Şimdi Ara

YENİ FİAT LİNEA (165. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.583
Cevap
8
Favori
757.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 163164165166167
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Hocam,
    2008 Linealarda emotion plus diye bir şey yok. Emotion donanıma ek olarak cruise control-ASR-ESP-Hill Holder paketi olan araçlar var. Sanırım 1000 TL fark vardı aralarında.


    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Eksiklikler sebebiyle galericiden 500 TL iade aldım. Normalde ful donanımlı bir Linea istiyordum ama kısmette bu varmış. Bir süre kullanacağım. Yaz aylarında muhtemelen ful donanımlı, km.si daha düşük ve muhtemelen yarı otomatik bir Linea ile değiştiririm.
  • merhaba
    10bin km Linea Mjet 1.3 Active Plus kullanicisiyim. 2bin km den sonra araci calistirirken bir sorun olustu.
    Arada sirada kontagi cevirip calistirmak icin anahtari b konumuna getirip isiklarin sonmesini bekliyorum. Kontrol tablosrundaki isiklar sonunce debriyaj basili olarak araci calistirmak icin kontak anahtarini A konumuna ceviriyorum, bazen cevrilmiyor, kontak anahtari B konumundan A konumuna gidip donmuyor, arac calismiyor. Tekrar kapali konumuna getiriyorum, tekrar ayni islemi uyguluyorum, bazen ikincisinde calisiyor, bazen ucuncu denemede calisiyor.
    Kontak bunu her calistirma isleminde yapmiyor, bazen ilk calistirmada, bazen ara calistirmalarda yapiyor.
    Sizin de basiniza geldi mi acaba, ptesi gunu servise goturecegim 10bin km bakimi icin, gosterecegim. Ama tecrube eden arkadarlar varsa bilgi rica ederim.
  • SIFIR FİAT ARABA ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIN DİKKATİNE... DAHA ÖNCE FİAT SIFIR ARABA ALDIĞIMDAN DOLAYI BANA SUNULAN İNDİRİM KAMPANYASINDAN YARARLANMAK İSTEYEN VARSA MAİL ATSIN...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arkidooky

    merhaba
    10bin km Linea Mjet 1.3 Active Plus kullanicisiyim. 2bin km den sonra araci calistirirken bir sorun olustu.
    Arada sirada kontagi cevirip calistirmak icin anahtari b konumuna getirip isiklarin sonmesini bekliyorum. Kontrol tablosrundaki isiklar sonunce debriyaj basili olarak araci calistirmak icin kontak anahtarini A konumuna ceviriyorum, bazen cevrilmiyor, kontak anahtari B konumundan A konumuna gidip donmuyor, arac calismiyor. Tekrar kapali konumuna getiriyorum, tekrar ayni islemi uyguluyorum, bazen ikincisinde calisiyor, bazen ucuncu denemede calisiyor.
    Kontak bunu her calistirma isleminde yapmiyor, bazen ilk calistirmada, bazen ara calistirmalarda yapiyor.
    Sizin de basiniza geldi mi acaba, ptesi gunu servise goturecegim 10bin km bakimi icin, gosterecegim. Ama tecrube eden arkadarlar varsa bilgi rica ederim.

    arkidooky hocam öncelikle arabanı güle güle güle kullan...yazıyla ne kadar tarif edebilirim bilmiyorum ama elimden geldiğince tariflemeye çalışacağım...
    bildiğimiz üzere bizim arabalarımız birçok arabada olduğu gibi 4 konumlu değil 3 konumlu...yani sizin deyişinizle a-b-c-d olarak değil a-b-c olarak tasarlanmış...
    arabayı çalıştırırken anahtarı c konumundan b konumuna getirip ışıkların sönmesini bekliyoruz dediğiniz gibi ve sonra marşa basıyoruz doğrudur...işte bu ilk c konumundan b konumuna geçerken anahtarı çok çok az bile fazla çevirirseniz yani başka bir deyişle b konumunu çok hafif 1-2 milim dahi geçerseniz anahtar sonrasında a konumuna geçmez ve sizin silbaştan yapmanız gerekir...yani yanlış anlamayın ama basit ve kaba tabirle anahtarı c den b ye geçerken biraz daha yavaş(yada nazik diyelim) çevirirseniz sorun kalmaz...
    tecrübeyl sabittir,arabayı ilk aldığım zamanlar 3-4 defa başıma geldi bende arıza var sanıyordum meğerse dediğim sebepten kaynaklandığını tespit ettim...
    not:benimde eller biraz iri,ayarı yok yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Deri direksiyon bende de 20 küsür bin kilometrede soyulmaya başladı. Araç şu anda 45 bin kilometrede.
    Bunu yaptıran var mı? Nerede, kaça yapılıyor?

    Bu mesaj arada kaynamış. Benim de direksiyon soyulmuş halde. O şekilde kullanmaya devam ediyorum.

