Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.790
Cevap
56
Favori
562.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence Fiat her zaman iddialı araçlar üretti.Yeni çıkardığı çoğu modellerin avrupa da yılın otomobili seçilmesi bir tesadüf olamaz.Türkiye deki sorun uzunca bir zaman modellerin yerli piyasaya geç sürülmesi olmuştur bence.Genelde 1 nesil geriden takip ediyordu piyasayı tofaş!Bu durum ancak GP ile biraz değişti.Ben o zaman piyasaya çıktığında hayret etmiştim tofaşa.Nasıl oluyor da birkaç ay içinde becerip piyasaya çıkardılar diye!Tabi bir de kuş serisinin çok olumsuz imajı her Fiat ı ister istemez etkiledi.Fiat ın sadece ülkemizde üretildiğini düşünen önyargılı ve araştırma yoksunu insanlar nasıl olsa Fiat diye geçtikleri arabaların aslında hiçbir özelliğini bilmeden sadece sokaktan duydukları saçma sapan bir iki fikirin etkisinde kalıp herşeyi bildiklerini zannedip ortalıkta ahkam kesmişlerdir ve devam ediyorlar da.Yani diyeceğim Fiat hiçbir zaman iddiasız sırf ekonomik özellikleri ön plana çıkan araç üretmemiştir.Türkiye deki durum sadece pazarlama hatasıdır.Aslında bu hatalar yine devam ediyor.Ama yapacak birşey yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Önyargıları yıkmak zordur.FIAT ile TOFAŞ'ı ayıramayan binlerce kişi var.

    FIAT,Linea ile değişimin sinyalini vermişti,Bravo ile zirve yaptı(şimdilik),böyle giderse,daha da iyi işler çıkaracaktır.

    Aslında bu zamana kadar,çok daha kaliteli araçlar üretemez miydi?İstese üretirdi tabi,sonuçta koskoca firma.

    Hitap ettikleri kesimle alakalı bir şey.Belki artık her kesme hitap eden araçlar üretecekler,zaman gösterecek.


    Değişim Linea'dan çok önce başladı bence.

    2004 baharında arabayı değiştirecektik. İki alternatifimiz vardı: Ford Fiesta Comfort(boş) ya da Fiat Punto Dynamic(konfor paketli) (dikkat: GP değil)

    Ben şiddetle Fiesta'yı savundum. Fiat alınmaz, patlar, boşverin dedim. Ama Fiat'ın uygun fiyat ve ciddi donanım avantajı vardı: yağmur sensörü, elektronik klima, CD çalar, hız sabitleyici, yol bilgisayarı, alaşım jantlar, ABS vs. Ben sözümü dinletemedim ve Punto alındı.

    Araba bizi hiç üzmedi. Gereksiz masraf çıkarmıyor. Donanımı da çok tatmin edici. Hatta bazı paketlerde 6'lı CD değiştirici, Hill Hold ve yanlış ahtırlamıyorsam ESP bile vardı, ama biz zaten şansımıza konfor paketli denk getirmiştik ve onu aldık.

    Şimdi de arada kullanıyorum ve ciddi keyif alıyorum. Fiyatına göre gayet başarılı.

    Bu Punto Türkiye'de tutmadı, GP tuttu. Ama Punto da başarılı bir araba. Hele fşyatları çok uygun ikinci el düşünen olursa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 12 Ocak 2009; 23:17:36 >




  • Fiat son yıllarda GP, Linea ve Bravo ile geçekten hem tasarım olarak hem de kalite olarak başarılı çalışmalara imza attı..Tek başına Grande Punto ile yüksek satış rakamları yakalayarak batmanın eşiğinden döndü..Eski bir palio kullanıcısı olarak aracımı sevmiş olsam da yüksek yakıt tüketimi, motorun devamlı yağ eksiltmesi ve ciddi yol tutuş problemlerinden yaka silkmiştim ..Sonrakiler bunun çok ötesindeydi..

    Fakat kalite kaygısını sadece otomobilde ortaya koymak yetmiyor..Ürünü sattıran şey sadece ürünün kendisi değil çünkü....Eğer sunumunuz ve pazarlama tarzınız hala eskide kalmışsa ne satarsanız satın imajınızı düzeltmek kolay olmuyor..Fiat showroomlarının kalitesi, elemanların ilgisi, bilgi düzeyi, yaklaşım tarzı hala muadillerinin gerisinde..Şimdiye kadar internetle test sürüşü başvurusu yapıp da bana dönmeyen tek firma Fiat oldu, 10. gün hala ses yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 13 Ocak 2009; 1:30:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    Önyargıları yıkmak zordur.FIAT ile TOFAŞ'ı ayıramayan binlerce kişi var.

