Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.578
Cevap
179
Favori
917.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    yuru be fiat gelecegin tempralari bunlar hep demedi demeyin...
    hani tempra? hani stilo? hani marea? var mi donup bakan?


    20 sene önce Tempra'yla birlikte Üretilen hangi otomobile kim şimdi dönüp bakıyor ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onsos1100 O kullanıcısına yanıt
    Bu şekilde sportif bir görünüş sağlanmış.
  • 1.6 dizel baz modelini 45 ten versinler alalım. Orta donanım 50, üst Donanım 55 e piyasayı süpürür. Fazlası 1 seneye kalmaz fabrikayı kapatırlar, yada dediğim rakamlara çekerler fiyatlarını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi needacar -- 6 Temmuz 2015; 17:08:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En az 65 bin olur ful donanım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    İsmi Türk ismi olmalıydı, mitolojideki Yunan gölünün ismi değil!

    Hoş, ordular İlk Hedefiniz AKDENİZ'dir ileri diyen Mustafa Kemal Atatürk , İZMİR'i hedef gösteriyordu. Ne kadar büyük bir lider verdiği mesaja bakın.

    O mesajı şimdiki öküzler mandalar anlayamaz ...

    Yani Fiat kendince jest yapmış aslında ama bir Türk milliyetçisine hakaret bu.

    Ege bir Yunan gölü değildir.
    Ege bir Türk gölü de değildir.
    Binaenaleyh Ege bir göl değildir.

    Ege Denizi balıklarındır
  • Dizayn olarak sinirlarini asmis tasarimi ni begendigim araba.Fakat yine de tekerlekli bir tabut olan metal yiginindan baska bir sey degildir eminim.

    Neden boyle dedigimi merak ediyorsaniz.
    Arkadaslar gucunuz uygunsa ve ben kaza yapmam gibi bir goruse sahip degilseniz alin derim.

    Fakat fiat gibi low-cost araç ureten firmalar guvenlige yeterince ar-ge yatirimi yapmiyoae uzerinde yeterince calisma yapmiyorlar.Onun yerine yakit tuketimi motor verimliligini artirmaya calisiyorlar.
    O yuzden bu tur arabalarla 100 km ustundeyken bir kaza yaparsaniz "Neden öldüm ben!" Diye isyan etmeyin.

    Lamborghini, porsche gibi araçlar carbon-monocock gibi cockpit tasarimi yapmalarina ragmen ufak kazalarda bile burkulma kuvvetine cok fazla dayanamadiklarini gorursunuz.Onlarda oyleyse bu araclarda nasil oldugunu kendiniz hayal edebilirsiniz.

    Bu kadar konustun senin onerin var mi diye derseniz.

    Guvenlige yeterli cabayi gosteren firmalar
    -Volvo
    -Mercedes-Benz
    -Bmw'dir.

    Bu araclar ust seviye pahali araçlar evet biliyorum ama Volvonun bira daha uygun oldugunu soyleyebilirim.Gucunuz yetiyorsa bunlardan pek sasmayin.



    Hiçbir şey caninizdan daha kiymetli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDenier -- 6 Temmuz 2015; 20:16:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TheDenier kullanıcısına yanıt
    halkimizin guzel bir sozu vardir. '3 liraya 5 kofte olmaz.' bu tur araclari alanlar zaten dusuk gelirli, ust seviye araci almaya parasi yetmeyen kisiler. Elinde araba icin 200bin lira butcesi olup gidipte fiat,dacia,renault alirsa o zaman hakli olursunuz. sonucta kimse keyfinden bunlara binmez. Ama devletimiz sagolsun bizi cok sever, bunlara bindirir.
  • Satar satar merak etmeyin lineaya 50 bin verdiniz bununda dizeline 60-70 bini rahat rahat verirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer klasik TENEKE imajı korunarak üretildiyse fiyatı düşük olur. Bu da ne demek, fiyat belli olunca kalitesini de anlarız demek. (Örn: Linea)

    29 Haziranda kamuflajlı ve 16 T Plakalısını Antalya'da gördüm...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABABA2307 -- 8 Temmuz 2015; 16:55:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    1.6 dizel baz modelini 45 ten versinler alalım. Orta donanım 50, üst Donanım 55 e piyasayı süpürür. Fazlası 1 seneye kalmaz fabrikayı kapatırlar, yada dediğim rakamlara çekerler fiyatlarını.

    Arkadaş sen nerede yaşıyorsun?

    B segmenti olan Clio 4'ün üst donanımlı modelleri 60-65K iken sen C segmenti araba için 55K diyorsun?
  • on ızgar Mondeo ya benziyor ama bu arac c mi D sınıfı mi.
    netice olarak görünüm yönüyle bence basarili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    1.6 dizel baz modelini 45 ten versinler alalım. Orta donanım 50, üst Donanım 55 e piyasayı süpürür. Fazlası 1 seneye kalmaz fabrikayı kapatırlar, yada dediğim rakamlara çekerler fiyatlarını.

    Arkadaş sen nerede yaşıyorsun?

    B segmenti olan Clio 4'ün üst donanımlı modelleri 60-65K iken sen C segmenti araba için 55K diyorsun?

    € 3, $ 2,67-70 baz alarak bu fiyatları söyledim. Bu araç TR için üretiliyor fiyatıda ona göre olmalı. Söylediğim fiyatların en fazla 2-3 bin üstü olabilir. Üstü NAL toplar kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Bence bu sefer ki araç C sınıfı Lineadan daha geniş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    yuru be fiat gelecegin tempralari bunlar hep demedi demeyin...
    hani tempra? hani stilo? hani marea? var mi donup bakan?


    20 sene önce Tempra'yla birlikte Üretilen hangi otomobile kim şimdi dönüp bakıyor ki?

    Corolladi polosu golfu mazdasi yaldir yaldir ortalikta hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi bazı özellikler eksik olabilir. Ancak şöyle birşey var ürün tanıtımında gereksiz özellikler törpülendi bunun yerine daha kullanışlı özellikler eklendi diyor. Şimdi araçta anahtarsız giriş mi daha önemli yoksa güvenlik paketleri mi? Eğer fiat/tofaş aracı işlevsel olarak tasarlarsa ve fiyatı da iyi konumlandırırsa bence fiat aegea/aegea HB/aegea SW ile önemli satış rakamlarına ulaşıcaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    yuru be fiat gelecegin tempralari bunlar hep demedi demeyin...
    hani tempra? hani stilo? hani marea? var mi donup bakan?


    20 sene önce Tempra'yla birlikte Üretilen hangi otomobile kim şimdi dönüp bakıyor ki?

    Corolladi polosu golfu mazdasi yaldir yaldir ortalikta hocam.

    O günkü Tempra'nın bugünkü devamı Linea da yaldır yaldır yollarda..
  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Ama şöyle bir şeyde var zamanında ki halkta ki Tempra imajı ile Linea imajı bir değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Ama şöyle bir şeyde var zamanında ki halkta ki Tempra imajı ile Linea imajı bir değil.

    Tempra ve Linea'yı bir tutmayın.

    Zamanında uzun bir süre oto kiralama işi yaptım. Elimden çok çeşitli arabalar geçti. 1995 yılında sıfır km gece mavisi SX-AK almıştım. Arabayı kiraya vermek istemez geceleri (o zaman bekarım) Ankara sokaklarında turlardım.

    Ondan sonra Corolla, Marea veya Focus'tan o kadar tat almamıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Bende onu demek istiyorum işte, Tempra ile Linea bir değil zamanına göre tabi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön tarafı passat b8 andırıyor biraz
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.