay de.. 2 ay de.. 5 ay de.. 6 ay de.. ama bir sey de..

    ßelli olmaz deme..!

    ßen diyorum sport modeli istiyorum.. hatun bana sana sunu vereyim diyor.:)

    Sanki ayakkabi alacagim..

    La havle..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: froster2006

    Reklamlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Neyin reklamı var hayırdır?

    Forumda diğer sitelerin reklamları varken arkadaşımız site ismi vermiş linki değil omu ayıp oluyor?

    Sonuçta o dile getirip bir çok kullanıcının yorum yazdığı demiş.Ne kıt beyinli adamlar var memlekette.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asonas -- 23 Mart 2009; 10:14:37 >
  • herkese merhabalar.. öncelikle hepinize kazasız belasız nazarsız sürüşler dilerim.
    1,6 105hp multijet dynamic buz beyazı bravo sahibiyim. aracım daha 4 günlük :)
    yaklaşık 280 km oldu. şu ana kadarki izlenimlerim şöyle:
    aracın gücünü özellikle yokuşlarda çok rahat hissediyosunuz..
    bana göre bu sınıftaki araçlar içinde dış ve iç görünüm olarak en iyi araç..
    yol tutuşu ve frenleri gerçekten kusursuz, insana güven veriyo..
    yolda her görenin dönüp bir daha bakması, kırmızı ışıkta otobüsün yanında durunca otobüstekilerin aracı hayran hayran izlemeleri insana mutluluk veriyo (nazar değmiyeceğini farz edersek)
    sürüşü inanılmaz zevkli ve araçtan inesi gelmiyo insanın..
    abartı şekilde canımı sıkacak bir ses problemi vs olmadı (henüz çok erken ama inş hiç olmaz)

    yalnızca ufak bi tıkırtı problemi var; onun da 5000 km'de kontrol için servise gittiğimde hallolcağını düşünüyorum.
    bazı tümseklerde pandizottan ses geliyo ama abartı bi ses değil..

    mp3 çalar bazen cd yi okumuyo ama bu teyple ilgili bi sorun değil.. bu kanıya şöyle vardım: bi kaç tane orjinal track cd yi defalarca taktım çıkardım ve her seferinde okudu. yani sorun kopya cd yle alakalı..

    3000 devri çok nadir olarak geçtim. 2500-3000 devir arası vites değiştiriyorum ve 1750-2000 devir civarı seyrediyorum vitesteyken.
    bu motor açma konusunda farklı düşünenler var. kimisi 3000 devri geçme diyo, kimisi maksimum torka gelene kadar son gaz ver ve vitesteyken gazı bırak diyo..
    sizin bu konudaki fikirleriniz önerileriniz nedir?
    ve bunun dışında başka dikkat etmem gereken bişeyler var mı? araçla ilgili her konuda? tavsiyelerinizi bekliyorum.
    şimdiden teşekkürler. saygılar..




  • motor 800-1000 km yapana kadar açılması gerekli ve motoru açmak için sakin değil aksine spor kullanman lazım yani o an sakin olarak gitmen gereken vites yerine bir alt vites ile gitmek gibi.birde yavaşlama esnasında viteste yavaşlaman gerekiyor.bu yazdıklarım motor mühendislerinin rodaj ile ilgili yazdıkları yazılardan çok kısa bir özet sadece.günümüz motor yağları üstün koruma ve kaplama özelliğine sahip yağlar olduğu için motor yağı motor bloğunun iç yüzeyini iyice kaplamadan önce bu rodaj işleminin bitirilmiş olması gerekiyormuş.buda en fazla 800 ila 1000 km kadar bir yol yapıldığında bitmiş oluyormuş.yavaşlama esnasında viteste yavaşlama sebebine gelincede rodaj esnasında segmanlar tarafından bloğun iç yüzeyinden alınan toz talaşın egzost gazı atılırken atılması böylece daha kolaylaşıyormuş ve o talaşın motor yağına karışma yüzdesi azalıyormuş.son olarakta arabada kullanmak istediğin mp3 cd lerini bilgisayarında kopyalarken olabilecek olan en düşük hızda kaydetmelisin mesela 4x yada 6x gibi hızlarda.eğer böyle yaparsan hiç sorunsuz kullanırsın.bu genel olarak tüm cd çalarlar için geçerli birşey aslında yüksek hızda kaydedilmiş cd leri okumakta zorlanırlar ve eğer okuma işlemi uzun sürerse hata verirler.evde kullanılan cd yada dvd playerlarda bile bunu yaşarsınız.bu birebir aynı olmasa bile bazıları 48x te kaydedilene bazılarıda 52x te kaydedilene hata verir.ve bunu sadece hata verme yada vermeme olarak değerlendirmeyin yüksek hızda kaydedilmiş bir cd yi hata vermiyo alsa bile kullanıyor olmanız ilerde cd çalarınızın lazerine ve lensin sürekli olarak okumakta zorlanmasına bağlı olarak sorunlar çıkarabilir.




  • Tiptronic Bravo kullanıcılarına bir sorum olucak.
    Aracı otomatikte kullanırken vites geçişleri bariz derecede veya hissedilir derece mi oluyor?
    Kullanan arkadaşlar nasıl memnunlar mı hillhoder görevini tam olarak yerine getirebiliyor mu?
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.