    FIAT,Linea ile değişimin sinyalini vermişti,Bravo ile zirve yaptı(şimdilik),böyle giderse,daha da iyi işler çıkaracaktır.

    Aslında bu zamana kadar,çok daha kaliteli araçlar üretemez miydi?İstese üretirdi tabi,sonuçta koskoca firma.

    Hitap ettikleri kesimle alakalı bir şey.Belki artık her kesme hitap eden araçlar üretecekler,zaman gösterecek.


    Değişim Linea'dan çok önce başladı bence.

    2004 baharında arabayı değiştirecektik. İki alternatifimiz vardı: Ford Fiesta Comfort(boş) ya da Fiat Punto Dynamic(konfor paketli) (dikkat: GP değil)

    Ben şiddetle Fiesta'yı savundum. Fiat alınmaz, patlar, boşverin dedim. Ama Fiat'ın uygun fiyat ve ciddi donanım avantajı vardı: yağmur sensörü, elektronik klima, CD çalar, hız sabitleyici, yol bilgisayarı, alaşım jantlar, ABS vs. Ben sözümü dinletemedim ve Punto alındı.

    Araba bizi hiç üzmedi. Gereksiz masraf çıkarmıyor. Donanımı da çok tatmin edici. Hatta bazı paketlerde 6'lı CD değiştirici, Hill Hold ve yanlış ahtırlamıyorsam ESP bile vardı, ama biz zaten şansımıza konfor paketli denk getirmiştik ve onu aldık.

    Şimdi de arada kullanıyorum ve ciddi keyif alıyorum. Fiyatına göre gayet başarılı.

    Bu Punto Türkiye'de tutmadı, GP tuttu. Ama Punto da başarılı bir araba. Hele fşyatları çok uygun ikinci el düşünen olursa.

    yahuu arkadaslar siz ne zannediyorsunuz?turkiyede bir model tutmadi diye tum dunydami bu boyle?kesinlikle hayir cunku sizin bahsettiginiz daha onceki puntolar(GP degil)avrupada fiatin en cok sattigi( ve hala da satiyor mesela bizde yenisi 10000 euro)modellerden biri.....ford modellerine gelince bizde insanlar ford duyunca hemen kaciyorlar nedense cunku cok eksik imaj var burada ford,un yanii eski ford lar neredeyse bedavaya satiliyor ama alici cok az cikiyor..




  • kardeşler

    1.78 boy ile arka koltukta otursak uzun yolda rahat edecek bir mesafe kalıyor mu?

    araba uzun yolda sürücü ve yolcuyu yoruyor mu? (koltuk-süspansiyon)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levis_mk

    yahuu arkadaslar siz ne zannediyorsunuz?turkiyede bir model tutmadi diye tum dunydami bu boyle?kesinlikle hayir cunku sizin bahsettiginiz daha onceki puntolar(GP degil)avrupada fiatin en cok sattigi( ve hala da satiyor mesela bizde yenisi 10000 euro)modellerden biri.....ford modellerine gelince bizde insanlar ford duyunca hemen kaciyorlar nedense cunku cok eksik imaj var burada ford,un yanii eski ford lar neredeyse bedavaya satiliyor ama alici cok az cikiyor..


    Ben Punto kötü demedim ki, tutmadı dedim.

    Ayrıca da Punto'dan memnunuz dedim, güzel araba.
  • valla 10000 km uzun yol yaptım tek seferde 1000km gittim (molasız 500km)sürücü olarak çok rahat hiç yormuyor sürüşüde çok güzel 90-100km hızla giderken devir 1700-1800 olduğu için motor sesi hiç yok diyebilirim boyum 182 arkamda eşim rahatsız olmuyo ama benim koltuğun arkasında 170 üzeri boy rahatsız olur

    bide bravo sahiplerine sormak isterim bu ön konsol (karbon tasarım) acayip kolay zarar görüyor özellikle yolcu ön koltuk kısmında dizlerin karbon desenli gövdeye çarpması sonucu(inip binerken) çizilmeler oluyo çok kolay çiziliyor acaba sizde de böyle bi sorun oldumu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zehiradam -- 20 Ocak 2009; 22:57:38 >
  • Evet kolay çiziliyor.
  • bu çok sinir bi durum ama nese başka bi sorun olmasın
  • 120 bg yarıotomatik brava nasıl menmunmusunuz??
    almayı düşünüyorum, ancak otomatik vites sorunları olabileceğinden endişeleniyorum...
    şu an kadarki tecrübelerinizi paylaşırmısınız.
    teşekkürler...
  • otomatik dizel Brava kullanıcıları araçla ilgili sorunlar varmı...
  • yarı otomatik bravo kullanmadım

    ama arkadaşımda linea vardı yarı otomatik on çok sık kullandım bana hiç sorunlu gelmedi.