    Yenileme için sezgin oto maslak 100 tl , beşiktasta deri işleri yapan biryer de 150 tl fiyat istemişti. Rahatsız olmadığım için dokunmadım.

    Beşiktaş'ta yapan yer deri kolduk falan da yapıyordu akaratlar yokuşunda yeri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Deri direksiyon bende de 20 küsür bin kilometrede soyulmaya başladı. Araç şu anda 45 bin kilometrede.
    Bunu yaptıran var mı? Nerede, kaça yapılıyor?

    Bu mesaj arada kaynamış. Benim de direksiyon soyulmuş halde. O şekilde kullanmaya devam ediyorum.

    Yenileme için sezgin oto maslak 100 tl , beşiktasta deri işleri yapan biryer de 150 tl fiyat istemişti. Rahatsız olmadığım için dokunmadım.

    Beşiktaş'ta yapan yer deri kolduk falan da yapıyordu akaratlar yokuşunda yeri.

    Akaretlerdeki yerin ismi Art Car...
    Piyasadaki en iyi ve en kaliteli temiz deri işi yapan yerdir..
    Benim arkadaşımın Leon aracının soyulan deri direksiyonunu yaptırdık... Hatta içinin dikişlerini bile kırmızı yaptılar araç rengine uygun olsun diye..
    2 senedir kullanıyor herhangi bir sorunu yok.. Zaten problem olursa hemen getirin demişlerdi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Deri direksiyon bende de 20 küsür bin kilometrede soyulmaya başladı. Araç şu anda 45 bin kilometrede.
    Bunu yaptıran var mı? Nerede, kaça yapılıyor?

    Bu mesaj arada kaynamış. Benim de direksiyon soyulmuş halde. O şekilde kullanmaya devam ediyorum.

    Yenileme için sezgin oto maslak 100 tl , beşiktasta deri işleri yapan biryer de 150 tl fiyat istemişti. Rahatsız olmadığım için dokunmadım.

    Beşiktaş'ta yapan yer deri kolduk falan da yapıyordu akaratlar yokuşunda yeri.

    Akaretlerdeki yerin ismi Art Car...
    Piyasadaki en iyi ve en kaliteli temiz deri işi yapan yerdir..
    Benim arkadaşımın Leon aracının soyulan deri direksiyonunu yaptırdık... Hatta içinin dikişlerini bile kırmızı yaptılar araç rengine uygun olsun diye..
    2 senedir kullanıyor herhangi bir sorunu yok.. Zaten problem olursa hemen getirin demişlerdi...

    Evet art car. Fiyat ne kadardı hatırlıyor musunuz? indirim yapıyorlarsa ve işçilikleri iyiyse orası düşünülebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Deri direksiyon bende de 20 küsür bin kilometrede soyulmaya başladı. Araç şu anda 45 bin kilometrede.
    Bunu yaptıran var mı? Nerede, kaça yapılıyor?

    Bu mesaj arada kaynamış. Benim de direksiyon soyulmuş halde. O şekilde kullanmaya devam ediyorum.

    Yenileme için sezgin oto maslak 100 tl , beşiktasta deri işleri yapan biryer de 150 tl fiyat istemişti. Rahatsız olmadığım için dokunmadım.

    Beşiktaş'ta yapan yer deri kolduk falan da yapıyordu akaratlar yokuşunda yeri.

    Akaretlerdeki yerin ismi Art Car...
    Piyasadaki en iyi ve en kaliteli temiz deri işi yapan yerdir..
    Benim arkadaşımın Leon aracının soyulan deri direksiyonunu yaptırdık... Hatta içinin dikişlerini bile kırmızı yaptılar araç rengine uygun olsun diye..
    2 senedir kullanıyor herhangi bir sorunu yok.. Zaten problem olursa hemen getirin demişlerdi...

    Evet art car. Fiyat ne kadardı hatırlıyor musunuz? indirim yapıyorlarsa ve işçilikleri iyiyse orası düşünülebilir.

    Fiyatını hatırlamıyorum 2 sene önceydi ancak işçiliğinden çok memnundu...




  • Fiat kullanıcıları bir arada olsun dedik ve stickerlerimizi bastırdık. İsteyen olursa kargo ile yada elden gönderim yapabilrim.