    arkadaşa da sordum gayet memnunum dedi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okat

    otomatik dizel Brava kullanıcıları araçla ilgili sorunlar varmı...


    fiat bravo türkiye forumundan pek çok sorunuzun cevabını bulacaksınızdır. Ancak kısaca cevaplamak gerekirse, bu forumda yazılanlara göre arkadaşlar oldukça memnunlar dualogic'ten. Kendilerinin objektif yorumlarına göre VW dsg'den sonra belki de en başarılı otomatik şanzıman dualogic'miş (onların tecrübelerine dayanarak söylüyorum, ben kendim test etmedim). Ancak gene forumdaki bazı arkadaşların dediğine göre DSG ile ciddi rakip olabilecek tam otomatik bir şanzıman da çıkaracakmış fiat ama bu ne zaman olur bilinmez.
  • Arkadaşlar herkese merhaba. İstanbul Buluşmasını gördükten sonra Ankara buluşması düzenleyelim diyerekten bir işe giriştik. Katılmak isteyen arkadaşlara duyrulur.

    http://forum.donanimhaber.com/m_29459192/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 1 Şubat 2009; 0:37:57 >
  • arkadaşlar t-jet motorlarda turbo sorunu yaşayan war mı... çok sık bahsediliyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    arkadaşlar t-jet motorlarda turbo sorunu yaşayan war mı... çok sık bahsediliyor..


    Valla Türkiye'den çok sayıda bravocu ile forumlarda bilgi paylaşımına bulunduk. Sadece bir kişi bir sızıntıdan bahsetmişti ki, serviste o sorun giderilmezse turbo arızası olabileceği söylenmiş kendisine. Ancak bugüne kadar ne fiat bravo türkiye forumunda (ki haıtırı sayılır derecede bravo sahibi arkadaş var bu forumda), ne de yabancı forumlarda (ben almadan çok araştırdım, avrupa'da 1 sene erken çıkmıştı zira bravo) böyle bir soruna rastgelmedim. En azından kronik bir sorun yok. Ama her turbolu arabada bu bir potansiyel sorundur ve birkaç ufak hususa dikkat etmezseniz turbonuz bozulabilir. Motor ısınmadan motoru çok zorlamamak (hararet göstergesi yarıya gelmeden), arabayı çalıştırdıktan sonra ve de stop ettirmeden motoru 30 saniye gibi rölantide çalıştırmak (ya da turbo timer takdırmak), "uzun süreli ve sürekli kesintisiz çok devirli ya da çok devirsiz araba kullanmamak ve de arabanın bakımlarını düzenli yaptırmak suretiyle turbo arızası riskini asgariye indirebilirsiniz.

    Vw tsi'da, dikkatimi çekti, çok sorun var. Ama bu, yurdum insanının turbo araba kullanmasını bilmemesinden kaynaklanıyor olabilir kronik bir sorundan ziyade. Zira yeni bravo alan kitle genelde neye para verdiğini, ve aldığı makinayı nasıl kullanması gerektiğini daha iyi bilen bir kitle. En azından şu ana dek; çünkü ne t-jet TSI gibi çok bilinen bir motor, ne de yeni bravo bir vw golf ya da jetta gibi bilen bilmeyen herkesin ağız birliği yapıp "süper araba" dediği bir araba. Dolayısıyla t-jet alıp da uygunsuz araba kullanan insan sayısı, TSI alandan çok daha az. Uzun lafın kısası, bravo t-jet'de kronik bir turbo sorunu yok, rahatlıkla alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luv2xlr8 -- 2 Şubat 2009; 22:13:56 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: luv2xlr8

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    arkadaşlar t-jet motorlarda turbo sorunu yaşayan war mı... çok sık bahsediliyor..


    Valla Türkiye'den çok sayıda bravocu ile forumlarda bilgi paylaşımına bulunduk. Sadece bir kişi bir sızıntıdan bahsetmişti ki, serviste o sorun giderilmezse turbo arızası olabileceği söylenmiş kendisine. Ancak bugüne kadar ne fiat bravo türkiye forumunda (ki haıtırı sayılır derecede bravo sahibi arkadaş var bu forumda), ne de yabancı forumlarda (ben almadan çok araştırdım, avrupa'da 1 sene erken çıkmıştı zira bravo) böyle bir soruna rastgelmedim. En azından kronik bir sorun yok. Ama her turbolu arabada bu bir potansiyel sorundur ve birkaç ufak hususa dikkat etmezseniz turbonuz bozulabilir. Motor ısınmadan motoru çok zorlamamak (hararet göstergesi yarıya gelmeden), arabayı çalıştırdıktan sonra ve de stop ettirmeden motoru 30 saniye gibi rölantide çalıştırmak (ya da turbo timer takdırmak), "uzun süreli ve sürekli kesintisiz çok devirli ya da çok devirsiz araba kullanmamak ve de arabanın bakımlarını düzenli yaptırmak suretiyle turbo arızası riskini asgariye indirebilirsiniz.

    Vw tsi'da, dikkatimi çekti, çok sorun var. Ama bu, yurdum insanının turbo araba kullanmasını bilmemesinden kaynaklanıyor olabilir kronik bir sorundan ziyade. Zira yeni bravo alan kitle genelde neye para verdiğini, ve aldığı makinayı nasıl kullanması gerektiğini daha iyi bilen bir kitle. En azından şu ana dek; çünkü ne t-jet TSI gibi çok bilinen bir motor, ne de yeni bravo bir vw golf ya da jetta gibi bilen bilmeyen herkesin ağız birliği yapıp "süper araba" dediği bir araba. Dolayısıyla t-jet alıp da uygunsuz araba kullanan insan sayısı, TSI alandan çok daha az. Uzun lafın kısası, bravo t-jet'de kronik bir turbo sorunu yok, rahatlıkla alabilirsiniz.



    cewabınız için teşekkür ederim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: luv2xlr8

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    arkadaşlar t-jet motorlarda turbo sorunu yaşayan war mı... çok sık bahsediliyor..


    Valla Türkiye'den çok sayıda bravocu ile forumlarda bilgi paylaşımına bulunduk. Sadece bir kişi bir sızıntıdan bahsetmişti ki, serviste o sorun giderilmezse turbo arızası olabileceği söylenmiş kendisine. Ancak bugüne kadar ne fiat bravo türkiye forumunda (ki haıtırı sayılır derecede bravo sahibi arkadaş var bu forumda), ne de yabancı forumlarda (ben almadan çok araştırdım, avrupa'da 1 sene erken çıkmıştı zira bravo) böyle bir soruna rastgelmedim. En azından kronik bir sorun yok. Ama her turbolu arabada bu bir potansiyel sorundur ve birkaç ufak hususa dikkat etmezseniz turbonuz bozulabilir. Motor ısınmadan motoru çok zorlamamak (hararet göstergesi yarıya gelmeden), arabayı çalıştırdıktan sonra ve de stop ettirmeden motoru 30 saniye gibi rölantide çalıştırmak (ya da turbo timer takdırmak), "uzun süreli ve sürekli kesintisiz çok devirli ya da çok devirsiz araba kullanmamak ve de arabanın bakımlarını düzenli yaptırmak suretiyle turbo arızası riskini asgariye indirebilirsiniz.

    Vw tsi'da, dikkatimi çekti, çok sorun var. Ama bu, yurdum insanının turbo araba kullanmasını bilmemesinden kaynaklanıyor olabilir kronik bir sorundan ziyade. Zira yeni bravo alan kitle genelde neye para verdiğini, ve aldığı makinayı nasıl kullanması gerektiğini daha iyi bilen bir kitle. En azından şu ana dek; çünkü ne t-jet TSI gibi çok bilinen bir motor, ne de yeni bravo bir vw golf ya da jetta gibi bilen bilmeyen herkesin ağız birliği yapıp "süper araba" dediği bir araba. Dolayısıyla t-jet alıp da uygunsuz araba kullanan insan sayısı, TSI alandan çok daha az. Uzun lafın kısası, bravo t-jet'de kronik bir turbo sorunu yok, rahatlıkla alabilirsiniz.






  • turbo sorunu sıklıkla konuşulan motorlar t-jet ler değil orda bir yanlışlık var.o motorlar tdci ve tsi motorlar.bakınız sikayetvar.com.turbosu defalarca arıza yapan yada sürekli turbosu çatlayan tdci lar.yada turbo problemi yüzünden sürekli yolda kalan tsi lar.ama tabi bunları konuşmak kisenin işine gelmiyor.
  • istanbulda bravo 1.6 mjet 120hp dualogic test etmek istiyorum ama hangi bayide vardir bilgisini olan varmıdır
    tofasi aradim biz bilemeyiz dediler hepsini tek tek arayacagim olmazsa ama bir sorayim dedim
    tesekkurler

    edit:suan yokmus ama 1 hafta sonra birmot haber verecek,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goofyitu -- 13 Şubat 2009; 17:46:46 >
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.