    Resimleri için :http://www.fiatturkey.com/showthread.php?t=416
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozo77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arkidooky

    merhaba
    10bin km Linea Mjet 1.3 Active Plus kullanicisiyim. 2bin km den sonra araci calistirirken bir sorun olustu.
    Arada sirada kontagi cevirip calistirmak icin anahtari b konumuna getirip isiklarin sonmesini bekliyorum. Kontrol tablosrundaki isiklar sonunce debriyaj basili olarak araci calistirmak icin kontak anahtarini A konumuna ceviriyorum, bazen cevrilmiyor, kontak anahtari B konumundan A konumuna gidip donmuyor, arac calismiyor. Tekrar kapali konumuna getiriyorum, tekrar ayni islemi uyguluyorum, bazen ikincisinde calisiyor, bazen ucuncu denemede calisiyor.
    Kontak bunu her calistirma isleminde yapmiyor, bazen ilk calistirmada, bazen ara calistirmalarda yapiyor.
    Sizin de basiniza geldi mi acaba, ptesi gunu servise goturecegim 10bin km bakimi icin, gosterecegim. Ama tecrube eden arkadarlar varsa bilgi rica ederim.

    arkidooky hocam öncelikle arabanı güle güle güle kullan...yazıyla ne kadar tarif edebilirim bilmiyorum ama elimden geldiğince tariflemeye çalışacağım...
    bildiğimiz üzere bizim arabalarımız birçok arabada olduğu gibi 4 konumlu değil 3 konumlu...yani sizin deyişinizle a-b-c-d olarak değil a-b-c olarak tasarlanmış...
    arabayı çalıştırırken anahtarı c konumundan b konumuna getirip ışıkların sönmesini bekliyoruz dediğiniz gibi ve sonra marşa basıyoruz doğrudur...işte bu ilk c konumundan b konumuna geçerken anahtarı çok çok az bile fazla çevirirseniz yani başka bir deyişle b konumunu çok hafif 1-2 milim dahi geçerseniz anahtar sonrasında a konumuna geçmez ve sizin silbaştan yapmanız gerekir...yani yanlış anlamayın ama basit ve kaba tabirle anahtarı c den b ye geçerken biraz daha yavaş(yada nazik diyelim) çevirirseniz sorun kalmaz...
    tecrübeyl sabittir,arabayı ilk aldığım zamanlar 3-4 defa başıma geldi bende arıza var sanıyordum meğerse dediğim sebepten kaynaklandığını tespit ettim...
    not:benimde eller biraz iri,ayarı yok yani

    cok tesekkurler bilgi icin bozo77, bu araclara max dikkat gerekiyor sanirim, kontak konusunda milimetrik ozenli olmak gerekiyor. Bir sure deneyeyim...




  • arkadaşlar linea sında code arızası yaşayan varmı? servise gittim body kit değişecek dediler. arac çalışıyor ama kapılar vs uzaktan kumanda ile çalışmıyor... body kit aracın şase nosuna göre kodlanıyormuş. yokmu bunun başka çaresi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marea_bursa

    arkadaşlar linea sında code arızası yaşayan varmı? servise gittim body kit değişecek dediler. arac çalışıyor ama kapılar vs uzaktan kumanda ile çalışmıyor... body kit aracın şase nosuna göre kodlanıyormuş. yokmu bunun başka çaresi?

    Body kit kodlamasi ne demek ki? Hata kodunu soylerseniz daha aciklayici olabilir. Sigortasi yanmis ondan bile olabilir. Sorunu tam aciklarsaniz daha kolay tespit yapabiliriz.
  • code lambası yanıyor ve servis değişmeli dedi. hata codu bilmiyorum !
  • Arkadaşlar 2008 model 1.3 multijet 60.000km bakımı yaptıran oldumu serviste ne kadar mal olur acaba?
  • Arkadaşlar linea 1.6 emotion plus ile 1.6 kia ceed sw motion (dizel) arasında karasız kaldım, yardım istiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesetff

    Arkadaşlar linea 1.6 emotion plus ile 1.6 kia ceed sw motion (dizel) arasında karasız kaldım, yardım istiyorum...

    İkisi de güzel araçlar. Ne fiyat verdiler?
  • Hocam Linea 1.6 multijet emotion+ paketli olanı alın derim
  • ceed sw 2000tl fazla... çoğu sorduğum linea diyor? hala kararsızım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El-Diablo

    Hocam Linea 1.6 multijet emotion+ paketli olanı alın derim

    merhaba,

    aşağıdaki linkte bulunan aracımı satarak (yada takas) euro 5 motor 95 BG 1,3 mj dizel bir araç almak istiyorum, aklıma takılan en büyük soru;

    bu araçlar için en büyük sorun ve piyasada gezen hurafe 1,3 dizel 75 bg motorlarının yetersiz kalması, bu nedenle kime sorsam alacaksan 1,6 al sıkıntı çekme diyorlar,
    1,6 motor 105 bg, yeni euro5 motor 1,3 mj 95 beygir, yeni motor araba için yeterli bir güç değilmi, değilse niye yada neden? görüşlerinize şimdiden teşekkürler.

    sayg.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-2009-1-2-classic-plus-sahibi-olmak-isteyen-kacirmasin-74925398/detay/

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesetff

    Arkadaşlar linea 1.6 emotion plus ile 1.6 kia ceed sw motion (dizel) arasında karasız kaldım, yardım istiyorum...

    ceed eğer sw olmasaydı ağır basabilirdi ama şu durumda linea
  • 
Sayfa: önceki 163164165166167
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.